Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DragonsNightmare

Strony: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 41
316
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Pon, 29 Wrz 2014, 22:25:47 »
Zamiast niszczenia budynków bym o wiele bardziej wolał kratery, bo chwilę pobawię się niszczeniem budynków i koniec radochy, a kratery byłyby fajnym uatrakcyjnieniem lądowania na obcym ciele. Czekam też na efekty przy lądowaniu jak np. pył.

317
Modyfikacje / Odp: (Atmospheric) Trajectories [v0.2.1] [KSP 0.24.2]
« dnia: Śro, 24 Wrz 2014, 17:15:26 »
Jestem poprostu rozdarty. Serce mi się raduje, bo nie zliczę, ile razy przestrzeliłem wahadłowcem KSC, ale mam wątpliwości, czy to nie ułatwi za bardzo gry.  Jest możliwość wyłączenia go podczas gry? Bo myślę, że raczej stosowałbym go tylko dla Kerbina.

318
Inne gry / Odp: From The Depths
« dnia: Sob, 20 Wrz 2014, 23:03:06 »
Hmm, okazywać dowód tożsamości płacąc przez internet? Ciekawie to sobie wymyślili.

319
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: co z tym warpem?
« dnia: Sob, 20 Wrz 2014, 23:01:16 »
Cóż, technika się znacznie rozwija, co widać na przykładzie komputerów. To Billowi Gatesowi przypisywany jest słynny cytat, wypowiedziany w 1981r, brzmi on: "640kB pamięci operacyjnej powinno każdemu wystarczyć", w tamtych czasach wydawało się to nieprawdopodobne i wydawał to się całkiem spory zapas, a tym czasem okazało się, że bardzo szybko zostało to przekroczone i ciągle się rozwija. Na tym przykładzie widać, że to co nam się wydaje SciFi i odległą przyszłością, wcale nie musi być takową odległą. Kiedy Karl Benz jeździł swoim pojazdem wszyscy mówili, że nikt nie będzie tym jeździł, oraz to się nigdy nie przyjmie, a tymczasem dość szybko stało się to powszechne. Więc dożyjemy może latających samochodów i zakrzywiana czasoprzestrzenii, kto wie?

320
Inne gry / Odp: Alternatywna gra dla graczy
« dnia: Wto, 02 Wrz 2014, 21:53:15 »
Grą bym raczej tego nie nazwał, dla mnie to raczej program, do zwiedzania wszechświata, który przy okazji potrafi generować powierzchnie planet. Program wręcz epicki - powierzchnie odległych planet są bardzo ładnie i realistycznie generowane. Jak dla mnie w sumie brakuje opcji człowieka, czyli, że możemy sobie pochodzić astronautą po planetach. Świetnie oddaje on rozmiar wszechświata i jego piękno - no i w przeciwieństwie do podobnych programów, jak Universe Sandbox ten jest darmowy - jak dla mnie brakuje wersji na Linuksa, chociaż pod Wine odpaliłem, ale miałem problem, bo powierzchnie planet z atmosferą nie chciały się coś generować - choć to pewnie dałoby radę naprawić. Tyle mojego zdania w temacie, polecam pobawić się nim trochę, bo bardzo fajnie oddaje on rozmiar i piękno wszechświata.

PS: Brakuje mi takich terenów na planetach w Kerbalach(no, Kerbin ujdzie, jest całkiem ładnie zrobiony).

321
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Wto, 02 Wrz 2014, 17:54:17 »
Ciekawe co Squad wykombinował z tą niespodzianką. Również liczę na drugiego gazowego giganta, najlepiej taki jak plotkowano, czyli z pierścieniami. Plotki mówiły o tym, że planeta będzie posiadać 4 duże księżyce(Eeloo ma się stać jej księżycem) oraz przynajmniej 20 małych(w to wątpie, bo za bardzo by lagowało). Fajnie wygląda ten poprawiony kokpit, ja też liczę, na dodanie IVA do reszty kokpitów, bo IVA jest już od jakiegoś czasu, a kokpity lotnicze Mk3 i Mk2 dalej nie dorobiły się wnętrza.

322
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 30 Sie 2014, 13:41:58 »
Jak narazie Squad dodaje rzeczy, których mi brakowało. Fajnie, że będzie można jednym klawiszem depnąć ciąg odrazu na 100%, i znaczniki gdzie są jakie punkty na NavBallu też mi się przydadzą, bo denerwujące jest szukanie znaczników, zwłaszcza, jak mam masywny pojazd do obrócenia. Kosztowne loty kerbali to też jest bardzo fajny pomysł. Wkońcu kerbale nie będą zwykłym ładunkiem, tylko ich loty będą kosztowne jak w realu.

323
@Drangir: Źle się trochę wyraziłem. W moim poście byłem zdziwiony, że autor lądowanie bez Mech Jeba uważa za ogromny wyczyn w stosunku do lądowania z Mech Jebem, a nie o samo lądowanie na Munie, bo to dla każdego początkującego wielki wyczyn.

@Mikibieg520: Niby dlaczego lądowanie na Tylo bez MJ to wielka trudność? Każde lądowanie jest trudne dla początkującego i łatwe dla zaawansowanego. Tylo nie jest wyjątkiem. Lądowanie na Tylo od lądowania na Munie różni się tylko tym, że Tylo ma większą grawitację, co wymaga innego lądownika, trudność jest niemalże ta sama. Wszystko zależy od dobrego lądownika. Jak lądownik jest zły, to nawet MJ nie pomoże, jak maszyna jest porządna, to lądowanie będzie tak samo proste jak na Munie. A w budowie dobrych pojazdów MJ niestety nie pomoże.

Autorowi naprawdę polecam wylądować na wszystkich planetach bez Mech Jeba. Mech Jeba można później używać do np. budowy baz, ale pierwsze lądowanie powinno być satysfakcją, a co to za radość, jak większość roboty odwalił autopilot? Satysfakcja jest największa, jak pierwsze lądowanie przeprowadziliśmy w 100% ręcznie, wtedy ma się dumę i radość ze swoich umiejętności. No i ja źle patrze na filmiki, w których autor wysługuje się Mech Jebem. Jak robi to dla jakiś mało skomplikowanych i żmudnych manewrów, to jestem w stanie to tolerować, ale jak używa go do takich rzeczy jak lądowanie czy wchodzenie na orbitę, to odrazu wyłączam ten filmik.

324
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Śro, 27 Sie 2014, 22:06:09 »
No, no, poziomy trudności to całkiem ciekawy pomysł. Chociaż wyłączenie odradzania załogi czy cofnięcia lotu to narazie tylko błahe rzeczy, mam nadzieje na inne utrudniacze.

325
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: EmDrive
« dnia: Wto, 26 Sie 2014, 16:11:50 »
@Madrian: Niby tak, ale ciężko nazwać prąd paliwem.

326
Statki kosmiczne / Odp: Wahadłowiec "Endurance"
« dnia: Wto, 26 Sie 2014, 16:07:27 »
Całkiem ciekawie pomyślana i prosta maszyna, ale skoro to wahadłowiec, to jakaś ładownia by się przydała. Ciekawy ten patent na ukrycie zbiorników paliwa rakietowego w zbiornikach paliwa lotniczego.

327
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Wto, 26 Sie 2014, 16:02:52 »
Bardzo fajnie, że modem, który zaimplementują do gry stanie się SpacePlane Plus. Stockowy KSP bardzo cierpi na brak ładnych części lotniczych i fajnie, że się wkońcu wzięli za to. To chyba powinno też dać stockową ładownie. Wreszcie promy kosmiczne będą kozacko wyglądały. Fajny będzie też realistyczny transfer załogi bez EVA. Ten budynek źle nie wygląda, pasuje do aktualnych budynków w KSP, chociaż mam nadzieję, że to nie jest wersja oficjalna, bo wydaje się trochę koślawy. Ja też liczę na przemodelowanie powierzchni jakiejś planety, najlepiej Duny.

328
Inne gry / Odp: No man's sky
« dnia: Nie, 17 Sie 2014, 16:37:57 »
No no, jeżeli to wyjdzie i te wypowiedzi okażą się prawdziwe to szykuje się kolejny pożeracz czasu. I to taki sandbox jak KSP - jak ja kocham czyste sandboxy.

329
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: EmDrive
« dnia: Nie, 17 Sie 2014, 16:34:33 »
Niezwykle interesujące, silnik odrzutowy, który nie potrzebuje żadnego paliwa. To coś może być nawet wydajniejsze niż silnik jonowy, wszakże niepotrzebuje żadnego paliwa, więc wydajność może być bardzo wysoka. Ciekawe jak z tym w praktyce. Silnik jonowy jeszcze raczkuje i nie zapowiada się narazie na jakieś praktyczne wykorzystanie go, to tym bardziej ten raczej długo pozostanie w fazie testów. Czyżby za jakieś kilkadziesiąt, może kilkaset lat nasze potomstwo będzie latało samochodami?

330
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: "Dogry.pl"
« dnia: Sob, 16 Sie 2014, 22:32:37 »
Ciekawa strona, są jakieś potwierdzenia na temat tej kasy? Pytam z ciekawości, bo sam nie gram w takie gry(od czasu do czasu pogram sobie ze znajomymi w League of Legends, ale to rzadko). Jakoś nie zbyt ufam takim stronom, że dają kasę za coś.

Strony: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 41