Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DragonsNightmare

Strony: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 41
301
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Pon, 08 Gru 2014, 16:22:40 »
Trochę za biedne to centrum kosmiczne, zdecydowanie. Moim zdaniem na początku powinniśmy mieć tylko VAB, wyrzutnie, budynek administracyjny i budynek naukowy, najprostsze i najmniejsze jak się da, potem byśmy rozbudowywali centrum, stawiając nowsze i większe budynki itd. Drewniany VAB? Kto buduje centrum kosmiczne z drewna? Nawet jak na Kerbale to jest zbyt dziwne i nie pasuje stylowo do gry.

302
Gotowe poradniki / Odp: Kalkulator długich manewrów
« dnia: Pon, 08 Gru 2014, 16:19:14 »
Wersja na Androida byłaby świetna. Na Androida pisze się w Javie, więc nie będziesz musiał się uczyć nowego języka. Nie jest mocno trudne pisanie na Androida, myślę, że powinieneś spróbować(oczywiście jak masz urządzenie z tym systemem), bo naprawdę byłoby to przydatne. Nie musiałbym minimalizować czy chować kerbali, bym mógł wszystko na smartfonie wpisać i odczytywać z niego wartości.

303
Wiem o tym, ale jak wspomniałem, nie potrzebuję aż takiego realizmu. Jakbym chciał realizm, to bym grał w orbitera, dlatego wolałem DR dostosować tak, aby nie było mocno trudno, ale też nie zbyt łatwo. Wgrałem sobie też flagi państw i muszę przyznać, że fajnie jest startować z prawdziwych miejsc z flagami prawdziwych państw. Na orbicie wkońcu ładne widoki, chociaż konfiguracja chmur nieco kuleje, to muszę naprawić.

304
Cóż, może i macie rację. Wgrałem sobie KW Rocketry i komp jak narazie całkiem nieźle wyrabia, więc zostanę przy stockowych parametrach. W sumie trochę to zajęło, ale wybudowałem już rakietę, zdolną przetransportować 3 załogowy statek na orbitę około 300km. Nie wiedziałem, że będę miał taką radochę z wykonanej orbity, czuje się, jakbym zapomniał jak się gra w KSP i zaczął zabawę od nowa. Nie będę jej sobie psuł, po tym, jak w KSP potrafię dolecieć wszędzie, fajnie będzie się trochę pogłówkować z misjami. Wgrałem sobie też Deadly Reentry, ale jego już musiałem nieco osłabić, bo za nic nie mogłem bezpiecznie wejść w atmosferę. Dzięki za odpowiedzi.

305
Mam już dużo modów, wgranie kolejnych spowoduje dobicie mojego niezbyt potężnego komputera. Już po wgraniu Real Solar System KSP zaczęło mi się lekko ciąć, mimo, iż bez RSS działało bez problemów.  Przemyśle jeszcze granie z modami, takimi jak KW Rocketry, chociaż i tak mi się wydaje dziwne to, że do wysłania małej sondy muszę budować wielkie kolosy. Dzięki za odpowiedzi.

306
Witam was serdecznie, wgrałem sobie Real Solar System, ale z racji tego, że nie rajcuje mnie realizm, tylko raczej możliwość grania w normalnym układzie(muszę budować duże rakiety, aby wynieść małą sondę na orbitę, a co dopiero gdzieś dalej, mój PC tego nie uradzi) to chciałbym jakoś to ułatwić. Aby zachować mimo wszystko jakiś realizm, postanowiłem, że zwiększe ilość paliwa w zbiornikach i ciąg silników(gdzie te małe silniczki z KSP, do układu słonecznego). Nie chciałbym modyfikować wszystkiego z osobna, więc jak za jednym zamachem zwiększyć ilość paliwa w każdym zbiorniku(nie zwiększając jego masy) oraz zwiększyć ciąg silników na paliwo ciekłe? Trochę tych części jest i nie bardzo uśmiecha mi się modyfikowanie każdej z nich, więc chciałbym to pociągnąć za jednym zamachem.

307
Statki kosmiczne / Odp: Wycieczka po księżycach Jowisza
« dnia: Wto, 18 Lis 2014, 22:43:44 »
Kolejna, jak zawsze genialna misja. Jestem pod wielkim wrażeniem.

308
Gotowe poradniki / Odp: EFEKT OBERTHA - Latajmy ekonomicznie.
« dnia: Śro, 12 Lis 2014, 18:04:25 »
Jest kalkulator dla prawdziwego układu słonecznego? Mam zamiar zacząć grę z modem Real Solar System, bo układ kerbolski robi się nieco za mały na mnie i fajnie będzie polatać w prawdziwym świecie.

309
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Pią, 17 Paź 2014, 19:07:17 »
Połączenie SPH z VAB to dobry pomysł, lecz mam nadzieje, że budynki zostaną po staremu. Teraz łatwo zaprojektujemy łazik i bez problemów dobudujemy do niego rakietę bez przenoszenia save i innych rzeczy.

@Koper: Oczywiście, że to jest wykonalne. Po co więcej pracy? Części mają swoje parametry(jak nośność czy opór) i to gra ma je analizować i różnie interweniować w zależności od sytuacji, nic tutaj nie trzeba zmieniać w częściach. Jak mają aerodynamikę opisaną w jakimś bloku kodu, to wystarczy go skopiować, ulepszyć i zrobić tak, żeby był aktywny ten blok od aerodynamiki, który gracz wybierze w opcjach. Proste i jak wspomniałem, w Orbiterze jest taka opcja i jakoś nie musieli oni zmieniać części w zależności od wybranego modelu lotu. Pracy jest dokładnie tyle samo, co nad ulepszaniem, tylko, że tutaj skopiują kod i ulepszą go, oraz troszkę więcej pracy, bo muszą zrobić tak, aby działała właściwa aerodynamika, co dla doświadczonego programisty(a skoro pracują nad taką grą, to ufam, że są doświadczeni) jest proste.

310
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Pią, 17 Paź 2014, 17:13:29 »
Czyli kolejna wersja to 0.90. KSP wchodzi więc w fazę Beta. Ja mam tylko szczerą nadzieję, że nie podążą drogą twórców Minecraft i nie zmienią takiej perełki na zwykłą grę dla dzieci i casuali. KSP ma swoją magię i mam nadzieje, że jej nie zniszczą głupimi funkcjami i możliwościami. Minecraft mi się podobał do wersji Beta 1.7.3, potem po dodaniu tych wszystkich rzeczy jak dla mnie utracił całą swoją magię i stał się nudnym RPG z elementami sandboxu. Naprawdę mam nadzieję, że Squad nie zrobi tego samego.

@Drangir: Mnie to również martwi. Powierzchnia innych planet niż Kerbin jest stanowoczo za bardzo uproszczona(no dobra, Laythe wygląda całkiem fajnie, ale inne są brzydkie, choć niektóre jeszcze w miarę ujdą, np. Dres z tym fajnym kanionem, moim zdaniem najgorzej wygląda Duna). Mam nadzieję, że zbieranie surowców nie będzie polegało na tym, że lądujemy w dowolnym miejscu, wciskamy przycisk i w magiczny sposób pojawia nam się paliwo. Liczę na konieczność budowy sprzętu, najlepiej z wykorzystaniem Kerbali. Dodali poziomy trudności, niech to wykorzystają. Przydała by się też nowa planeta.

Co do aerodynamiki, to zawsze można zrobić to samo, co jest w Orbiterze, czyli opcja w menu Complex Flight Model. Kto będzie chciał to sobie odznaczy, wtedy będzie miał lekko poprawioną aktualną aerodynamikę, pro gracze zaznaczą i dostaną znacznie bardziej skomplikowaną. Fajnie byłoby też zintegrować Deadly Reentry i dodać stosowną opcję w menu(np. Możliwość zniszczenia rakiety przez spalenie, przez przeciążenia). Trzeba wykorzystywać poziomy trudności, aby dotrzeć do większej grupy graczy, zbalansować się tego nie da w 100% - jedni będą narzekać, że za łatwo, inni, że za trudno. Wiem, że są mody, ale przecież sama gra musi też oferować ciekawe rzeczy. Dla mnie KSP bez modów jest nieco za biedne i za łatwe.

311
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Wto, 14 Paź 2014, 12:50:16 »
Ja również bym chciał widzieć KAS. Bez niego misje kerbali nie mają większego sensu, a tak, to kerbale mogą spokojnie wymienić np. uszkodzony panel, czy dowieźć jakąś brakującą część. Ewetnualnie jakaś planeta(zwłaszcza Sentar) z Krag's Planet Factory byłaby też miła. Ciekawe jaki oni mod teraz wymyślą. Chatterer też byłby fajnym uładniaczem gry, fajnie byłoby też jakby w grze pojawił się Toolbar mod.

312
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Wto, 14 Paź 2014, 12:46:53 »
@winged: Jak dla mnie, to to co mamy, już starczy na wersję 1.0. KSP to nie jest symulator, więc nie liczyłbym na poprawę aerodynamiki. Co najwyżej dodadzą coś takiego jak opory części, ale na wielką poprawę bym nie liczył. W wersji 0.26 planety mają dostać biomy, więc liczę też na przemodelowanie ich powierzchni. Co do nowej planety, nic nie wiadomo o takowej, są tylko plotki.

Jak mówiłem, update jest dla mnie genialny, jeszcze jakaś nowa planeta(ewentualnie dwie czy trzy) i surowce i dla mnie gra ideał.

313
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 11 Paź 2014, 23:26:02 »
@Up: Mi na Dunie kiedyś spadochron otworzył się przy prędkości ponad 400m/s(nie pamiętam ile dokładnie było, otworzyła się jego czasza jakby co) i urwał się, a sonda pięknie walnęła glebę i po niej. Przynajmniej spadochron bezpiecznie wylądował. Od teraz zawsze dbam o to, aby przy otwieraniu się czasz prędkość była około 100m/s, tak dla bezpieczeństwa.

Podsumowując update jest dobry, bardziej mi się podoba niż 0.24. Patrząc na stan zaawansowania i ilości rzeczy w KSP, to sądze, że niedługo możemy się spodziewać wersji 1.0. W sumie, to poprawią optymalizację, bugi, dodadzą szkolenie i surowce i już można wydać wersję 1.0. Szkoda właśnie, że nie dostaliśmy szkolenia astronautów, byłby to fajne urozmaicenie.

314
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Czw, 09 Paź 2014, 16:56:16 »
Pograłem i dorzucę parę punktów swojej opinii:
1. Nowe części lotnicze ładne, wkońcu można łatwo zbudować ładny prom bez modów i ładny samolot. Nie mówię, że wcześniej były brzydkie. Chociaż moim zdaniem niepotrzebnie podmieniono stare skrzydła na nowe, zamiast dodać nowe jako osobną część. Po załadowaniu swojego samolotu starego, zauważyłem, że te nowe skrzydła pasują jak pięść do oka do starych części. Wnętrza naprawdę super.

2. Zauważyłem tego buga co Kadaf. Warp na maxa a i tak nie mialo to żadnego efektu w widoku na centrum kosmiczne. Mam mod na chmury i tylko chmury się przesuwały. Cóż, trzeba teraz warpować w widoku mapy.

3. Ładne nowe efekty, tutaj im się naprawdę udało.

4. Niszczenie budynków to ciekawa, lecz na dłuższą metę nudna opcja. Chociaż w karierze to się przyda, przypadkowe wypadki będą nas kosztować, chociaż ile miałem katastrof, to nigdy nie walnąłem w żaden budynek.

5. Dobry pomysł z poziomami trudności, bardziej zaawansowani gracze mogą sobie utrudnić, mniej zaawansowani ułatwić i wszyscy są zadowoleni.

Takie obiektywne podsumowanie 0.25.

315
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Śro, 08 Paź 2014, 19:14:41 »
No, no, już dawno nie grałem w Kerbale, pora sobie odświeżyć co nie co. Weekend już mam z głowy, a miałem popracować nad moją grą, trudno, popracuje później  :D

Strony: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 41