310
« dnia: Pią, 17 Paź 2014, 17:13:29 »
Czyli kolejna wersja to 0.90. KSP wchodzi więc w fazę Beta. Ja mam tylko szczerą nadzieję, że nie podążą drogą twórców Minecraft i nie zmienią takiej perełki na zwykłą grę dla dzieci i casuali. KSP ma swoją magię i mam nadzieje, że jej nie zniszczą głupimi funkcjami i możliwościami. Minecraft mi się podobał do wersji Beta 1.7.3, potem po dodaniu tych wszystkich rzeczy jak dla mnie utracił całą swoją magię i stał się nudnym RPG z elementami sandboxu. Naprawdę mam nadzieję, że Squad nie zrobi tego samego.
@Drangir: Mnie to również martwi. Powierzchnia innych planet niż Kerbin jest stanowoczo za bardzo uproszczona(no dobra, Laythe wygląda całkiem fajnie, ale inne są brzydkie, choć niektóre jeszcze w miarę ujdą, np. Dres z tym fajnym kanionem, moim zdaniem najgorzej wygląda Duna). Mam nadzieję, że zbieranie surowców nie będzie polegało na tym, że lądujemy w dowolnym miejscu, wciskamy przycisk i w magiczny sposób pojawia nam się paliwo. Liczę na konieczność budowy sprzętu, najlepiej z wykorzystaniem Kerbali. Dodali poziomy trudności, niech to wykorzystają. Przydała by się też nowa planeta.
Co do aerodynamiki, to zawsze można zrobić to samo, co jest w Orbiterze, czyli opcja w menu Complex Flight Model. Kto będzie chciał to sobie odznaczy, wtedy będzie miał lekko poprawioną aktualną aerodynamikę, pro gracze zaznaczą i dostaną znacznie bardziej skomplikowaną. Fajnie byłoby też zintegrować Deadly Reentry i dodać stosowną opcję w menu(np. Możliwość zniszczenia rakiety przez spalenie, przez przeciążenia). Trzeba wykorzystywać poziomy trudności, aby dotrzeć do większej grupy graczy, zbalansować się tego nie da w 100% - jedni będą narzekać, że za łatwo, inni, że za trudno. Wiem, że są mody, ale przecież sama gra musi też oferować ciekawe rzeczy. Dla mnie KSP bez modów jest nieco za biedne i za łatwe.