Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DragonsNightmare

Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 41
286
Dokładnie. Niektórzy mogą poprostu nie być zorientowani w tych tematach(co innego zainstalować i odpalić grę, a co innego dokładnie sprawdzić sprzęt), a inni mogą poprostu zapomnieć z pośpiechu jak ja. Nazywanie takich osób idiotami i propozycja, by kasować każdy taki temat jest poprostu niepoważna.

287
Post nieważny, konflikt rozwiązany.

288
@Drangir: Przepraszam za gapowatość, już daję parametry:
Procesor: Intel Core i3 3110M 2x2.40GHz
RAM: 4GB
Grafika: AMD Radeon HD7670M
System: Windows 8.1 64bit

mody:
Environmental Visual Enhancements, KAS, Texture Replacer, Hull Cam, Cact Eye Telescope

Prom zbudowany wyłącznie ze stockowych części jakby co.

@JackRyanPL: Gram w KSP nieprzerwanie od wersji 0.21, więc potrafię rozróżnić pas startowy od drogi z VAB do wyrzutni. Jestem w 100% pewny, że lądowałem na pasie startowym.

Cóż, mam w kosmosie jeszcze jeden egzemplarz promu(bezzałogowy na szczęście), przestawię teren na dobry i spróbuję nim wylądować. Ma on mniej więcej taką samą orbitę jak miał tamten, więc będę mógł zobaczyć, czy z nim będzie to samo.

Edit: Wrzuciłem specyfikację do pierwszego postu, żeby nie było problemów.

289
Problemy z modyfikacjami / Zderzenie z glebą na wysokości około 100m
« dnia: Nie, 18 Sty 2015, 00:36:27 »
Witam was serdecznie, ostatnio zauważyłem dziwną rzecz w KSP. Wyniosłem sobie satelitę promem i mam zamiar wracać. Wszystko ładnie, dolatuje już do pasa startowego i nagle urywa mi skrzydła(wysokość to było około 100m) i prom pięknie wali w glebę zabijając załogę. Po sprawdzeniu dziennika lotu wyskakuje mi, że skrzydło walnęło w wyrzutnię(collided into Launch Pad). Bardzo dziwne, bo raz, że byłem na wysokości około 100m i dwa, że do wyrzutni dzieliła mnie spora odległość. Miałem zrobiony quicksave i wczytałem i znowu to samo. Zauważyłem jednak jedną rzecz ciekawą - w pasie startowym zauważyłem niewielką przerwę(jakby dwa kawałki pasa się nie stykały dokładnie), skrzydła się rozleciały po minięciu tej przerwy. Problem udało mi się rozwiązać zmieniając różnorodność terenu z dobrego na prosty. Czy muszę za każdym razem tak robić? Gram na ładnym terenie, bo prosty jest zbyt prosty  :) Da radę to jakoś rozwiązać, czy to jest bug KSP i muszę się przyzwyczajać do przełączania terenu przed lądowaniem?

Edit: Najmocniej przepraszam za brak parametrów sprzętu, już wrzucam:
Procesor: Intel Core i3 3110M 2x2.40GHz
RAM: 4GB
Grafika: AMD Radeon HD7670M
System: Windows 8.1 64bit

mody:
Environmental Visual Enhancements, KAS, Texture Replacer, Hull Cam, Cact Eye Telescope

290
Dzięki wielke za porady wykorzystałem radę KubaAseph z przeinstalowaniem TR oraz radę Element4ry z zainstalowaniem nowszej wersji Module Managera(miałem 2.5.1, aktualna to 2.5.6) i kerbale już ładnie spawnują się bez hełmów na Kerbinie. Dzięki wielkie za pomoc, problem rozwiązany.

Edit: W menu kerbala faktycznie jest opcja do zakładania i zdejmowania stroju EVA(wcześniej albo jej nie było, albo jej nie zauważyłem), dawniej używałem starszej wersji TR, w której nie było czegoś takiego. Ale to już nieistotne, jeszcze raz dzięki za pomoc.

291
Propozycje & Uwagi / Odp: Reklamy nie zawsze fajne
« dnia: Śro, 07 Sty 2015, 23:12:43 »
Co do klikania w linki, to nie lepiej byłby użyć adf.ly? Aktualny serwis się burzy jak chcę opuścić stronę i ostatnio jeszcze rządał kodu do podania, na adf.ly nie ma takich bajerów. Że już nie wspomnę, że Firefox się burzy na tą stronkę. Reklamy na samym forum nie przeszkadzają mi, wyłączyłem AdBlocka, bo rozumiem, że jakoś trzeba utrzymać forum.

Edit: Widzę, że serwis przeszedł na adf.ly, za co jestem wdzięczny. Teraz mogę spokojnie klikać w linki.

292
Poproś o pomoc / Odp: dlaczego spadochrony nie działają na księżycu?
« dnia: Śro, 07 Sty 2015, 22:39:55 »
Bo licznik pokazuje wartość nad poziomem morza, czyli od punktu zerowego. Więc jak wylądujesz na górze, to licznik może wskazywać nawet ponad km wysokości. W kabinach lądownika masz analogowy miernik wysokości, który pokazuje prawdziwą wysokość.

293
Poproś o pomoc / Odp: dlaczego spadochrony nie działają na księżycu?
« dnia: Śro, 07 Sty 2015, 22:38:06 »
Dobra to ja spróbuję, ale proszę cię, powiedz, że ten temat i twoje posty to żart:
Spadochron jest to hamulec aerodynamiczny. Jak sama jego nazwa wskazuje do hamowania wykorzystuje on atmosferę, czyli powietrze.

Naprawdę, nie trzeba być fizykiem, czy astronautą aby to zrozumieć. Wystarczy proste, chłopskie rozumowanie.

294
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Wspieranie forum bitcoinami
« dnia: Wto, 06 Sty 2015, 20:06:03 »
Jak nie PayPal to wątpie też, że ktokolwiek będzie chciał BitCoiny. To raczej nie jest zaufany sposób zapłat(przynajmniej dla mnie).

295
Witam was serdecznie, mam wgrany Texture Replacer(bez żadnych tekstur do podmiany, bo zależy mi tylko na usuwaniu hełmów) i nie działa mi w nim usuwanie hełmów. TR ma opcję do usuwania hełmów i jetpacka kerbalom, jeżeli znajdują się oni w odpowiednich warunkach. Niby w konfiguracji w pliku @Default.cfg jest ustawione:
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
// Remove IVA helmets in safe situations (landed/splashed and in orbit).
  isHelmetRemovalEnabled = true

  // Spawn a Kerbal on EVA in his/her IVA suit without helmet and jetpack when
  // in breathable atmosphere (+ sufficent pressure).
  isAtmSuitEnabled = true

  // Minimum air pressure required for a Kerbal to spawn in his/her IVA suit.
  atmSuitPressure = 0.5

  // List of planets/moons with breathable atmospheres where Kerbals spawn in
  // their IVA suits.
  // The list must be space- and/or comma-separated and in one line.
  // Duplicated lists are joined.
  atmSuitBodies = Kerbin

lecz jest to ignorowane i tak Kerbal spawnuje się normalnie z hełmem i plecakiem. Ktoś wie może jak to naprawić? Chciałbym porobić parę ujęć na Kerbinie, lecz Kerbal z hełmem i z plecakiem wygląda dziwacznie i psuje cały efekt.

296
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Wspieranie forum bitcoinami
« dnia: Wto, 06 Sty 2015, 15:05:18 »
Do wsparcia forum czemu nie, ale nie czymś takim jak BitCoin. Nazwa obiła mi się o uszy tylko, lecz ja takim wynalazkom jak krypto waluty nie wierzę. Nie lepiej dać normalne wsparcie przez PayPal, jak na innych stronach? AdBlocka ja mam wyłączonego na tej stronie. Skoro jest już temat o wsparciu forum, chciałbym poruszyć pewną drażliwą kwestię. Jak pewnie wszyscy wiemy, jak klikniemy na jakiś link na forum, to otwiera się on przez stronę shorte.st, czy jakoś tak. Nie mam nic przeciwko takiemu zarabianiu, lecz nie dałoby radę jakieś lepszej strony dać, np. adf.ly? Mam zainstalowany dodatek WOT(jest to taki dodatek, który ma bazę danych różnych stron internetowych i użytkownicy mogą głosować na stronę, czy jest godna zaufania, czy nie) i w przypadku tej strony ten dodatek pluje mi się, że strona jest niezaufana i ma złą reputację. Może dla bezpieczeństwa lepiej byłoby poszukać jakiejś bardziej zaufanej strony? W dodatku robi ona problemy z opuszczeniem jej, bo wymaga potwierdzenia, czego nie ma w takim adf.ly.

297
Obsługa techniczna / Odp: KSP a wydajność i wpływ innych programów.
« dnia: Wto, 06 Sty 2015, 14:54:16 »
Może powodować przycinki, a jak sprzęt będzie obciążony to nawet crashe. Jeżeli gra ci działa dobrze, to zostaw jak jest. Ogółem do KSP najlepiej jest mieć jak najmniej obciążony komputer. Wersji 64bitowej nie polecam, bo dużo modów na niej nie działa, albo kiepsko działa. Możesz też wgrać moda Active Texture Managment, który kompresuje tekstury i zwalnia nieco RAM.

298
1. Dokończyć program Columbus, polegający na dokonaniu tego, czego wcześniej nie dokonałem(jak narazie wylądował łazik na Tylo, jeszcze bodajże 4 punkty programu).
2. Po odwiedzeniu przez Kerbale Duny w zeszłym roku w tym chciałbym aby odwiedziły Laythe
3. Może jakaś baza na innej planecie i w miarę stałe loty na nią
4. Budowa funkcjonalnych i ładnych promów kosmicznych
5. Może kolonizacja asteroidy, która od sporego czasu jest na wydłużonej orbicie biegunowej i czeka na swój czas?

299
Szukam modyfikacji / Odp: Zmiana inklinacji orbit planet
« dnia: Czw, 18 Gru 2014, 21:32:38 »
Akurat kosmodromy budowane są jak najbliżej równika, bo wtedy jest najlepsza sytuacja. Sam grywam czasami w RSS i dość ciężko dostać się z kosmodromu Bajkonur na Księżyc - trzeba wystartować w odpowiednim momencie i zmienić inklinację na w miarę równą z Księżycem, dopiero potem można myśleć o locie na niego. Pod tym względem USA miało nieco łatwiejszy lot na Księżyc niż ZSRR, bo KSC leży w miarę blisko równika, a Bajkonur dość daleko - przez to USA miało mniej roboty z inklinacją orbity. Więc KSC umieszczonone na równiku, to najlepsze miejsce na taki obiekt, ale skoro chcesz nieco uatrakcyjnienia, to droga wolna, nawet fajniej tak się lata.

300
Nawet 10minutowy lot to będzie dużo dla amatora. Ja również zastanawiam się nad kupnem jakiegoś taniego Quadrokoptera z Biedronki. Owszem, mógłbym sobie kupić taki za parę stów, ale dla mnie na zajawkę lataniem to jest stanowczo za dużo. Za ponad 200zł mógłbym sobie zatankować auto do pełna, a nie się bawić w latania. Uważam, że najlepiej kupić coś taniego i potrenować, jak już zrozumiesz o co mniej więcej chodzi w tym lataniu i ci się spodoba, to wtedy kupić coś lepszego. Nawet jakbym miał te ~2000zł, to i  tak bym nie kupił profesjonalnego sprzętu. Po co, żeby skończył na ścianie?

Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 41