Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DragonsNightmare

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 41
166
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Granie w KSP na laptopie?
« dnia: Wto, 03 Mar 2015, 21:17:23 »
Gram na HP Pavillionie g6 2230sw - procesor Intel Core i3 dwurdzeniowy 2.4GHz na rdzeń, 4GB RAM i dedykowana karta graficzna Radeon HD7670M z 1GB VRAM, gra chodzi całkiem znośnie, po wgraniu większej ilości modów, lub przy ogromnych pojazdach zaczyna się już zacinać, lecz daje radę.

167
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Wto, 03 Mar 2015, 21:15:31 »
Lepsze misje ratunkowe, tego mi brakowało w KSP  ;) Oby wersja 5 silnika Unity przyniosła, tak długo oczekiwane, lepsze wykorzystanie możliwości kart graficznych i kilkurdzeniowych procesorów.

168
Dyskusje ogólne / Odp: Prawdziwe misje kosmiczne
« dnia: Wto, 03 Mar 2015, 21:03:09 »
Ten rok można śmiało nazwać rokiem planet karłowatych. Dawn wejdzie na orbitę Ceres, a New Horizons przeleci koło Plutona. Mało badane są planety karłowate, a szkoda, bo to też bardzo ciekawe obiekty(prawie planety  8) ). Choć powodem napewno jest odległość i orbity - tylko Ceres siedzi na w miarę nieodległej i mało nachylonej orbicie, pozostałe nie dość, że są daleko, to jeszcze mają ekscentryczne i nachylone orbity.

169
Chodzi mi o to jak je wykonywać oczywiście. W skrócie jak muszą być ułożone planety, by przelecieć koło Wenus i trafić np. do Jowisza. O ile do takiego Jowisza mogę jeszcze wykonywać lot bezpośredni, to o tyle do dalszych planet, jak np. Uran i Neptun bez asysty się raczej nie obędzie. Nie wzoruje się aż tak na prawdziwych misjach, tylko wymyślam własne, więc moja trajektoria nie musi być aż taka idealna - byleby działała. Pomysł ze wzorowaniem się na realnych trajektoriach jest całkiem fajny, muszę dokładnie to sprawdzić.

Swoją drogą, gra w RO zaczyna się chyba w roku 1950którymś, więc za parę lat ułożenie planet powinno być takie, by zrobić Voyagera  :) Gorzej będzie z Neptunem, bo sam go dodawałem, więc nie wiem, czy będzie w tym samym miejscu, co w dniu przelotu Voyagera, ale Jowisz, Saturn i Uran powinny być. W tym wypadku sprawdzę sobie poprostu jak wyglądało ułożenie planet i postaram się za pomocą manewrów KSP zaplanować trajektorię.

Edit: Myślę, że bardzo dużo może pomóc program Celestia. Pokazuje on orbity planet, wystarczy wklepać w nim datę startu Voyagera i program pokaże nam ułożenie planet w tamtym czasie. Zupełnie o nim zapomniałem. Tak wyglądała trajektoria Voyagera w sumie:


Edit2: Przygotowuję się już do misji Apollo  :D Moduł księżycowy zdecydowałem się wziąć w całości z modu FASA, gdyż bardzo pięknie to jest dopasowane i żal nie skorzystać, no i moje wersje nie były ani ładne ani funkcjonalne(moja wersja o tych samych osiągach ważyła 2x więcej). Statek Apollo i Saturn'a V jednak zbuduję już sam w 100%. Po lądowaniu Apollo spróbuję też zrobić misję Sojuz 7K-Ł3+ŁK. Niestety, próbowałem zrobić rakietę Sojuz, okazało się, że w modzie Soviet Engines brakuje silników pierwszych stopni, ale chyba silniki N1 i Sojuza powinny być. Zawsze mogę wybrać jakiś zamiennik. Już się nie mogę doczekać, aż zbuduję Saturna V i N1, jaka to będzie frajda polatać tymi rakietkami  :D Niestety, skończyły mi się ferie, więc nie mam zbyt dużo czasu na budowę  :(

170
@maciuś: Heh, jak zwykle z rozmachem. Ja chcę iść mniej więcej w zgodzie z historią, najpierw pierwsze loty w kosmos i załogowe, potem badanie planet i dopiero potem lądowania na Księżycu, a potem prawdopodobnie wahadłowiec, może wgram moda na niego, albo sam zbuduje, kto wie. Widziałem już filmik, jak ktoś wrócił takim wahadłowcem w RO z orbity. Ja się mocno delikatnie wejdzie, to powinien przetrwać. Już dawno mógłbym zbudować Saturna V z kopią Apollo i Lunar Module, ale po co? Lepiej powoli odkrywać cały Układ Słoneczny. Aha jedno pytanie odnośnie asyst grawitacyjnych. Nie wytłumaczyłeś tego dokładnie, bo nie masz czasu, co rozumiem i szanuję, lecz nie masz jakiegoś opracowania dobrego do tego? Może być po angielsku, bardziej od teorii interesowałoby mnie praktyczne wykorzystanie asyst. Najlepiej w formie pisanej, bo słuchany angielski jest u mnie na gorszym poziomie niż czytany.

@angorek: Ja spróbuję te największe(zajmujące 200MB) pobrać na Linuksie. Powinien podołać, wydaje mi się, że lepiej zarządza pamięcią niż Windows i się nie wysypie tak łatwo.

@winged: Chodzi mi o dni, czy dni są prawidłowo liczone(Kerbińska doba ma 6 godzin) i co za tym idzie, lata?

Edit:
Cóż, doleciałem z pobraniem do 100MB i przerwałem, bo leci dość wolno(jakieś 400kb/s i skacze w dół), ale próbowałem odpalić ten obraz w przeglądarce i ostrzegam, niech nikt nie próbuje  :o Załadowało się do połowy i przeglądarka powiesiła prawie cały system. Nie ma szans, żebym wgrał to do KSP, komputer sam mi w kosmos by odleciał  ;D

171
Z tego co się orientuje, to nie da się tak po prostu wyrzucić zanieczyszczeń. Musisz je trzymać, ewentualnie gdzieś przenieść i odłączyć tą część. Dwutlenek węgla możesz wchłonąć, masz w kapsułach taki zasób(nie pamiętam jak się nazywa) i przycisk Activate CO2 scrubber. Po tym ten zasób zacznie pochłaniać dwutlenek węgla. Jest to dość fajne, bo na małą ilość tego zasobu przypada mnóstwo dwutlenku węgla, wadą tego jest to, że pochłania dużo prądu. Ja sam dzięki temu byłem na orbicie przez wiele dni. Moje sondy leciały do Księżyca jakieś 15 dni, więc misję na Księżyc mógłbym zrobić. Powoli chyba zacznę budować Saturna V. Potem myślę, też dla draki, zbudować N1  ;D Pewnie będę miał pokaz slajdów, jak 30 silników zacznie pracę.

172
Witamy w gronie fanów RO  ;D

Co do owiewek między stopniami to masz takie coś jak Interstage Fairing Adapter, w którym możesz dowolnie regulować średnicę, wysokość i nachylenie owiewek. Jest on częścią modu Procedural Fairings. Zdaje się, że działa to też jako rozłącznik. Tu masz przykłąd użycia tej części:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Edit: Ma ktoś wgrany mod Engine Ignitor? Jest on na wersję 0.25, lecz w temacie niby pisze, że jest kompatybilny z 0.90, lecz po RVE wolę się upewnić, czy napewno działa. Samo KSP się pluje, że mod jest niekompatybilny.

173
Jak się wyśpię to i ja się go pozbędę. Że też nie zrobiłem kopii save, boje się, że mógł się uszkodzić.

Czy RSS i RO pokazją w Tracking Station prawdziwy czas, czy kerbalski? Minęło 9 lat odkąd rozpocząłem grę na moim save, trochę dużo. Lata kerbińskie lecą bardzo szybko, a Układ Kerbolski jest niewielki - w normalnym KSP wystrzeliłem sondę na kraniec Układu Kerbolskiego. Leci już 62 kerbalskie lata(zapomniałem o niej i tak sobie ciągle leciała) i jest już bardzo daleko od Kerbola - jednak jakby ją wstawić w nasz układ słoneczny to ta sonda znalazłaby się kawałek poza orbitą Urana - oddaliła się ledwie 3 500 000 000 km od Kerbolu, a Uran ma orbitę o średniej wysokości mniej więcej 3 000 000 000 km.

174
Inne gry / Odp: Homeworld - Remastered
« dnia: Sob, 28 Lut 2015, 17:27:54 »
Przeglądając fundusze wygląda na to, że do końca marca sam już będę się zagrywał w tą gre. Największe parcie mam na HW Remastered - jedynki nie przeszedłem w całości nigdy, czas się wziąć i ją skończyć. Ogółem w jedynce najbardziej mi przeszkadzał brak możliwości swobodnej kontroli kamery - grafika mi wcale nie przeszkadzała, ale ta kamera mi strasznie utrudniała grę, skoro w Remastered jest taka kontrola jak w dwójce, to spokojnie mogę się wziąć i ją przejść. Jak dla mnie do szkoda, że nie dołączyli Cataclysm, podobno kod źródłowy przepadł, chociaż mogliby ją zrekonstruować - Cataclysm  to nic innego jak lekko zmieniona jedynka z nowymi misjami i statkam.

Edit: No i ja też stałem się posiadaczem HW Remastered. Nieco kasy kosztowała(wkońcu podrożała po premierze), ale i tak uważam, że było warto. Teraz muszę ją tylko pobrać na Steam, co chwilę potrwa z racji mojego internetu.  ;)

175
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 28 Lut 2015, 17:24:53 »
Fajne to wiertło. Czekam też na nowe podwozie. Cóż, na multiplayer poczekamy, ale w sumie, surowce to jedyna rzecz, planowana od dawna, a jeszcze nie dodana, więc nic dziwnego, że najpierw surowce. Wersja 1.0 KSP szykuje się dobrze, gra jak narazie poziom trzyma. Moim zdaniem przydałoby się więcej planet, lecz od czego są mody  ;D

176
Nic dziwnego, że autor się go pozbył - faktycznie spore ma bugi. Ja wywalam, poczekam, aż autor przywróci download - napisał, że zrobi to, jak poprawi większość poważnych bugów i uzna, że mod jest grywalny. Ładny mod, ale jak wspominałem, wolę stabilną grę ponad wygląd.

177
Mi to wcale już nie działa wczytywanie, zbugowany mod, nic dziwnego, że autor pozbył się linków do moda i powiedział, że je przywróci, jak poprawi te poważne bugi. Sam też myślę, że go skasuje, zbyt zbugowany jak narazie, chociaż ładny, jednak wolę stabilną, a nieco brzydszą grę. Z RVE zostawie sobie tylko pierścienie Saturna.

Skoro już go wgrałeś, to zapytam się czegoś, co mnie w tym modzie zastanawia:
Czy ty też nie widzisz chmur z niskiej orbity około ziemskiej? Będąc na orbicie, zauważyłem, że nie widać chmur pod statkiem, na horyzoncie są widoczne, ale pod statkiem tworzy się taki jakby okrąg i nie ma w nim żadnych chmur, które są widoczne z Map View i z powierzchni.

178
Ech, co za piękny mod z tego RVE(nawet z teksturami 4k wygląda oszałamiająco, na 8k mam już raczej za słaby PC). Dla zachęty pare screenów z niego:


Saturn wkońcu wygląda jak należy  :D

Postanowiłem sobie wystrzelić moją kopie Saturna IB z kopią statku Apollo, start odbędzie się z przylądka Canaveral w dość chmurny dzień:


Ponad chmurami załoga dostaje Słońcem po oczach:


Dookoła rakiety rozpościera się Ziemia:


Saturn IB kontynuuje wznoszenie(nosz &^#  >:( Znowu ten komunikat o spadochronie. Muszę zobaczyć jak go wywalić, po psuje zdjęcia):


Statek już na orbicie ziemskiej:


Mod nie obciąża aż tak mocno grafiki. Owszem, przy starcie mam mały pokaz slajdów, lecz w kosmosie jest już dobrze(lekko się zmuli, jak zwrócę kamerę na Ziemie), bardziej w dupe dostaje RAM, bo musiałem powywalać parę części po jego wgraniu. Niestety, po jego wgraniu jakimś cudem wyparowały mi rakiety - została tylko ta kopia Saturna, lecz po zbudowaniu byle jakiego pojazdu i wystrzeleniu go wszystkie wróciły na miejsce(no prawie wszystkie, wcięło mi 2 sondy na Wenus, mała strata, bo nie były zbyt skomplikowane). Jedyny problem jakiego nie udało mi się naprawić, to fakt, że w VAB nie mogę załadować żadnego pojazdu - klikam na ikonkę Load, chwila zmuły i nic. Co ciekawe, w SPH mogę bez problemu wczytywać pojazdy. Cóż, nie wiem czy to od tego moda, ale wcześniej nie było takich problemów. Zanim ktoś go wgra, to zróbcie kopie save na wszelki wypadek. Występuje też parę bugów graficznych, ale nic wielkiego. Może i warto, dla takich widoków  ;) Z tego co zauważyłem, to Tytan nie ma chmur, najwidoczniej jeszcze nie zostały dodane, bo mod jest ciągle w produkcji.

179
Humor / Odp: "Loty w kosmos są niewykonalne"
« dnia: Pią, 27 Lut 2015, 17:44:33 »
Za każdym razem jak widzę teorie spiskowe i te ich "wiarygodne argumenty" to strzelam wielkiego face palma. Oczywiście większość to i tak zwykli poszukiwacze popularności, którzy chcą przyciągnąć widzów, ale wiele osób w to wierzy. Ostatnio czytałem fajną teorię, mianowicie prawdę o promie Columbia. Według oficjalnej wersji uległ on zniszczeniu poprzez dziurę w krawędzi natarcia skrzydła, do której wdarła się plazma podczas powrotu do atmosfery, ale ktoś twierdził, że jest to nieprawda i na zdjęciu widać wyraźnie, jak coś świetlistego leci koło promu i zdaniem autora to UFO, które zniszczyło wahadłowiec. Pominę fakt, że świetliste fragmenty koło Columbi to kawałki skrzydła, które się odrywały od niego, ale argumentacja zwaliła mnie z nóg.

180
Inne gry / Odp: Homeworld - Remastered
« dnia: Pią, 27 Lut 2015, 17:40:15 »
Z tą formacją to faktycznie jest problem. Po co tworzyć formację, skoro i tak się rozsypuje? Liczę na to, że to zwykły bug i zostanie szybko poprawiony.

Ale HW:Remastered i tak kupię. W dwójce, nie mówiąc o jedynce MP jest praktycznie martwy, a Remastered sprawi, że MP na nowo odżyje. Czekam tylko do lata(może i wcześniej mi się uda, niedługo mam urodziny  :P) aż pójdę na jakiś zarobek i wtedy odrazu biorę. Będzie zajebiście przejść znów HW, tylko w dużo lepszej grafice.

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 41