Bardzo fajny dodatek, jednak nie chce mi działać Tryton z niego. Chciałem dograć sobie tylko Neptuna i Trytona i gra zawiesza się na ładowaniu RSS przy Trytonie - staje na Wrapping Mesh i łapie zwis. Próbował ktoś to? Nie sądze, że brakuje RAM, bo w momencie zawiechy wykorzytanie RAM'u w systemie pokazuje na 3GB, a mam 4, więc jeszcze trochę można brać. Sam Neptun działa.
Edit: Dobra, Tryton też działa. Pierwsze ładowanie trzeba nieco poczekać, gdyż tworzy jakieś pliki obj, potem już szybko leci. Dodałem sobie też Tytanie i tyle mi starczy narazie. Poprawiłem też nieco wygląd Saturna V:

Z tego co widzę, to oryginał miał dłuższe przejście pomiędzy członami S-IC a S-II i inne malowanie oczywiście, ale nie wgrywałem dodatkowych tekstur, użyłem tego, co mam w Procedural Tanks. W stosunku do tego, co już wrzuciłem podczas mojego problemu to największą zmianą kosmetyczną jest poprawa owiewki pomiędzy S-II i S-IVB. Wcześniej była taka zaokrąglona, teraz jest skośna, dokładnie taka jak powinna być. Nie jest wagowo idealnie zgodny z oryginałem, ale parametry członów są - każdy człon ma niemalże idealnie taki sam czas pracy jak prawdziwy Saturn V, w tej konfiguracji wyniósł 110t na LEO(na zdjęciu właśnie z tym ładunkiem), więc nie jest źle

Nie testowałem jeszcze wynoszenia ładunku w drodze na Księżyc, bo zabrakło mi narazie chęci i czasu. Może nie wygląda na aż taką wielką na platformie, ale w VAB ładunek wystaje ponad dach, przy dolnych silnikach dotykających prawie ziemi, więc jest dość wysoka. Do stania na platformie wykorzystuje stabilizatory z chyba Atlasa, ale to dlatego, że te z Apollo nie chcą mi za bardzo działać, albo ja nie umiem z nich korzystać(próba odłączenia ich sprawia, że jakoś dziwnie odskakują i niszczą rakietę). Jak tylko test wypadnie pomyślnie, to dobuduje statek Apollo i lądownik LM i już można wysyłać Kerbale na srebrny glob