Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DragonsNightmare

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 41
136
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Nagrywanie zaćmienia słońca
« dnia: Czw, 19 Mar 2015, 15:34:19 »
Też się przymierzam do obserwacji tego, lecz metodą projekcji - zbudowałem już taką specjalną wersję camera obscura i jutro chcę zobaczyć to zaćmienie - i tak muszę iść do szkoły, ale choćbym miał się lekko spóźnić na lekcję z tego powodu to zaćmienie i tak muszę zobaczyć.

137
Dużo tych ludzi wcale nie wierzy w te bzdury co opisują - takie tematy to świetny sposób na przyciągnięcie publiczności. Szukają rozgłosu i tyle. Są jednak ludzie, którzy naprawdę w to wierzą, co mnie nieco załamuje. Nie wiem nawet z czego to wynika - z niewiedzy czy z ignorancji?

138
Łaziki / Odp: Kranz Prototype - nowy czołg
« dnia: Śro, 18 Mar 2015, 19:40:05 »
Czołg bardzo ładny wyszedł, ogółem niezbyt lubię malowane części, no i moim zdaniem ten jak najbardziej jest dobry, taki w kerbalskim stylu  ;)

139
Problemy z modyfikacjami / Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« dnia: Śro, 18 Mar 2015, 18:51:15 »
Nie jest wcale powiedziane, że DX jest lepszy od OpenGL, obie bilbioteki mają podobną wydajność i dużo zależy od karty graficznej i sterowników. Istnieją gry działające płynniej na OpenGL, niż na DX. Podobno(nie moje zdanie, ja nie robiłem testów) OpenGL sam w sobie jest wydajniejszy(Valve m.in. tak twierdzi), ale to zależy od twórców gry, od karty graficznej i od sterowników. No i inna sprawa, że wsparcie dla OpenGL na Windows jest dość słabe.

140
Poproś o pomoc / Odp: Łamiące się połączenia między członami
« dnia: Śro, 18 Mar 2015, 18:44:20 »
@ManiakalnySmiech: Kerbal Join Reinforcment jest przecież wymagany do RO, więc nie mógłbym używać RO bez niego, prawda?

Ale problem już rozwiązany i jednak leżał w KJR. Dlaczego? Po przeczytaniu pytania użytkownika ManiakalnySmiech i wcześniej Maciusia oraz dowiedzeniu się do czego służy Kerbal Join Reinforcment, postanowiłem na próbę wgrać od nowa najnowszą wersję KJR(był zainstalowany, lecz najwidoczniej coś się spaprało) i spróbować jeszcze raz. Tym razem lot odbył się bez żadnych problemów - nic się nie połamało ani nie popękało i umieściłem na orbicie 80t śmiecia  :) Sama rakieta wymaga nieco poprawek w kwestii parametrów, ale główny problem chyba już rozwiązany, więc temat uważam za zakończony. Dziękuję wszystkim, którzy udzielali się tutaj i starli się pomóc, odwdzięczę się przyciskiem [Pomógł].

Edit: Cóż, pozmieniałem trochę parametrów członów(chodziło o to, aby czas ich pracy był taki sam, jak w realu) i rakieta dała radę wynieść ładunek 110t na LEO, co uważam, za udany wynik. Bez żadnych problemów w postaci pękających połączeń, więc temat zdecydowanie zakończony i jeszcze raz dziękuje wszystkim.

141
Łaziki / Odp: Shagohod i przywitanie
« dnia: Wto, 17 Mar 2015, 18:45:55 »
Bardzo ciekawa koncepcja i wykonanie bardzo ładne. Witamy na forum  :)

142
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Cywilizacje pozaziemskie?
« dnia: Pon, 16 Mar 2015, 12:30:01 »
@SPS 22: Dlatego powinniśmy szukać planet niezamieszkałych przez bardziej złożone istoty. Nie możemy przecież się wbijać na czyjąś planetę i zabierać ją mieszkającym tam istotom, bo "nam się należy". W obecnym stanie masz rację, ludzie nie mają szans się zjednoczyć. Ale kiedyś może wystąpić sytuacja, która będzie wymagała zjednoczenia. Nigdy nic nie wiadomo. Uważam, że powinniśmy w pokojowy sposób robić swoją ekspansję.

143
Poproś o pomoc / Odp: Łamiące się połączenia między członami
« dnia: Pon, 16 Mar 2015, 12:24:29 »
Rozumiem, że do powiększenia muszę wgrać mod TweakScale? Dobra, spróbuję i dam znać.

Edit: No niestety, pomogło to tylko na tyle, że nie rozpada się w czasie startu, ale krótko po starcie. Jak mam aktywne wektorowanie w jednym silniku, to mogę się obalać, lecz co bym nie robił i tak jakiś czas po starcie(około 50 sekund) połączenia padają. Zauważyłem ciekawą rzecz - padają dwa połączenia w tym samym momencie - pierwsze to połączenie zbiornika paliwa pierwszego członu z rozłącznikiem, a drugie to połączenie dwóch zbiorników też pierwszego członu. Nie wiem, czy ja coś robię źle, czy co? Jak ktoś ma czas, to byłbym wdzięczny, jakby pobrał tego nielota i zobaczył swoim okiem co może być nie tak.

144
Poproś o pomoc / Odp: Łamiące się połączenia między członami
« dnia: Pon, 16 Mar 2015, 00:04:03 »
Silniki pochodzą z modu FASA. Może wrzuce screena połączenia z drugim członem i zdjęcie silników członu S-IC(ale to już nie dzisiaj, bo mi się nie chce odpalać KSP teraz), to wtedy może ktoś znajdzie rozwiązanie. Nie sądze, że problemem jest ładunek - to tylko 80t, a przecież ta rakieta powinna wynosić około 120t na LEO.

Diakon, co do wielkości hangaru - to nie, ten Saturn V się nie mieści. Górna część wystaje ponad dach, ale da się budować.

Edit: W sumie, macie już teraz screeny:




Starałem się zrobić to inaczej, tak jak tutaj na screenach i sprawę pogorszyłem tylko. Teraz już wcale nie lata, bowiem łamie się niemalże odrazu po starcie.

A dla tych co chcą się bawić w nieloty dodatkowo plik craft:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Wymaga RO, Procedural Tanks, Procedural Fairings, FASA, chyba to wszystko.

145
No cóż, macie rację, mój błąd, przepraszam. W takim razie nie pozostaje mi nic innego, jak cofnąć "Złotą Łopatę"  :)

Edit: Niezły avatar, przez chwilę cię nie poznałem  :)

146
Niniejszym cofam wręczoną wcześniej Złotą Łopatę, która została wręczona niesłusznie.

147
Bardzo fajny dodatek, jednak nie chce mi działać Tryton z niego. Chciałem dograć sobie tylko Neptuna i Trytona i gra zawiesza się na ładowaniu RSS przy Trytonie - staje na Wrapping Mesh i łapie zwis. Próbował ktoś to? Nie sądze, że brakuje RAM, bo w momencie zawiechy wykorzytanie RAM'u w systemie pokazuje na 3GB, a mam 4, więc jeszcze trochę można brać. Sam Neptun działa.

Edit: Dobra, Tryton też działa. Pierwsze ładowanie trzeba nieco poczekać, gdyż tworzy jakieś pliki obj, potem już szybko leci. Dodałem sobie też Tytanie i tyle mi starczy narazie. Poprawiłem też nieco wygląd Saturna V:


Z tego co widzę, to oryginał miał dłuższe przejście pomiędzy członami S-IC a S-II i inne malowanie oczywiście, ale nie wgrywałem dodatkowych tekstur, użyłem tego, co mam w Procedural Tanks. W stosunku do tego, co już wrzuciłem podczas mojego problemu to największą zmianą kosmetyczną jest poprawa owiewki pomiędzy S-II i S-IVB. Wcześniej była taka zaokrąglona, teraz jest skośna, dokładnie taka jak powinna być. Nie jest wagowo idealnie zgodny z oryginałem, ale parametry członów są - każdy człon ma niemalże idealnie taki sam czas pracy jak prawdziwy Saturn V, w tej konfiguracji wyniósł 110t na LEO(na zdjęciu właśnie z tym ładunkiem), więc nie jest źle :P Nie testowałem jeszcze wynoszenia ładunku w drodze na Księżyc, bo zabrakło mi narazie chęci i czasu. Może nie wygląda na aż taką wielką na platformie, ale w VAB ładunek wystaje ponad dach, przy dolnych silnikach dotykających prawie ziemi, więc jest dość wysoka. Do stania na platformie wykorzystuje stabilizatory z chyba Atlasa, ale to dlatego, że te z Apollo nie chcą mi za bardzo działać, albo ja nie umiem z nich korzystać(próba odłączenia ich sprawia, że jakoś dziwnie odskakują i niszczą rakietę). Jak tylko test wypadnie pomyślnie, to dobuduje statek Apollo i lądownik LM i już można wysyłać Kerbale na srebrny glob  :D

148
Poproś o pomoc / Odp: Łamiące się połączenia między członami
« dnia: Nie, 15 Mar 2015, 12:33:56 »
Jest ustawione tylko dla 4 zewnętrznych, ale spróbuję twojej rady i zrobię tylko dla środkowego. Może faktycznie wektorowanie 4 potężnych silników F1 to za dużo?

Edit: Niestety nic to nie dało. Na początku było dobrze, a potem znowu strzeliło. Zauważyłem, że nawet jak nie zmieniam kierunku lotu i lecę cały czas w górę, to po pewnym czasie połączenie i tak pada - bo silniki F1 mają wyższy ciąg wtedy niż przy starcie. Nie mogę jednak kontrolować ciągu tych silników. Nie mam pojęcia jak to rozwiązać.

149
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Sob, 14 Mar 2015, 18:36:33 »
Zwykli, nieobeznani ludzie bardzo często uważają, że wszystkie misje kosmiczne robi NASA. Pamiętam, jak na onecie czy na czymś był artykuł o udanym lądowaniu na komecie - sporo komentarzy wyrażało swój podziw dla NASA, za dokonanie czegoś takiego. Problem w tym, że sonde zbudowało ESA i to ich dokonanie.

Dość ciekawe, trzeba przyznać, że nieźle dopasowani:

150
Poproś o pomoc / Łamiące się połączenia między członami
« dnia: Sob, 14 Mar 2015, 18:20:28 »
Napisałem o tym problemie w temacie RSS+RO, ale postanowiłem zrobić osobny, aby nie tworzyć tam niepotrzebnego bałaganu. Otóż sprawa wygląda tak:

Zacząłem już budować kopię Saturna V, bo przygotowuje się do misji na Muna, to znaczy Księżyc. Pierwsze testy trwają:


Nie przejmujcie się wyglądem, bo to wersja testowa. Mam jednak poważny problem. Rakieta pięknie startuje, ale przy nawet najmniejszej próbie przechyłu dostaje structural failure pomiędzy zbiornikiem paliwa członu S-IC a decouplerem pod członem S-II. Człony wyglądają tak: na samej górze jest człon S-IVB, środkowy to S-II, a dolny to S-IC. Dałem taśmę(starałem się połączyć zbiornik z rozłącznikiem), lecz niczego ona nie zmieniła. Dopóki lece prosto jest dobrze, lecz jak przy około 100m/s chcę dokonać przechyłu grawitacyjnego to połączenie pada i trace kontrole nad dolnym członem. Wystarczy, że nawet lekko porusze rakietą na bok i już koniec lotu mam. Decoupler to Interstage Fairing Adapter, próbowałem też proceduralnego i to samo. Jak zrobić, żeby to nie pękało?

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 41