Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - DragonsNightmare

Strony: 1 [2]
16
Witam was serdecznie, dzisiaj postanowiłem pograć w KSP i zobaczyłem, że Steam pobrał aktualizację. Ta aktualizacja chyba zniszczyła mi save - na niektórych statkach(nie wszystkich) występuje problem z symetrią(występuje też jak staram się budować coś od nowa):


A ponadto na tych zbugowanych pojazdach mam naprawdę spory problem z wystrzelaniem czegoś. Rakiety przetestowane wiele razy poprostu się psują - kiedy staram się odrzucić wypalony booster lub boczny człon część do której był przymocowany wybucha. Czyli lece sobie rakietą, odrzucam boostery i razem z nimi wybucha zbiornik, do którego były przymocowane - rakietami tego typu wykonałem bardzo dużo lotów i nigdy nie było tego problemu. Czy to znaczy, że save został zniszczony? Da radę go jakoś uratować?

Edit: To jednak nie zniszczony save. Próba budowy konstrukcji jak na zdjęciu na nowym save daje taki sam efekt - symetria się psuje. Pokasuje mody, przeinstaluje gre i dam znać co wyszło.

Edit2: Czysta wersja gry i nowy save - problem ten sam. Wygląda na to, że albo coś jest nie tak z moim PC, albo Squad wypuścił zbugowaną aktualizację.

17
Statki kosmiczne / Wahadłowiec "Fenix"
« dnia: Sob, 19 Lip 2014, 21:28:30 »
Witam serdecznie, KSSA(wiem, logo paskudne, ale przynajmniej własne, nie chciałem stosować cudzych a nie jestem grafikiem i powstało takie coś po paru minutach pracy w GIMP):


Ma zaszczyt zaprezentować prom kosmiczny, który swoją nazwę wziął od nazwy programu, którego celem było lądowanie na Munie. Oto "Fenix" wraz z rakietą i ładunkiem gotowy do lotu:


Jego celem będzie wyniesienie małego satelity na orbitę kołową o wysokości 130km. Załoga to Kerson Kerman, Jerdin Kerman i Orsen Kerman. Po uruchomieniu silników i odczepieniu stabilizatorów startowych wahadłowiec szybko wzniósł się do góry. Oto zdjęcie z ziemi pokazujące wahadłowiec w locie:


Po skończeniu paliwa w pierwszej parze dopalaczy zostają one odrzucone. Po jakimś czasie odrzucono drugie dopalacze, co zostało uwiecznione na tym zdjęciu:


Pojazd kontynuuje wznoszenie. Po osiągnięciu odpowiedniego Apo silniki zostają wyłączone. Po dotarciu do najwyższego punktu orbity prom ostatni raz w tej misji odpala silniki na paliwo ciekłe i tworzy periapsis na poziomie 20km, po czym odrzuca zbiornik, który spali się w atmosferze:


Prom dokańcza orbitę na silnikach RCS i załoga zgodnie z zaleceniami otwiera ładownie:


Jerdin Kerman wysiada:


Kerbonauta dokonuje oględzin sondy, aby upewnić się, że jest sprawna:


Po upewnieniu się kerbonauta wraca do pojazdu i satelita zostaje wypuszczony:


Prom korzystając z silników RCS oddala się od orbitera:


Załoga dokonuje zaplanowanych spacerów i eksperymentów na orbicie. Po kilku godzinach nastała pora aby wracać. Wahadłowiec odwraca się przeciwnie do kierunku lotu i odpala silnik zmniejszając najniższy punkt orbity tak, aby był w średnich partiach atmosfery. Prom gładko wchodzi w atmosferę:


Niestety, kontrolerzy lotu źle obliczyli trajektorie i przez to statek minął KSP, więc pojazd musi zawrócić dopomagając sobie silnikami RCS:


Wahadłowiec dociera do pasa i gładko na nim ląduje po czym włącza hamulce i zatrzymuje się:


Zostaje wysłany specjalny pojazd, którego zadaniem jest odebranie załogi:


Załoga przesiada się do pojazdu:


Łazik odtransportowuje ich do kompleksu astronautów, gdzie będą mogli odpocząć i przygotować się na przyszłe misje:


Kontrolerzy wysyłają holownik, którego celem jest zholowanie wahadłowca do hangaru w celu przygotowania go do przyszłej misji:


Holownik zaczepia się o dziób promu, który chowa przednią część podwozia i zwalnia hamulce:


Prom zostaje delikatnie i ostrożnie odholowany do hangaru:


I to by było na tyle raportu z tejże misji.  Więcej zdjęć wahadłowca nie wrzucam, bo myśle, że na tych widać dobrze budowę promu jak i jego rakiety, zresztą nie jest to skomplikowana konstrukcja, pominąłem także zdjęcia tworzenia orbity lub deorbitacji, bo myślę, że każdy to doskonale zna. Miałem troche kłopotów z manewrowaniem, ale to dlatego, że miałem jeszcze sporo paliwa RCS - w chwili powrotu na Kerbin wahadłowiec powinien być całkiem pusty, wtedy jest zwinny jak piórko(no dobra, prawie jak piórko). Sposób holowania wahadłowca nie jest mój - podpatrzyłem go na forum, lecz nie mogę znaleźć już tego tematu, więc nie dam do niego linka(autor może dać mi znać, to wtedy napomknę o nim). Prom z rakietą i paliwem kosztuje niecałe 100000funduszy(tak się nazywa waluta kerbali?), orbiter bez paliwa i ładunku waży nie całe 12 ton. Dzięki komputerowi prom jest także zdolny do lotów bez załogi, zasilanie zapewniają dwa radioizotopowe generatory termoelektryczne ukryte w ładowni. To by było na tyle, dziękuje za obejrzenie i proszę o oceny i komentarze.

Użyte mody:
Environmental Visual Enhancements - na chmury
Texture Replacer - na podmiane tekstur i kerbali bez hełmów w atmosferze
Mk3 Expansion Pack - na ładownie i port dokowania

Edit: Pomysł na holownik wymyślił użytkownik JackRyanPL.

18
Dyskusje o modyfikacjach / CactEyeTelescope na 0.23.5
« dnia: Śro, 02 Lip 2014, 18:38:16 »
Witam was serdecznie, chciałbym sobie zainstalować ten mod, zainstalowałem wszystkie jego niezbędne zależności(KAS, HullCam i Toolbar) i wszystkie te zależności testowałem i działają mi bezproblemu, więc postanowiłem dograć CactEye Telescope. Niby gra się ładuje wporządku, ale po załadowaniu jakiegokolwiek zapisu, gra sypie mi dużo błędów, że nie udało się załadować części. Części, których gra nie może załadować są stockowe. Po tym praktycznie na moim save zostały mi tylko flagi, dobrze, że często robie kopie, to udało mi się przywrócić. Widziałem ten mod działający na 0.23.5, da radę go jakoś zmusić do pracy u mnie? Posiadam oryginalną grę KSP na Steam, mody, które mam poza teleskopem i jego zależnościami to Texture Replacer, Environmental Visual Enhancements i Chatterer. Wcześniej miałem też B9 i gra chodziła bez problemu.

19
Szukam modyfikacji / Ładownia dla MK3 Cockpit(do samolotu)
« dnia: Nie, 29 Cze 2014, 20:07:15 »
Witam was serdecznie, szukam ładowni, która będzie pasowała wyglądem i  kształtem do kokpitu MK3(tego od samolotu).

20
Obsługa techniczna / Samoistnie kończące się loty
« dnia: Sob, 22 Lut 2014, 15:37:44 »
Witam was, ostatnio ze zdziwieniem zauważyłem, że brakuje mi trzech sond, jedna była na orbicie równikowej nad Minmusem(była dość wysoko, więc można wykluczyć zderzenie z górą), druga na orbicie polarnej nad Dres i na orbicie polarnej nad Moho. Sam ich napewno nie zakończyłem(to były 3 sondy, bym napewno chociaż jedną zostawił, zresztą postanowiłem, że nie będę ich ruszał), to się już zdarzyło wcześniej, ale olałem to myśląc, że to ja coś przez przypadek wcisnąłem. Ale nagłe zniknięcie 3 sond to już mnie niepokoi, więc może ktoś ma jakieś pomysły co mogło się stać z tymi sondami?

21
Szukam modyfikacji / Zdejmowanie hełmu?
« dnia: Sob, 01 Lut 2014, 22:00:19 »
Witam was serdecznie, ostatnio szukałem moda na zdejmowanie hełmu na Kerbinie(dla realistyczności), ale nic nie znalazłem to uznałem, że nie ma takiego modu. Jednak zauważyłem, że Moskit w swojej nowej serii Mythbusters miał taką funkcjonalność, nie mam konta na YT, a nie podał nazwy modu, więc czy ktoś wie co to za mod?

22
Dyskusje na dowolne tematy / Celestia - układ Kerbolski
« dnia: Pon, 30 Gru 2013, 00:06:57 »
Witam was, jeżeli ktoś miał styczność z programem Celestia(darmowy, multiplatformowy program do wizualizacji trójwymiarowej wszechświata) to tutaj znalazłem ciekawą rzecz. Układ Kerbolski dla programu Celestia:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Edit: Przed wgraniem wykonać kopie pliku start.cel.

23
Poproś o pomoc / Szybowanie wahadłowca
« dnia: Czw, 26 Gru 2013, 22:19:36 »
Witam was serdecznie, zawsze chciałem polatać wahadłowcem w KSP, a że możliwości stocku są w tym kierunku niewielkie to i pobrałem moda B9 Aerospace Pack. Chciałem zbudować taki prom z ładownią, 3osobowy i latać to lata, ale nie za bardzo chce szybować. W atmosferze po wyłączeniu silnika leci jak kamień w dół, a o wspomaganiu silnikiem nie ma mowy, bo po misji w kosmosie paliwa już raczej nie będzie. Potrafię szybować, ale tylko małymi samolotami na jednego kerbala - przy większych mam już z tym problemy. Prosiłbym sprawnych i doświadczonych oblatywaczy o doradzenie, jak sprawnie szybować. Dołączam screena maszyny + save dla tych co mają tego moda zainstalowanego. Masa wahadłowca z pełnym paliwem to 19.56t.

Screen:


Plik .craft(wymagany mod B9 Aerospace Pack):
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

24
Dyskusje ogólne / Nowa planeta?
« dnia: Śro, 25 Gru 2013, 19:07:01 »
Witam was serdecznie, przeglądałem sobie internet w poszukiwaniu jakiś ciekawostek o  KSP i znalazłem to:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Mówi to o drugiej gazowej planecie - ma krążyć poza orbitą Jool'a, prawdopodobnie w miejscu Eeloo, bo ten ma się prawdopodobnie stać jej księżycem. Ma być jakieś 50% większa niż Jool oraz posiadać pierścienie i dużo małych księżyców. Wiadomo wam coś więcej o tym?

25
Obsługa techniczna / Kerbale nie działają na zintegrowanej grafice
« dnia: Śro, 25 Gru 2013, 17:32:52 »
Witam was serdecznie, usiłuje grać w Kerbale na laptopie posiadającym dwie karty graficzne - zintegrowaną z procesorem Intel, oraz dedykowaną AMD Radeon HD7670m. Radeon jest jakieś 2x szybszy on Intela, więc usiłowałem przestawić ksp.exe aby się uruchamiał na grafice Radeon. I problem jest w tym, że nie chce mi działać. Przy próbie uruchomienia w menedżerze zadań pojawia się na chwile ksp.exe i po chwili wyłącza się. Na grafice Intela pracuje bardzo dobrze - o co może chodzić? Dodam, że próbowałem tego samego na wersji Demo - to samo się dzieje. Jak to naprawić, bo na grafice Intel mam jakieś 2x FPS mniej?

Strony: 1 [2]