Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - jaro738

Strony: 1 ... 8 9 [10]
136
500t i dwa silniki? no to na starość dolecisz do minmusa :-P

137
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Projekt Antares
« dnia: Śro, 27 Mar 2013, 08:57:08 »
Start #2 - Deep Space Vessel (DSV) "Alan Shepard Jr."

Masa własna: 30,8t (z drugim stopniem rakiety nośnej 43t)
Rakieta nośna: Cezar 2 Super (masa zestawu 369,8t)

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Generalnie jest to DSCV rozszerzony o habitant dla załogi na czas przelotu do Duny, oraz miejsce pracy jednego z kerbonautów na czas orbitalnych badań Duny i Ike'a. W piątym starcie na orbitę wyniesiony zostanie lądownik, który zadokuje z tym statkiem i ten zestaw razem uda się w stronę czerwonej planety.

We have comitted, and we have Lift off, Lift off od DSV "Alan Shepard jr." to explore Duna and Ike"
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Pierwsza para boosterów odpada
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

T+1:03 i druga para odrzucona
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Pitch and Roll Program started
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

wysokość ponad 46km i ostatnia para boosterów odrzucona
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

MECO i odrzucenie pierwszego stopnia Cezara 2S
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Final Orbital Insertion w wykonaniu drugiego stopnia, który podobnie jak w statku cargo posłuży także na początku manewru KOE-2, ale do tego czasu DSV będzie czekał na przylot załogi i lądownika Dunarnego na parkingowej orbicie o parametrach 120x117km
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


CDN...


138
Fajnie silniki atomowe zamontowane! i widze ze nam sie space race zaczyna :P

139
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Projekt Antares
« dnia: Wto, 26 Mar 2013, 17:26:15 »
Widzę że podobnie jak mnie fullje zainspirował też tez mrdzarka i obaj jednocześnie ruszamy z dużym projektem "Dunarnym" :P Jedynym używanym w czasie gry modem jest VOID

Projekt Antares zakłada:
-Wysłanie w kierunku Duny i bezpieczny powrót trzyosobowej załogi
-Lądowanie dwóch kerbali na jego powierzchni i zbadanie dużego obszaru przy pomocy łazika z hermetyczną kabiną, który jednocześnie przez większość czasu służył im będzie jako dom na powierzchni czerwonej planety
-Orbitalne badania planety oraz jej księżyca przez trzeciego członka załogi pozostającego w statku transferowym.

W tym celu wymagane będzie 5 startów rakiet, a pierwszy odcinek tej relacji przedstawia pierwszy.

Każdy z wysłanych w kierunku Duny statków będzie nosił imię kolejnych, pierwszych astronautów i kosmonautów z poszczególnych krajów.

Start #1 - Deep Space Cargo Vessel (DSCV) "Jurij Gagarin"

Masa własna: 28,3t (z drugim stopniem rakiety nośnej 40,5t)
Rakieta nośna - Cezar 2 Super (masa zestawu 363,3t)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

w Starcie numer trzy na orbite zostanie wyniesiony łazik, który zostanie zadokowany do tego "holownika" i razem udadzą się na orbitę Duny. Po samodzielnym lądowaniu łazika DSCV spotka się z drugim holownikiem, o którym za chwilę.

Pierwszy start projektu Antares
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

T +30s - odrzucenie pierwszej pary boosterów
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Następnie odrzucenie drugiej pary i rozpoczynamy gravity turn
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

MET 2min 43s i ostatnie boostery zostaja odrzucone
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

T+4:32 i mamy MECO (Main Engine Cut Off). Perycentrum orbity na wysokości około 15 km
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

i odrzucamy pierwszy stopień Cezara 2S po to spadł w głebsze warstwy atmosfery a przestrzeń wokół planety utrzymać czystą
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Tymczasem przygotowujemy się do ukolowania orbity, któego dokonamy przy pomocy drugiego Stopnia rakiety nośniej, który zostanie użyty też na początku manewru KOE-1 (Kerbin Orbit Escape) oraz otwieramy panele słoneczne

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

i "Jurij" na stabilnej orbicie o parametrach 183x173 km oczekuje na przyszłe spotkanie z łazikiem.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


CDN...

140
Poproś o pomoc / Odp: Moja baza zachowuje się jak statek w locie.
« dnia: Nie, 24 Mar 2013, 11:13:30 »
baza na kołach - tak?

dwa wyjścia masz, albo zmienić przypisanie klawiszy do sterowania kołami w zakladce  "rover"

albo na czas jazdy po powierzchni przełączyć sterowanie w tryb "docking" przyciskiem w lewym dolnym rogu, drugim od dołu.

141
Samoloty / Odp: Aeris 4B czyli samolotem na Mun
« dnia: Nie, 24 Mar 2013, 07:41:31 »
flame out występuje między 20 a 30 km nad poziomem morza, więc jeszcze trochę do "kiedy wylatuje poza atmosferę"

142
Samoloty / Odp: CRU1SER
« dnia: Sob, 23 Mar 2013, 07:01:32 »
widać ten nowy cienki

143
Poproś o pomoc / Odp: Misja na Minimus
« dnia: Pią, 22 Mar 2013, 16:59:32 »
w sumie dokladnie tak samo tez mozna robic, tylko musisz wziac poprawke na te 6 stopni nachylaenia orbity minmusa.

144
Poproś o pomoc / Odp: Różnice wysokości Ap
« dnia: Pią, 22 Mar 2013, 16:42:36 »
delikatnie sie zmieniaja, ale to nie ma wiekszego znaczenia, wartosc w ciagu jednej orbity nie zmieni sie na tyle zeby wystarczajaco statki sie do siebie nie zblizyly.

145
nie brakuje czasem linku do chatu?

146
Poproś o pomoc / Odp: Misja na Minimus
« dnia: Czw, 21 Mar 2013, 18:25:00 »
kliknij lewym przyciskiem najpierw na swojej orbicie i dodaj manewr. możesz to miejsce potem przesuwać aż trafisz na właściwe miejsce

147
Poproś o pomoc / Odp: Rendezvous
« dnia: Pon, 11 Mar 2013, 22:21:36 »
 

obejrzeć z uwaga dwa razy i za pierwszym razem wychodzi

148
Aktualności / Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Czw, 07 Mar 2013, 09:40:16 »
z tego co mówił scott manley w jednym z ostatnich filmów to będzie tylko efekt wizualny na razie.

149
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: dokowanie w realu :)
« dnia: Śro, 06 Mar 2013, 23:00:45 »
czyli misja w której mało nie zginął Armstrong

150
Aktualności / Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Pon, 04 Mar 2013, 22:48:49 »
na screenie z deportacji stacji zauważyłbym jeszcze 5 modułów adv sas. to sugeruje, że znika problem walczących ze sobą asas ;-)

pozatym witam wszystkich.

Strony: 1 ... 8 9 [10]