Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JW

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8
91
Statki kosmiczne / Setter One - wahadłowiec dalekiego zasięgu
« dnia: Sob, 19 Kwi 2014, 15:03:06 »
JW - Looking For Future


Prezentacja zawiera lokowanie produktu

JW Space Agency prezentuje Państwu nasze najnowsze dzieło - Setter One.



Jest to wahadłowiec dalekiego zasięgu, zdolny do wynoszenia wszelakich ładunków oraz satelit.

Innowacją jest nowy, opracowany przez najlepszych jajogłowych system wynoszenia na orbitę. Są to bowiem dwie rakiety Kalcon 9, przymocowane do skrzydeł statku. Dzięki temu start przebiega bez żadnych problemów.

Tak wygląda w praktyce:

Start



Następnie odrzucamy boostery



,,W stronę Słońca"



Po osiągnięciu orbity odrzucamy rakiety nośne i dopalamy gdzie chcemy. W tym przypadku na Mun.





Po przechwyceniu hamujemy aż do osiągnięcia stabilnej orbity.



Następnie odczepiamy specjalnie zaprojektowaną klapę i wypuszczamy satelitę.



Po powrocie na Kerbin próbujemy trafić w KSC.





Jeśli macie takiego cela jak ja, z pomocą przyjdą silniki odrzutowe.



Jeśli w kosmosie zmarnujemy wypalimy większość paliwa, prom ma niezwykłe właściwości lotne.

Po zbliżeniu się do KSC nadszedł czas przygotowań do lądowania. Z uwagi na fakt, iż pas startowy jest w remoncie załoga zmuszona jest posadzić maszynę na pobliskim polu.



No i usiadł!



Oto dzielna załoga. Jest bardzo szczęśliwa, że przeżyła wszystko poszło gładko. Zresztą, ich miny mówią same za siebie :)



Ficzery (rakieta nośna nie jest brana pod uwagę):
masa - 68,4t,
ilość części - 215,
paliwo ciekłe - 3360,
utleniacz - 3520,
silniki: RCS, 4 atomowe, 3 odrzutowe,
elektryczność zapewniana jest przez 2 reaktory.
Full stock!

Dziękujemy za wybranie naszego wahadłowca i polecamy się na przyszłość.

Link do pobrania: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (Może zawierać śladowe ilości orzechów)

JW - Looking For Future

92
Kampanie / Re: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Czw, 17 Kwi 2014, 08:21:47 »
Po zakończeniu czasu przetargów będzie można zrobić szczegółowe porównanie wszystkich farm :)

93
Kampanie / Re: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Śro, 16 Kwi 2014, 21:05:35 »
Mam zaszczyt przedstawić Wam moją farmę [Clarke] SunRise!


Masa: 24,37t
Liczba części: 84

Link do pobrania Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mam nadzieję, że docenicie mój trud włożony w zbudowanie tego ,,arcydzieła" :)

JW Space Agency podjęło się stworzenia promocji farmy SunRise

JW - Looking For Future

Pomimo, że SunRise ma tylko 8 paneli słonecznych, może przechowywać aż 32100 jednostek energii! Wystarcza to na zasilenie ogromnej bazy przez całą noc.
Posiada 6 portów dokowania w każdym rozmiarze. Umożliwia to ładowanie zarówno małych łazików, jak i wielkich transportowców.




Kolejnym aspektem naszej farmy jest duża ilość mieszkań dla załogi. Otóż pomieści AŻ 18 Kerbonautów!

SunRise ma 7 silników jonowych, które w przyszłości, zapewnią jej możliwość samodzielnego przemieszczania się.


Na głównym module dowodzenia zamontowano antenę, zdolną przesłać każdy sygnał ze 99,9% jakością!


Zdjęcie z perspektywy



Oraz ultra-tajna opcja haj hitla (sami o niej nie wiedzieliśmy)


Dziękujemy za wybranie naszej SunRise!

JW - Looking For Future

94
Kampanie / Re: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Śro, 16 Kwi 2014, 20:23:21 »
MegaProize, gdy wylądowałem moją farmą na Minmusie, okazało się, że mam 84 części. Ta czwórka to taśma umacniająca konstrukcję. Czy możesz trochę przymknąć na to oko? :)

95
Świetnie zrobiłeś ten wahadłowiec :) Fajny jest system holowania.

96
Dyskusje ogólne / Odp: [Oficjalny] POWITANIA!
« dnia: Wto, 08 Kwi 2014, 06:43:16 »
Cześć, jestem Janek. Mam 14 lat. Bardzo interesuję się kosmosem. Moje hobby to samoloty zdalnie sterowane FPV. Uczę się również pisania programów w java.

97
Aktualności / Re: KSP 0.23.5
« dnia: Nie, 06 Kwi 2014, 08:46:31 »
Poza tym istnieją diody RGB, które mogą świecić każdym kolorem i są maleńkie.

98
Wyzwania / Szybko, blisko, niebezpiecznie
« dnia: Sob, 05 Kwi 2014, 21:53:05 »
Cześć,
Oto wyzwanie: przelecenie nad Mun'em najszybciej i najniżej jak się tylko da.

Zasady:
-Dozwolone wersje gry to 0.22, 0.23 oraz 0.23.5   
-Brak modów (oprócz Telemachusa oraz modyfikacji, które nie ułatwiają zadania),
-Brak cheatów,
-Nie wolno wykorzystywać bugów,
-Należy dobrze się bawić,
-Trzeba mieć dowód uzyskanego przez nas wyniku w postaci screenshotów lub filmu,
-Trzeba przesłać screenshoot/film zarówno z okna modu Telemachus (  Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)     ) jak i z gry.

(Uwaga, zasady mogą ulec zmianie, jeśli będzie to konieczne!)

Jak liczone są punkty:
-Wysokość liczona jest tam, gdzie znajduje się moduł (nie ma znaczenia czy załogowy czy zdalnie sterowany),
-Wysokość liczona jest nad poziomem terenu!!! (Heigh over terrain),
-Wysokość liczona jest poniżej 150m nad poziomem terenu,
-Prędkość liczona jest w m/s,
-Prędkość i wysokość należy podać w najniższym uzyskanym przez nas punkcie orbity,
-Prędkość oraz wysokość mierzymy z dokładnością do części tysięcznych!

Jak zdobyć punkty:
 prędkość : wysokość = ilość uzyskanych przez nas punktów
Ten, kto zdobędzie ich najwięcej - wygrywa


Wyniki będą 19.04.2014 roku (PRZENIESIONE)


Jeśli coś jest niejasne lub zauważyłeś błąd możesz to zgłosić w wiadomości prywatnej.
Dobrej zabawy!

99
Szukam modyfikacji / Odp: Szukam moda na lepsze shadery/grafikę
« dnia: Sob, 05 Kwi 2014, 12:04:12 »
Te mody już znam. Miałem na myśli co innego. Chciałbym mieć lepszą refleksję, efekty wizualne, cienie, detale itp. Coś takiego co mod enb robi z gta 4.

100
Szukam modyfikacji / Szukam moda na lepsze shadery/grafikę
« dnia: Sob, 05 Kwi 2014, 08:39:24 »
Grafika w ksp mnie dobija i chciałbym to zmienić

101
Aktualności / Re: KSP 0.23.5
« dnia: Sob, 05 Kwi 2014, 07:58:32 »
U mnie działa płynnie jak nigdy, jednak na mapie orbity orbita straszliwie mi skacze.

102
Wyzwania / Odp: Asteroida i Kerbol
« dnia: Śro, 02 Kwi 2014, 23:25:28 »
Ja dzisiaj rozwaliłem przypadkowo wpadając nią do oceanu. Było wielkie hlllup!

103
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Nagrywanie filmików
« dnia: Śro, 02 Kwi 2014, 23:09:02 »
Od dwóch lat robię filmiki na yt i używam frapsa oraz cyberlink power director 9 do montowania filmików. W pcformat kiedyś kupiłem za 5zł. Naprawdę wam go polecam, bo ma ogrom narzędzi i jest prosty w obsłudze. Do efektów specjalnych używam wszystkiego co się nada, nawet innych gier. Po prostu nagrywam obraz i robię greenscreena. Ostatnio zrobiłem filmik KSP Space Kraken. Nie podam linku bo z telefonu nie mam jak :( Mój nick yt to JW

104
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Wto, 01 Kwi 2014, 21:59:50 »
 Kurde, a ja akurat muszę czytać ,,Krzyżaków"  :'(

105
Dyskusje ogólne / Odp: O obrotach ciał kerbalskich
« dnia: Nie, 30 Mar 2014, 20:14:43 »
Przepraszam, nie mam pojęcia o co chodzi z tym krakenem. Ktoś mi wytłumaczy?

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8