Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JW

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8
76
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Sob, 31 Maj 2014, 22:50:04 »
JW - Looking For Future



JW SA ma okazję przedstawić wytwór losowych złożonych reakcji chemicznych w naszym mózgu
IHEC (Ion Hide Electric Craft)

Wstępny rzut oka na wytwór:


Technikalia:
Części: 98 (starałem się odchudzić ile się da).
Masa 14 ton.
32 tys. jednostek energii.
3000 xenonu.
150 monopropelant.
Dwa miejsca dla załogi.
Napęd: 12 silników jonowych.
Jedna wtyczka KAS (z powodu odchudzania).
Dwa duże Containery KAS.
Może dodatkowo podnieść ~25 ton.
Dzięki czterem kołom zamachowym maszyna jest niezwykle zwrotna.

Krótkie streszczenie podróży:

Start (szczęśliwie w dzień)


Kraken dał o sobie znać:


Kerbin z Munem tworzą bałwanka:


Czas wykorzystać potencjał jonów:


,,Klap!":


Testowanie:


Na koniec tradycyjnie parę foteczek:













Oraz ,,Wizja Artystyczna"




Szczerze dziękujemy za oddane głosy! :D


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

77
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Sob, 17 Maj 2014, 10:08:23 »
Tutaj:

78
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Pią, 16 Maj 2014, 20:24:00 »
JW - Looking For Future


JW Space Agency przeżyło niedawno chwile kryzysu. Byliśmy zajęci realizacją (opóźnionego) kontraktu na dostarczenie Aperture Science nowych testów, ale to inna sprawa. Ekhem, po miesiącu nieobecności wracamy do gry. Oto i nasze najnowsze dzieło:



EleTower - bateria o bardzo dużej pojemności.
Specyfikacja:
- Zakumuluje do 200030 jednostek energii (zasilisz tym połowę galaktyki przez parę sekund),
- Masa 16t,
- Ilość części 79,
- Małe, pojedyncze stanowisko z linką KAS,
- Własne źródło zasilania 2 RTG,
- Umiejscowienie parę metrów od EFoM.

Oto streszczenie jej podróży na Minmus:

Start (przykro mi, że w nocy ale Kraken porwał Słońce


Orbitka


Przygotowanie do lądowania


DA DAA DA DA DDAA DA...


Touchdown!


Odlot członem nośnym


Misja zakończona pomyślnie

Wypada pokazać jeszcze parę zdjątek naszego tworu (UWAGA! Leżąca na ziemi obręcz jest usunięta na save)











Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Dziękujemy za wybranie EleTower

JW - Looking For Future

79
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Problem z grą Crash Time
« dnia: Sob, 26 Kwi 2014, 09:36:34 »
Usunąłem wszystko oprócz webcake, na którym wywalało mi błąd. Wczoraj pobrałem sobie robocraft i gdy wszedłem do menu było to samo co w crash time. Pobrałem też TWTM z tym samym problemem, ale w ustawieniach pogrzebałem i gdy wyłączyłem obsługę kontrolera gra zaczęła działać poprawnie. Z tego wynika, że mam podłączony jakiś kontroler. Do komputera nie jest podpięty żaden pad ani nic takiego. To jest dziwne!

80
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Problem z grą Crash Time
« dnia: Śro, 23 Kwi 2014, 13:59:31 »
tak

81
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: W jakim języku programujecie?
« dnia: Śro, 23 Kwi 2014, 09:45:21 »
Programuję w Java mniej więcej od pół roku. Podobnie jak ty zobaczyłem KSP ale nie bardzo na mnie wpłynęło.

82
Inne gry / Odp: No man's sky
« dnia: Wto, 22 Kwi 2014, 20:25:00 »
Wow, już nie mogę się doczekać premiery!

83
Humor / Odp: Historyjka!
« dnia: Wto, 22 Kwi 2014, 20:05:27 »
THE END robienia końców, a więc kontynuujmy...

84
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Problem z grą Crash Time
« dnia: Wto, 22 Kwi 2014, 14:57:37 »
Wszystkie wyłączone

85
Kampanie / Wspólna misja ratunkowa na Mun!
« dnia: Wto, 22 Kwi 2014, 14:30:33 »
Złe wieści! Trzech Kerbonautów: Kadaf, MegaProize i Element4ry Kermanowie utknęli na Mun! Rozpoczęła się walka z czasem!

Dwie agencje: SoftBody Inc. oraz JW Space Agency postanowiły wspólnie ich uratować.
         


Postanowiono, że pilot z SoftBody Inc. siądzie za sterami statku kosmicznego Rescuer1 a JW SA zajmie się kontrolą lotów za sprawą Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Zadania podzieliliśmy na części. Kontrola lotów (JW) zajmie się orbitowaniem wokół Kerbinu, sterowaniem silnikami podczas lądowania na Mun, startem oraz osiągnięciem orbity nad srebrnym globem. Pilot statku (poneer)  będzie manewrował w przestrzeni kosmicznej i wróci na Kerbin.



Nadszedł czas na start rakiety:
(po lewej stronie zdjęcia z perspektywy poneer, po prawej z perspektywy JW)
         


Po osiągnięciu orbity poneer przełączył się na sterowanie ręczne i wykonał manewr na Mun.
       


Gdy znaleźliśmy się nad naszym celem, poneer zaczął hamować. Nadszedł czas na najtrudniejszą część misji. Pilot sterował osią pitch a kontrola lotów mocą silników.
       


Gdy byliśmy 2km nad powierzchnią, silnik hamowania został odłączony w niepoprawny sposób, co zagroziło całej misji. Na szczęście w jego członie skończyło się paliwo i prawidłowo opadaliśmy dalej.
         


Statek wylądował, niestety na nierównym terenie. Zaczął się kołysać a następnie przewrócił.
         


Nadszedł czas na przeprowadzenie Kerbali z rozbitego lądownika do Rescuera1. MegaProize i Element4ry szczęśliwie dotarli. Niestety Kadaf potknął się o kamień, spadł do krateru i roztrzaskał się o skały  :'(   Postawiliśmy mu piękną tabliczkę pamiątkową. Obiecaliśmy sobie, że po powrocie zamówimy mszę w jego intencji.



W żałobie postawiliśmy lądownik na nogi i oddaliśmy sterowanie kontroli lotów.
           


Po wykonaniu orbity poneer zrobił manewr powrotu na Kerbin.
         


Po wejściu w atmosferę nie do końca szczęśliwie (z powodu śmierci Kadafa) weszliśmy w atmosferę, otworzyliśmy spadochrony i wylądowaliśmy!
           


           


           

Stopień wykonania misji:
Kerbale do uratowanie - 3
Kerbale uratowane - 2

(Almost) good work!

Bardzo dziękujemy za miłe komentarze :)

R.I.P Kadaf  :'(

86
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Problem z grą Crash Time
« dnia: Pon, 21 Kwi 2014, 20:51:44 »
Już to sprawdzałem

87
Dyskusje na dowolne tematy / Problem z grą Crash Time
« dnia: Pon, 21 Kwi 2014, 17:52:54 »
Chciałem powrócić do mojej gry z dzieciństwa, a tu taki problem!

Strzałka w górę jest cały czas aktywna pomimo, że jej nie naciskam :(
Zainstalowałem też poprzednie wersje gry i działo się to samo.
Bardzo proszę o pomoc.

88
Humor / Odp: Historyjka!
« dnia: Pon, 21 Kwi 2014, 10:07:13 »
Wszystkim było smutno z powodu zamkniętego wątku, jednak Jeb postanowił kontynuować historię na własną rękę i ...

89
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Nie, 20 Kwi 2014, 11:11:30 »
Proize, pomysł z wyścigami jest świetny tylko niekoniecznie do PMB.

90
Humor / Odp: Corrupt-a-Wish!
« dnia: Sob, 19 Kwi 2014, 22:53:15 »
Ale miasto zjadł kraken.
Chciałbym, żeby moje życzenie zostało zniszczone!

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8