Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JW

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
61
Jeśli chcecie mały quadrocopter do nauki, który da naprawdę dużo fanu i jest dobrej jakości to brałbym tylko to Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

62
Inne gry / Odp: No man's sky
« dnia: Nie, 07 Gru 2014, 20:09:52 »
Pojawił się już kolejny trailer.


63
KubaAseph, jak chcesz to możemy kiedyś pogadać na czacie, bo siedzę w tym temacie od dwóch lat ;-)  Biedronkę jak najbardziej polecam na sam początek (latałem nią), bo bardzo ciężko ją zniszczyć. Jest też dobra do wyrobienia sobie odruchów. Do tego coptera preferuję samemu poskładać niż kupić ale z tym jest więcej roboty. Lektura obowiązkowa Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ oraz temat o biedronkach Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

64
Statki kosmiczne / Odp: SpaceCharge - dwa wahadłowce
« dnia: Śro, 19 Lis 2014, 17:17:45 »
Wątek o SpaceCharge został zaktualizowany.

65
Własna twórczość / Odp: [FILM] Deadly Flight [Skyline]
« dnia: Pon, 17 Lis 2014, 16:21:03 »
Gratuluję. Sam też starałem się zrobić jakiś film ale nie wyszło mi to tak dobrze jak tobie.

66
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Śro, 15 Paź 2014, 17:52:58 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Pytanie do osób, które posiadają jakiś programik do liczenia klatek w grze. Jest w stanie ktoś z was zrobić test porównawczy na jednym sejwie? W sensie sejw i statek na poprzedniej wersji i to samo w tych samych warunkach na najnowszej. Jestem ciekaw czy jest jakaś optymalizacja. Na oko mam wrażenie, że nie jest lepiej, gra czasami potrafi mi zaklatkować w warpie, co mnie zaskakuje, bo w poprzednich wersjach nigdy nie widziałem czegoś takiego. Z drugiej strony na 0.25 nie budowałem jeszcze konstrukcji na poziomie 500 części, więc trudno mi porównać, a ponieważ na poprzedniej wersji (0.23.5) miałem sporo modów, to jeszcze nie kopiowałem sejwa, poczekam na stabilne wersje modów.
Mi gra działa znacznie lepiej. Szybciej ładują się statki kosmiczne, lepiej działa menu oraz widok KSC. Jeśli chodzi o rakiety to odrobinkę mniej się lagują. Niestety gra czasem łapie całkowicie bezsensowną zwiechę w SPH oraz VAB. Nie mam modów.

67
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Nie, 12 Paź 2014, 08:43:32 »
Kiedyś, z ogromną prędkością i dużym kątem wchodziłem w atmosferę Duny. Czasza otworzyła się przy prędkości ~ 1km/s. Cały lądownik został ,,wciśnięty" do zbiornika paliwa i po paru sekundach rozerwany.

68
Statki kosmiczne / SpaceCharge - dwa wahadłowce
« dnia: Pią, 10 Paź 2014, 22:40:12 »
JW Space Agency - Looking For Future


Po długiej przerwie, zmobilizowaliśmy (w końcu) naszych inżynierów do pracy.
Celem było stworzenie wahadłowca, który bez przeszkód przetransportuje załogę na powstającą stację kosmiczną.
Po wielu nielotach osiągnęliśmy oczekiwany efekt.
Narodził się SpaceCharge!
Dostępny jest on w dwóch wersjach:
CrewTransport




oraz Cargo


UPDATE!
SpaceCharge+

Otrzymałem wiele uwag dotyczących wyglądu, w szczególności przednich skrzydeł. Dlatego powstała druga wersja obu wahadłowców oznaczona symbolem +.
Od poprzedniej różni się innym wyglądem oraz nowym rozmieszczeniem silników RCS.









Luk bagażowy wersji Cargo:




Charakterystyka:
   CrewTransport:
-pomieści 6. Kerbonautów,
-1400 jednostek energii elektrycznej,
-390 monopropellant,
-270 liquid fuel,
-330 oxidizer,
-silniczki RCS,
-zasilany z 4 generatorów RTG,
-port dokowania,
-części: 58,
-masa 13.1t,
-samolot jest samostateczny dzięki skrzydłom w kształcie litery U.
   Cargo
-przetransportuje 2. Kerbonautów,
-ilość paliwa/zasobów taka sama jak w CrewTransport,
-duży luk bagażowy,
-części: 54
-masa 10.45t
-brak portu dokowania.

Obie wersje mają niesamowicie dobrą lotność, nie wpadają w korkociąg w czasie przeciągnięcia.

Posiadają też system awaryjnego lądowania


Ich rakieta nośnia jest w stanie bez problemów wynieść wahadłowiec na orbitę 200x200km.



Przykładowa misja
Zadaniem SpaceCharge'a jest przetransportowanie 6. Kerbonautów na dopiero powstającą stację kosmiczną.

Startujemy chwilę przed przeleceniem stacji nad naszymi głowami.


Rozpoczynamy pochylenie cały czas pamiętając o zmianie ciągu głównego silnika.


Odpadają boostery.


Jesteśmy już na orbicie. Za chwilę przestaniemy dopalać.


Po kilku manewrach wysyłamy zbiornik główny z powrotem w atmosferę.


Zbliżamy się do naszego celu.


Wysuwamy port dokujący umieszczony pod podwoziem.


Dotarliśmy! Pozostało nam przetransferować Kerbonautów.


Komputer przejął dowodzenie i ustawił trajektorię powrotną.


Temperatura rośnie niezwykle szybko, na horyzoncie widać już KSC!


Z pomocą przychodzi nam R.A.P.I.E.R.


SpaceCharge szczęśliwie wrócił do domu!


Opinie zarówno pozytywne, jak i negatywne, mile widziane :D
P.S. Jeśli ktoś jest zainteresowany pobraniem projektu, proszę dać znać.

69
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Czw, 09 Paź 2014, 22:02:33 »
Chodzi mi o to, że statek leci w górę około 100m/s, a przy przyspieszeniu czasu pokazuje cały czas -30m/s. Znalazłem jeszcze coś. Wysłałem wahadłowiec na orbitę, następnie zrestartowałem grę i po załadowaniu pojazdu brakowało połowy skrzydła.

70
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Czw, 09 Paź 2014, 15:45:52 »
Zauważyłem, że gdy przyspieszymy czas wskaźnik vertical speed zawsze pokazuje tę samą wartość.

71
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


CZĘŚĆ CZWARTA


- Centrum do E.S. Jeden, zgłoś się. - Zaskrzeczał podkładowy głośnik w stacji orbitalnej krążącej wokół Eve. Wehrgard Kerman poszybował na stanowisko radiooperatora, złapał się za uchwyty i zręcznie opadł na fotel. - Tu E.S. Jeden, odbiór!
- Mamy dla was dobre wiadomości. Sprzęt za kilka godzin wyrusza w drogę, za kilka miesięcy będziecie mieli towarzystwo. Jak poszukiwanie terenów pod bazę i moduł startowy? Odbiór.
- W toku, cały czas szukamy, odbiór.
- Działajcie, moduł startowy potrzebuje równego terenu na wysokości co najmniej 5000 metrów nad poziomem morza. Powodzenia, bez odbioru!
Radiooperator zagryzł wargi. Dotychczas wysłano osiem sond i jednego drona nie znajdując na razie żadnego skrawka terenu na żądanej wysokości. Gregfry przysłuchujący się rozmowie klepnął kolegę w ramie i powiedział.
- No cóż, czas na zrzut Koboldów.
Tak nazwano trzy bezzałogowe łaziki będące na wyposażeniu stacji. Niewielkie kołowe pojazdy badawcze o doskonałych parametrach terenowych. Obaj Kerbonauci jeszcze raz przejrzeli dane z poszczególnych sond. Najbardziej obiecujące wyniki uzyskała sonda numer jeden lądując na wysokości przeszło trzech tysięcy metrów w terenie górzystym. Z obrazu z kamery sondy wynikało jednak, że nie jest to najwyższy punkt w okolicy. Po kilkudziesięciu minutach stacja znalazła się w odpowiednim punkcie do zrzutu łazika w pobliżu wspomnianej sondy numer jeden. Gregfry zacisnął dłonie na sterownicach, klepnął w klawisz dikaplera i Kobold Jeden wystrzelił ze stacji.


Po chwili pilot uruchomił silniki deorbitacyjne i niewielka maszynka skierowała się na odpowiedni kurs szybko oddalając się od stacji.




Tutaj jest błąd ze zdjęciami. W chwili uwalniania Kobolda przy statku powinien znajdować się jedynie jeden Falcon, tymczasem są dwa.

72
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 27 Wrz 2014, 11:52:37 »
Według mnie nie powinni ujawniać tajnej funkcji, bo przecież jest... tajna.

73
Kampanie / Odp: [PMB] Wątek organizacyjny oraz archiwum.
« dnia: Pon, 09 Cze 2014, 12:51:38 »
Proize, coś się nie śpieszysz do zamknięcia przetargu.

74
Własna twórczość / Odp: Star Attack
« dnia: Nie, 08 Cze 2014, 21:10:03 »
Mam nadzieję, że dobrze ją rozwiniesz :D  Na stronce masz błąd w słowie,,przyszłości" jakby co.

75
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Sob, 07 Cze 2014, 16:22:31 »
JW - Looking For Future

JW Space Agency zgłasza swój habitat do wzięcia udziału w przetargu.

Jego nazwa brzmi:
Quadros

Co o nim wiemy:
-79 części
-8 reflektorów
-pomieści 8. Kerbonautów (4. jest już na pokładzie)
-2000 xenonu
-4000 energii elektrycznej
-5 wolnych portów dokowania
-zasilany przez 16 małych paneli

Jak znalazł się w kosmosie:

Start


Orbita i dopalanie


Say ,,hello" to Minmus


Odbicie Minmusa w panelu słonecznym (przerobione w GIMP)


Zbliżenie do Aediles


Error404 - Text not found


Trochę obrazków:











Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘAby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Dziękujemy za oddane głosy :D

JW - Looking For Future

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8