Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JW

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
46
Własna twórczość / Odp: projekty kOS
« dnia: Czw, 27 Sie 2015, 18:05:55 »
Piszę jakiś etap, sprawdzam czy został wykonany poprawnie, jeśli trzeba wprowadzam poprawki i znowu testuję. Niestety potem zabiera to wiele czasu, bo tych lotów na Dunę to chyba z 15 musiałem zrobić (i nie mogłem używać maksymalnego warpa). Gdyby zdarzyło się spotkanie z Ike program teoretycznie powinien je uwzględnić, ale nie miałem okazji, żeby to przetestować.

P.S. Wszystkie etapy lądowania testowałem najpierw na Kerbinie. Co ciekawe po męczarni z ustawianiem PID'ów do sterowania gazem wpisałem jakieś losowe i okazały się najlepsze :D

47
Własna twórczość / projekty kOS
« dnia: Śro, 26 Sie 2015, 15:04:10 »
Witam, jakiś czas temu na forum przedstawiłem program, który był zdolny wylądować statkiem kosmicznym na Munie. Teraz postanowiłem spróbować czegoś trudniejszego.
Jakby ktoś nie wiedział o co chodzi --> Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Moim celem było tym razem napisanie programu, który wystartowałby rakietą, przeprowadził wszystkie manewry orbitalne, trafił w Dunę i bezpiecznie na niej wylądował łazikiem.
Nie było łatwo, ale po parunastu godzinach pracy oraz wielu wielu próbach udało się:

Jedyna rzecz, jaką kontrolowałem to kamera.

Tutaj możecie pobrać pliki: .craft oraz kod programu --> Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Albo jeśli ktoś woli sam kod --> Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Jeśli ktoś odkryłby błąd w skrypcie, niech da mi znać.
Dziękuję za uwagę.

P.S. Możecie w tym temacie pokazywać także swoje projekty z modem kOS.

48
Własna twórczość / Odp: [FILM] Kosmiczna Proca
« dnia: Śro, 19 Sie 2015, 10:28:49 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Polecam FullHD 60p ;)
FullHD 60p
60p
Zaprzeczyłeś sam sobie.

49
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: EmDrive
« dnia: Czw, 13 Sie 2015, 00:15:52 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jak byłem mały, to myślałem, że ustawiając w łódce z żaglem elektryczny wiatraczek popłynę naprzód. Ale to niestety tak nie działa. Dokładnie tak jak z tą latarką.
Tutaj można się kłócić, ponieważ odpowiedni kształt żagla sprawi, że zadziała on jak odwracacz ciągu w samolotach i łódka rzeczywiście popłynie do przodu. Jeśli chodzi o latarkę i fotony to macie racje. Nigdy więcej Discovery Science.

50
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: EmDrive
« dnia: Śro, 12 Sie 2015, 18:09:41 »
,,Foton oddziałując z materią podczas odbicia, pochłonięcia czy emisji wpływa na pęd ciała, z którym oddziałuje." - Wikipedia. Z tego wynika, że gdy świecimy latarką to generujemy siłę odrzutu, czyli nie można świecić sobie samemu w żagiel słoneczny  ::)  Dziwi mnie trochę, dlaczego twórcy programu naukowego wmawiają nam bujdy. Chyba, że to Wikipedia się myli.

51
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: EmDrive
« dnia: Śro, 12 Sie 2015, 17:58:21 »
Czy gdy świecisz latarką, generujesz siłę odrzutu? Na pewno się nie przesłyszałem, ponieważ statek kosmiczny w tym programie sam sobie świecił laserami w ten żagiel.

52
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: EmDrive
« dnia: Śro, 12 Sie 2015, 17:44:26 »
Teoretycznie jakby samemu sobie świecić w żagiel słoneczny to też generowany byłby ciąg. (Przynajmniej tak mówili w programie na Discovery Science ,,Wiadomość z kosmosu").

53
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Śro, 29 Kwi 2015, 06:56:15 »
Pomiędzy 15 a 20km jest za małe tarcie atmosferyczne żeby wywrócić rakietę.

54
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 23:11:39 »
Update genialny ale znalazłem parę błędów:
Mystery goo przegrzał mi się gdy leciałem 3m/s.
W trybie kariery na hard po 3 lotach miałem ponad 200tys pieniędzy.

Denerwuje mnie, że moje rakiety palą się w locie :P
Nowa aerodynamika jest bardzo dobra ale samoloty nadal są zbyt stabilne.
Odporność części na temperaturę jest źle zbilansowana.
Autopilot wariuje.

W końcu działają klapy i hamulce aero.
Spadochrony mają bardzo dobry system otwierania (nie następuje to od razu jak wcześniej).

To takie moje najważniejsze spostrzerzenia, ale jako całość 95/100.


55
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pią, 17 Kwi 2015, 21:48:57 »
Może za 156 godzin?

56
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 04 Kwi 2015, 20:13:34 »
Angorek, ile masz miejsca na dysku głównym? Ja miałem cały zapchany i w grze jakieś 10 FPS na absolutnie minimalnych ustawieniach. Usunąłem parę GB i nagle skok do 30 FPS na full detalach.

57
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ja myślę ,że lądowanie jest nie możliwe. Bo nie widziałem komendy która by sprawdzała kąty pomiędzy księżycem a sondą i komendy która by wykonała manewr.
Mi się udało :D


Kod i rakieta w opisie filmu.

58
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Nagrywanie zaćmienia słońca
« dnia: Sob, 21 Mar 2015, 13:52:21 »
Zdjęcie zrobione aparatem SONY DSC-H50, 15x zoom. Przed obiektywem zdjęcie roentgenowskie.

59
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Czw, 18 Gru 2014, 13:51:28 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
@up
U mnie nigdy się nie zatrzymywały po czasie. Dziwne. Mam jeszcze 0.24 na dysku i mogę sprawdzić.
Zawsze tak miałem odkąd tylko grałem w Kerbale czyli od 0.22. Ciągłe obracanie statek zachowywał tylko po użyciu trymowania. Nie wiem, może to ja jestem jakiś dziwny :-\

60
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Śro, 17 Gru 2014, 19:49:59 »
Zaobserwowałem pewną rzecz, otóż w starszej wersji gdy wprawiliśmy nasz statek kosmiczny (oczywiście w próżni) w ruch obrotowy i powyłączaliśmy wszystkie systemy kontynuował obracanie się lecz po pewnym czasie zwalniał, tak jakby coś powodowało opór. W 0.90 nic już nie ,,blokowało" pojazdu i kręcił się w nieskończoność  :)

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8