Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - grabek77

Strony: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 28
331
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Nie, 16 Paź 2016, 22:28:17 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nikt nie powiedział to ja powiem bo wydaje mi się, że problem KojusS'a polega właśnie na tym. Sama fizyka gry się nie zmieniła, ale zmienił się sposób spalania paliwa. Dawniej domyślnie paliwo spalało się od góry do dołu samoczynnie, obecnie domyślnie jest spalane ze wszystkich zbiorników w jednakowej ilości. Trzeba się pobawić z ustawieniami, ale to może ktoś inny rozwinie? Ja niestety mogę zrobić dopiero jutro ;)
toz to pierwsze co napisalem pare postow wyzej :P

332
Statki kosmiczne / Odp: Atlantis - Wizyta na Eeloo
« dnia: Nie, 16 Paź 2016, 22:13:08 »
Angorek takie pytania mam - na jakiej wysokosci czekal statek matka? i czy ladownik robil orbite na RCSach?

333
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Nie, 16 Paź 2016, 21:16:35 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
co do mojego problemu zaraz zedytuje
Edit1: Stworzenie od nowa rakiety pomogło,chociaż mogłem niektóre części nie dodać,wrzuce obie rakiety,dzialajaca i nie dzialajaca:)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Stara rakieta nie jest w 100% ta sama,ale bardzo podobna do tej co wrzucilem,niestety nadpisalem ja pozniejszymi moimi probami naprawienia,a bawiłem się minimum 30 min.. W innym pułapie troche zmienialem kierunek na prawo(nie pamietam fachowej nazwy tego manewru),zmieniałem ciąg,usuwałem różne części,dodawałem.. usuwałem te 2 kapsuly i zmienialem tylko na unmanned probe i nic :( co dziwne zwykle (90% przypadkow) skrecala rakieta wlasnie za mocno w prawo:( ale teraz zrobilem bardzo podobnie jak w dzien i udalo sie,a wtedy nic ..:(
KojusS przegladnij sobie ten poradnik Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ apropo stabilnosci rakiet podczas lotu.

334
Statki kosmiczne / Odp: Atlantis - Wizyta na Eeloo
« dnia: Nie, 16 Paź 2016, 19:32:28 »
Fajna wyprawa - ja dopiero sonde na powierzchnie poslalem (tryb kariery).
Dwa ostatnie zdjecia to raczej zrobione przed misja a nie po jej zakonczeniu :P

335
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Nie, 16 Paź 2016, 19:17:08 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Dzień dobry;) mam nadzieje,że w dobrym dziale pisze :)
Czy Wam również fizyka szwankuje w tym nowym KSP ? Załadowałem projekty, które mogłem (część używa modów) ,które dodam,że w poprzedniej części działały dobrze,są to podstawowe projekty misji na moona/minmusa czy nawet zwykłej orbity Kerbina.. Przy ok 400m/s zaczyna nagle się odchylać i nie da rady ustabilizować rakiety;/ nie mam nic tak wystającego czy przeważającego z jednej strony.. no i w poprzedniej wersji działało wszystko dobrze,a nie widziałem by coś zmieniali w fizyce:( czy powinienem zacząć od nowa tryb kariery(za daleko to nie doszedłem,jedynie na minmusa aktualnie-zacząłem niedawno większy stopien trudności:P) czy zrobić od nowa projekt czy jak ?
Zgaduje, ze zmienia sie rozlozenie ciezaru (ciezka gora rakiety) podczas spalania paliwa w dolnej czesci rakiety.
Jesli nie, to moze za wczesnie robisz pochylenie, w sensie, ze za nisko.
Dodatkowo mozesz sprawdzic jak radzi sobie ustawienie S.A.S.a na RADIAL IN (niebieskie koleczko z ogonkami do srodka).

336
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Nie, 16 Paź 2016, 17:43:29 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Hm, czyli się wiele nie poradzi, dziwne, w wersji poprzedniej nie obserwowałem takiego zjawiska. Ale usunąłem wszystkie debrisy, większość starych sond i sytuacja się zmieniła, teraz zamrożenie mam co 7 sekund, ale na mniej niż ćwierć sekundy. Więc generalnie już tak w oczy nie kole.

Grabek, znalazłeś? Radiowanie uruchamia się gdy wejdziesz w settings z poziomu gry i dalej game difficulty, Masz tam ikonkę Comm Network, trzeba włączyć.
Taa znalazlem - dzieki! Jakos to przegapilem wczesniej, w opcjach znalazlem jedynie KerbNet.
Mala ilosc sejwow i zamrazanie nie jest juz tak wkurzajace.

Cos co mi sie podoba w tej wersji to mozliwosc zblizenia kamery na wybrany fragment pojazdu. Wczesniej tego brakowalo co troche utrudnialo gre.

337
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Nie, 16 Paź 2016, 01:19:11 »
A ja mam pytanie jak wlaczyc Commnet i wizualizacje przeplywu paliwa w VABie bo obszukalem wszystkie skroty klawiaturowe i na nic nie trafilem.
U mnie tez brak efektu zamrazania, oprocz zapisywania stanu gry oczywiscie.

338
Obsługa techniczna / Odp: Brak zapisów w 1.2
« dnia: Pią, 14 Paź 2016, 19:28:43 »
rozpocznij grac zrob przykladowego save'a i dopiero podmien save'y

339
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Wto, 20 Wrz 2016, 17:57:57 »
Widzę, że nie tylko moi kerbonauci piją w kosmosie :)

340
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Wto, 20 Wrz 2016, 17:44:39 »
- Iremma Kerman!!! Zwalniam Cie w trybie natychmiastowym!!! Lepiej pozostań na orbicie Duny i nie wracaj na Kerbin!!!
- ROGER! Ale ja naprawdę nic nie piłam...



Jeśli myśleliście, że Kerbol to serce układu to byliście w błędzie :)


341
Poproś o pomoc / Odp: Ablator czyli osona termiczna
« dnia: Nie, 04 Wrz 2016, 15:34:02 »
Dzięki Sobol za naprowadzenie - okazało się, że powodem nie zużywania się ablatora jest nieaktualny mod Deadly Reentry, a myślałem, że instalowałem go przez CKANa i, że jest aktualny.
Jeszcze raz dzięki.

342
Poproś o pomoc / Odp: Ablator czyli osona termiczna
« dnia: Sob, 03 Wrz 2016, 20:27:00 »
Sprawdzałem z rożnymi kątami wejścia jak i prędkościami - to zdjęcie z wejścia z peryapsą poniżej poziomu gruntu z wysokości ok 72 km, prędkości od momentu rozpoczęcia hamowania od 2100 m/s do 1200 m/s. Zużycie ablatora 0, zawsze wracałem z całym.

343
Poproś o pomoc / Ablator czyli osona termiczna
« dnia: Sob, 03 Wrz 2016, 19:43:07 »
Witam!
Powiedzcie mi proszę, czy podczas wchodzenia w atmosferę osłona termiczna się u Was kończy, czy to tylko u mnie nawet nie zostaje naruszona.


Korzystam z moda Deadly Reentry.


344
Własna twórczość / Odp: Odp: [Opowiadanie] - "Symulowany Trening"
« dnia: Wto, 30 Sie 2016, 23:55:02 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Częściowo wykonalne. Łokciem jako takim nie, ale zgięciem oraz obszarem leżącym wokół łokcia już na spokojnie.

Łokciem pisze a nie obszarem wokół... tak więc... nadal twierdze, że dobrze go musiało wygiąć. :)

345
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Wto, 30 Sie 2016, 20:20:44 »
W czasie oczekiwania na odpowiedz od Billa, zrobilem sobie takiego bagde'a.


Strony: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 28