Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - fullje

Strony: 1 2 3 [4] 5 6
46
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Misja: Duna Direct
« dnia: Czw, 21 Mar 2013, 20:38:12 »
Dziękuje :) A propo wklejania fotek, da się jakoś wydłużyć czas oczekiwania na odpowiedź od forum? Bo jak chciałem za jednym razem wkleić i wysłać wszystko to czas przekroczony zwraca mi komunikat forum... :)

47
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Misja: Duna Direct
« dnia: Czw, 21 Mar 2013, 18:18:12 »
Witam.

Centrum Kosmiczne im. Wielkiego Dureksa z wielką radością odczytywało pomyślne wyniki z łazików Leonardo i Chopin. Wyniki były tak

satysfakcjonujące by pomyśleć nad planem wysłania Kerbonautów na dunę, przeprowadzenia Badań i ich Bezpieczny powrót na planetę

Kerbin.

Założenie było proste. Wpierw wysyłamy rakietę wraz z modułem powrotnym, następnie z modułem stacji dokującej na niskiej orbicie

Duny, a na końcu moduł załogowy z kerbalami.

Oto niepełna ( brak kilku zdjęć ) dokumentacja wyprawy misji Duna Direct!

Moduł powrotny został wysłany 760 dni temu.

Na jego pokładzie znajduje się dzielny Frank!


Następnie po 120 dniach, został wysłany moduł ze stacją która ma przebywać na niskiej orbicie Duny. Stacja posiadała zbiorniki do

przelania paliwa i zapełnienia nim modułu Powrotnego.




Pomyślnie doleciała na LDO i czekała w uśpieniu kolejne kilkaset dni.







Po komunikatach z Duny, posprawdzaniu systemów podtrzymywania życia, nakierowaniu stacji i wybudzeniu jej w celu naładowania

energii, wysłano trzeci moduł z załogą!



Moduł został dodatkowo wyposażony w CubSat, który monitorował parametry na orbicie Duny ( Ap i Pe okolo 130 km, inklinacja 97

stopni )






Post scalony: Czw, 21 Mar 2013, 18:23:22
Moment oddzielenia CubSat'a od modulu załogowego.




A tutaj, CubeSat już sam ustawia swoją orbitę, zwraca się w kierunku Duny i zaczyna swoją pracę.




Pozostało teraz wylądować obok modułu powrotnego.










Wchodzimy w armosferę.





Post scalony: Czw, 21 Mar 2013, 18:24:58
Spadochron i silniki aktywowane!




Landed on Duna! Wielki Dureks, misja udana! Centrum dowie się o tym za 30 minut, gdyż jesteśmy po przeciwnej stronie z Kerbinem.



Nastał dzień i akumulatory są doładowywane.





Kilka fotek szcześliwych kerbonautów.



Jednak jak widać na jednym ze zdjęć, jesteśmy troszkę daleko od modułu powrotnego, jednak w lądowniku mamy zapas paliwa :)





Post scalony: Czw, 21 Mar 2013, 18:27:16
Teraz już lepiej, kerbonauci przechodzą do modułu powrotnego i rozpoczynają swoją prace. Będą tam siedzieć około 300 dni, aż Duna

i Kerbin będą znowu blisko siebie.





Mija 300 Sol. odkąd są na powierzchni. Centrum wydaje polecenie startu i powrotu na planetę.






Teraz najcięższa operacja, mamy mało paliwa, i musimy zrobić orbitę, oraz zadokować!






Awaria!!! Silnik modułu powrotnego podczas próby uruchomienia wydał dźwięk odpalania malucha i już dalej nie ruszył. Kerbonauci

chcieli coś wymyślić, centrum kosmiczne zgodnie i jednym Chórem powiedziało by odczepili silnik wraz z zbiornikiem, i dokowali

RCS'ami do stacji. Ma ona w sobie tyle paliwa, że starczy na powrót.




Post scalony: Czw, 21 Mar 2013, 18:28:26
Kerbonauci lecą dalej, a w tle widać stacje do której będziemy dokować.



Przełączenie na stacje dokującą by zwrócić się w kierunku statku.




Czekamy na zadokowanie! W pocie czoła kerbonauta stara się doprowadzić ich cało i zdrowo do celu.




Kamera dokowania uruchomiona.








Zadokowaliśmy :)



Teraz odczepienie pomocniczego silnika, i lecimy do domu!



Lecimy do domu panowie!








Post scalony: Czw, 21 Mar 2013, 18:29:55
Przejmuje nas Kerbin.







I najlepszy moment! Wchodzimy w atmosferę Kerbinu!







Panorama, wraz z opadającym lądownikiem i spadochronem pilotującym.






Spadochrony główne.




Landed :)!




Misja trwała 790 dni :)
Użyte mody to:
NovaPunch1_5
MechJeb
Chatterer
Stock_Improvement_Project
KW Rocketry
KSPX_Parts_Expansion
RemoteTech1.zip
Isa Map Sat
Kethane Mod
ksp_graphotron

Jak coś zapomniałem, przepraszam :)

48
Co do pliku craft, napisz na pw :) ostrzegam tylko że lądowanie tym może być trudne, ze względu na budowę modułu lądowniczego. Potrafi wybuchać, przewracać się, a kółka od łazików mogą się zdefragmentować :) Ale po 10 próbach i róznych kombinacjach, udało mi się.

49
Bracia K. mają siedzieć na planecie przez 2 lata, eksplorować i badać planetę. Za rok zostanie wysłana do nich rakieta powrotna, by mogli sobie spokojnie wrócić na Kerbin :)
 Inżynierowie na Kerbinie już obmyslają plan jak wrócić ich na ziemię, gdyż 'teoria' o wielkim powrocie dotycząca drugiego statku została zapisana na serwetce i gdzieś się zawieruszyła. Aczkolwiek Jebediah i Bill nadal są przekonani że Kerbin wie co robi :)

Pozdrawiam

50
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Duna - Udokumentowane lądowanie!
« dnia: Nie, 17 Mar 2013, 22:37:48 »
Witam:) Centrum Kosmiczne im. Wielkiego Dureksa wystrzeliło dzisiaj w kierunku Duny dwa łaziki wraz z załogą Billem i Jebediahem Kerman. Oto fotorelacja z ich podróży!


Opuszczenie Kerbinu, odczepianie zbiorników.



Duna - Lander robiąca orbitę wokół Kerbinu:

Duna - Lander jest już na orbicie.... Duny!





Duna - Lander do Wielkiego Dureksa: Wchodzimy w atmosferę!!




Odczepienie spadochronu pilotującego


Spadochrony główne:

Dureks, wylądowaliśmy:)






============================================
Wygląd łazika:





Oraz rakiety nośnej:



Zero modów:)

51
Poproś o pomoc / Odp: Co, jak i gdzie umiejscowić
« dnia: Pon, 11 Mar 2013, 09:53:21 »
Pomożemy i podpowiemy,  a w dodatku na żywo rozmowa to lepsze wyjście. 

Tapnięte z SGS - Trójki ;)


52
Statki kosmiczne / Odp: KORD A
« dnia: Pon, 11 Mar 2013, 09:48:59 »
Deorbitacje pewnie zaliczy, co do lądowania to... :)

Tapnięte z SGS - Trójki ;)


53
Obsługa techniczna / Odp: Problem z Kerbal Spaceport
« dnia: Sob, 09 Mar 2013, 16:23:03 »
Chciałem ci pomóc bo sądziłem po twoim poście, że nie wiesz ;). Nie uzylem google tlumacza :P na telefonie strasznie niewygodnie się używa tego. BTW, no to napisz im na tego maila co ci podali, i podaj ten klucz, a oni na pewno Ci pomogą.

54
Stacje kosmiczne / Odp: KGSL-Kerbal Gravity Space Lab
« dnia: Pią, 08 Mar 2013, 20:23:45 »
Faktycznie wielka rakieta w porównaniu z malym ładunkiem :) ale fajnie

Tapnięte z SGS - Trójki ;)


55
Obsługa techniczna / Odp: Problem z Kerbal Spaceport
« dnia: Pią, 08 Mar 2013, 20:12:59 »


Kaza ci odpalic antywirusa przed ponownym scagnieciem pliku. A jesli problem nie zniknie,  dali ci ten klucz do kontaktu z nimi. Mniej więcej brzmi to tak:

nie masz dostepu do tego serwera, przed ponowna proba przeskanuj swoj komputer programami antywirusowymi i usun wirusy i zlosliwe i oprogramowanie z twojego komputera. Twoj klucz do supportu to: .....
Jesli sam nie poradzisz sobie z naprawa zglos sie do james at squad.com.mx ( james@squad.com.mx ) i polaz im ten klucz... z grubsza tak to brzmi,   gdzie masz wzmianke o ip 0.o?

Tapnięte z SGS - Trójki ;)

56
Aktualności / Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Pią, 08 Mar 2013, 19:57:40 »
Wiem ze to z gimnazjum, i nie jest to matematyczny sekret :) ale czesc ludzi ma czasami problem z przeliczeniem ile m/s to kmph :) -  to w kwestii offtopu. Co do 0.19 to mam nadzieje ze chociaż to ładowanie gry nie w calosci do ramu wejdzie wraz z tym patchem.

Tapnięte z SGS - Trójki ;)


57
Inne / Odp: Robot manipulacyjny
« dnia: Śro, 06 Mar 2013, 13:34:47 »
Mozesz uzyc moda attachment, wprowadza magnes, linki etc

Tapnięte z SGS - Trójki ;)


58
Humor / Odp: Historyjka!
« dnia: Wto, 05 Mar 2013, 14:18:28 »
...  chowajacego się za najdalsza planetą w układzie ...

Tapnięte z SGS - Trójki ;)


59
Propozycje & Uwagi / Odp: Pomocna dłoń
« dnia: Wto, 05 Mar 2013, 11:45:50 »
Nie sądzisz ze sttrone profilowa fb, powinien założyć admin :)?
Ale pomysl fajny.
Tapnięte z SGS - Trójki ;)

60
Samoloty / Odp: Trylobite
« dnia: Wto, 05 Mar 2013, 10:58:27 »
Zwby rozbić trzeba sie poatarac? :) daj go vonzayowi :D

Tapnięte z SGS - Trójki ;)


Strony: 1 2 3 [4] 5 6