Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Diakon

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 34
61
W folderze "Gamedata" znajdują się różne configi. Do agencji jest folder "Agencies", do surowców, "ResourcesGeneric", do wiadomości naukowych "ScienceDefs", a do tekstu w kontrakcie, "StoryDefs", ale z tego co rozumiem, generowane są proceduralnie, więc radzę nie ruszać.

62
Do części to trzeba edytować plik "part" za pomocą notatnika.

63
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Pią, 22 Maj 2015, 14:04:27 »
A czy oglądałeś ich wydobycie? Z wiertłami od Karbonite działy się takie rzeczy, że przy warpie < x1000 kopały mniej.

64
Poproś o pomoc / Odp: Problem natury konstrukcyjnej :)
« dnia: Czw, 21 Maj 2015, 15:25:42 »
Ja promy kosmiczne buduję tak:

1)Prom buduję i wyważam;
2)Doczepiam odczepiacz(głupio to brzmi);
3)Buduję nośną i wyważam wraz z promem.

Jeżeli masz jakiś problem z budową nośnej (dziwna symetria) możesz zmienić "korzeń" pojazdu na zbiornik rakiety.

A jeżeli chcesz podczepić samolocik(może jakiś elektryczny śmigłowy z modów) i wysłać na Eve, Dunę tudzież Laythe, wystarczy zmienić część główną(czyli wspomniany "korzeń") na część za którą zamontujesz i zapisać w zakładce "Subassembly" (w zaawansowanych zakładkach będzie).

To chyba mój najdłuższy post w ostatnim czasie :)

PS: Bill zrobił samolot typu SSTO(jednostka zdolna do wyjścia na orbitę bez odrzucania żadnej części).

65
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 20 Maj 2015, 13:51:12 »
A tak z ciekawości, spytam się, czym jest ten cały Shapeways?

66
Stacje kosmiczne / Odp: Laboratorium obserwacyjne GREEN PLANET
« dnia: Wto, 19 Maj 2015, 14:57:41 »
A to wystarczy tekstury podmienić, może akurat blender otworzy te pliki?

67
Ja w kerbalach gram na jakości 1440x900p z AAx2. Filmy oglądam w jakości 480p, czasem 720p. Ja do jakości nie ciągnę, wolę wydajność. :)

68
Robson, jaki ty masz ekran, że 1280x720p ci nie wystarcza?
Film niesamowity, tyle mogę powiedzieć.

69
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pią, 15 Maj 2015, 14:16:02 »
Ten dual core  i 2gb RAM, przyznam się bez bicia, że to ja.

70
Chmmm... jakiś łazik, można szybko odjechać od bazy, ewentualnie druga taka baza.

71
I najpewniej jedna z największych przeciwniczek graczy ze sprzętem poniżej MINIMALNYCH wymagań. Gratulację awansu, a sama baza... brakuje mi słów.
Zaczynam rozumieć, dlaczego nienawidzisz SQUAD'u, ale bez nich, nie byłoby żadnej z czyichkolwiek konstrukcji, a nawet togo forum.

72
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Modernizacja sprzętu
« dnia: Śro, 13 Maj 2015, 15:06:18 »
GT przed numerem karty oznacza, że na pewno jest lepsza od mojej 9500, gdzie GT jest za numerem. Co do lepszej ceny, wystarczy poszukać, może znajdzie się coś lepszego?

73
Stacje kosmiczne / Odp: Stacje Kosmiczne Sobkos Company
« dnia: Wto, 12 Maj 2015, 19:54:27 »
Przedziałek:

Co cię skłoniło do budowy ISS?

74
Modyfikacje / Odp: KAS - Kerbal Attachment System
« dnia: Sob, 09 Maj 2015, 10:08:55 »
A tak z ciekawości, twój najlepszy zestaw części ever to mod Infernal Robotics?

75
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem
« dnia: Pon, 04 Maj 2015, 16:43:17 »
Reinstal gry. Na szwankujący guzik nie pomogą specyfikacje. Na wywalanie gry, owszem, pomogą; na szwankujące guziki, nie.

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 34