Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Diakon

Strony: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 34
361
Stacje kosmiczne / Odp: Station Kerbin I
« dnia: Pon, 25 Lis 2013, 13:11:55 »
bardziej mi chodziło, żeby go wystrzelić na okołosłoneczną

362
SWORDMAP
firma swordmap zgłasza się do udziału w przetargu.
ZBIORNIK ENERGETYCZNY


kto podgląda moją rakietę od spodu?! JEB!



pewnie znacie tą rakietę. Tak, to rockomax MONSTER


... stabilizacja



chwila moment, nie umiem dokować na księżycu  :(



chwila przed dokowaniem, iii:



NARESZCIE!
no i test oświetlenia:



mam nadzieję że teraz pójdzie mi lepiej niż poprzednim razem


363
Rakiety / Odp: rockomax MONSTER
« dnia: Nie, 24 Lis 2013, 08:56:53 »
na krakena, zastosowałem w tej rakiecie asparagusa ale trochę zmienionego:

najpierw boostery i silniki zewnętrzne, zmniejszając powoli ciąg. Po odczepieniu boosterów odpalałem środkowy silnik. akurat było tak mało paliwa, że odrzuciłem pierwsze zbiorniki. potem straciłem trochę paliwa na nieudolnych manewrach (zapomniałem rcs'ów i lotek i rakieta strasznie wirowała). ten asparagus mocno uniestabilnia

Post scalony: Nie, 24 Lis 2013, 09:03:50
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Panowie, nie o to tu chodzi, że da się zbudować mniejsze i wydajniejsze. O tym wie każdy, zapewne i diakon. Tu chodziło po prostu o wyegzekwowanie zasady add more boosters do maksimum. A wszyscy zamiast po prostu pisać awesome i ogólnie achy i ochy pouczają, że powinno się to zbudować, tudzież pilotować inaczej ;)
brakowało mi MOCY po wielu dniach gry na karierze, poza tym, chciałem sobie przypomnieć początki mojej gry w KSP. pierwszą rakietę, która doleciała na mun, skończyłem po ok. 50 próbach. zresztą jestem otwarty na krytykę i błagam, niech ktoś skomentuje moją stację, bo najbardziej boli, gdy coś zrobimy, a nikt nawet słowem nic o tym nie powie

364
Obsługa techniczna / Odp: Wszelkie błędy wersji 0.22 i przyszłych
« dnia: Pią, 22 Lis 2013, 21:05:46 »
no właśnie ten bug się pojawił, bo obniżyłem detale

365
Rakiety / rockomax MONSTER
« dnia: Pią, 22 Lis 2013, 18:01:13 »
SWORDMAP

ogłoszono, że w środę wystartuje rakieta badawcza na eve


szybka rakieta
BOOM!



przeciążenie startowe było ogromne
niestety wystąpiły małe problemy ze stabilnośnią(rakiety, nie gry)



Cytuj
przestań się kręcić! Ach... wiedziałem że trzeba zamontować rcs'y

słowa rozzłoszczonego kontrolera. tak! to była misja bezzałogowa. ale do rzeczy:



kręcimy się dalej, kręcimy się dalej!


(zaokrąglanie orbity)

(papa, zbiorniczki  :'( )

nie ma więcej zdjęć rakiety?...

a teraz dwa zdjęcia z eve



jaki piękny widok! (odpowiedź komputera pokładowego)


?! co to za śmieć pod nami?!@

oczywiście, ktoś nie zapisał wagi rakiety, ale było coś ok. 450t



366
Poproś o pomoc / Odp: Problem z TT-38K Radial Decoupler
« dnia: Pią, 22 Lis 2013, 14:25:34 »
a spróbuj
 taśmą (ten strut connector)



367
Obsługa techniczna / Odp: Wszelkie błędy wersji 0.22 i przyszłych
« dnia: Pią, 22 Lis 2013, 14:06:53 »
mały błąd z renderowaniem:


powódź na kerbinie


oj, już się skończyła

a oto spełnione warunki:
rendering PRAWIE na maksa
2gb ram
procesor 2,40 gHr
tryb gry: kariera
ilość science na statku: 300 i w górę

368
Poproś o pomoc / Odp: Problem z TT-38K Radial Decoupler
« dnia: Pią, 22 Lis 2013, 13:55:35 »
paruwa, po pierwsze lepiej opisz problem, po drugie wrzucaj zdjęcia przez igmura, po trzecie:

Witamy na forum!  ;D

369
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: FK1 (Folv)
« dnia: Pią, 22 Lis 2013, 13:51:57 »
tak, jestem pewien, że używasz moda. a tak właściwie to robisz bardzio ładne konstrukcje Folv

Post scalony: Pią, 22 Lis 2013, 13:52:39
Gdzie są moje maniery, witamy na forum ! ;D

370
Samoloty / Odp: Folv Galeria Samolotów
« dnia: Pią, 22 Lis 2013, 13:48:28 »
bardzo ładnie folv! byle tak dalej a będziesz jednym z lepszych na forum

widzę też chmury na niebie, to jakiś mod?

371
Swordmap

zgłaszam projekt rdzenia stacji OVERLORD.

moduł nazywa się tak samo

zdjęcia:









nie wiadomo jak, jeden z załogantów przemycił na statek router wifi i włamał się do systemu komunikacji, więc mimo braku anteny można śmiało czatować na forum.

372
Inne / Odp: Kerbin, mamy problem!
« dnia: Sob, 16 Lis 2013, 15:59:17 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ale największy cios w plecy zadał mi mój prom SSTO, bo wersja Mk1 lądowała i startowała bez problemu, a potem domykała orbitę na 100km i miała jeszcze paliwo na rendez-vous ze statkiem matką. Podczas gdy nieprzetestowany Mk2 zaledwie 3t cięższy, wleciał najwyżej na 30km, a gdzie tu jeszcze do orbity...

shinzo, ja miałem taki sam problem z moim SStO.

373
Samoloty / Odp: SStO mkI
« dnia: Sob, 16 Lis 2013, 11:14:11 »
nowe zdjęcia i informacje:

najpierw nieudana wersja







ważył dobre 18t, był niestabilny i ledwo co latał



nie wleciał na orbitę, totalna porażka.

teraz nowa wersja:



obecny desing (około 16t).



powoli wzlatuje, ale na orbitę wlatuje (leciałem pionowo w górę przy rakietkach)



już na orbicie, bałem się że zabraknie paliwa rakietowego

no czas wracać do domu



samolot posiada też katapultę


374
Samoloty / Odp: SStO mkI
« dnia: Czw, 14 Lis 2013, 21:47:42 »
silniki były za słabe, ale już mam zdjęcia ze sandboxa. nie mam siły ich wrzucać więc wrzucę jutro. powiem tylko, że użyłem napędu przepływowego z feniksa jak mniemam

375
Samoloty / Odp: SStO mkI
« dnia: Czw, 14 Lis 2013, 19:54:11 »
teraz się okazało że nie mogę wlecieć na orbitę :'(

przeżucę na sandboxa i coś wykonbinuję, a tym czasem zachęcam do komentowania mojej stacji

Strony: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 34