Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Diakon

Strony: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 34
316
Stacje kosmiczne / Odp: Station Kerbin I
« dnia: Nie, 12 Sty 2014, 09:48:05 »
niestety z żalem na sercu mówimy wam że przez usterkę z działem doszło do autodestrukcji stacji. wybuchł zbiornik z paliwem. przynajmniej raz stacja spełniła swoją funkcję, oddając resztki paliwa dla misji na dres.
Ale!
do gazet wyciekły informacje o planach budowy następczyni stacji "Station Kerbin I". firma SWORDMAP potwierdziła, że stan budowy będzie przekazywany (pseudo)na żywo na tym forum. czekajcie cierpliwie!

317
Stacje kosmiczne / Station Kerbin II
« dnia: Nie, 12 Sty 2014, 09:35:56 »
SWORDMAP

Firma SWORDMAP prezentuje już drugą stację z serii "Station Kerbin"
no dobra zdjęcia się wrzucają



oto stacja w pełnej okazałości



oraz jej orbita. stacja ma kilka modułów:
rdzeń:


boczne zbiorniki paliwa(tak na zaś 8)):


moduł mieszkalny:


"żagiel słoneczny":


oraz labolatorium:


stacja jest też uzbrojona w teleskop



prezentacja trybu teleskopowego:


mun


minmus



morale załogi jak widać, są wysokie.
Dane techniczne:
-ilość części 143
-waga 68,81t
-załoga 8/17 kerbonautów

318
Poproś o pomoc / Odp: Początki nauki
« dnia: Sob, 11 Sty 2014, 20:47:21 »
jeżeli chcesz żeby stacja orbitowała stale nad jednym punktem, musisz wejść na orbitę geonstacyjną, która znajduje się na wysokości 2868.75 km ponad poziomem morza.

po zadokowaniu do stacji klikasz na jeden zbiornik, a na drugi klikasz trzymając alt.

załoganci zapisują się oraz mogą normalnie przechodzić między modułami po drabinkach lub używając plecaka. innego sposobu nie ma

319
Szukam modyfikacji / Odp: Poszukuje moda
« dnia: Nie, 05 Sty 2014, 11:27:19 »
ty chcesz dodać np lampy do stacji? jeżeli tak to mod kerbal attachment system (KAS).

320
Własna twórczość / Odp: Plusz-kerb, czyli szmaciany kerbal
« dnia: Czw, 02 Sty 2014, 15:55:29 »
dziękuję za słowa uznania. nie mam weny do szycia więc skafander na razie odpada. nie wiem jeszcze jak zrobię włosy, a na kręgosłup nie mam dobrego drucika. jeżeli chcecie to mogę dać porady jak go zrobić.

321
Inne gry / Odp: No man's sky
« dnia: Śro, 01 Sty 2014, 19:42:38 »
badanie dna oceanu, latanie myśliwcami, polowania, przeciążenia, własne dziury w asteroidach, bitwy kosmiczne, wraki, robale na pustyniach i skok w hiperprzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeestrzeeeń!

jeżeli chciałbym kiedyś tą grę to muszę wzmocnić komputer a jak na razie to muszę zainwestować w nowe krzesło ;D

322
Poproś o pomoc / Odp: Orbitowanie
« dnia: Śro, 01 Sty 2014, 19:05:07 »
oj to zalecam więcej treningu na rakiecie "kerbal x"

Post scalony: Śro, 01 Sty 2014, 19:07:30
i taka rada:
gravity turn(to przechylanie o którym było wspomniane wyżej) zacznij na wysokości 10km czyli 10000m.

323
Własna twórczość / Plusz-kerb, czyli szmaciany kerbal
« dnia: Śro, 01 Sty 2014, 12:14:58 »
No co tu dużo mówić. Zainspirował mnie post jednego użytkownika.
Kerbal został uszyty w skali 1:3 :







Zużyłem ok. 1,5m2 zielonej tkaniny. Wymaga jeszcze dorobienia:
  • włosów
  • skafandra bez chełmu
  • kręgosłupa z drutu

324
Samoloty / Odp: Spiker mk I
« dnia: Wto, 31 Gru 2013, 11:59:38 »
ładnie, ale jedno pytanie:
gdzie są wloty powietrza?!

325
jedyny mod który znam i pozwala na to, co chcesz to mod KAS.
chyba jest na forum

Post scalony: Wto, 31 Gru 2013, 11:52:58
nie, niema go na forum. ale link ci nie mogę podać, bo sam nie wiem skąd go pobrać.

326
Poproś o pomoc / Odp: Zmiana środka ciężkości stacji kosmicznej
« dnia: Pon, 30 Gru 2013, 21:07:35 »
no tak. gdy nie sterujemy danym pojazdem, nie działa kontrola w innych. chyba jest taki mod na forum, który pozwala na kontrolowanie więcej niż jednego pojazdu (tylko nie pamiętam jego nazwy, jeżeli znajdę to podam link)

sterowanie do kemnly hepums!
być może przesuwanie ramienia po prowadnicy, ma to same sterowanie co manewrowanie. luknij sobie w opcje

327
Propozycje & Uwagi / Odp: Nowy styl - Wybierzmy wspólnie!
« dnia: Pon, 30 Gru 2013, 21:02:36 »
a i może jak wygra jedna z wersji to może dostępna będzie też i druga w ustawieniach?

328
Propozycje & Uwagi / Odp: Nowy styl - Wybierzmy wspólnie!
« dnia: Nie, 29 Gru 2013, 22:31:15 »
Jeżeli mogę się wyrazić to wersja light zbyt mocno wali w oczy. Ponadto kojarzy mi się z upadłym serwerem do minecraft "gotcraft". Serwer był fajny, ale co chwila go zmieniali. Poza tym złe wspomnienia i tyle. A dark daje klimat pokładu statku kosmicznego. Kojarzy mi się ciemny pokład normandii SR1

329
no proszę, pomyłka! ale się nie martw, każdemu się zdarza


Po problemie, zamykam temat. // Raynus

330
Humor / Odp: Śmieszne zdjęcia z kerbali!
« dnia: Sob, 28 Gru 2013, 09:46:21 »
 :o

chyba znalazłem błąd gry.  ;D

Strony: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 34