Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Diakon

Strony: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 34
256
W tym spolszczeniu są błędy, ale nie w tłumaczeniu:
-kapsuły i kokpity nie mają monopropylenu
-tweakables nie działa w wielu przypadkach
-deinstalator nie usuwa spolszczonych części NASA
Proszę o naprawę tych błędów, tak się dzieje kiedy twórcy zmienią jakąś część, a spolszczenie ciągnie ze starszych wersji

257
Widzę w czym problem. W KSP nie ma za bardzo przeźroczystych elementów, więc nie ma gotowej funkcji i prace się ciągną.

258
Ten stockowy hak nie łapie gruntu, a Krakena przyzwał kiedy połączyłem ze sobą dwa otwarte haki i próbowałem rozdzielić

259
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Problemy nooba z modyfikacjami
« dnia: Sob, 14 Cze 2014, 12:53:48 »
Zawsze można też "odchudzać" mody, czyli usuwać zbędne rzeczy np. ja z firespittera wywaliłem skrzydła i kokpity, ponieważ chciałem tylko silniki. Teraz mam w planach wgrać procedural wings i może KAS(po usunięciu zbędnych części, oczywiście :) )

260
Poproś o pomoc / Odp: Niska orbita Kerbolu
« dnia: Sob, 14 Cze 2014, 11:25:18 »
możesz zejść maksymalnie na 5 Km nad powierzchnię, niżej to jak skakać z 15 metrów do głębokiego na 30cm  basenu.

261
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: IXS Enterprise
« dnia: Pią, 13 Cze 2014, 14:17:25 »
Najpierw trzeba wytworzyć trochę ujemnej energii czy jakoś tak, a potem wycinamy statek i to co go otacza i wklejamy w miejsce docelowe.

262
Własna twórczość / Odp: Star Attack
« dnia: Śro, 11 Cze 2014, 15:21:55 »
Wiem! Zrzucane części zapasowe z samolotów, i do tego wieżyczka przeciwlotnicza  :)

263
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Problem z Cacteye telescope
« dnia: Śro, 11 Cze 2014, 15:19:53 »
Ummmm... a wyjąłeś może stary procesor? Osobiście moda nie znam dobrze, ale teoretycznie po wybuchu procesora coś z niego zostaje, więc może to być przyczyną problemu. Po za tym, sprawdzałeś może, czy teleskop działa? Może to mały bug graficzny?

264
Dyskusje ogólne / Odp: Budowanie ponad gabarytowe.
« dnia: Wto, 10 Cze 2014, 18:10:19 »
Z tego co wiem to lazor mod pozwala na spawanie, a KAS na umieszczanie małych elementów

265
Inne gry / Odp: No man's sky
« dnia: Wto, 10 Cze 2014, 14:14:52 »
Nie ma wieści? Gdzieś obiło mi się o oczy że ma być w październiku.

266
Szukam modyfikacji / Odp: Mod który pokazuje nad jakim biomem lecimy.
« dnia: Sob, 31 Maj 2014, 18:44:00 »
Oby dwa mody się przydadzą, ScanSat ma skanery, które mogą generować naukę i pokazywać aktualny biom, a ScienceAlert informuje nas, kiedy można przeprowadzić nowe badania.

267
Inne gry / Odp: Colony
« dnia: Nie, 25 Maj 2014, 21:38:15 »
Już nie ma wolnych kodów. :(

268
Dyskusje ogólne / Odp: Real SSTO
« dnia: Czw, 22 Maj 2014, 15:04:03 »
Tylko jak będziesz się za to brać, to pamiętaj żeby zainstalować FAR, wtedy będzie to bardziej możliwe.

269
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 21 Maj 2014, 16:55:07 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Mamy nowy devnote! Można w nim wyczytać, że będzie reputacja. Zastanawia mnie, jak to będzie działać.

270
Inne gry / Odp: Colony
« dnia: Nie, 18 Maj 2014, 11:51:28 »
Ciekawe... a czy można pobrać? Nie znalazłem pod tym linkiem.

Strony: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 34