Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Diakon

Strony: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 34
226
Gotowe poradniki / Odp: Przydatny trick przy wykonywaniu kontraktów
« dnia: Sob, 09 Sie 2014, 12:23:26 »
Run test jest chyba tylko przy częściach, których nie odpala się przez stage, ale coś robią np: kółka

227
Modyfikacje / Odp: [PART]Battery Pack Z-175. Kanciasta energia.
« dnia: Wto, 05 Sie 2014, 16:02:35 »
Ten stockowy jest chyba prostokątny, teraz nie sprawdzę, bo komputer obciążony.

228
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Wto, 05 Sie 2014, 12:49:23 »
To może oznaczać optymalizację.

229
Modyfikacje / Odp: [PART]Battery Pack Z-175. Kanciasta energia.
« dnia: Wto, 05 Sie 2014, 12:47:25 »
Będzie brakować kwadratowego silnika :)

230
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Śro, 30 Lip 2014, 12:07:21 »
Więc w skrócie: nowy budynek administracyjny, naprawiony Patcher, nowe części do samolotów, różne inne części,

231
Poproś o pomoc / Odp: Problem z kołami łazika
« dnia: Pon, 28 Lip 2014, 08:43:47 »
Tiaaa... jakie są to koła, jaki pojazd, gdzie?
Przydałoby się lepiej opisać problem, albo chociaż podstawić screen, ponieważ na czas wakacji szklana kula i karty karota są w renowacji.

232
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Projekt "Aer"
« dnia: Sob, 26 Lip 2014, 15:54:10 »
Coś ciekawego, może coś napiszę, nie wiem.

233
Szukam modyfikacji / Odp: Szukam nóg do lądowania (zdj.)
« dnia: Pią, 25 Lip 2014, 17:01:09 »
Cóż, to są nogi Lv1 czy jakoś tak przed przemodelowaniem w 0.21.


Jeżeli aż tak bardzo chcesz mieć te nóżki w swojej grze to poszukaj wersji 0.20 lub starszej i zwyczajnie je stamtąd wyciągnij. Nie zapomnij zmienić nazwy: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

234
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Fizyka niezwykle wysokiej wieży
« dnia: Czw, 24 Lip 2014, 13:31:55 »
Żeby dało się budować wysokie obiekty w KSP to by można sprawdzić.
.

235
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Kolejność przedmiotów w hangarze
« dnia: Czw, 24 Lip 2014, 10:34:38 »
Jest jeszcze jakiś mod który rozdziela części z modów do zakładek, ale nie pamiętam jego nazwy   :(

236
Poproś o pomoc / Odp: Kupno KSP
« dnia: Śro, 23 Lip 2014, 10:29:37 »
Jak masz kupować Kerbale to z ich oficjalnej strony. Powód: zawsze będą dodatkowe klatki. Uzasadnienie: pobrałem kiedyś pewną grę żeby sprawdzić jak chodzi, i ładnie: 60fps, czasem 55. Postanowiłem ją kupić na Steam i zaczęła się mordęga: 20fps to jeszcze jakoś szło, ale zaraz potem 5-8fps. I tyle. Ja radzę z poza Steam czy innego serwisu.

237
Rakiety / Odp: Nowa (?) generacja - JRocket
« dnia: Wto, 22 Lip 2014, 08:36:15 »
Mam to samo podejście. Kerbalom nie udało się złapać asteroidy, ściągnąłem ich na Kerbin i czekają na samolot ratunkowy. A na następny raz uważaj z tą peryapsą ;)

238
Stacje kosmiczne / Odp: Międzyplanetarna stacja kosmiczna
« dnia: Pon, 21 Lip 2014, 18:33:29 »
371?! Rany, to się spytam jeszcze ile FPS, bo u mnie to pożar pewnie będzie ;D. A tak ogólne to ciekawy projekt

239
Stacje kosmiczne / Odp: Międzyplanetarna stacja kosmiczna
« dnia: Pon, 21 Lip 2014, 10:32:14 »
No tak, z tego co wiem to jeżeli pojazd kosmiczny ma silniki chemiczne to nie jest stacją, tylko statkiem. Przy okazji podaj ilość części i wagę(pewnie duża).

240
Gotowe poradniki / Odp: Orbity Stacjonarne
« dnia: Pon, 21 Lip 2014, 10:26:22 »
No proszę! Świetna tabela, nie wiedziałem, że można zrobić orbitę geostacjonarną nad gilly.

Strony: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 34