Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Diakon

Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 34
151
Inne gry / Odp: Elite : Dangerous
« dnia: Nie, 28 Gru 2014, 22:35:51 »
Shinzo, mam do ciebie prośbę. Sprawdź, czy istnieją dziurki robaczków :)
Czym one są? Powiem w skrócie: trasy w których lata się tanio i szybko. W Elite II były one ok. 85 sektorów w jedną stronę od ciebie, czyli jakieś 400 - 600 lat świetlnych. Ja nie mogę tego sprawdzić, ponieważ nie mam tej gry, a i tak pewnie by nie działała  :'(

152
Poproś o pomoc / Odp: Modular Kolonization System
« dnia: Nie, 28 Gru 2014, 22:29:57 »
Mod od umbra space industries...
Twój post jest napisany dość chaotycznie, nie wiem co szwankuje. Jeżeli chodzi o produkcję, spróbuj umieścić pojemnik na produkt w jednym słupie co rafinerie, z skyboxem nie wiem co nie tak, ale może ten USItools coś grzebie...

153
Po zastanowieniu się, wybrałem instalację Karbonite.
Powód: Nie trzeba specjalnie wybierać miejsca lądowania, aby go wydobyć. Ba, nawet nie trzeba lądować! Można go filtrować i pozyskiwać z wody i atmosfery.

154
Modyfikacje / Odp: MoarKerbals[v1.0-KSP 0.90]
« dnia: Pią, 26 Gru 2014, 22:34:48 »
Mogło by być coś takiego:

"Congratulations! XXX Kerman was born. He/She will be avaliable for space program in XX.XX.XX

155
Tylo, jedno z trudniejszych ciał niebieskich do osiągnięcia. Powód: grawitacja podobna do tej na laythe z ciśnieniem atmosferycznym równym zero. Powodzenia i gratuluje sprzętu, skoro pozwalasz sobie na kosmetykę.

156
Squad od dawna zapowiada surowce, lecz póki co nie ma ich w stocku.
Żeby czerpać przyjemność z wydobywania surowców musimy posiłkować się modami. Najbardziej znane mody umożliwiające tworzenie paliwa są Karbonite i Kethane. Który z nich jest jednak lepszy?
Proszę, aby wypowiedzi uwzględniały trzy czynniki:

1. Kompatybilność i częstotliwość aktualizacji;
2. Obciążenie sprzętu komputerowego;
3. Trudność lokalizacji i ustawienia bazy wydobywczej.

157
Ballance - mniej więcej 0,6
Kupione z CD Action numer 136

Btw, nie wiedziałem że mam triala Eve online revelations na tych płytach :)

158
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Wto, 23 Gru 2014, 13:54:37 »
Zapewne wtedy, kiedy zaczną robić części rakietowe :)

Trochę pograłem i powiem jedno: kariera jeszcze nigdy nie sprawiała mi takiej przyjemności

159
Inne / Odp: Nietypowe rozwiązania wymuszone trybem kariery
« dnia: Pon, 22 Gru 2014, 20:31:08 »
A czy mogą być zastosowania taktyczne?
Jeżeli tak, to ja się wstawiam:



Test Device O3 ma przeprowadzić skan temperatury z powierzchni, ale nie  dało się nijak wylądować. To pilot, syn Jeba wylądował jak VTOL :)
PS: pierwsze zdjęcie przedstawia samoloty które musiały startować pionowa a lądować na spadochronach a ten dziwny tył, to usterka przy ustawianiu to zdjęcia :)
PPS:
Sherdun, jesteś inżynierem a kamery nie umiesz ustawić dobrze :)

160
Dyskusje ogólne / Odp: Najciekawsze ciało niebieskie w kerbalach ?
« dnia: Pon, 22 Gru 2014, 20:22:08 »
Kerbol, definitywnie Kerbol. Nic nie jest piękniejsze od gwiazd.

161
Inne / Odp: Nietypowe rozwiązania wymuszone trybem kariery
« dnia: Nie, 21 Gru 2014, 11:41:36 »
A też się dorzucę:


Seria samolotów Test Device w kolejności(od lewej): O1, O2 i O3

Zrobione na potrzeby badań kerbinu.

162
Ależ żałuję, że nie mogę się dołączyć do zabawy :(
Wszystkie gry mam z płyt   :'(

163
Obsługa techniczna / Odp: KSP 64 bit
« dnia: Śro, 17 Gru 2014, 15:48:44 »
Steam, czy non-steam?

TAK, to robi różnicę!

164
Stacje kosmiczne / Odp: Kyra 01 SpaceLab
« dnia: Pon, 15 Gru 2014, 16:25:31 »
1. Dzień dobry na forum
2. Mało zdjęć
3. Jeżeli nie sprawia to problemu, wyłącz HUD (f1 lub f2)
4. Do widzenia!

165
Szukam modyfikacji / Odp: gąsienice w kerbal space program
« dnia: Nie, 14 Gru 2014, 13:10:22 »
Kiedyś istniał mod Caterpiller Tracks. Teraz jest w otwartym kodzie.

Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 34