Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - beryl

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16
91
Własna twórczość / Odp: Star Attack
« dnia: Wto, 10 Cze 2014, 22:38:53 »
tower defense?

92
Szukam modyfikacji / Odp: odmulenie ksp wiecej fps
« dnia: Wto, 10 Cze 2014, 22:37:00 »
W wariancie mega-optymistycznym, bo niezoptymalizowany system z różnego rodziaju odpalonym badziewiem (komunikator, antywirus, steam) spokojnie zajmuje 2GB a może zająć i 3. Czyli zostaje aż 1 i zaczyna się mielenie swapem. U mnie różnica po dołożeniu z 4 do 6 była znaczna.

93
Inne gry / Odp: War Thunder [Multiplayer]
« dnia: Nie, 25 Maj 2014, 16:45:54 »
Czołgi są na tych mapach z samolotów, a konkretnie na ich małych wycinkach - bazy/spawny czołgów są bliżej środka mapy niż bazy/spawny samolotów dzięki czemu czołgi nie muszą długimi minutami jechać aby spotkać wroga. Takie rozwiązanie jest naprawdę fajne, chociaż cała awantura kumuluje się wtedy na małym fragmencie mapy, bo wszystkie czołgi znajdują się na polu 2x2km i niestety wszystkie samoloty też kierują się w to samo miejsce. TZN tak było w CBT. Może w pełnej wersji wymyślą coś innego, chociaż nie sądzę, żeby pozwolili czołgom jeździć po całej dużej mapie - pogubiły by się, to raz, a dwa nie wiem jakiego kompa trzeba żeby uciągnąć to.

94
Inne gry / Odp: War Thunder [Multiplayer]
« dnia: Nie, 25 Maj 2014, 11:37:32 »
Oby jeszcze zwiększyli limit graczy w tych połączonych bitwach.

95
Poproś o pomoc / Odp: RAPIER ENGINE
« dnia: Nie, 25 Maj 2014, 11:32:22 »
Standardowo przełącza się sam. Tryb automatyczny można wyłączyć, klikając na silniku prawym klawiszem - tak samo przełączasz tryb z odrzutowego na rakietowy. Możesz to też zrobić w VAB/SPH przypisując odpowiednią akcję.

96
Samoloty / Odp: Samolot Fokker Dr1 [by Kadaf]
« dnia: Czw, 08 Maj 2014, 11:09:08 »
Po prostu WOW.

97
Łaaał. Od razu biorę 2 :D

98
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 02 Kwi 2014, 00:00:30 »
W łapanie kamyczka pobawiłem się tylko chwilę w misji treningowej, natomiast jeśli o nowe części chodzi - pffff cziterskie. Wynoszenie wielkich ładunków zrobi się z nimi banalne. Ziemskie silniki z NASA na malutkim Kerbinie są za mocne :/

99
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Wto, 01 Kwi 2014, 22:01:53 »
Czytaj, czytaj, dobra książka.
Nie spodziewałem się, że w prima aprilis wypuszczą patcha, a tu proszę :)

100
Łaziki / Odp: Dune Buggy
« dnia: Nie, 23 Mar 2014, 22:37:00 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ale podobny on do oryginału za bardzo nie jest...

Jest jest, każdy kto widział DPV od razu kojarzy. Brawo dla autora.

101
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Sob, 15 Mar 2014, 14:25:14 »
Tyle, że "NASA asteroid  missions" to z tego co zrozumiałem 0.23.10 a nie 0.24.
 Wyjdzie to na dniach, a do .24 jeszcze daleko.

102
Obsługa techniczna / Odp: Kerbale długo się ładują.
« dnia: Pią, 07 Mar 2014, 21:45:47 »
A nie doinstalowałeś jakiegoś moda w międzyczasie? Sprawdź też co Ci zajmuje najwięcej RAMu, Kerbale lubią mieć go dużo dla siebie.

103
Inne / Odp: AB-140 "Pionier"
« dnia: Nie, 02 Mar 2014, 23:59:06 »
W pierwszej chwili myślałem, że na pierwszym zdjęciu jest tył i ktoś zrobił pojazd z wyścigowym wydechem :D Ale pomijając kosmetykę, to świetna maszyna.

104
Samoloty / Odp: Prom kosmiczny "Selene" + Transportowiec "Herakles"
« dnia: Pią, 28 Lut 2014, 17:44:08 »
Domyślam się, że w tej konfiguracji prom jest tylko balastem, nie ma opcji startu z grzbietu samolotu?

105
Inne gry / Odp: Far Cry 3
« dnia: Czw, 27 Lut 2014, 20:03:45 »
Też teraz kupiłem. A, że świeżo po upgradzie kompa jestem to całkiem miło pograć od razu w fullhd z detalami na ultra. Wygląda ładnie, gra się miło. To co odróżnia grę od wielu innych strzelanek, to  fabuła - nie wygrywamy wojny, nie ratujemy świata - próbujemy ocalić 4 litery sobie i swoim przyjaciołom w tropikalnym piekle, gdzie diabeł opowiada o szaleństwie ;)

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16