Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - beryl

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16
76
Super stacja, duża jak trzeba, a nie "stacyjka" ;) Rewelacyjnie dobrany kolor oświetlenia, mam za przeproszeniem "bul dópy", że sam go nie wybrałem ;)

77
Obsługa techniczna / Odp: Prawdopodobnie Kraken
« dnia: Śro, 23 Lip 2014, 15:02:22 »
Wychodzisz na orbitę. Tak samo się przełącza nad Kerbinem, tylko na innej wysokości. Zmnieniaj tryby kamery klawiszem V ;)

78
Stacje kosmiczne / Odp: Międzyplanetarna stacja kosmiczna
« dnia: Śro, 23 Lip 2014, 00:54:52 »
Do dużych elementów oczywiście duże doki, ale czasem dokuje się jakąś pierdółkę z małych modułów, albo wahadłowiec, który z dużym dokiem wygląda fe. Zaletą zwielokrotnionych małych doków jest też ich uniwersalność - możesz zadokować czymś przystosowanym do "multi" albo czymś z pojedynczym dokiem jak wspomniany wahadłowiec.
Co do modów - oczywiście jest to kwestia totalnie indywidualna, ale ja unikam ich ile się da, zwłaszcza jeśli chodzi o mody dodające nowe części. Uważam, że czasem za bardzo ułatwiają, ale głównie chodzi o kompatybilność - gdyby mi kiedyś przyszło do głowy pochwalić się, czy podzielić z kimś swoim projektem wolałbym  uniknąć sytuacji typu "tylko najpierw zainstaluj sobie moda X, Y i U w wersji takiej i takiej". Mam tylko RasterPropMonitor i Clouds&City Lights. Z pewnością zobaczę jeszcze Docking aligment indicator, dzięki za podrzucenie Drangir.

79
Stacje kosmiczne / Odp: Odp: Międzyplanetarna stacja kosmiczna
« dnia: Wto, 22 Lip 2014, 23:37:33 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Teoretycznie mają po 3 połączenia (nie pamiętam terminologii), ale problem w tym, że trzymają się tylko na jednym - strasznie mnie to rozsierdziło po zadokowaniu ;p

Oddokuj i zadokuj ponownie. Jak nie pomoże, to 3 zdrowaśki i jeszcze raz. I do skutku. Jeżeli nie spierniczyłeś, np robiąc niepasujących do siebie doków (przesuniętych) to za którymś razem powinno się udać. Tak już jest, że dokowanie "wielokrotne" nie zawsze trybi, a już szczególnie wymaga aptekarskiej dokładności. Ja większe elementy próbuję dokować na dwójnik/trójnik uzbrojony w doki i mało kiedy za pierwszym razem załapie więcej niż 1, ale jednak da się.
Tak jak tu - po wielu próbach, wszystko oprócz kostki BORG'a trzyma się na zwielokrotnionych dokach i jest TROCHĘ stabilniej.

80
Stacje kosmiczne / Odp: Kerbal Space Station (KSS)
« dnia: Wto, 22 Lip 2014, 23:22:18 »
Ładna. Malutka, ale zgrabna :)

81
Poproś o pomoc / Odp: Decouplery od NASA
« dnia: Sob, 05 Lip 2014, 08:00:51 »
Są.

82
Poproś o pomoc / Decouplery od NASA
« dnia: Czw, 03 Lip 2014, 20:01:18 »
Zapytanie mam z cyklu "u was też.....?" - Mianowicie, czy u Was też te nowe duże decouplery pod części od NASA uruchamiają się na raty? Tzn mam do odrzucenia w jednej fazie 4 zbiorniki podpięte na tych 4 decouplerach i przykładowo 4 wyżej umieszczone silniki które mają w tym samym momencie odpalić. Żadna sztuka na zwykłych częściach - ale tu mi się pojawia problem - silniki owszem uruchomią się, ale decouplery załączają się pojedynczo - jedno klepnięcie spacji - oddziela się jeden.
Jak łatwo się domyślić zwykle kończy się to efektowną katastrofą, bo pozostałe nieodrzucone elementy zmieniają wyważenie statku.
Póki co znalazłem rozwiązanie dość prymitywne - zrobienie dodatkowej fazy - najpierw klepę tą spację 4 razy, żeby odrzucić 4 niepotrzebne zespoły a dopiero piąte załącza silniki. Słabo o tyle, że traci się w ten sposób sporo czasu i prędkości kiedy rakieta nie jest napędzana.

83
Stacje kosmiczne / Odp: Po prostu Międzynarodowa Stacja Kosmiczna
« dnia: Śro, 25 Cze 2014, 23:15:50 »
Ogromna rakieta nośna, która większość mocy zużywała chyba na dźwiganie własnego paliwa. Ale stacja zacna, podoba mi się. Mam tylko jedną uwagę - przydałoby się coś do niej zadokować, chociażby prom z transportem szampana do świętowania udanego wyniesienia na orbitę ;)

84
W starszych wersjach nawet jak miał komputer to znikał. Chyba dopiero w 2.3 może być kilka obiektów liczonych w atmosferze.

85
Ja próbowałem artylerii rakietowej, ale pociski mi znikały po przebyciu 2,3km w atmosferze. Ale taka... WOW :D Czekam na multi, będzie można pograć w scorched kerbin ;)

86
Samoloty / Re: Odwzorowanie Samolotu F-16
« dnia: Pon, 23 Cze 2014, 01:29:53 »

Nie jest źle.

87
Samoloty / Re: Odwzorowanie Samolotu F-16
« dnia: Nie, 22 Cze 2014, 21:41:55 »
Pomijając kabinę to całkiem przyzwoity.

88
Poproś o pomoc / Odp: Niska orbita Kerbolu
« dnia: Sob, 14 Cze 2014, 19:35:19 »
Poniżej 100tys km.

89
Zły sterownik lan, albo świezy system zaciąga aktualizacje wykorzystując całe pasmo.

90
Poproś o pomoc / Odp: Potrzebuję rakiety nośnej
« dnia: Wto, 10 Cze 2014, 22:45:08 »
jezusmariaolaboga, w 23.5 z częściami do NASA wyniesienie nawet 100 ton zrobiło się tak proste, że aż ZA proste. Jeszcze zmniejszyli gibanie się rakiet, można więc budować takie potwory, przy których latające miasto z naszego forum to najwyżej wioska.

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16