Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - beryl

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16
61
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
udowodnię ci
Mi nic nie musisz udowadniać. Podałem po prostu najprostsze rozwiązanie. Jasne, można zrobić misję ratunkową, tylko jeśli jesteś początkujący i jesteś na początkowym etapie kariery, to koszt takiej misji może Cię nieźle pogrążyć - może to być zwyczajnie nieopłacalne. Ja tak wdupiłem na samym początku z misją na Mun. Pierwszy statek miał za mało paliwa na powrót, drugi przy lądowaniu urwał silnik, a nie zauważyłem tego i zasejwowałem jak już był urwany. Misja ratunkowa zeżarła większość $$ i na kolejną kasy mi zwyczajnie brakło. W takiej sytuacji nie widzę nic złego w czitowaniu. Masz inne zdanie - proszę bardzo, masz do tego prawo, Twoja gra, Twoje zasady.

62
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Najgorsza rada jaką można było usłyszeć...

No to lepiej doradź początkującemu jak sprowadzić ulubionego Kerbala do domu.
Czit, nie czit, czasem jak poświęcisz X godzin na przygotowanie misji i w najmniej oczekiwanym momencie coś się spierdzieli debug mode ratuje dupę.

63
Prawy alt+F12, zaznacz infinite fuel i wracaj.

64
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 02 Wrz 2015, 20:55:23 »
Remote tech kusi, ale najbardziej obsługa 64bit, bo to chyba o to u mnie chodzi, że na starych wersjach dało się latać potworami po 1000 części, a teraz muli przy 140.

65
Poproś o pomoc / Odp: Kontrakty
« dnia: Sob, 08 Sie 2015, 19:23:08 »
Jak masz Kerbala na Minmusie, to lecieć nie musisz ;)

66
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

- OpenGL i DirectX10.
Są to dwa tryby które można wymusić na grze, i zbić zużycie ramu nawet o 1GB ale niestety mają wady :

                 - DirectX10 - zmniejsza zużycie ram nawet o 0.5GB, gra jest niestabilna i lubi się wyłączyć bez powodu. By uruchomić tworzymy skrót na ekranie, klikamy prawym i wybieramy właściwości. W lini ścieżka dopisujemy -force-d3d11
Przykład : ....KSP.exe" -force-d3d11  (Spacja jest ważna !)


                  - OpenGL - zbija ram nawet o 0.9GB ! Gra jest stabilna,crashe praktycznie przestają istnieć. Niestety gra znacznie zwalnia,                               o koło 2x w stosunku do stockowej wersji. Przy procesorze I5 i statku 180 części miałem około 25fps, gdzie w stocku było 60. Uruchamiamy tak jak Directxa, z tym że dopisujemy -force-opengl-popupwindow i wyłączamy fullscreen w opcjach. (ale gra nadal będzie w pełnym ekranie) Jeśli za pierwszym razem pojawi się czarny ekran wciskamy alt+enter, i w opcjach wyłączamy fullscreen.


Tego nie znałem - jak tylko wywalę W10 i wrócę do 8 to sprawdzę tryb D3D. Podziękował :)

67
Obsługa techniczna / Odp: Problem z FPSami
« dnia: Czw, 06 Sie 2015, 21:38:57 »
U mnie niestety właściwie bez modów (chatterer tylko) Kerbale zrobiły się mało grywalne ze względu na spadek wydajności. O ile wcześniej spadki FPS pojawiały się przy konstrukcjach mających po 400-500 części, to teraz 250 elementów już muli do 10fps. Zauważyłem też, że dodanie spadochronów (tych "radial" jakkolwiek się nazywają) powoduje spadki fps już w VAB. Masakra - kiedyś mogłem dokować do stacji mającej 700 elementów, teraz nawet nie myślę o takich cudach. 1.0 ma tyle większe wymagania od .23 przez nową aerodynamikę, czy to kwestia braku wersji 64bitowej?


68
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Antena naziemna
« dnia: Nie, 02 Lis 2014, 11:45:08 »
A co to są "choryzont" i "fajerant"?

69
Stacje kosmiczne / Odp: Stacje Kosmiczne Sobkos Company
« dnia: Sob, 23 Sie 2014, 18:52:07 »
Podoba mi się, kawał klocka. Nie wygląda na aż tyle częsci, ale to dobrze - moja stacja orbitująca wokół księzyca przy podobnej ilości części wygląda jak latające złomowisko ;)

70
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Śro, 20 Sie 2014, 21:47:48 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Przedstawia on nowy kombinezon dla kerbonautów. Widzieliśmy go już w trailerze 0.24. Powinien pojawić się niedługo w grze.

Z tego co ja zrozumiałem, to on będzie tylko w filmikach/zwiastunach.

71
Samoloty / Odp: Słynny Samolot [by mumin3k]
« dnia: Śro, 20 Sie 2014, 21:44:32 »
Że niby Mig-29? Słabo to replika, jeśli trzeba ją podpisywać, bo na pierwszy rzut oka nie wiadomo co zostało replikowane.
Zupełnie nie taki dziób, proporcje też nie takie. Bez proceduralnych skrzydeł to nie ma się co brać za repliki.

72
Obsługa techniczna / Odp: Zmiana typu save'a?
« dnia: Pon, 28 Lip 2014, 16:42:31 »
Też szybko braknie ;)
Obawiam się, że to wysypie save - kiedyś próbowałem edytować save zmieniając jakieś wartości i wysypywał się - przy próbie wczytania jakiegokolwiek lotu pojawiał się czarny ekran i głupiał wysokościomierz.
Aktualnie niestety nie jestem w stanie pokombinować, bo przeprowadzka na głowie, ale w przyszłym tygodniu sprawdzę wszystkie opcje.

73
Obsługa techniczna / Odp: Zmiana typu save'a?
« dnia: Nie, 27 Lip 2014, 18:34:07 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
W sumie można by wywalić jedynie moduł Funding i zachować kontrakty jakby Ci się nudziło, ale nie wiem czy nie spowoduje to jakiś błędów, musisz sprawdzić sam  ;)

Zrobiłem tak, ale jest babol - nie do końca działa "recovery" - tzn mozna zrobić, dostać reputację, ale statek nie znika z tracking station. Mozna wielokrotnie robić recovery i zbierać repa. Nie jestem na 100% pewny, czy to wycięcie tylko "funding" jest za to odopowiedzialne, ale podejrzewam, że tak.

74
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Fizyka niezwykle wysokiej wieży
« dnia: Czw, 24 Lip 2014, 01:04:22 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Człowiek jak idzie se normalnie to pokonuje 3 km/h, gdy bardzo szybko biegnie, to ile to będzie, 20 km/h?

No, jak się na pół godziny na piwo zatrzyma ;) Prędkość "spacerowa" to średnio koło 5km/h, dobry marsz to 6-7km/h. Bardzo szybki bieg to ponad 30km/h. Ale poza tym wszystko się zgadza, jeżeli tylko stacja znajduje się na geostacjonarnej. Jeżeli nie, to w chwili dokowania i hamowania zmieni się rozkład sił.

75
Obsługa techniczna / Zmiana typu save'a?
« dnia: Czw, 24 Lip 2014, 00:58:10 »
Po updacie do .24 pojawiły się 3 typy rozgrywki: sandbox, kariera i tryb "naukowy", czyli taki jak do tej pory kariera. I niestety dotychczasowe savy automatycznie zmieniły się tak, że kariera w nich toczy się wedle nowych zasad, czyli z kasą. A to mnie boli, bo jestem w trakcie budowania nowej stacji komicznej, gdzie wyniesienie pojedynczego modułu kosztuje banalne pół miliona, a w kasie raptem 20 tysięcy. Nie chce mi się robić teraz kontraktów, żeby zarobić kasę - chcę się bawić tak jak do tej pory. Tylko czy jest możliwe przerobienie save, tak aby bawić się w science albo sandbox?

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16