46
Inne / Odp: Kadaf Industries, rozmaitości!
« dnia: Sob, 02 Sty 2016, 21:15:59 »
A mógłbyś rozwinąć temat niewrażliwości wiatrakowców na turbulencje? Z czego to wynika?
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Powiedziałem sobie, że wrócę do kerbali dopiero na 1.1, ale to... już zasysam.
CytujCo do Korsarzy i Zer. Tak, Korsarze mogły latać wyżej, na pułapach, na których Zera, mówiąc kolokwialnie, nie wyrabiały.
To wiem, nawiązywałem tu raczej do niefortunnego zdania. Corsairy miały wyższy pułap maksymalny, nie wysokość. Wysokość w każdej chwili mogła się zmienić.
Z czasem jednak "zero" zaczął ulegać kolejnym generacjom amerykańskich myśliwców takich jak Corsair, które miały przewagę szybkości i wysokosci.
Ale w takim razie jak z płynnością radzi sobie Elite? Tam są miliony (!) planet.Autorski engine zapewne. Dostosowany, ba pisany specjalnie pod wymagania elite. I skupiający się zapewne na ładnym wyglądzie a nie na fizyce. Mamy tam przygotowane przez autorów statki z gotowymi parametrami, które dodatkowo nie zmieniają się zbytnio w trakcie gry. ot, masz tego np. Vipera czy jak się tam statki nazywają o takiej prędkości, takim przyspieszeniu, zwrotności, ewentualnie -5 do zwrotności jak go załadujesz.
Śmiem więc sądzić, że przez to ilość obliczeń fizyki w Kerbalach jest nieporównywalnie większa niż w innycvh podobnych grach - może z pominięciem Space Engineers, bo w to nie grałem, a to też klocki.
Idźcie sobie hejtować gdzie indziej.