Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - beryl

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16
46
Inne / Odp: Kadaf Industries, rozmaitości!
« dnia: Sob, 02 Sty 2016, 21:15:59 »
A mógłbyś rozwinąć temat niewrażliwości wiatrakowców na turbulencje? Z czego to wynika?

47
Inne / Odp: Kadaf Industries, rozmaitości!
« dnia: Sob, 02 Sty 2016, 17:44:45 »
Wiatrakowiec, autożyro.

48
Poproś o pomoc / Odp: Problem z FPS
« dnia: Czw, 31 Gru 2015, 17:19:55 »
Poczekaj na wersję 1.1 - Unity5, obsługa 64bit.... póki co wiele się nie zrobi, a 1.1 powinna być wkrótce dostępna.

49
Modyfikacje / Odp: KSPRC - Czyli Kerbale w HD
« dnia: Śro, 30 Gru 2015, 10:49:59 »
400 elementów i 4fps na starcie. Dodatkowo zwolniony upływ czasu, więc znudziło mi się wynoszenie stacji - po 10 minutach lotu dopiero opuszczałem atmosferę :/

50
Modyfikacje / Odp: KSPRC - Czyli Kerbale w HD
« dnia: Wto, 29 Gru 2015, 20:26:41 »
Jak tu pięknie :o Powiedziałem sobie, że wrócę do kerbali dopiero na 1.1, ale to... już zasysam.

51
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 17 Gru 2015, 19:48:25 »
Jakieś przypuszczenia kiedy wyjdzie 1.1?

52
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Nie, 13 Gru 2015, 23:39:52 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Cytuj
Co do Korsarzy i Zer. Tak, Korsarze mogły latać wyżej, na pułapach, na których Zera, mówiąc kolokwialnie, nie wyrabiały.

To wiem, nawiązywałem tu raczej do niefortunnego zdania. Corsairy miały wyższy pułap maksymalny, nie wysokość. Wysokość w każdej chwili mogła się zmienić.

53
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Nie, 13 Gru 2015, 18:53:00 »
Że Zero to Zero jeszcze mogę uwierzyć, ale replika Hurricana mogłaby być repliką wszystkiego - podobieństwo z Hurrim... znikome. Biorąc pod uwagę ilość użytych modów mogła wyglądać lepiej. W opisie też tak se. Piszesz, że odwzorowujesz samolot z dywizjonu 303 zestrzelony w 1940 a montujesz mu działka 20mm. Błąd, samoloty 303ciego były wtedy uzbrojone w 8 kmów 7,7mm.

Cytuj
Z czasem jednak "zero" zaczął ulegać kolejnym generacjom amerykańskich myśliwców takich jak Corsair, które miały przewagę szybkości i wysokosci.

Czyli co, Corsairy zaczęły wyżej latać?

54
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Co można na Unity 5?
« dnia: Czw, 10 Gru 2015, 15:12:49 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ale w takim razie jak z płynnością radzi sobie Elite? Tam są miliony (!) planet.
Autorski engine zapewne. Dostosowany, ba pisany specjalnie pod wymagania elite. I skupiający się zapewne na ładnym wyglądzie a nie na fizyce. Mamy tam przygotowane przez autorów statki z gotowymi parametrami, które dodatkowo nie zmieniają się zbytnio w trakcie gry. ot, masz tego np. Vipera czy jak się tam statki nazywają o takiej prędkości, takim przyspieszeniu, zwrotności, ewentualnie -5 do zwrotności jak go załadujesz.
W Kerbalach wykorzystany jest uniwersalny engine. Napisany do miliona różnych rzeczy i milionem różnych rzeczy się zajmuje - w tym pewnie kilkoma dla Kerbali zbędnymi. Ale najbardziej męczy go nieustanne "fizykowanie" obiektów. Statki zmieniają się w locie - spalają paliwo, odrzucają człony, łamią się i rozsypują. Do tego się grzeją, napotykają atmosferę co owocuje dalszym łamaniem i rozsypywaniem ;) Śmiem więc sądzić, że przez to ilość obliczeń fizyki w Kerbalach jest nieporównywalnie większa niż w innycvh podobnych grach - może z pominięciem Space Engineers, bo w to nie grałem, a to też klocki.
Ale, skoro wspomniałem o uniwersalnym Unity i autorskich enginach to jeszcze. Jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. Nieważne czy to engine, jakikolwiek soft, czy wręcz maszyna, jak jest stworzona w jednym celu, będzie to robiła wydajniej niż urządzenie do wszystkiego. Magiczne słowo to optymalizacja. Pamiętacie Frontiera? Chodził na Amidze, która miała swój system operacyjny skrojony na miarę podzespołów - pierwszy zysk. Po drugie gra także była skrojona do możliwości sprzętu, dało się więc wyciągnąć co się da. Obecnie, kiedy każdy komp jest inny ten sam soft musi działać na pierdylionie różnych konfiguracji w czym pośredniczy cała masa innego softu - sterowniki, OS, API, GPU, CPU, C3PO, PKP i CHWD. Urodzaj sprzętu PC jest zarazem jego przekleństwem marnującym wydajność. Popatrzcie jak wiele można było wyciągnąć z poprzedniej generacji konsol (PS3, a nawet PS2) które miały mocno nietypową architekturę, ale gry były optymalizowane pod nią.

55
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Idźcie sobie hejtować gdzie indziej.

To nie jest hejt, to jest konstruktywna krytyka. Na zdjęciach robionych po ciemku nic nie widać i absolutnie nie zachęcają do oglądania tego co tam skonstruowałeś.

56
Modyfikacje / Odp: Scatterer - atmosphere scattering mod
« dnia: Czw, 03 Gru 2015, 22:54:26 »
To są kerbale?! O ja pierdziu, czas kończyć Wiedźmina i wracać na orbitę.

57
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pon, 09 Lis 2015, 20:38:02 »
Nie sądzę, żeby coś jeszcze zdążyli w tym zmienić. System wodowania jest ok, ale jego wizualizacja nie. Na filmiku ni huhu nie widać, czy się rusza w wodzie, czy jest w wodzie, czy metr nad nią.  Widać za to dno kilkaset metrów dalej. Cudownie przejrzystą mają wodę (o ile to woda) na Kerbinie.

58
No, tylko te lufy perfidnie wielkie, zupełnie nieproporcjonalne do wielkości wieży. Bez podpórek by się pewnie przewracało przy strzelaniu. Podwozie T-72 też tylko z kół podobne :P

59
Samoloty / Odp: KX-45C Viscious Hawk
« dnia: Wto, 15 Wrz 2015, 20:16:30 »
Fajny. 4 koła podwozia głównego są dla jaj, czy faktycznie potrzebne? ;)

60
Inne gry / Odp: Heroes & Generals
« dnia: Śro, 09 Wrz 2015, 08:24:44 »
Gram ostatnio i to sporo. Wciąga. Przypomina nieco starego flashpointa i airsoft - bardzo często jedno trafienie kończy zabawę, przez co jest więcej kitrania od drzewa do drzewa, czekania, rozglądania się niż szarżowania z głośnym "Urrrra". Wkurzają tylko czasem bardzo nierówne bitwy, kiedy z jednej strony czołgi i samoloty, a z drugiej masz najwyżej rowery i motocykle, no, ale kto powiedział, że na wojnie ma być sprawiedliwie?

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16