Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - beryl

Strony: 1 ... 14 15 [16]
226
Stacje kosmiczne / Sojuz - bazo-statko-stacja benzynowa
« dnia: Czw, 06 Cze 2013, 18:30:07 »
Jak każdy szanujący się Kerbalista, także i ja pewnego dnia stwierdziłem, że bez wiszącego gdzieś nad planetą możliwie wielkiego "czegoś" mój program kosmiczny jest niepełny. Po umiarkowanym sukcesie małej ISS, średnio udanym 70tonowym MIR i failu pierwszego Sojuza nadszedł czas na mojego Skylaba. Został opartu w sporej części na rozwiązaniach Sojuza - 4 duże porty do dokowania "od spodu" umieszczone symetrycznie wokół silnika miały umożliwić zadokowanie dodatkowych zbiorników lub silników i przesunięcie stacji hen hen daleko w kosmos w niedalekiej przyszłości. Wcześniej jednak ma służyć jako stacja przesiadkowa i uzupełniająca dla mniejszych maszyn, dlatego została wyposażona w liczne małe i duże docking porty. W celu pomieszczenia załogi stacja aktualnie wyposażona jest w 2 pomieszczenia dla załogi. Wkrótce po jej umieszczeniu na orbicie zapadła decyzja - potrzeba więcej docking portów! Została więc wysłana na orbitę stacja Skylab jr, niemalże identyczna z pierwszą, pozbawiona jednak pomieszczeń mieszkalnych i z inną konfiguracją doków. Sama operacja połączenia przebiegła powoli, ale bez większych problemów na wysokości 80km nad Kerbinem, po czym stacja została przeniesiona na wyższą orbitę.
Aktualnie stacja składa się z 535 elementów, waży 120 ton i znajduje się na niej 6 astrokerbobezrobotnych.



Plany na najbliższy weekend - podłączenie co najmniej 2 zbiorników Jumbo, skonstruowanie promu, który zabierze Jeba z ISS i dostarczy go na Sojuz :D

227
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Czw, 06 Cze 2013, 10:48:27 »
20.2 jest naprawdę OK, da się nawet na xo grać, co wcześniej nonstop powodowało crashe, na 7 zapitala aż miło. I wygląda lepiej, zwróciliście uwagę na linię brzegową? Woda jest przejrzysta i widać dno :)

228
Dyskusje ogólne / Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Śro, 05 Cze 2013, 10:28:06 »
Wpływ temperatury przy wejściu w atmosferę
Multi/tryb kariery
Obsługę wielu monitorów (na jednym staging, na drugim mapę)

229
Dyskusje ogólne / Odp: Nasze faile w Kerbalach
« dnia: Śro, 05 Cze 2013, 10:16:13 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Dla mnie mocnym ciosem w plecy było to, że gdy do stacji kosmicznej doprowadziłem z trudnością gigantyczny ładunek, okazało się, że zapomniałem przy projektowaniu ładunku o portach dokowania.

Wysłane z HTC EVO 3D.

To ja podobnie, tylko założyłem te nowe duże porty odwrotnie. Z trudem wyniesiona stacja będzie musiała zostać zdeorbitowana i trzeba będzie wynieść poprawioną wersję.

230
Samoloty / Odp: B-2 Spirit
« dnia: Nie, 02 Cze 2013, 14:10:27 »
Bardziej przypomina F-117, zwłaszcza z góry/dołu.

231
Samoloty / Odp: "Blackbird"
« dnia: Nie, 02 Cze 2013, 14:10:02 »
Trzeba przyznać, że nawet trochę podobny do oryginalnego SR-71 :)

232
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Pią, 31 Maj 2013, 11:05:56 »
Tyle poprawek, że aż gra urosła o 40mega i trzeba zasysać całość od nowa :/

I super, projekty które do tej pory z bólem, ale chodziły, teraz już na launchpadzie wywalają grę do pulpitu :/

233
Łaziki / Odp: Moje toczydełka: Roverek i F1
« dnia: Czw, 30 Maj 2013, 21:45:13 »
Jeszcze się nie naumiałem robić mniejszych ;)

234
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Co was denerwuje w kerbalach?
« dnia: Czw, 30 Maj 2013, 21:35:43 »
Załamuje mnie głównie płynność gry przy większych konstrukcjach. Ja wiem, że mój komp, to zabytek, ale sprawdzałem też na konfigach na i7, 8GB Ramu i mocnych grafikach i wcale nie jest wiele lepiej.
Drugi babol to stabilność, na xp praktycznie nie da się grać, na 7 było ok, ale 0.20 też mi się wywala.

235
Łaziki / Moje toczydełka: Roverek i F1
« dnia: Czw, 30 Maj 2013, 21:27:06 »
Po pierwsze primo, to witam Panów (chyba sami panowie tu są)
Po drugie primo, skoro już udało mi się zrzucić na Muna 2 łaziki to się pochwalę nimi i takim 4fun-projektem.

Zaczynając od ostatniego: Bolid F1. Szybkością nie grzeszy, bo coś koło 23m/s, ale prowadzi się ślicznie.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Łaziki - wersja 1 i wersja 2, poprawiona, dozbrojona w więcej świateł. Sam lądownik miał pewną wadę konstrukcyjną uniemożliwiającą wyjechanie pojazdu po wylądowaniu - trzeba było albo go zrzucać, albo wylądować, odczepić i odlecieć lądownikiem. Tutaj wylądowałem 5km od bazy na Munie na oparach paliwa, więc.... przywiozłem lądownik na plecach i już w bazie zrobiłem nim "hop". Samochodziki na Munie rozpędzają się do ponad 16m/s, dalej nie próbowałem, bo to ryzykowne, już powyżej 10m/s lubią fiknąć przy skręcaniu. Ale mieszczą 3 załogantów i mają nieograniczony zasięg.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Strony: 1 ... 14 15 [16]