Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - beryl

Strony: 1 ... 13 14 [15] 16
211
Stacje kosmiczne / Odp: Międzynarodowa Stacja Kerbalska
« dnia: Wto, 09 Lip 2013, 19:03:52 »
Fajna, jakie mody użyłeś?

212
Poproś o pomoc / Odp: rozpad statku w locie
« dnia: Pon, 08 Lip 2013, 00:43:32 »
Stacja orbitalna z możliwością lądowania... To tak jak mój samochód - wyścigowa ciężarówka terenowa. Jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego.

213
Gotowe poradniki / Odp: Ekonomiczność silników - mini zestawienie.
« dnia: Sob, 06 Lip 2013, 19:21:18 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Obrazowo - 2 silniki Rockomax "Mainsail" Liquid Engine = 3000kN
5 silników LV-N Atomic Rocket Engine = 300kN
300, nie 3000, zupełnie nie ma co porównywać tych 2 silników.

214
Rakiety / Odp: Kosmos. Ostateczna granica. Misja "Orion"
« dnia: Śro, 26 Cze 2013, 21:07:00 »
Szparag to się chyba średnio sprawdza w przypadku wynoszenia ciężkich ładunków?

215
Inne / Odp: Morska Stacja Badawcza [Wodon 11]
« dnia: Nie, 23 Cze 2013, 13:23:09 »
Małe te foty, nic nie widać.

216
Dyskusje ogólne / Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Sob, 15 Cze 2013, 20:03:21 »
To ja jeszcze w tym koncercie życzeń poproszę funkcję "replay", czyli obejrzenia lotu, lub jego wybranej części. Jakie fajne filmiki możnaby z wykorzystaniem tego kręcić, mniam.

217
Gotowe poradniki / Odp: [Tutorial] Dokowanie według fullje
« dnia: Pią, 14 Cze 2013, 16:15:54 »
a) lepiej przed, wtedy wciąż się zbliżasz, łatwiej wtedy zmniejszyć prędkość zbliżania. Ja zwykle zaczynam się ustawiać do dokowania 2-3 minuty od punktu przecięcia - zmniejszam wtedy prędkość zbliżania i ustawiam się tak, aby lecieć wprost na to z czym chcę dokować.
b) to gdzie jest skierowany statek ma niewiele wspólnego z tym w którą stronę lecu - przy dokowaniu a właściwie ogólnie przy poruszaniu się w przestrzeni cały czas lata się jak nie bokiem, to tyłem.

Potwierdzam problem z wybuchaniem przy przełączaniu obiektów w 0.20 - na początku też tak miałem, teraz przestały, nie wiem co było problemem.

218
Statki kosmiczne / Odp: Co sądzicie o moim Kerbollo CTV
« dnia: Wto, 11 Cze 2013, 13:39:15 »
Kuźwa, z mechjebem to moja stacja byłaby o połowę większa i wyszła na orbitę w jednym kawałku za pierwszym razem, a nie 10tym :D

219
Statki kosmiczne / Odp: Co sądzicie o moim Kerbollo CTV
« dnia: Pon, 10 Cze 2013, 22:19:19 »
Bo nie ma screena jest plik .craft. Według mnie za mało paliwa - nie udało mi się nawet na orbitę wejść. I sama konstrukcja nieprzemyślana - 2 doki "na lewą stronę", panele słoneczne wnikają w kadłub.

220
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
w Polsce jest kilku miliarderów
Którzy doszli do tych miliardów inwestując i pomnażając swoją kasę, zamiast bezmyślnie wydawać ją na kosmiczne bzdury.

221
Stacje kosmiczne / Odp: Sojuz - bazo-statko-stacja benzynowa
« dnia: Pon, 10 Cze 2013, 16:18:44 »
Wedle życzenia:


Zadokowany prom "Viper" którym dotarł Jeb, Bill i Bob i dwa zbiorniki - starszego typu, z kratownicami i nowszego, już ich pozbawiony, za to wyposażony w duży dok na końcu, przez co można będzie podłączyć do niego kolejny element. Kolejne dwa zbiorniki będą jeszcze inne - ponieważ załoga stacji jest już liczna, następne zbiorniki będą sterowane zdalnie, nie przez załogę


Ok, całe pozostałe paliwo przelane do zbiorników stacji, odczepiam ten złom!


Dokowanie kolejnego modułu mieszkalnego z dodatkowymi panelami słonecznymi i generatorami niezależnymi od słońca. Moduł został także wyposażony w wygodne foteliki, z których załoga stacji może na siedząco podziwiać piękno kosmosu.


Dolatuje moduł naukowo-łącznościowy - wyposażony w systemy zdalnego sterowania, czujniki pomiarowe i łącznościowe oraz własne zasilanie.



Całość na chwilę obecną. Widać jeszcze nieodrzucony napęd bloku naukowego.
270ton, 891 elementów, 14 kerbali wliczając pilota promu.
Ponieważ zwiększenie ilości elementów z 600 do 900 nie zmieniło płynności (mam 3-4fps :D ) będę rozbudowywał dalej. W planach:
-drugi, w miarę możliwości mniejszy prom potrafiący latać w atmosferze
-napęd ksenonowy
-kolejne zbiorniki
-uniwersalne lądowniki
-uzbrojenie obronne ;)

222
Stacje kosmiczne / Odp: Sojuz - bazo-statko-stacja benzynowa
« dnia: Nie, 09 Cze 2013, 23:20:00 »
Plan wykonany ;)

Płynność jednak BARDZO utrudnia podłączenie kolejnych elementów.

223
Obsługa techniczna / Odp: Wymagania rekomendowane?
« dnia: Nie, 09 Cze 2013, 17:43:42 »
Mam możliwość testowania kerbali na wielu różnych konfigach i z tego co widze karta graficzna nie ma wielkiego wpływu na wydajność - ba, śmiem twierdzić, że prawie wcale na to nie ma. Wydaje się za to, że większy wpływ ma ilość RAM. NA 2GB to nawet nie próbują, na 4 jako-tako się daje grać, ale na 8 jest wyraźna poprawa. W tygodniu spróbuję jeszcze ustalić jaki jest wpływ procesora, kilka i7 czeka na test ;)
Ciekaw natomiast jestem Waszych patentów na zwiększenie płynności, co można zmienić w ustawieniach gry (nie ustawieniach grafiki) aby wyciągnąć więcej FPS?

Temat przedawniony / Raynus

224
Poproś o pomoc / Odp: Drabinki
« dnia: Nie, 09 Cze 2013, 15:56:08 »
orzystając z action groups można tak samo przyporzadkować pod klawisze rozkładanie paneli słonecznych, otwieranie osłon doków, odrzucanie członów rakiet etc etc, ogólnie wszystko co można z poszczególnymi elementami zrobić można sobie dzięki temu "zaprogramować".

225
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Czw, 06 Cze 2013, 18:42:19 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
I poczytajcie sobie co to jest Alpha, jeśli idzie o wersję programu. Rzadko kto w ogóle wypuszcza alfę, jeśli już, to jest to niemalże finalna beta dla betatesterów, żeby wyłapali ostatnie bugi. A tu możemy grać od samego początku, śledzić rozwój gry na bieżąco i co? I źle i niedobrze.

Masz całkowita rację, więc pozwolę sobie się nie zgodzić - Rzadko kto wypuszcza alfę, ale żeby za nią płacić, to chyba pierwszy przypadek w historii gamingu.

Strony: 1 ... 13 14 [15] 16