Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - beryl

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16
166
Stacje kosmiczne / Odp: Sojuz - bazo-statko-stacja benzynowa
« dnia: Nie, 04 Sie 2013, 21:47:36 »
Wersja ostateczna z .20. Na nowym sejwie już nie rozwijam tej stacji.

Po lewej widoczny moduł łącznościowo-naukowy. Na dole lądownik który teoretycznie, po dotankowaniu na stacji miał dolecieć wszędzie.

167
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Nie, 04 Sie 2013, 17:35:18 »
Woda. Woda robi rzeźnię z płynności. Testowałem ostatnio (nudziło mi się w pracy :D ) loty w różnych miejscach. Lot na orbicie Kerbiniu - tnie kiedy patrzę na planetę. Lot nad Munem, lądowanie, powrót - płynniusio aż miło. Powrót nad powierzchnię Kerbinu - dupa, tnie. Lot samolotem między górami, bez wody w okolicy - płynnie.

168
Inne gry / Odp: Eve Online
« dnia: Sob, 03 Sie 2013, 10:19:32 »
Przekonaliście mnie :D
Jest obecnie dostępny jakiś trial?

169
Inne gry / Odp: Eve Online
« dnia: Pią, 02 Sie 2013, 20:11:36 »
EVE od dawna mnie kusi, grałem kiedyś na darmowym trialu i naprawdę mnie wciągnęło. Abonament, to dla mnie wielki plus - odstrasza gównażerię której pełno w darmówkach typu WoT. Darmowość WoTa też jest dość umowna - faktem jest, że można się dobrze bawić na darmowym koncie, ale jednak parę stówek już przepuściłem, a nie kupiłem nawet premtanka wyżej niż Churchill.

170
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Jak dowiedziałeś się o KSP?
« dnia: Śro, 31 Lip 2013, 18:50:00 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
W Miesięczniku CD-Action (Wersja 0.7,darmowa) 8)

Kiedy to było w cda?

171
Stacje kosmiczne / Odp: Atlantis - Latające Miasto
« dnia: Śro, 31 Lip 2013, 18:32:50 »
Piękne:) Szczerze zazdroszczę. Chyba musze się wziąć za budowę nowej stacji ;)

172
Statki kosmiczne / Odp: 1. Flota Obrony Kerbinu
« dnia: Śro, 31 Lip 2013, 18:03:49 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
No i masz minowy. Kierowane miny? W jaki sposób? Kierują się na miejsce, a tam aktywują, czy raczej po wystrzeleniu obierają sobie cel i lecą na niego? Wtedy to będą torpedy.
A może raczej po odnalezieniu celu tak się rozprowadzają żeby zablokować mu drogę? Naprawdę, wytłumacz dogłębniej ten jeden projekcik.

Ja bym to widział tak - minę się zostawia na trasie planowanego/przewidywanego lotu wroga i mina się uzbraja. Po wykryciu celu w zasięgu aktywuje się.
Torpedę odpala się od razu w widoczny cel.

173
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Wto, 30 Lip 2013, 15:51:09 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nie. Ta liczba to tylko pojemność, czyli przestrzeń jaką może wykorzystać komputer na tymczasowe informacje. DDR3 czy też DDR2, DDR1 albo i nawet DRAM czy SRAM to po prostu rodzaj struktury. Nie przesadziłem. Komputery dla graczów nie potrzebują  zazwyczaj więcej niż 4GB RAM DDR3 o dużej szybkości i pamięci cache. Natomiast wystarczy wejść na allegro, bądź przejść się do marketów, by zobaczyć, że w miarę ceny sprzedawcy będą uporczywie wciskać większe ilości. Jest tak dlatego, że laik zobaczy "Jeeeeny... mój kolega to miał 4GB i mu dobrze chodzi, to jak będę miał 16GB to będę miał komputer lepszy niż w NASA."
Aby składać sprzęt, czy się jakoś szerzej o nim wypowiadać lub doradzać, trzeba mieć o nim pojęcie, znać się na nim.

BYZYDYURYA. Jeżeli składasz i sprzedajesz sprzęt, to nie zazdroszczę twoim klientom. Pokaż mi chociaż jeden wynik benchmarka w którym sprzęt z mniejszą ilością szybszej pamięci ma lepszy wynik. W nowych grach wzrost wydajności na tej samej platformie przy zmianie z 4 na 8GB Ramu jest duży. Dlaczego? Podam Ci jedno magiczne słowo podpowiedzi : Tekstury.

174
Poproś o pomoc / Re: [Rozwiązane] Uruchomienie
« dnia: Wto, 30 Lip 2013, 09:16:59 »
Może chociaż napisz JAKI error?

175
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Odnośnie kabli pytań kilka
« dnia: Pon, 29 Lip 2013, 23:22:46 »
NIE WEJDZIESZ SYGNAŁEM W HDMI W LAPTOPIE. Ewentualnie, tak jak napisał Madrian, możesz skorzystać z grabbera na usb, ale jaki będzie wtedy lag, to trudno powiedzieć.

176
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Odnośnie kabli pytań kilka
« dnia: Pon, 29 Lip 2013, 20:24:33 »
Masz wejście HDMI czy raczej wyjście? Bo trochę notków widziałem, ale z wejściem HDMI to takiego średniopółkowca jeszcze nie. W skrócie - nie wyczarujesz.

177
Stacje kosmiczne / Odp: Stacja Orbitalna "Kaneto"
« dnia: Pon, 29 Lip 2013, 18:04:29 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Podoba mi się pomysł na 3 zwykłe doki zamiast dużego. Łatwiej ustawić  dany element pod odpowiednim kątem. Genialne! Pozwolisz, że to wykorzystam w przyszłych stacjach :)

Tez to zastosowałem w swojej stacji, ułatwia łączenie elementów "długich" stacji tak żeby wyglądały w sposób ciągły i symetryczny a nie jak skup złomu. A w nowej wersji można robić doki poczwórne ;)

178
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pon, 29 Lip 2013, 17:02:32 »
To nie kwestia optymalizacji, a enginu fizycznego. Czy może raczej sposobu jego działania i obsługi. Optymalizacja może by zwiększyła płynność o jakiś procent, ale żeby dało się grać naprawdę dużymi konstrukcjami, trzeba by zapewne całkowicie przerobić engine fizyczny gry - albo zmienić to jak prowadzi obliczenia (wykrywa kolizje, obciążenia) albo nauczyć go obsługi psyhX i wielordzeniowych procesorów.

179
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Nie, 28 Lip 2013, 15:26:29 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
nie dajesz rady moj komputerku, pora zmienic cie na lepszy model.

To ja nie wiem na co mam wymienić i7, 8GM Ram i Radka 6970... Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Zeusa to mi raczej nie pożyczą.

180
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Nie, 28 Lip 2013, 11:12:46 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Płaczecie nad tym, że nie działają Wam sejwy i dlatego cały Squad i update 0.21.1 są bee.

Sejw działa. Ma swoje myki, ale działa. Tyle, że stabilność gry szlag trafił. Grając na win7 gra nigdy mi się nie wywalała z byle powodu, a dzisiaj (na świeżutkiej instalce i zaczętym nowym sejwie) wysypała się przy przechodzeniu z widoku mapy na statek. Wysypała się przy przechodzeniu ze statku do space center, wysypała się też przy wgrywaniu sejwa (praktycznie pustego, z jednym statkiem na orbicie).
Także ja chwilowo odpuszczam kerbale, poczekam na 21.2

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16