Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - beryl

Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 16
151
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Nie, 15 Wrz 2013, 12:20:00 »
A szkoda, bo ze względu na wydajność i stabilność żaden z moich projektów z nowej wersji nie opuścił VAB.

152
Inne gry / Odp: War Thunder [Multiplayer]
« dnia: Nie, 15 Wrz 2013, 12:14:34 »
Bzdury Kadaf piszesz nie mając żadnych podstaw. umiejętności dają np. większą odporność na przeciążenia, lepszą celność strzelców pokładowych, szybsze naprawy po lądowaniu awaryjnym. Latać można w kilku trybach, na arcade można nawet latać myszką jak w strzelankach typu Heroes over Europe, ale na Historic Battles nie masz żadnych pomocy i realizm nie odbiega od Szturmowika, łacznie z otwieraniem/zamykaniem klap chłodnicy, 0 ikonek ułatwiających identyfikację.
Grzegorz bzdury pisze, nie ma żadnego kupowania zwrotności. Grałem w WT jeszcze za czasów zamkniętej bety i mam wylatanych ładne -set godzin, więc akurat wiem o czym piszę.

153
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Gra, która wessała Cię najbardziej.
« dnia: Nie, 08 Wrz 2013, 14:19:27 »
Fallout New Vegas czeka u mnie na wolny czas, aktualnie na tapecie World of Tanks i Forza Horizon.
Najbardziej wciagające gry PC u mnie - Warbirds (kilka lat strącania ruskich i brazileiros), Navy Field, WoT, Fallout2

154
Dyskusje ogólne / Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Sob, 07 Wrz 2013, 20:23:02 »
Nie, zostałbyś rozsmarowany, bo znalazłbyś się dosłownie "między młotem a kowadłem".

155
Gotowe poradniki / Odp: Własna koszulka z motywem z KSP
« dnia: Sob, 07 Wrz 2013, 20:15:10 »
Polecam zrobienie sita (koszt góra 100pln przy 3-4 kolorach) i później koszt naniesienia tego na koszulkę to góra 15pln/sztuka + koszt koszulki. Jak znajdzie się odbiorców to nic tylko liczyć $$$. Jak się znajdzie chętnych na 15-20 koszulek, to mogę dac namiar do kumpla który robił koszulki dla naszego teamu ASG - wyszły świetnie, noszę swoje 3ci rok i nadruk wypłowiał mniej niż sama koszulka.

156
Gotowe poradniki / Odp: Własna koszulka z motywem z KSP
« dnia: Sob, 07 Wrz 2013, 20:07:34 »
I nosimy od święta, bo po każdym praniu nadruk wyraźnie znika.

157
Wyzwania / Odp: Bijemy rekord szybkości
« dnia: Sob, 07 Wrz 2013, 20:06:16 »


Pffff :P W starych wersjach nie było nawet muna, to się bawiłem w jak największe prędkości - bo nic innego do roboty nie było.

158
Stacje kosmiczne / Odp: Dzeus ex stacja experymentalna
« dnia: Sob, 24 Sie 2013, 19:55:30 »
ha, korytarz, taki ładny i taki bezużyteczny :/

159
Wyzwania / Odp: Lot na muna w czasie realnym.
« dnia: Sob, 24 Sie 2013, 19:47:17 »
Ja też. Być może autor ma wyjątkowo nieciekawe życie i nadmiar czasu?

160
Inne gry / Odp: Watch Dogs
« dnia: Wto, 13 Sie 2013, 22:33:52 »
Zapowiada się jak wykoksane i lepsze GTA. Tylko o ile w przypadku GTA5 jestem pewny rewelacji, to gry Ubisoftu mnie nie przekonują.

161
Samoloty / Odp: HK 105 P
« dnia: Sob, 10 Sie 2013, 11:57:45 »
Od tyłu, na drugim zdjęciu przypomina tu22M3  8)

162
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Pią, 09 Sie 2013, 10:32:15 »
Takie cuda, to może w 0.30.
W 0.22 to może update unity wprowadzą i parę nowych części.

163
Samoloty / Odp: dragonfly mk1
« dnia: Czw, 08 Sie 2013, 13:01:50 »
Był swego czasu jakiś UAV wykorzystujący takie skrzydła, w amerykańskich bombach kierowanych też gdzieś to się pojawiało.

PS. Też mam samolot o nazwie Dragonfly, chyba bedę się musiał nim pochwalić :D

164
Obsługa techniczna / Odp: brak możliwości grania ( Mnóstwo crashów )
« dnia: Śro, 07 Sie 2013, 17:25:56 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
@beryl
do 3500MB :)

To zrób do 3000. 3500 tak samo jak 4gb przekracza możliwości adresowania 32bitowego.

165
Obsługa techniczna / Odp: brak możliwości grania ( Mnóstwo crashów )
« dnia: Śro, 07 Sie 2013, 15:02:15 »
Ograniczyłeś ilość wykorzystywanego RAMu do 3GB?

Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 16