Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - beryl

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 16
136
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Baza Leviatan B-01M
« dnia: Czw, 03 Paź 2013, 12:27:59 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
stupidly to iloraz inteligencji?

Iloczyn ;) Im wyższa wartość, tym głupszy. Póki co nic to nie zmienia, może po wprowadzeniu R&D będzie widać wpływ parametrów załogi na przebieg misji.

137
Samoloty / Odp: Kerbalski Dreamliner
« dnia: Czw, 19 Wrz 2013, 17:28:22 »
Bzdury gadasz i tyle. Zarówno Zoom&Boom (a nie, jak piszesz na odwrót Boom&Zoom) jak i ogólnie pojęty EF to taktyka polegająca na wykorzystaniu lepszych własności energetycznych samolotu - większej prędkości, prędkości wznoszenia, lub szybkości dla wypracowania lepszej pozycji. A potem atak/zbliżenie (czyli zoom) i bum (czyli boom).
I pierwsza wojna mnie nie interesowała, ale jeśli chodzi o lotnictwo drugowojenne, to postaraj się mnie zagiąć.

138
Inne gry / Odp: Ciastka
« dnia: Czw, 19 Wrz 2013, 14:50:23 »
Według mnie trudno to nazwać grą.

139
Samoloty / Odp: Kerbalski Dreamliner
« dnia: Czw, 19 Wrz 2013, 13:50:10 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Widzę, że nieco wiesz o samolotach, ale mylisz się w kilku miejscach. P-38 nie był myśliwcem do walki energetycznej, tylko do walki typu Boom&Zoom.
Brawo, właśnie pokazałeś jakim lajkonikiem jesteś. EF, walka energetyczna, Zoom&Boom to dokładnie to samo.

140
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Z resztą... moim zdaniem spolszczenie nie powinno obejmować nazw.

Więc zrób swoje tłumaczenie w którym zostawisz oryginalne. A autorowi daj wolną rękę. Bo łatwo jest się mądrować, jak samemu się nic nie robi. Nikt nikogo nie zmusza do używania tego spolszczenia.

141
A dwumainsailowy to lepiej?

142
Inne gry / Odp: War Thunder [Multiplayer]
« dnia: Pon, 16 Wrz 2013, 14:36:43 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Tak czy owak żaden czołg by nie przetrwał czegoś takiego.

Oczywiście mówisz o bezpośrednim trafieniu czołgu całą salwą? :D

143
Inne gry / Odp: War Thunder [Multiplayer]
« dnia: Pon, 16 Wrz 2013, 13:50:56 »
Nie pieprzem, ale do 4ton brakowało. Salwa artylerii głównej Iowy była cięższa, artylerię średniego kalibru miała zbliżoną (20 dział 5calowych, 48x40mm, drobnicy nie licząc).

144
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Groty? Main to główny a sail to żagiel ,żadnej groty tu nie widzę.

Grot to rodzaj żagla. Tak jak fok, spinaker etc. A w angielskim nazewnictwie, grot, czyli żagiel główny, to właśnie mainsail. Także tłumaczenie dosłowne i jak najbardziej prawidłowe.

145
Inne gry / Odp: War Thunder [Multiplayer]
« dnia: Pon, 16 Wrz 2013, 09:18:56 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Salwa burtowa pancernika Iowa to było prawie 12 ton, a to nic w porównaniu z takim na przykład Bismarckiem :)

Od kiedy 12 ton to nic w porównaniu z 8 tonami?

146
Poproś o pomoc / Odp: Problem z wyniesieniem stacji kosmicznej.
« dnia: Nie, 15 Wrz 2013, 14:21:13 »
USE MOAR BOOSTERS MAN!

147
Inne gry / Odp: War Thunder [Multiplayer]
« dnia: Nie, 15 Wrz 2013, 13:26:32 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A żebyś wiedział, że w Rise tak jest. Lądujesz, klikasz End Flight i bierzesz nowy, zatankowany, załadowany amunicją samolot. Jakieś dziury w realiźmie? Nie. Bo to symulator. I taka to różnica między śmichami chichami i lataniem na padzie:) A czy umożliwia ponowny start? Oczywiście że tak! Jeżeli silnik pracuje, stery nie są całkowicie zrujnowane, to możesz wystartować, nie ma żadnych przeszkód. W razie podziurawienia chłodnicy nawet dobrze dać silnikowi przestygnąć.

Czyli właśnie przyznałeś, że mam rację. Wczytaj się jeszcze raz w mój poprzedni post i racz zauważyć drobną różnicę między UNIEMOŻLIWIA które napisałem, a UMOŻLIWIA. Masz w Rise limit samolotów na lotnisku, czy magicznie się mnożą i pozwalają rozbijać do woli? W takim układzie WT jest bardziej realistyczny - niewiele, bo czasy napraw są za krótkie, ale jednak, naprawa zajmuje czas.

Ups, pomyliłem szczegół - tryb bez ikon to Full Real Battles, Historyczne, to coś pomiędzy FRB a Arcade.

148
Inne gry / Odp: War Thunder [Multiplayer]
« dnia: Nie, 15 Wrz 2013, 13:01:49 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Beryl, szybsze naprawy po lądowaniu awaryjnym? Wiesz ile zajmuje załadowanie amunicji standardowym myśliwcu z drugiej wojny? To nie jest dwadzieścia sekund, to trwa od nastu minut, do kilku godzin, w zależności od konstrukcji. A naprawy? Ty myślisz, że uszkodzoną lotkę to się wymienia osiem sekund?:) Uszkodzony samolot po lądowaniu awaryjnym musi zostać poddany KILKUGODZINNEJ pracy zespołu mechaników. O ile w ogóle dotarł na własne lotnisko. Więc nadal mnie tą symulacyjnością raczej rozbawiasz:)
Zapominasz, że to gra, w której od realizmu ważniejsza jest grywalność. I wziąłeś przykład z dupy. Trzeba całkowicie oddzielić realizm/fizykę lotu/model uszkodzeń, od całej otoczki wokół, czyli zdobywania expa na nowe maszyny, szkolenia załogi etc. W trybie bitew historycznych WT jest bardzo blisko pełnoprawnego SYMULATORA LOTU. Naprawy i uzupełnianie amunicji nie mają NIC wspólnego z symulatorem lotu. Który sim uniemożliwia Ci ponowne wystartowanie po wylądowaniu uszkodzonym samolotem? Może Rise? ;) Tam po prostu na multi pchasz się w nową maszynę i lecisz.

149
Inne gry / Odp: War Thunder [Multiplayer]
« dnia: Nie, 15 Wrz 2013, 12:26:24 »
Nie grałem, bo pierwsza wojna mnie nigdy nie interesowała. Zgadzam się, że kolejne odsłony Szturmowika były coraz słabsze, ale Cliffs of Dover daje radę jeśli chodzi o realizm. Niestety nie daje rady jeśli chodzi o wydajność i stabilność, na moim kompie jest totalnie niegrywalny. Ale nad Forgotten Battles+AEP spędziłem dużo czasu. I śmiem twierdzić, że Warthunder zgarnie sporą część graczy ze szturmowika, a arcadowcy pomału też będą przechodzić na "wyższe stopnie wtajemniczenia".

150
Inne gry / Odp: X Rebirth
« dnia: Nie, 15 Wrz 2013, 12:21:49 »
Zawsze odbijałem się od X, nie mogłem ogarnąć dalej niż latanie między dwoma najbliższymi stacjami i zarabianie marnych groszy.

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 16