Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - beryl

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16
121
Samoloty / Odp: Spiker mk I
« dnia: Wto, 31 Gru 2013, 11:52:06 »
Prawie jak Mirage 2000 ;) Ładny, proszę o .craft, bo chcę sprawdzić jak się tym lata.

122
Statki kosmiczne / Odp: Wahadłowiec Damysos I
« dnia: Pon, 30 Gru 2013, 22:50:21 »
Tłikablesy pozwalają np: zmniejszyć maksymalny ciag silnika, albo wystartować ze zbiornikiem napełnionym w połowie. Kiedy budowałem swoje promy z rakietą nośną bardzo mi tego brakowało, bo prom "siedzący" na pojedynczej rakiecie tracił symetrię, przesuwał się środek ciężkości i ogólnie były jaja.

123
Poproś o pomoc / Powrót z Duny
« dnia: Pon, 30 Gru 2013, 12:41:00 »
Planuję wysłać załogową misję w te i nazad na Dunę. Dostanie się w tamtą stronę nie przedstawia problemu, zastanawiam się jednak nad powrotem. Chcę zrobić misje w "jednym kawałku", bez dzielenia statku, dokowań po drodze etc. Moim problemem jest powrót, a konkretnie nie wiem, czy planowany lądownik da radę wrócić. Jest w stanie samodzielnie wejść na orbitę Kerbinu i tyle. Duna ma według wiki 3 razy mniejszą grawitację i rzadszą atmosferę, więc wyrwać się z jej wpływu nie będzie trudno, ale nie wiem co dalej. Nie chciałbym,żeby jeb utknął w pustce gdzieś wokół słońca ;)

124
Inne gry / Odp: Pomoc w zakupie gry na Orginie
« dnia: Sob, 21 Gru 2013, 20:35:16 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
BF 3 bo teraz kosztuje 49 zł :P

Warto poczekać na lepsze promocje, ja za 30pln kupiłem pakiet BF3, Medal of Honor, 2 części Dead Space, Mirror's Edge i Simsy. Polecam Humble Bundle i wyprzedaże na move.pl .

125
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Śro, 18 Gru 2013, 19:02:59 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mam pytanko ktoś wie jakie jest sensowne zastosowanie nowego silnika R.A.P.I.E.R. Engine ??
Tak czy sak ciągle pobiera paliwo, wiec jest wogule sens go używać ??
Gdyby np pobierał powietrze + prąd a potem Paliwo + oxidizer to rozumiem

Ja nie widzę żadnej różnicy czy dodatkowo do paliwa używamy powietrza czy oxidizera (który i tak równomiernie kończy się z paliwem, wiec lepiej od początku jechać na plaiwie + oxi)

Moze ktoś mnie oświeci ?

Taki, że aby osiągnąć podobną w"wielozadaniowość" potrzebujesz 2 silników: odrzutowego w atmosferze i rakietowego w próżni, co komplikuje konstrukcję. Z drugiej strony spalanie RAPIERA w próżni jest dość duże - większe niż zwykłych silników rakietowych o podobnej mocy.

126
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Sob, 14 Gru 2013, 22:10:38 »
Według mnie na duży plus. Ale czy wcześniej plecaki nie miały zużywać monopropelantu? Tak mi się jakoś to zapamiętało.
A dodanie trybu multi - REWELACJA!

127
Ojoj, zacząłem oglądać, ale muzyczka skutecznie mnie zniechęciła.

128
Gotowe poradniki / Odp: Ekonomiczność silników - mini zestawienie.
« dnia: Śro, 06 Lis 2013, 14:24:28 »
Niby tak, ale według mnie silnik jonowy to tylko ciekawostka. Ma tak małą moc, że manewry zmiany orbity zajmują na nim czasem godziny. Napędzanie nimi czegoś więcej niż małej sondy wymaga założenia -nastu/-dziesięciu takich silników a wtedy robi się problem z dostarczeniem wystarczającej ilości prądu.

129
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Pią, 25 Paź 2013, 13:34:02 »
Jasny gwint, wygląda kusząco, tylko skąd tu brać czas na chociaż liźnięcie tych paru nowości :/
Po dodaniu uzbrojenia i trybu multi ta gra może naprawdę zatrząść rynkiem gier online.

130
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: PJ - (Projekty Jeb'a)
« dnia: Pią, 25 Paź 2013, 13:30:23 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
....
Mordka na końcu mojego posta oznaczała żart. Domyślam się, że nie było tam żadnego czita, a w cuda nie wierzę, zostaje więc tylko czysty skill i może odrobina szczęścia. I owszem, nie umiem sadzać z prędkością 0.1, stąd tym większy mój szacunek za to co udało się Krisowi.
Naprawdę przydałoby Wam się czasem trochę więcej luzu, boście pospinani jak Macierewicz.

131
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: PJ - (Projekty Jeb'a)
« dnia: Pią, 25 Paź 2013, 09:08:07 »
Lądowanie z taką ilością rozłożonych paneli bez uszkodzenia żadnego - czit albo cud :D

132
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Nie, 20 Paź 2013, 17:14:50 »
Biorąc pod uwagę wpływ niewielkich w sumie zmian na grywalność nie byłoby przegięciem nazwać wersję .3. Mimo, że nie sądziłem, że wyjdę z sandboxa i nadal będę budować kilkuset tonowe stacje orbitalne, to jednak kariera wciąga :) I te trudne decyzje do podjęcia - czy wysłać dane ze stratą, czy łudzić się, że jednak wrócę z Minmusa :D

133
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Pią, 18 Paź 2013, 22:13:38 »
Też zauważyłem, że uruchamia się dłużej, ale nawet na xp chodzi płynniej. Nie wiem jak ze stabilnością, bo mi dysk z win7 się sypnął i gram tylko na xp i czasem się wywala.
Natomiast tryb kariery fajny, zamiast budować wielkie stacje kosmiczne i giganty napędzane mainsailami bawię się w coś co doleci do Minmusa korzystając z podstawowych części.

134
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Filmoteka Sci-Fi Człowieka
« dnia: Śro, 16 Paź 2013, 13:38:13 »
Nie zrozumiałeś. Jako film, biorąc pod uwagę współczesne standardy jest okrutnie rozwleczony. Trwające po kilka minut sceny w których leci sobie statek kosmiczny wywołują ziewanie. Ale przecież tak właśnie wyglądają misje kosmiczne - godziny, dni, tygodnie, kiedy to nic się nie dzieje. Zaczynasz kumać, czy wytłumaczyć, jak krowie na rowie?

135
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Filmoteka Sci-Fi Człowieka
« dnia: Pon, 14 Paź 2013, 13:57:41 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
....

O jak bardzo się zgadzam w większości przypadków. Zwłaszcza jeśli o Obcego, Predatora i Terminatora chodzi. Nie zgodzę się tylko jeśli chodzi o "Niepamięć" - według mnie zwrot fabularny całkiem niezły. Nie zapisze się wśród klasyki SF, ale obejrzałem z wielką przyjemnością.

Że wśród rzekomej filmoteki SF nie ma żadnej części "Odysei" to wstyd i hańba. Owszem, oryginalna jest tak nudna, że ciężko to obejrzeć, ale jako film SF nie ma sobie równych. Można ją traktować niemal jako dokument.

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16