Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - beryl

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16
106
Samoloty / Odp: Samolot wielozadaniowy VTOL - Arrow ->FULL STOCK<-
« dnia: Sob, 22 Lut 2014, 21:51:48 »
Front się z Mi-24 kojarzy. Fajny "klocek".
Piszesz, ze ma niezwykła siłę ognia - to chwyt marketingowy, czy faktycznie strzela? ;)

107
Stacje kosmiczne / Odp: Goliath 2 - Gigantomania zerwana z łańcucha
« dnia: Sob, 22 Lut 2014, 21:47:05 »
Taaaaak, lubię to.
Bardzo podoba mi się stacja, prom też elegancki.
Podejmuję wyzwanie :D

108
Łaziki / Odp: Bogus 1
« dnia: Pon, 17 Lut 2014, 22:02:11 »
Tak się zastanawiam gdzie tam jest 300+ części, bo tego nie widać.
Spróbuj trochę ograniczyć ich ilość, montując jedną dużą część, zamiast kilku małych, np akumulatory. Widzę, że masz kilka sztuk na dachu. Moim zdaniem akumulatory, jako dość ciężkie lepiej montować nisko, w podłodze, wtedy samochód jest stabilniejszy i mniej skłonny do fikania, zarówno przy hamowaniu jak i w zakrętach przy niskiej grawitacji.

109
Inne / Odp: Entliczek, pętliczek, szary pomniczek.
« dnia: Pon, 03 Lut 2014, 15:37:47 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Według mnie, za  zawalanie forum takimi  niepotrzebnymi tematami, które nic nie wnoszą , powinny  zostać nałożone kary, a temat natychmiastowo skasowany.

Jest o wiele więcej durnych tematów. Skoro można robić z dostępnych w KSP części domki, to dlaczego nie można zrobić Kerbala, czy tam jego pomnika?

110
Modyfikacje / Odp: RasterPropMonitor - Ożyw wnętrze swojej rakiety!
« dnia: Pią, 31 Sty 2014, 20:54:25 »


Ah, żeby tak w pełnej wersji takie cuda dali.

111
Stacje kosmiczne / Odp: Fuel bay alfa
« dnia: Pon, 20 Sty 2014, 19:37:10 »
[Post skasowany]
Dokuczliwości i obraźliwe zachowanie nie są tolerowane na tym forum. // Raynus

112
Inne gry / Odp: The Hunter
« dnia: Sob, 18 Sty 2014, 23:51:06 »
Ojciec kolegi był dawno temu myśliwym i powiedział mi co nieco o swoim podejściu do tego zajęcia. Pozwoliło mi na to spojrzeć na temat trochę szerzej, chociaż nie do końca się zgadzam.
Twierdził, że polowanie to wspaniały sport - o ile "szanse są wyrównane" - co w jego mniemaniu oznaczało wysłużoną flintę i już. Jeżeli udało mu się zakraść odpowiednio blisko i oddać celny strzał - wygrał, upolował, hurra. Nie udało się - zwierze uciekło, peszek. Natomiast myśliwych polujących z lunetami uważał za morderców, bo praktycznie nie dawali zwierzęciu żadnych szans.
Druga sprawa to coś o czym chyba zapomnieliście - zachowanie równowagi. W moich okolicach aktualnie jest PEŁNO zwierzyny, a nie mieszkam wcale w Bieszczadach, a w sumie w środku Polski, niedaleko na zachód od Łodzi. Jestem w trakcie budowy domu na skraju wsi i już widywałem sarny łażące pod płotem, a raz idącą środkiem oświetlonej ulicy. Dziki biegają po szosie. Mi to lata koło *****, ale dla rolników to szkodniki - wyżerają sadzonki, niszczą pola - bo jest ich zbyt wiele. A myśliwi z jednej strony dokarmiają zwierzęta zimą ułatwiając im przetrwanie, z drugiej odstrzeliwują nadmiar.
Osobiście lubię strzelać, ale do zwierząt nie mam zamiaru, najwyżej do szpaków na czereśni z wiatrówki :D
Tyle jeśli chodzi o podejście do polowań.

Jeśli zaś o grę chodzi - próbowałem. Graficznie super.
Ale tak nudna.... łowienie ryb jest ciekawsze :D

113
Stacje kosmiczne / Odp: Fuel bay alfa
« dnia: Sob, 18 Sty 2014, 23:25:00 »
Ciekawe, oprócz autora wypowiedziały się 3 osoby: Ty, ja i Dawster. Sugerujesz, że Dawster jeszcze nie opanował tej sztuki?  ;D

114
Obsługa techniczna / Odp: Fullscreen
« dnia: Sob, 18 Sty 2014, 20:59:40 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
@up
W KSP na win7 ten skrót klawiszowy nie działa. Zresztą, nawet jeżeli, to co mu po tym? Jak np. Ma max. rozdziałkę monitora 1280x800, a w grze ustawione 1680x1050?
Wtedy nawet na okienku nie będzie widać przycisków... Nie wprowadzaj ludzi w błąd...

Dziwne, u mnie działał i na 7 i teraz działa na 8. A co mu po tym? A to, że jak mu się w okienkowym przyciski nie mieszczą, po użyciu skrótu wejdzie w tryb fullscreen, dopasuje mu rozdzielczość i będzie mógł do woli bawić się opcjami.

[CIACH]
Bez złośliwości proszę // Raynus

115
Stacje kosmiczne / Odp: Fuel bay alfa
« dnia: Sob, 18 Sty 2014, 20:12:46 »
Ja tam się nie znam, ale nie ma się czym chwalić. Dużo lepsze wrażenie by było, jakbyś się pochwalił już gotową stacją, a nie dokowaniem jednego zbiornika do prawie-niczego.

116
Obsługa techniczna / Odp: Fullscreen
« dnia: Sob, 18 Sty 2014, 19:58:46 »
alt+enter

117
Wyzwania / Odp: Wyzwanie: największa odległość od Kerbina
« dnia: Śro, 08 Sty 2014, 18:49:52 »
Było już na forum, nawet ze screenami.

118
Inne gry / Odp: Robocraft
« dnia: Pią, 03 Sty 2014, 14:05:59 »
Poszedłem spać o 3ciej w nocy tak wessało :D

119
Wyzwania / Odp: Radziecki statek Sojuz TMA-7
« dnia: Czw, 02 Sty 2014, 10:31:45 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nic podobnego. Nie ma czegoś takiego jak dwa silniki składane ręcznie o identycznym ciągu. Gdyby wprowadzić takie rozwiązanie beryl praktycznie każdy lądownik by się rozbijał, a w każdym razie problemy z lądowaniem były by znacznie większe.

Mówię o KSP, nie rzeczywistości. Zresztą, skoro mówisz, że nie ma 2 silników o identycznym ciągu, to co za różnica, czy są ustawione równolegle, czy nie?

120
Wyzwania / Odp: Radziecki statek Sojuz TMA-7
« dnia: Śro, 01 Sty 2014, 22:53:16 »
Ten mniejszy mi się bardziej podoba, kawałek fajnej roboty. Co do silników ustawionych skośnie, to chyba więcej sensu nabierają przy lądownikach - w momencie kiedy taki przechyla, silnik będący po "opuszczającej" się stronie ustawia się bardziej pionowo, a ten po drugiej stronie przeciwnie, więc teoretycznie taki sprzęt jest stabilniejszy.

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16