Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - baalnamib

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14
91
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 15 Kwi 2015, 00:40:27 »
Po jałowym, nieidącym w żadnym konkretnym kierunku dyskursie na temat owiewek i słuszności swoich lub czyichś argumentów...

Skrót Devnote'a:


Phelipe (HarvesteR):

- Naprawiał bugi i dodawał kolejne ficzery:
   - naprawił brzydki błąd w wyglądzie modułów scenariuszy
   - nowy balans i ścieżka rozwoju SRB's (nowy silnik RT-5 "Flea" od RoverDude'a > Ten od Karbonite; Baal)
   - wraz z RoverDude'em pracują nad nowymi, dwoma częściami użytecznymi przy wchodzeniu w atmosfery (HeatShieldy czy powłoki ablacyjne? ;Baal)
   - dodanie możliwości włączenia/wyłączenia tarcia atmosferycznego w opcjach trudności
   - dodanie możliwości ustawienia w opcjach graficznych przezroczystego UI
   - dodanie przycisku "Warp to next morning" na poziomie widoku KSC
   - SAS będzie automatycznie przestawiał się do trybu stabilności gdy DV osiągnie 0
   - sporo ulepszeń dźwięków w tle podczas lotu
   - zbiornik Round8 (nazywany przeze mnie obwarzankiem; Baal) będzie od teraz przechowywał Ksenon
   - panel informacyjny w Knowledge Base będzie pokazywał maksymalne przyspieszenie i przybliżony czas do 0 m/s DV
   - dodany system generowania miniatur do ekranu ładowania plików craft i "Launch Menu" z widoku KSC
   - kilka ulepszeń shaderów części, głównie przezroczystości
   - dodanie nowych części skrzydeł do MK3 od PorkJet'a (Mu w tamtym tygodniu pisał chyba o nich)
- Poniżej wyliczanki napisał, że pracował nad właściwym ####(bełkot; za dużo piwa na dziś - Baal) co pozwoli na eksperymenty na ciśnieniu i temperaturze możliwe nawet w kosmosie


Alex (aLeXmOrA):
- skończył pracę nad licencjami
- teraz pracuje nad czymś do strony internetowej, ale nie może za bardzo o tym mówić


Mike (Mu):
- pracował nad błędami i optymalizacją
- popracował nad silnikami odrzutowymi - dostosowanie ich do nowego modelu aerodynamiki (specyfika ich działania będzie zależna od prędkości, tu pada słowo "Mach" i gęstości powietrza)


Marco (Samssonart):
- dalsze przepychanki z demem i tutorialami


Daniel (danRosas):
- szybkie zmiany do filmiku, generalnie jeszcze sporo do roboty


Jim (Romfarer):
- ikony do drzewka technologii
- widok drzewka będzie przypominał po części kategoryzację części z VAB/SPH
- configi itp. odnośnie technologii będą bardziej przystępne dla modderów


Max (Maxmaps):
- dalej jakieś dile
- częściowo pracuje nad nagraniem, które zobaczymy lub nie niedługo


Ted:
- pracuje z zespołem eksperymentalnym nad 1.0


Rogelio (Roger):
- bawił się postprodukcją i systemem cząsteczkowym do chmur, teksturami, zmianami nad renderingiem (film)


Kasper (KasperVId):
- nic ciekawego, prócz tego że wczoraj (przedwczoraj bo już 15'y) w specjalnej edycji Kerbal Space Academy była misja-hołd dla Apolllo 13 ze specjalnymi gośćmi m.in. Tom Jones'em (astronautą)

Tradycyjnie:
Cytuj
Jak coś pominąłem, albo z...em to let mi noł.


Ode mnie:
- Naprawdę ostatnio ogrom roboty odwalają, HarvesteR albo jest w kilku osobach albo jest jakimś robotem albo mu się żona znudziła, trzaska więcej niż jak wcześniej jeszcze wraz z C7 razem wzięci...

92
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 12 Kwi 2015, 13:05:05 »
Tak z mojej strony:

Panowie...
Trzeba brać zawsze pod uwagę to, że twórcy gier, z jakichkolwiek wytwórni i nie wiadomo jak opłacani, doświadczeni nie są za jasnowidzami i nie są nigdy w stanie przewidzieć jaką kreatywnością potrafią się gracze wykazać lub zdolnością do znajdowania takich bugów, których z pomocą armii beta testerów nie mogli znaleźć.


Tu przytocze mój film z mapy Ensk w WoT, gdzie z kolegami z klanu ogarnialiśmy bug, odkryty na mapie będącej jedną z pierwszych w grze i bardzo długo po wprowadzeniu nowej fizyki.


Tak samo develeperzy nie są w stanie przewidzieć, że niektórzy gracze w KSP będą budować wielkie krowy, wielkie roboty, uzyajac modow pelnowymiarowe gwiazdy smierci. Nie można wymagać, że taki Harvester będzie siedział w głowie każdego z nas i potulnie jak owieczka będzie dodawał to co sobie życzymy. Nie mogą też pozwolić sobie na to, żeby gra była kompletnie zaśmiecona. Wątpie czy tych kilku meksykańców nawet spodziewało się, że z tych kilku zbiorników, kratownic, kółek co będą wyprawiać m.in. Kadaf, Shinzo, Whackjob, Danny, SWDennis, Wookiee.

Dlatego odłożyłbym na bok polemikę typu: SQUAD powinien sp...ć na szczaw, bo ch..ą robote robią.

@Kadaf. Określ proszę mniej więcej jak owiewki powinny działać, by Twoje megakonstrukcje (które są niedoścignione po dziś dzień) opakować.

@Skyline
Grywałeś w ETS2MP, zauważyłeś jak podzielone są opinie, jak skrajne one są odnośnie kagańca?
(Tutejsze wycieczki słowne są kulturalne niczym w dysputy w Brytyjskim Parlamencie w porównaniu do tamtejszego rynsztoka).

Btw. Większość moich komentarzy do devnote'ow to zwykly trolling ;)

93
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 11 Kwi 2015, 18:36:27 »
Panowie nie ma co się kłócić. Ile graczy tyle opinii. Wycieczki ad personam do niekoniecznie zgadzających się ze swoją opinią forumowiczów lub forsowanie swoich wizji (bo k..a tak!) w sprawie nowych dodatków do gry jest kompletnie bezcelowe.

Osobiście stwierdzam na podstawie screenów, że te owiewki dla mnie są nijakie na razie - squadcast'u nie oglądałem, zatem nie widziałem ich w akcji, jeśli Maxmaps pokazywał jak je używa i ustawia.
Pamiętajta, że do publikacji 1.0 jest jeszcze trochę czasu i oteksturowanie owiewek może się zmienić stokrotnie.

94
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 11 Kwi 2015, 16:19:23 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Tylko kurka kto ten żółty pasek wymyślił

Te owiewki mi przypominają stary H.O.M.E. Bobcat'a z czasów 0.18.4.

95
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Czw, 09 Kwi 2015, 00:12:25 »
Znaczek Nick i CNBC potwierdza autentyczność. ;)



Gif:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ




96
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 08 Kwi 2015, 18:54:49 »
Skrót DEVNOTE (spóźniony, nawet w Squadowskim tytule, czekałem do późna, ale za cholerę nie chciało mi się po taką pierdołę zarywać nocki - Baal)


Phelipe (HarvesteR):

- implementacja wstrząsów kamery weszła w fazę eksperymentalną
- load game w menu bedzie pokazywało także ilość waluty i punktów science tak samo ile aktywnych lotów i kontraktów
- bąbel fizyki nie będzie tylko obejmować 2,5 wokół pojazdu, zostanie zdefiniowany oddzielenie dla każdej sytuacji, m.in. w atmosferze rozszerzony będzie do 22.5 km
- dodał kilka podstawowych kursorów do gry
- dalej jakieś rozmyślanie o drzewku technologii (nie chciało mi się zgłębiać - Baal)


Mike (Mu):
- zaimplementował kilka nowych części od PorkJet'a (znany ze stworzenia Spaceplane Plus)
- naprawiał błędy
- blebla o tym, że nowy model aero i termodynamiki działa solidnie i odbiór jego jest pozytywny


Marco (Samssonart):
- dalej sieka demo i tutoriale, które są w QA (tak samo jak tydzień temu - Baal)


Jim (Romfarer):
- naprawa błędów
- (to co mi się nie chciało u Harvestera wyczytać - Baal) po rozmowie z resztą ekipy doszli do wniosku żeby od samego początku wszystkie niewynalezione gałęzie rozwoju technologicznego były widoczne > czyli to wciągał to do gry

Max (Maxmaps):
- dile, jakiś większy dil na horyzoncie i dalsza praca na hype trainem do 1.0

Ted:
- nic wartościowego

Rogelio (Roger):
- Finalnie skończył z dymem do filmu Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- dodaje jakieś efekty do scen gdzie ten dym się pojawia (p..i że ten dym ma swoją rolę - Baal)
- babrze przy oświetleniu

Kasper (KasperVId):
- na L4

Tradycyjnie:
Cytuj
Jak coś pominąłem, albo z...em to let mi noł.

Edyta:
Dzięki Shook, że podjąłeś się. Po ciężkim dniu w robocie nie jest łatwo o wene do pisania. Jeśli chozi o mnie. ;)

97
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Śro, 08 Kwi 2015, 01:20:00 »









98
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Czw, 02 Kwi 2015, 23:13:25 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nowe informacje od Squadu.


@StolenPotato pracujemy nad multiplayerem do KSP, jest planowany jako darmowa aktualizacja po wyjściu wersji 1.0

Mniej więcej spodziewałbym się w okolicach 1.1 lub 1.2 wedle mojego rozumowania. Patrząc na pierwsze notki deweloperskie po aktualizacjach to trzymają się tej ramy założeń (chociaż liczba ficzerów do 1.0 jest ogromna) aż do końca. Spodziewałbym się prędzej upgrade'u do Unity 5.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ciekawe, czy poradza sobie z lagami.
To zależy jak zostanie rozwiązana kwestia serwerów, czy to będą dedyki Squadu, czy wolna amerykanka tudzież na wzór M&B czy Trackmanii.

99
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Cywilizacje pozaziemskie?
« dnia: Śro, 01 Kwi 2015, 22:54:54 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Przepraszam, gdzie ten sprytny system kontroli populacji? Jakoś go nie dostrzegam.

Po wybuchu Toby zostało nas 2000 sztuk? Rozumiem, że dokonano dokładnego spisu ludności z imienia i nazwiska. Nieee no, co to za stek bzdur?

Jedna z teorii:
Wyliczanie tak zwanego genetycznego wąskiego gardła (genetic bottleneck) w przypadku ludzi polegało na zbadaniu DNA mitochondrialnego dziedziczonego tylko po matce lub męskiego chromosomu Y. Bo tu ciekawostka jest taka, że różnice genetyczne pomiędzy mieszkającymi w nie dużych odległościach plemion afrykańskich są większe niż różnice pomiędzy europejczykami a azjatami. Generalnie metoda pozwala na oszacowanie w przybliżeniu populacji Homo Sapiens Sapiens w tym czasie.
Podobne wąskie gardła zaobserwowano u kilku jeszcze ssaków naczelnych, tygrysów i gepardów, datowane podobnie jak do ludzkich czyli ok. 70-55 tys. lat temu.

Pewnikiem, jeśli chodzi o Tobę, to po pierdyknięciu tej kaldery ludzkość zaczęła się znacznie szybciej rozwijać i rozprzestrzeniać.

Btw. Kadaf, tlen nie jest palny, tylko podtrzymuje spalanie. ;)

100
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 01 Kwi 2015, 00:32:41 »
Mało chyba dziwnych zakamarków internetów widzieliście. ;)
Mógłbym pokazać filmik, który pokazałem kiedyś na czacie, ale niestety kadra zarządzająca forum chyba nie wytrzymałaby tego. 

EOT

Skrót DEVNOTE


Phelipe (HarvesteR):

- dodanie obsługi TrackIR do wszystkich widoków gry (czy to taki potrzebny ficzer?? - Baal)
- dodanie Field of View do głównej kamery (świetne do ssów)
- dodanie okienek z zapytaniem czy chcesz zachować swoje projekty gdy wychodzisz z edytorów lub rozpoczynasz nowy (wow!)
- zatrudnienie Kerbali będzie kosztować, każdy kolejny kerbal będzie droższy od poprzedniego i cena będzie zależna od ilości aktywnych
- teraz pracuje nad efektami kamery jak trzęsienie się, efekty podczas przeciążeń

(o k...a! Przeżył Katharsis czy co, że się zajął robotą?)


Mike (Mu):
- nic ciekawego prócz naprawy błędów itp.

Marco (Samssonart):
- też nic, dalej sieka demo i tutoriale, które są w QA


Daniel (danRosas):
- spędził trochę czasu nad Walentyną do filmiku.

Jim (Romfarer):
- naprawa błędów, w międzyczasie standaryzował panel surowców

Max (Maxmaps):
- coś planują... na dziś (jak piszę tego posta, to u nich jest jeszcze wczoraj)
- pomagał Dan'owi przy animacji
- bredzi zachwycając się, że reszta SQUAD'u pracuje jakby modowali swoją własną grę...

Ted:
- rozpisał się, ale guzik z rzeczy ciekawych - jak zwykle

Rogelio (Roger):
- dalej chrzanił się z dymem... w końcu skończył i zajmie się oświetleniem (do filmu)

Kasper (KasperVId):
- nic ciekawego prócz tego, że mieli problem ze spamem na blogu.

Tradycyjnie:
Cytuj
Jak coś pominąłem, albo z...em to let mi noł.

101
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 29 Mar 2015, 12:20:11 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Zastanawiam się, czy napis "Resource: Ore ..." na pierwszym screenie oznacza, że jednak będziemy mieć więcej niż 1 surowiec  :D

Ew. to jest po prostu furtka dla modderów lub wiele razy i od lat wałkowanego schematu surowców.

102
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 28 Mar 2015, 07:40:26 »
Z oficjalnego FB gry:





103
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Śro, 25 Mar 2015, 00:54:24 »
Czas na jazdę bez trzymanki:

Mieszkanie 58m2 w Łodzi za 290 tys zł:




i marmurowa kuchnia:

Ten taboret miażdży

104
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 25 Mar 2015, 00:16:00 »
Skrót Devnote'a


Phelipe (HarvesteR):

- naprawy błędów i integracja ficzerów które przeszły przez wstępne testy w QA
- przenieśli serwery
- zajął się czym chciał od dawna, czyli nieścisłościami między orbitami (aktualnej i przewidywalnej) w trakcie przechodzenia przez granice SOI przy dużej kompresji czasu (warp). Znalazł dwa rozwiązania:
            * zmniejszenie kompresji czasu gdy się zbliżamy do granic SOI (powstało to zanim zajął się drugim rozwiązaniem; przez miesiące zdani byliśmy na KAC albo Warp Helper od MJ - Baal)
            * zmiana w skryptach (nie chce mi się tłumaczyć jego wywodu, ale głównie dotyczy cykli kalkulacji fizyki na granicy sfer wpływów - Baal)

Alex (aLeXmOrA):
- był u dentysty na wyrwaniu ósemki i wygląda jak chomik (po kiego k..a wała nam to? - Baal)
- dalej robił przy księgowości i papierologii
- pracuje nad systemem licencji

Mike (Mu):
- sceny VAB/SPH nie będą potrzebowały reload'u za każdym razem kiedy wczytujemy lub czyścimy craft'a,
- reset, rozruch PQS (system generowania terenu - Baal) usprawniony - zmniejszy czas między przełączaniem się scen
- dużo poprawek i usprawnień odciążających procesor
- wraz z QA pracują nad poprawianiem nowej fizyki (aero i termodynamiki - Baal)


Marco (Samssonart):
- oficjalnie już skończył z samouczkami - poszły w testy
- zajął się demem (status prac 80% nad sandboxem i myśl teraz nad karierą)
- pomaga przy serwerach


Daniel (danRosas):
- robią pierwsze renderingi i testują palety kolorów oraz oświetleniem. Wg niego to jest najbardziej ambitny filmik przy którym pracuje

Jim (Romfarer): (nie wiem co ten norweg pali)
- w tym tygodniu włączył panel surowców w "Bazie Wiedzy" (te dymki z informacją o statku czy planecie po prawej na ekranie mapy czy TS) < dalej historia o tym, jak panel wraz z bazą był opracowany, ale panel z surowcami został ukryty, do momentu jak RoverDude (ten od Karbonitu)  zapytał się o to, zgodził się i udostępnił mu to.
Urzekła mnie Twoje historia


Max (Maxmaps):
- poza hype'em na temat 1.0 (i chwaleniem się co w...ał i jak s..ł na Twitterze) pierdoły dotyczące dystrybucji promocji i dystrybucji KSP
- nie może doczekać się kiedy dorwie owiewki by je pokazać

Ted:
- rozpisał się, ale guzik z rzeczy ciekawych

Rogelio (Roger):
- dwa tygodnie spędził na symulacjach dymu do animacji... (nie o taki Meksyk walczyłem! - Baal)

Kasper (KasperVId):
- w piątek Maxmaps pokaże Kerbalki w grze!
- pierdoły o streamerach którzy dołączyli i dużo planów medialnych nt. 1.0 (czyli HYPE TRAIN niebawem - Baal)

Tradycyjnie:
Cytuj
Jak coś pominąłem, albo z...em to let mi noł.


Ode mnie:
Zacznę pić co wtorek wieczór...

105
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Jedyny słuszny system operacyjny
« dnia: Pon, 23 Mar 2015, 23:36:05 »
8.1 - nie narzekam, zdążyłem przyzwyczaić się do pewnych mankamentów i a metro przerobić pod siebie.
Akurat muszę stwierdzić, że jest stabilny. Zadziwiająco stabilny. Przypominam sobie, że tylko raz zrobiłem twardy reset, ale to z mojej winy, za bardzo pogrzebałem w rejestrze. Ale po premierze 10'tki, zaktualizuję. Ogólnie, 1,5 roku bez wielkiego zgrzytu i BS'ów na dzień dobry.

Jeśli chodzi o Linuxy, to kiedyś chętnie gościłem PCLinuxOS, Debiana, ale na bardzo długo zagościł Mandrake później Mandrivą zwany. A szata przeważnie była "gnomowa" ;) KDE jakoś nie mogło do mnie przemówić.

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14