Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - baalnamib

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14
76
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Czw, 30 Kwi 2015, 20:28:28 »
Dlatego jak niektórzy zauważyli na czacie, to złożyłem deklarację, że p...e kosmos i eksploruje Kerbin.
Model aero mi się podoba, moje główne katowane maleństwa latają jak złoto,  zobacze jak czas pozwoli by odtworzyć sępowego brzydala. Na razie mi brakuje tylko firespittera i lazora mi do szczęścia.


77
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 20:22:04 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

@baalnamib jeśli tak to działa to hamulce aerodynamiczne też są mocno OP. Jak to dobrze, że jest FAR.


Nie do końca, chodzi o zredukowanie nieznacznie prędkości lub przyspieszenia zanim dojdzie do wejścia w gęstsze partie atmosfery gdzie zaczyna się właściwe tarcie.
Na razie nie chce mi sie opuszczać atmosfery bo mam cały czas ochote bawić latadłami. (Marzy mi się jakiś STOL)

78
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 17:27:30 »
Jak dobrze wyczytałem na międzynarodowym, to przed wpadnięciem w strefe spalania warto spróbować w wyższych partiach atmosfery hamowania hamulcami aerodynamicznymi.  Wydaje mi się, że te odrobine mniej m/s może zmienić sporo.

Jei chodzi o rakiety, to sam się przekonałem, że przy nowej aerodynamice najlepiej rotację przeprowadzac już na samym początku. Stopniowo po kilka stopni. Jak się nie myle mniej wiecej tak jak pokazał to Manley.

79
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 16:37:27 »
No... 27 Kwiecień, popołudnie... Squadzie, Phelipe:



Bo chce mi się polatać. :)

80
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 09:19:14 »
Przede wszystkim poerwszeństwo w naprawie maja bugi które uniemożliwiają normalną rozgrywke lub z powodzeniem przeszkadzają. A prawdziwyn testem i tak będziw gdy gra trafi w ręce graczy. Spece jak Zekes, Danny, SWDennis, Kadaf i inni potrafią swoimi instalacjami wyciągnąć bugi, glitche na wierzch których nawet najlepszy i jak liczny QA nie wykryje.

Jeśli chodzi o ten update, to widać jak jednak Squad przykłada się do życzeń graczy, m.in. dodanie możliwości warpa do dowolnego momentu klikając na orbitę czy ten mały przycisk do przyspieszenia do następnego poranku. I wiele innych małych nie tak spektakularnych zmian jak kobity, aerodynamika czy termodynamika.

81
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 26 Kwi 2015, 21:58:23 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Dokładnie, orbita musi być polarna oraz o określonej wysokości zależnej od ciała niebieskiego wokół którego orbitujemy. Czyli tak łatwo nie jest.

Tu nie wiem, bo właśnie na streamie DasValdez lecąc około 125 km nad Kerbinem przeskanował całą planetę...


82
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 26 Kwi 2015, 17:00:05 »
SWDennis


83
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 26 Kwi 2015, 11:04:15 »
Na trialerze zrobionym przez StreetLamp'a...
W okolicy 1:45 piękne... Animacja konwertera surowców... <3

Poza tym, widząc działanie owiewek... p...ć żółty pasek... są zajebiste. Coś czuje, że debrisów będzie mi dostatek...

84
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Śro, 22 Kwi 2015, 01:22:28 »


Coś dla niektórych forumowiczów...

A ja nawet nie pamiętam co miałem... nie pamiętam ile lat temu... (Ile ma się lat jak takie coś pisze?)




Teraz po bandzie:

Cytuj
Michał Witkowski ma poważne kłopoty po występie na Fashion Week w furażerce z symbolem SS. Prokuratura wszczęła postępowanie w sprawie propagowania treści faszystowskich. A wydawnictwo Znak zawiesiło prace nad książką "Fynf und cfancyś" - "powrotem autora do jego literackich korzeni"

85
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 22 Kwi 2015, 00:51:02 »
Skrót Devnote'a:


Phelipe (HarvesteR):

- Space Lab został znacznie zmieniony pod wzgledem co wnosił do punktów nauki i eksperymentów, m.in. teraz będzie przydatne jako długoterminowe narzędzie (nie grałem w karierę więc mi ciężko się w tej materii poruszać; Baal)
- upewniał się, że każda część posiada właściwe statystki, koszta i miejsce w drzewku
- Stary Avionics Nose Cone (który wcześniej był dziobem poprawiającym właściwości lotne samolotów, teraz skanerem) dorobił się SAS, więc pozwoli lepiej panować nad maszynami bez pilota w załodze. (czyli nota bene wrócił do pierwotnej funkcji; Baal) Co za tym idzie, to eksperymentów w atmosferze stworzyli nową część
- krótka gadka o tych przedziałach (pokazanych strony wcześniej;Baal) i o tym, że PorkJet prócz nad nowymi częściami, pracował nad przeróbką starych
- poświęcił kilka dni na ficzer, którego brakowało w grze (nie napisał konkretnie co)
- dalej podziękowania i gadka jakim KSP było projektem, które zmieniło mu życie


Mike (Mu):
- doszlifowywał efekty tarcia atmosferycznego, naprawą lub dodawaniem elementów do tego systemu oraz jego balansem trudności


Marco (Samssonart):
- nic, podziękowania i pozdrowienia


Daniel (danRosas):
- z całego wywodu można wywnioskować, że do ukończenia filmu została kosmetyka


Jim (Romfarer):
- ikony do drzewka technologii (dorabiał też drzewko do dema)


Max (Maxmaps):
-  jest zarobiony i ma nadzieję, że 1.0 będzie się nam podobał


Ted:
- pracuje z zespołem eksperymentalnym nad 1.0 (to samo co tydzień temu)


Rogelio (Roger):
- to samo co Dan :P


Kasper (KasperVId):
- nic prócz podziękowań YTuberowm, livestreamerom itp.


Chris (Porkjet):
Pokazał swoje ssy z nowymi skrzydełkami:





(Ach te LOTKI <3;Baal)

Bob (RoverDude):
- Resztę widzieliśmy na screenach wraz z nowym zbiornikiem na ksenon
- pracował nad heatshieldami oraz zachowaniem części związanych z surowcami w zależności od temperatur (m.in rafineria jak będzię się nagrzewała to zacznie zwalniać pracę)

Niżej obrazek, jak wygląda powłoka ablacyjna w różnym stadium zużycia


- puścił oczko, że Easter Egg z surowcami jaki zamieścili w grze będzie wielki. :)


Brian (Arsonide):
- pracował nad kontraktami itp. (m.in turystyka, grandtour'y, wydobycie)


Tradycyjnie:
Cytuj
Jak coś pominąłem, albo z...em to let mi noł.

Btw. To, że są podziękowania, wedle zapewnień HarvesteR'a nadal będą pracować nad grą.

Zgodnie z tym co kolega Drangir napisał:

NA ZŁAMANY OŁÓWEK, ZMIEŃTA CHOPY NAZWĘ TEMATU!!!

86
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pią, 17 Kwi 2015, 23:08:14 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
3 kerbali nazwanych na cześć załogi Apollo 10. Misja Apollo 10 wystartowała 18 maja, czy to jest termin wyjścia 1.0. Ktoś, kto ma tweetera może napisać do Squadu. Szukają rozwiązania wśród graczy.

Edgar - Apollo 14: Edgar Mitchel, Czas trwania misji: 9 dni, 1 minuta, 58 sekund
Donn F. - Apollo 7: Donn Fulton Eisele, Czas trwania misji: 10 dni, 20 godzin, 9 minut, 3 sekundy
Gordon - Richard Francis "Dick" Gordon Jr, Tu dwie misje: Gemini 11 - 2 dni, 23 godziny, 17 minut, 8 sekund; Apollo 12 - 10 dni, 4 godziny, 36 minut, 25 sekund

87
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Astronomiczne zdjęcie dnia (APOD)
« dnia: Pią, 17 Kwi 2015, 19:59:23 »
Malutki odkop. :)



Pierwsze kolorowe zdjęcie Plutona i Charona, zrobione z odległości ok. 115 mln km od planety.

88
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Czw, 16 Kwi 2015, 17:23:35 »
Z hukiem, bo to premiera. ;)

Tak jak niebawem Wiesiek 3, czy pare dni temu grand teft ołto fajw.

89
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Śro, 15 Kwi 2015, 02:18:03 »
"How to do first aid in Russia"






90
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 15 Kwi 2015, 01:21:48 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Cytuj
obważankiem

Krowy doić a nie DevNotes podsumowywać, to jest odpowiedzialna robota a tu nawet w głupim pączku błędy robi. To jest niedopuszczalne.

Dla mnie zawsze było kołem ratunkowym.




Poprawione. :)

Ciesz się, że nie było nic o rzułfiah

Pisałem, że za dużo piwa!

Edit... wtf hax z edytorem?

Edit2...Można gdzieś zgłosić dodanie trollface'a do emotek?

Edit3... Winged, nie idź na łatwiznę... Pisz od nowa!
#nietedydroga #zdradzonyprzezaerodynamike

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14