Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - baalnamib

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14
61
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pią, 31 Lip 2015, 11:27:19 »
Shook, z tym scrollable to nie jestem pewny w 100% nie mogę zawsze romfarera rozgryzc.

A co do 10 poradziłem sobie już w środę. Przez toolkit

62
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 29 Lip 2015, 19:33:42 »
Phelipe (HarvesteR):
- niedostępny w tym odcinku


Mike (Mu):
- dalej się bawi przy przenoszeniu gry na U5
- nowy system tooltip'ów (dymki jak się na coś najedzie kursorem myszy) - będą wszędzie... hapragan z niego :P
- napisali system dla lokalizacji pozwalający na bezproblemowe lokalizowanie gry z szeroką obsługa znaków i czcionek (ąćęłńóśźż ftw!)


Marco (Samssonart):
- wrócił do prac nad launcherem, a dokładnie ślęczał nad czymś co niedługo powinni głośno zaanonsować (och tajemnice <3)

Daniel (danRosas):
- pojechał do stanów


Jim (Romfarer):
- dalsze prace nad UI, system wyświetlania listy części został zmieniony (dodają scrollable part list)

Max (Maxmaps):
- znalazł CM'a (Community Managera)
- bawił się z standaryzowaniem ich faktur i bazy danych i jakieś tam biznesy (dragi?)


Ted:
- z RoverDude'm pracują nad Squadowskim RT wychodząc na przeciw oczekiwaniom graczy (och feedback...)
- z Maxem ogarniał serwery

Kasper (KasperVId):
- pisze, że osoby twitchujące lub wrzucające na YT filmy z KSP posiadające odpowiednio: 2500 dla twitcha lub 10 000 subskrybentów mogą się z nim skontaktować by dostać dostęp do pre-relesu nowych wersji

Jak zwykle:
Cytuj
Jak coś z...łem, pominąłem to let mi noł

Krótko...

Poza tym śpiesznie... Walczę z instalacją W10.
Te najpopularniejsze panacea z internetu nie pomagają... muszę znaleźć inną drogę...!

Bonus:
Jakiś czas temu w mass mediach było o nieudanych tatuażach, więc pokazuję mojego faworyta z tamtego materiału:

63
Humor / Odp: "Loty w kosmos są niewykonalne"
« dnia: Nie, 26 Lip 2015, 16:17:18 »
W kwestii tych barw... zależy od technologii przechwycania obrazu, rodzaj obiektywów, filtry, oświetlenie, kolor oroczenia.

64
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 22 Lip 2015, 13:54:39 »
Jestem ciekawy czy bedzie sie wykrzaczac jak RT, gdy na orbicie Kerbinu i Muna krazyly dwie sieci na semi i geostacjonarnej. Wtedy zieloni mieli tendencje do wykrzaczania się...

65
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 22 Lip 2015, 10:42:57 »
Phelipe (HarvesteR):
- z przenoszeniem kodu na DLL'e zaczeka aż Mike i Jim skończą prace nad UI ze względu na konflikty.
- chwali używalność Visual Studio do debugowania i w Unity


Mike (Mu):
- wznieca się, że sprzedał samochód i kupił se nowy  (jak chciałbym go dotknąć... ooooohhh)
- w skrócie co dalej pisze: naprawa błędów przy migracji na U5


Marco (Samssonart):
- był u dentysty... nie jadł cytrusów to pewnie nabawił się szkorbutu.
- dalej bawią się z chłopakami  z Amazona by update 1.0.4 tam zawitał (ten problem dotyczy nie tylko Kerbali)


Daniel (danRosas):
- enigmatycznie, lakonicznie i tak samo jak tydzień temu... coś tam modelował, coś tam teksturował, coś tam tworzył
- w między czasie przenosił swoje stanowisko dwa razy


Jim (Romfarer):
- dalej pracuje nad UI: Launcher, MessageSystem, Contracts i Engineer's Report

Max (Maxmaps):
- Przygląda się rearanżacji ich GAB (Game Assembly Building tzn ich biurem) i dalej pracował coś tam z Tedem


Ted:
- ślęczył nad dokumentacją wewnętrzną update'u 1.1
- pomagał przy komedii z Amazonem
- popracował nad KSP Experimental Testing Team, do którego można się zaaplikować tu Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- pisze artykuł o pracach nad 1.1. Możliwe, że dziś późnym wieczorem ujrzy światło...

Kasper (KasperVId):
- był w Eindhoven w fabryce Shapeways
- ogarniał maile i ogólnie sprawy z social media
- zaprasza na Kerbal Polar Expedition - akcja charytatywna prowadzona przez HOCgaming.

Jak zwykle:
Cytuj
Jak coś z...łem, pominąłem to let mi noł

Nie wiem o co im chodzi... ale ten DevNote był jak Rozmowy w Toku.

66
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 15 Lip 2015, 18:37:40 »
Kadaf, Piotr... gadanie. :D

Phelipe (HarvesteR):
- raduje się wielce, iż skończyli z kołami
- tu dalej jest rozległa rozprawka nad przemodelowaniem składników kodu gry. Tu jak dobrze rozumiem (nie jestem programistą... bo znanie podstaw HTML'a oraz VB i programowanie w grze COLOBOT lata temu nie czyni człowieka bogiem kodu) przenoszą z assets, które Unity samo kompiluje na prekompilowane DLL'e


Marco (Samssonart):
- jako jedyny ze Squadu czuwa/ł nad KerbalEDU 1.0.4
- dochodzi, czemu Chrome nie bangla w pełni z Unity Playerem, bo wielce potrzebny nam do życia, klękajcie narody, chleba i igrzysk Kerbalizer nie działa.

Daniel (danRosas):
- enigmatycznie, lakonicznie... coś tam modelował, coś tam teksturował, coś tam tworzył

Jim (Romfarer):
- dalej pracuje nad UI; Astronaut Complex Admin Facility, R7D i Vessel Spawn Dialog zostały już zaimplementowane do gry (co mu się stało, że nie lał wody? Dwa zdania?)

Max (Maxmaps):
- pracuje bliżej z Tedem, który został mianowany KSP's Technical Producer, który ma zdolności do rozwiązywania problemów i przyspieszania całego toku prac. (zobaczymy)

Ted:
- dużo przez ten tydzień nie pracował przy KSP, jego dziadkowi się zmarło, więc wiecej czasu spędził z rodziną
- dodał, że obserwował misję NH, przenosiny na Unity 5 i co Arsonide, Porkjet i Roverdude szykują na 1.1

Kasper (KasperVId):
- ryje do końcowych egzaminów
- informuje, że Harvey (HOCgaming) przygotowuje Polar Expedition 3, akcję charytatywną, z której środki pójdą na ułatwienie dostępu do czystej wody w krajach 3 świata > Chwali się

Jak zwykle:
Cytuj
Jak coś z...łem, pominąłem to let mi noł

Na bonus ode mnie gif z najlepszym fotografem jaki świat widział

67
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pią, 10 Lip 2015, 19:43:50 »
Mały poślizg...

Phelipe (HarvesteR):
- wg niego koła działają wyśmienicie
- dokonali zmiany zużycia energii przez koła (aktualnie im szybciej pojazd jechał, tym więcej energii one zużywały) na system proporcjonalny do momentu obrotowego (w skrócie: baterie będą bardziej drenowane podczas przyspieszenia i wjazdu pod górkę niż jednostajnego ruchu po płaskim.
- więcej możliwych sytuacji gdzie koła będą ulegać uszkodzeniu
- nowe dyferencjalne sterowanie (takie jakie mamy gdy używamy te wielkie duże koła)
- nowe party podwozia
- moduł zachowania podwozia (koła będą reagować na ukształtowania powierzchni czy tarcie)


Mike (Mu):
- kontynuuje dalej prace nad upgradem UI gry pod U5. Myśli, że trafi do QA za kilka tygodni

Marco (Samssonart):
- dalej się kocha z Amazonem, które nie chce wydawać spatchowanej wersji do 1.0.4.
- trzepał instalki do KerbalEDU

Daniel (danRosas):
- porobił grafiki dla Maxa i chrzani o modelach z druku 3D.

Jim (Romfarer):
- na początek wyjaśnia, że "R&D tech tree was completely re-done" nie oznaczało jego reorganizacji... (był jakiś ból rzyci na międzynarodowym, gimbaza pewnie rzucała ekskrementami w wiatrak)
- pieprzy coś o zmianach w GUI po przejściu na U5. (ja p...e, leje wodę strasznie)

Max (Maxmaps):
- ugaduje detale z kontrahentami na temat wersji na PS4


Ted:
- obgadywał z PorkJet'em, RoverDude'm i Arsonide podział pracy nad ficzerami do 1.1, reszta brednie


Kasper (KasperVId):
- przygotowuje się do końcowych egzaminów i szczerzy się bo ma Valentinę w wydruku 3D.


Jak zwykle:
Cytuj
Jak coś z...łem, pominąłem to let mi noł

Za poślizg, na otarcie łez wstawiam zdjęcie zdechłego szopa w Toronto.


68
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Czw, 02 Lip 2015, 23:32:13 »
Drętwo tu:




18+
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.





WordArt <3




Dom pod psem


69
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 02 Lip 2015, 22:49:02 »
Dać się pochłonąć Wieśkowi i GTA, a Devnoty jak widzę poszły się jeździć:

Phelipe (HarvesteR):
- pracują nad kołami, prace postępują nie tak szybko jak by się spodziewał, bredzi o animacjach ich wysuwania/wsuwania i o skryptowaniu zawieszenia
- naprawił błąd związany ze spawnem pojazdu podczas launchu. (chodzi o błąd, gdy łaziki lub samoloty podczas wczytywania fizyki nieraz dziwacznie się zachowywały na launchpadzie lub pasie startowym - zapadanie się ich itp.)


Mike (Mu):
- kontynuuje prace nad UI


Marco (Samssonart):
- chrzandolenie o dostępności 1.0.4 we wszystkich sklepach (Amazon się bunci)


Daniel (danRosas):
- zrobił grafikę na Dzień Asteroid
- ogólnie jakieś poprawki graficzne: topografia, tekstury czy shader'y

Jim (Romfarer):
- Wciągał GUI R&D na standardy Unity 5. Cieszy japę, bo nie musi pisać już ogromu skryptów by wygląd drzewka i ogólnie tego działu gry wyglądał, bo silnik posiada wbudowane w siebie narzędzia do tego

Max (Maxmaps):
- wrócił z urlopu w Kanadzie, coś bredzi, ze kolejne DN będą bardziej mięsiste. :P
(Kłamie, nie był w Kanadzie, inaczej by w wypowiedzi pojawiło się "sorry" albo "excuse me" albo "apologize")

Ted:
- nic wartościowego (jak zwykle prócz tego, że obronił BS - licencjat)

Kasper (KasperVId):
- jak Ted... wykształciuch

Bob (Roverdude) i Brian (Arsonide) :
- pracowali razem nad modem z Asteroid Day

Jak zwykle:
Cytuj
Jak coś z...łem, pominąłem to let mi noł

Ode mnie:
Skrót ostatniego wpisu Squadu (ogólnie miałem napisać w nocy ze wtorku na środę, ale po wcześniejszej nie przespanej nocy spędzonej i dniu potem w pracy tak jakoś nie wyszło, a potem się nie chciało)

Jestem ciekaw, czy będzie można wkrótce zmusić KSP do odpalenia się pod DX12 (Unity 5 bangla z tym API); wątpię jednakże, że coś pomoże to przy Kerbalach, jak obliczenia gry głównie spadają na CPU, a GPU nawet się nie poci (w Kerbalach często mój leciwy Fermi chodzi na ćwierć gwizdka). Zadaniem dla meksów bardziej jest upilnowanie, by po przesiadce na U5 wykorzystali w pełni do co ten silnik oferuje, m.in. lepsze wykorzystywanie zasobów.

70
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Śro, 06 Maj 2015, 16:11:56 »
Jeszcze przed 1.0



Wielki + za muzykę :)

Ogólnie polecam cały kanał tego gościa.

71
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Wto, 05 Maj 2015, 22:31:14 »
Republican Kerbal Rangers!!!




72
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Nie, 03 Maj 2015, 13:37:45 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
@up Nie, jeden generator RTG. Po za tym nadal nie kumam czemu rakiety koziołkują przy delikatnych gravity turnach. Zawsze robiłem to na 5km. Próbowałem wcześniej i później i nic...

Próbowałeś dodawać winglety do rakiet?
Nie, rozwiązałem problem. Teraz musze robić gravity turn na około 20km  ???

BTW. Ponoć Dres miał mieć asteroidy, u mnie ich nie ma ;/

Zgodnie z tym co znalazłem na międzynarodowym:
wysyłasz satelitę nad Dres, przechodzisz na mapę i powinny się pojawić. i dopiero jak klikasz na nie to powinno pojawić się menu z "track from tracking station"

Cytuj
I switched to the probe in orbit of dres, then pulled up the map view and zoomed out and there they were. Clicking on them allowed the option to "track from tracking station".

73
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Nie, 03 Maj 2015, 12:55:33 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
@up Nie, jeden generator RTG. Po za tym nadal nie kumam czemu rakiety koziołkują przy delikatnych gravity turnach. Zawsze robiłem to na 5km. Próbowałem wcześniej i później i nic...

Próbowałeś dodawać winglety do rakiet?

74
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Astronomiczne zdjęcie dnia (APOD)
« dnia: Sob, 02 Maj 2015, 22:56:21 »
Dalej New Horizons:



Piękne...

75
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Sob, 02 Maj 2015, 00:23:28 »




Edit:


Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14