Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - baalnamib

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14
46
Własna twórczość / Odp: Piracki Poker
« dnia: Wto, 15 Wrz 2015, 21:27:08 »

47
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pon, 14 Wrz 2015, 21:26:27 »
Skandynawia:



Meksyk:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

48
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Śro, 09 Wrz 2015, 00:21:46 »


Cytuj
sztywna maniura
Gościu jest nekrofilem?

49
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 09 Wrz 2015, 00:13:11 »
Skrót... wg nowego formatu (staremu zrobili zabiorom) Devnote'a



- dalsza renowacja ich pomieszczeń, kablowanie itp. (kablowanie kabelkami a nie strzelanie z ucha)
- Andrea i Kasper reorganizowali fejsbuczka i tłitera
- ww. dwójka zajmuje się jakimś odbywającym się w tym tygodniu contestem i zajmują się aplikacjami od pomniejszych youtuberów (tu chodzi o Media Group, w którym popularni bardziej lub mniej youtuberzy będą na krótki czas prezentować na łamach swojego kanału nowe ficzery w nowych wersjach gry)
- niestety praca przebiega nie tak bardzo sprawnie jak przewidywali, ale niedługo Kerbale ze zaktualizowanym silnikiem trafią do QA (czy ja do cholery jakoś tego poprzednio nie pisałem???)
- Felipe zwany HarvesteRem kończy przepisywanie kodu od wyświetlania orbit i ikonek (apoapsy, periapsy, znaczników itp.) przy okazji je usprawniając i tu uwaga: część elementów GUI w Map View może być potencjalnym celem kamery, choć nie na wszystkich z nich będziemy mogli jej skupić
- Romfarer dalej drąży przy stagingu, którego skrypty są obecne w edytorach i podczas gry oraz do tego to najstarszy element w grze.
- przez dwa akapity tl:dr o przygotowaniach do testów
- będą modzić przy przekazywaniu ciepła między częściami w naszych pojazdach oraz wpływie atmosfer planetarnych na te zjawisko.

Reszta tl:dr

Oczywiście jak coś z..łem, pominąłem, let mi noł.

Bonus:
Tak trzymając samochodową tematykę - jak zregenerować reflektory:

50
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 03 Wrz 2015, 21:36:59 »
Tak na chłodno kalkulując...
Mogę być w miarę pewny, że 1.1 wyjdzie Q4 2015


Spekuluję:
Na serio, jeśli w tym tygodniu poślą do QA i zaczną łatać na bieżąco, to albo:
- przełom Października/Listopada
- 1 Grudnia > 3 rocznica wydania rewolucyjnego pod względem gameplay'a  0.18

51
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Wto, 01 Wrz 2015, 23:37:23 »
Skrót Devnote'a:
(mam ochotę ich zabić, za ten elaborat, mój stargany umysł na tych upałach nie służy...)

- w pierwszym zdaniu już info, że przygotowania 1.1 są w finalnych etapach przed testami (fak jea!)
- Felipe (HarvesteR) robił przy Map View a dokładnie przy UI i wyświetlaniu orbit (przepisanie kodu od nowa renderingu orbit popchnięta jest przesiadką na U5)
- dalej jakieś brednie o tym ich narzędziu sprzed tygodnia zakończone: Long story short: it’s complicated. Ultimately, they’re working again and even got a few improvements. Zatem: po kiego wała cały akapit o tym szajsie by na końcu napisać, że to skomplikowane, ale działa miast po prostu: Map View działa... Płacą komuś za znaki w artykule...
- potem info o zmianie logiki wyświetlaniu informacji na orbitach (apoapsa, pozycja i takie tam)
- Romfarer trzaskał się przy stagingu i jego interfejsie
- Mike (Mu) podsuwa pomysły by gra była bardziej przystępna dla nowicjuszy i coś na tygodniach może nam powiedzą (Książka: KSP for Dummies?  - osobiście z serii miałem MS-DOS dla opornych, dzięki której sporo zawdzięczam komputerowej wiedzy) i chwalą się, iż nasz ten koleżka złożył sobie nowego kompa, co przyspieszyło czas kompilacji
- Ted pracował przy dokumentacji przed QA 1.1
- Reszta nadaje się do kosza...

Suchar jako Bonus:


52
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Wto, 01 Wrz 2015, 00:46:48 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ciekawe czy jak zrobią wersję 1.1, czy będą dalej rozwijać grę, albo jak długo oraz z jakim zapałem.
Jeśli mają jakieś sensowne zyski z KSP a gra jest raczej niszowa, to będą musieli dalej przyciągać graczy ulepszeniami itd.
Ale co zmieni Squad w KSP?
Poprawi wygląd planet? to sporo pracy, zespół mały a i  Squad nie jest tytanem pracy.
Sądzę że dalej będą wydawali drobne zmiany gry.
Ale i tak największy plus za przejście gry na nowy silnik (to duża zmiana), resztę można nadrobić modami.

Czy niszowa... w Kwietniu (zanim na życzenie Squadu Steamspy musiał ukryć wyniki) liczba sprzedanych na steamie kopii była już powyżej 1 mln. Do tego dochodzi sprzedaż z ich strony i innych form dystrybucji, Amazon itp. Niszowa tylko tematycznie.
Wałkowane wielokrotnie były plany na przyszłość, m.in. w niektórych przeszłych DN'ach albo artykułach na międzynarodowym pojawiały się wzmianki o MP

Na razie zaczekajmy aż zieloni zaczną tańczyć w U5, wtedy kolejne pomysły meksów i spółki (bo w zespole mają ludzi spoza kraju, m.in. Romfarer jest Norwegiem) powinny się klarować.


A co do modów...
Po premierze 1.1 pewnikiem dla mnie jest, że zdecydowana większość z nich nie będzie działać, m.in. przez (prócz przesiadki na U5):
- całkowite przemeblowanie kodu i skryptów
- zmiany w UI
- liczne, drobne zmiany w mechanice rozgrywki
To coś może skutkować  długą absencją działających stabilnie ulubionych modyfikacji.

53
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 27 Sie 2015, 00:07:04 »
SKANDAL

Zrobili mi starego formatu devnote'a ZABIOROM*

Tak (nie)standardowo skrót co tam wypisali:

- cieszynki z anonsowania KSP na iksboksa
- zebrali podczas Kerbal Polar Expedition ponad 17 kafli $
- Felipe dalej robił przy staging'u
- zmieniają całkowicie skrypty odpowiadające za przedstawianie orbit i wyświetlanie ich w grze
- suszą zęby, że przesiadka na U5 jest decyzją trafną
- zastnawiają się nad działaniem wielowątkowości PhysX, które jest wbudowane na "twardo" w U5 i banglaniem tego z wielordzeniowymi systemami hardware'owymi (chodzi o to, że wątki są pojęciem wirtualnym, software'owym, a obsługa wielu rdzeniu jest pojęcie typowo hardware'owym) < czyli do końca nie są pewni jak to będzie działać, bo samo PhysX jest oprogramowaniem niższego rzędu (nie chce mi się tłumaczyć)


* zabiorom - słowo z celowym błędem, podkreślające stratę/blokadę pochodzące z Polskiej sekcji międzynarodowego forum o infrastrukturze

Oczywiście jak coś z...łem albo pominąłem, let mi noł

Ode mnie:
- pamiętam pewną merytoryczną rozmowę z czatu, że dzielenie pewnych zadań w grach na różne rdzenie czy wątki nie jest tak samo łatwe jak dostanie się do Mordoru. Więc im się troche nie dziwię, bo Ageia pod pieczą NVIDI'i pilnuje wielu swoich sekretów, co przy możliwościach DX 11, czy nowo dostępnego z W10 DX 12 powoli stają się poliszynelowskie... Zobaczymy.

54
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Sob, 22 Sie 2015, 11:57:39 »
Rampa, silniki i efekty cząsteczkowe... lofffciam :*

55
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Sob, 22 Sie 2015, 00:49:25 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
KSP na XBOXa
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

To musiała być ta niespodzianka....

Technicznie patrząc... Squad mógł zaczekać aż do wersji 1.1 po hot fixas, które pewnikiem się pojawią.

56
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 20 Sie 2015, 12:46:48 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Z pewną szansą że tym razem będzie działało :P

Albowiem powiadam - Unity 5 je się z 64 bitami, a to co goscilo w wersjach wczesniejszych to byl hack wymuszajacy obsluge.

57
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 19 Sie 2015, 22:32:29 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Cyrna dwojka, makarena, Cecilia Gimenez z dzieciątkiem (xd), coś artystycznie ci to wyszło :P


To nie jest dzieciątko.

:)

58
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Wto, 18 Sie 2015, 23:06:40 »
Skrót Devnote'a...

Phelipe (HarvesteR):
- teraz zajmie się przekodowaniem staging'u i dostosowania do do nowego UI(wywód, że to nie bułka z masłem, ogólnie tę część gry mieli od dawien dawna w rzyci)

Mike (Mu):
- pręży się nad lokalizacjami
- zajmuje się też błędami w UI i kodzie

Marco (Samssonart):
- tańczy macarenę, że Zieloni banglą na plejaku czwórce

Daniel (danRosas):
- Dalej robi przy assets

Jim (Romfarer):
- Skończył z implementacją wszytskiego do KnowledgeBase
- w reszcie bredzi (znów czytając jego wypowiedź w głowie pojawia mi się Jeżus z Borji pędzla Cecilii Gimenez) o upgradzie animowanych buttonów z Launchera i jakieś testy z QA

Max (Maxmaps):
- wzmianka o drugiej fazie przemodelowania ich biura... fascynujące

Ted:
- po urlopie zajął się infrą serwerów, zarządzaniem, dysputą nad Multiplay'em
- przejrzy aplikacje testerów, które do niego dotarły, skontaktuje się ze zwycięzcami

Kasper (KasperVId):
- lakonicznie, upgrade forum do IPS4 nabiera kształtów
- zaprasza na Kerbal Polar Expedition (akcja charytatywna)


Andrea (Badie):
- uczy się grać w KSP


Jak zwykle:
Cytuj
Jak coś z...łem, pominąłem to let mi noł

Bonus:

Mind f....

59
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Wto, 11 Sie 2015, 23:23:49 »
Poprzednio mi się Shook wcisnął. Łobuz jeden. :)

Skrót Devnote'a...

Phelipe (HarvesteR):
- robią przy UI dalej...
- raduje się wielce jak zieloni łażą pod U5 bez większych wywrotek, tzn. crash'y

Mike (Mu):
n/d tym razem

Marco (Samssonart):
- dilował z licencjonowaniem z PS4 SDK w Unity
- z Tedem i gośćmi od nowego hostingu przenosili dane, patcher winien działać poprawie (klękajcie narody rwał mać)
- wznieca się nową rearanżacją studia (miech temu w swoim pokoju poprawiłem tynki, pozacierałem skazy, przemalowałem i dokonałem małego przemeblowania - wielkie mnie coś)

Daniel (danRosas):
- eksperymentował z shaderami, Marco mu pomagał w tym (nie wnikam jak :P)
- reszta jakieś krotochwile

Jim (Romfarer):
- Integrował Bazę Wiedzy (Knowledge Base) do Application Center i dalej.... (w głowie mi się pojawia Jeżus z Borji)

Max (Maxmaps):
- dalsze zachwyty nowym ałtfitem biura, które wg niego wymagają dodatkowych kerbalowych ozdobników
- chwali Kasper i Andrea'ę (chyba, bo wg mojej nomenklatury Andrea to imię żeńskie) za wspaniałą współpracę


Ted:
- cuduje na wakacjach, urlop...


Kasper (KasperVId):
- pomagał Andrei się wdrożyć
- pomagał niektórym YTuberom i streamerom z KSP po upgradzie do W10 (na razie nie odpalałem - odkurzyłem Cities: Skylines więc mi ciężej ocenić)


Andrea (Badie):
- uczy się pracy CM'a i ogląda tutoriale Scott'a Manley'a... DOH?!


Jak zwykle:
Cytuj
Jak coś z...łem, pominąłem to let mi noł

Bonus:
Wyedytowane:

A teraz coś z zupełnie innej beczki:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Żeby zobaczyć obrazek przekopiujcie link... sh.st coś p...li.

60
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Nie, 09 Sie 2015, 10:20:57 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ale grafika coś się polepszyła.
Dodano chmury, światła miast.

Rozczaruję Cie. To mod EVE. Environmental Visual Enhancements. ;)

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14