Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - baalnamib

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 14
31
Inne gry / Odp: Elite : Dangerous
« dnia: Śro, 07 Paź 2015, 22:23:33 »
Sory za kolejny DBL post na forum, ale wrzucę coś co mi się bardzo spodobało, ale trochę zdegustowało...

Liaedin (nazwa wymyślona dla Universum gry) - gwiazda typu widmowego F, 1.6 masy naszego słoneczka i o 2 razy większej od niego średnicy, widziana z odległości około 10 AU



Betelgeza - gwiazda której chyba nie trzeba przedstawiać. Promień gwiazdy - 5 AU wg wikipedii... tu niestety 2.5 AU...


A teraz właśnie wybieram się do VY Canis Majoris. Gdzie Frontier zachował skalę. Zostało mi jakieś (teraz jak piszę) 860 lat świetlnych do przeskakania. A po drodze multum systemów do zbadania.

Szkoda, że nie ma UY Scuti. To dopiero wielki sk...yn. :D


Edit:

Zapomniałem wspomnieć, wczoraj wyszedł patch 1.4. z CQC

32
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 07 Paź 2015, 00:39:41 »
DBL post usprawiedliwiony. ;)

Dewnołta Streszczenie
Miszmaszowy

- Dwóch światłych ludzi o mianach Ted i Maksmaps przysiedli społem z pozostałą kreatywną bracią, skonkludowali nad patcha o numerze 1.0.5 wydania. Nowość niesłychana, wśród o 1.1 wieści licznych, a zawierać będzie:
     - nowych kontraktów systemy, elastyczne niczym rajtuzy damskie z nylonu, dopasowane do ciał sztucznych, przez nas wysłanych, przez nasze umysły wytworzone. Im więcej, tym większa sposobność ich objawienia. < Rzecze tak Arsonide
     - ciepła przenoszenie udoskonalenia nowe: radiatory więcej ciepła przejmować będą, aktywnego chłodzenia, z chłodziarko-zamrażalek zjawisko nam powszechnie znane; ISRU swoje będzie generować niezależne; a pełne szkodliwych atomów, elektryczności zasilenie RTG będzie ciepło wydzielać, jako chłodziwo już bezużyteczne będzie. Prawdziwe to, chwalebne. - Rowerdjude
     - części wcześniej ukradkiem nam ukazane, nowe: kosmicznego latadła niejednokrotnego pożytku silniku analogia; unowocześnione: silniki odrzutowe obydwa, kokpit, zbiorniki i powietrza wpust z mk1 serii do 1.0.5 dodane będą
    - błędów od groma napraw dokonali, na forach znajdziecie ich opisanie: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Rzeczą oczywistą, iż prócz pobocznej niespodzianki, nad 1.1 prac zaniechań nie było. Chwalebne:

- Felipe, dalej z potworem toczy boje, z UI, który niczym Hydra, na jeden rozwiązywany problem kolejnymi bezlikiem odpowiada. Ale upartość i wszechstronność tego człeka zadziwia, opracował ról kerbali w kariery trybie wyjawienie. Nad głowami odważnych w podróżach kamratach, informacje znaleźć móc będziemy.

Sory ale dalej mi się trociny palą pod czachą...

- chwalą się, że sporo już zrobione i przygotowane z UI, więc mogą niebawem nad KSPedii implementacją pogłowić

- z 1.0.5 PartTools zapdtejtowane przez Majka się pojawi. Moderzy bedą mogli wybrać  szejdery wbudowane w grę użyć do modu, a także dodać swoje.

- Romfarer dalej w stejdżingu. (dalej to chyba k...a on to pisał). Pracował nad kontrolerem (skryptem) do ikonek od stejdżingu

- Danrosas popracował nad animacją kerbali, przerobił im jadaczki (nie wizualnie, a to jak działają w Unity)

- Nejtankell naprawiał błędy w 1.1, m.in. (Drangir, Twój ulubiony bug) klamptrony podążające za rakietami, akszyn grułps dla hamulców aerodynamicznych i pomniejsze idiotyzmy chwytaka

Reszta niewarta wspomnienia. Kasper w ESA na ewencie OpenESTEC, z Andreą dalej ogarniali media grułp, a francuska agencja kosmiczna szuka studenta co by ich pomysły przelał do KSP i potworzył filmy dla działu komunikacji. Jutro w Paryżu w jakimś muzeum będzie też kolejny ewent z użyciem KSP.

Bonus (Podwójny):



18+
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

33
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Śro, 30 Wrz 2015, 11:35:51 »
Ten specjal Pinkey'a jest bezbłędny.

34
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Śro, 30 Wrz 2015, 00:08:28 »
Był gdzieś na Joemonsterze artykuł o tym co zawdzięczamy branży porno. Między innymi rozwój kaset VHS. ;D


Z innej beczki:







35
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Wto, 29 Wrz 2015, 23:49:49 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jak będzie wyglądała sprawa modów?
Czy autorzy dadzą sobie radę, pewnie długo zajmie im dostosowanie modyfikacji do nowych standardów.
Jak ktoś coś wie w tej sprawie, to niech się wypowie.

Part-packi bez plug-inów powinny działać bez zarzutu, tu też zależy czy szablon configów się nie zmieni
Mody opierające się na pluginach - szczerze wątpię, czy cokolwiek będzie działać w pierwszych dniach od update'u, gra przy przesiadce na U5 jak powinieneś zauważyć, tez to w DN'ach zawierałem, że gra praktycznie można powiedzieć jest przepisana od nowa


SKRUD DEWNOŁTA
Edycja: Miki wydłubóje sobie oczy

Żartuję. Będę dziś łaskaw. (planowałem nawsadzać błenduf ortograficznych ile wlezie)  ;D

- Kolejny tydzień pracy nad UI: Majk dalej kajał się nad KSPedią, która już posiada ponad 100 elementów i usprawnił jej strukturę (drzewko zamiast listy)
- Felipe zaszalał, skubany. Nowy komp i zapiernicza (pewnie wziął na krechę i musi robić, by mieć pieniądze na spłatę): skończył prace nad liniami orbit, ikonkami, menusami kontektowymi i markerami pojazdów w Mapiuł, a teraz bierze się za "vessel recovery dialog". Okienko odzysku no!
- prace Romfarera nad stejdżingiem idą w dobrym kierunku. Zaczyna to działać, wyglądać i stare dziwadła graficzne idą w niepamięć
- DanRosas robił jakieś wydruki z grafikami i jakieś inne pierdoły do ich biura i kilka grafik do Twitter'a
- dalej bałwochwalcze tl:dr o tym jak jak UI teraz zajebiście wygląda i jak wiele im jeszcze zostało do roboty
- Ted ustawia skedżule dla QA by pasowały do planów wobec 1.1
- Adrea i Kasper siedzieli nad oglądaniem kanałów jutuberów zabiegających o członkostwo Media Grułp
- niżej tl:dr nafing łorf tu noł

I trzy posty z międzynarodowego:

Jim w wątku o GUI (skrót by Baal):
- poprzednie GUI składało się z 3 nałożonych na siebie różnych systemów, co skutkowało czasami dziwnym zachowaniem i brakiem responsywności tego co się staramy kliknąć. Teraz wszystko będzie skonsolidowane pod nowym Unity 5 GUI

Felipe z wątku o kompatybilności sejwów i kraftów:
- z całego wywodu wynika, że stokowi gracze bez grama modów powinni cieszyć się ze swoich starych sejwów. Czasami mogą się dziwoty dziać, ale ze względu na przesiadkę na nowy silnik, czy nową fizykę.

Felipe o DX12
- obsługa KSP nowego API od MS nie zależy od nich a od Unity.

Ja:A według Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ obsługę DX 12 w Unity wprowadzą z update'm 5.4 w Marcu 2016 (wtedy będzie zależało, czy Squad zdecyduje na implementację aktualizacji silnika

Ted'a wywód nie warty zachodu.


EDYTA!
Na śmierć zapomniałem o bonusie:



36
Inne gry / Odp: Elite : Dangerous
« dnia: Sob, 26 Wrz 2015, 22:53:39 »
Ostatni mój trip, Mgławica Kalifornia:







Później zapomniałem robić zrzutów ekranu -.-

37
Zaczekałbym aż 1.1 wyjdzie. Wtedy będziemy posiadać kompleksową wiedzę jak pliki lokalizacyjne są zbudowane. Można i spokojnie na czacie się ugadać, na forum. Pieniędzy z tego mieć nie będziemy, więc bez parcia i na spokojnie. ;)

38
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 23 Wrz 2015, 21:37:53 »
KSP jak i aktualne wersje i poprzednie od 0.18.4 działały na Unity 4.x, silnika którego stabilność wdziałaniu w 64 bitach było mierne. Squad po licznych życzeniach wypuścił wersję 64-bitową jako eksperymentalną. Był zaraz odzew, ze jest mocno awaryjna. -.-

W wersji 1.1 gdzie przemigrują do Unity 5.2 będziesz mógł nadal spokojnie grać w swoich 32 bitach i Kerbale powinnych chodzić nawet lepiej. Unity 5 (jak i poprzednie) od początku było tworzone z myślą o jak najszerszej multiplatformowości z ulepszonymi możliwościami, dodatkowymi efektami, ficzerami i wyleczone z mankamantów poprzedników, m.in. macoszne działanie 64 bit i memory leaks.

39
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Wto, 22 Wrz 2015, 23:56:35 »
Prawie normalny skrót dewnołta
Tym razem będę litościwy


- ubolewanie, że nie idzie im tak szybko
- niebawem QA się zajmie grą.
- do pomocy do tworzenia KSPedii zrekrutowali TriggerAU, gość znany jest z modu Kerbal Alarm Klok (jeśli dzięki pracy ze Składem zacznie olewać prace nad modem jak Romfarer na Lazorem to ja dziękuje)
- tańce radości bo zowerklokowany procek HarwesteR'a pozwala mu na szybsza kompilację kodu i o wiele szybsze uruchamianie gry. (Też się cieszę, supcio, fanfary, konfetti, koks, dz...ki i lasery oraz burrito)
- sam HarvesteR dzięki temu szybciej pracuje nad przeróbką/odświeżeniem/renowacją/remontem interfejsu użytkownika w MapWiuł
- produktem bocznym tego wszystkiego plus migracji gry na Juniti Fajw point Tuł będzie prawdopodobny dramatyczny skok w tym widoku (noł szit Szerlok). A to wszystko dzięki obsłudze wielowątkowości przez interfejs
- Romfarer dalej ryje w stejdżingu. A dokładnie nad edycją kolejności w wejkl asembli bilding  czy spejshangar, niestety troche mu to zajmie, bo do dosyć delikatna sprawa, bo bugfiksy tegoż psuje to co już było naprawione wcześniej
- Ted i Maks bawili się w planowanie update'u. Ten pierwszy skupił się na pomocy Majkowi i Dejwowi (TriggerAU) w KSPedii
- Andrea i Kasper przeglądają kandydatury strimerów i jutuberów do Media Grułp
- dziękują za przysłane prace konceptów na okładki na pudełko z grą
- przypominają że dziś w Boston w Masjacziusets rozdają nagrody Junity Ałards, proszą o krzyżowanie palcy, co po naszemu by trzymać kciuki za Ka eS Pe.

Bonus (tak można powiedzieć literacko):

40
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pią, 18 Wrz 2015, 12:14:37 »
Daj, ać ja pobruszę, a ty poczywaj

1. To był tylko stylizowany na starą mowę tekst, połączony z pseudopoetyckim laniem wody. :) + jeden rusycyzm
2. Właściwie po staropolsku nie da rady napisać tekstu o grach.
3. Co do ślunska godka. Jeśli się okaże, że możliwości lokalizacji KSP są zgodne z zapiwiedziami, to prócz naszej szlachetnej mowy można i będzie przełożyć na dialekt Bercika i Andzi. :)

EOT.

Konkurs na koncept okładki pudełka do gry idzie w najlepsze:

Jedna z prac niejakiego SquaredSpekz z forum międzynarodowego:



I mój faworyt autorstwa windows_x_seven  :D



Żeby nie śmiecić, link do wątku:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Uwaga. To, że taki konkurs się rozgrywa, to nie znaczy, że zieloni na pewno będą tłoczeni na płytach i do sprzedaży w sklepach. Bardziej podejrzewam o pewnego stylu rekrutację jakiegoś grafika do Squadu.

41
Obsługa techniczna / Odp: czy jest sposób na spolszczenie ksp
« dnia: Śro, 16 Wrz 2015, 23:11:57 »
Ze spolszczaniem zaczekałbym do 1.1. Wg zapewnień Squadu, po updacie lokalizacja KSP będzie o wiele prostsza.

42
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 16 Wrz 2015, 19:35:39 »
Za słowa uznania w mych niedoskonałych literackich starań, Wam kamraci mili, szczere podziękowania śle.

Dodam też, że KSPedia będzie gry elementem integralnym, pomocą od zaraz dostępną, odpowiedź wedle słów zapewnień satysfakcjonującą niosącą. Narzędzie te nie będzie przed ingerencjami zewnętrznymi osłonięta, dla rzemieślników spoza Squadu drużyny dostępna, na modyfikacje i rozwój przez lud pomyslów i idei nastawiony. Gracze, liczni, w wspólnych umysłów wysiłkach, siłę mądrości nieograniczoną stanowią.

Pamiętać też musimy, że Kerbali nadwiślańskiego języka, szlachetnego, o uroku niezmierzonym nauczyć móc będziemy... Dobre i słuszne to.

43
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Śro, 16 Wrz 2015, 00:40:07 »





44
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 16 Wrz 2015, 00:11:23 »
Skrót Dewnołta
Pogrubię ważne


- na starcie... o kodzie arkana wyjaśnion. Kod w edytorach przez latynosów pisany, przez człowieka pisany i przez człowieka rozumiany - przekompilowany być musi, by maszyny liczące zrozumieć je mogły na swe modły

- Felipe którego HarvesteR'em zwą, rozbudowy swej maszyny nie omieszkał wychwalić, o moduł obliczeniowy w Santa Clara przez młoty Intela wykuty, pewnikiem pod blachą zamontowany: i7 4790 z czterogigahercowym taktowaniem

- tytaniczne prace nad 1.1 ważnym  powodem były zwolnion, albowiem silnik Unity w wersji 5.2 się ukazał. Aktualizacja ta przyniosła usprawnienia w użytkownika interfejsie, a między innymi oddzielenie rysowania jego wizerunku od sceny geometrii. Skutkiem problemów wiele, do poprawki i rozmysłu się nadających

- w deszczowych i mrocznych czeluściach krainy Brytów, podpisem Mu się posługujący człek z Mike mianem, opracowywał rzecz wielką: KSPedia (®2015, Mike’s friend Josh). Zawierać będzie wiedzę ważną i nieoczywistą dla graczy całych stad, klawiszy przypisanie (alt+prawy przycisk urządzenia wskazującego: myszą zwany - jako etapem do paliwa przelewania etc.)

- chłodnej Skandynawii, wybrzeży Wielkich Fiordów Krainy mieszkaniec, Jim pod Romfarer'a przydomkiem znany nad etapowaniem kosmicznych karaweli usprawnień prace w czoła pocie prowadził. Przebóg! Szparagów po horyzonty widzę pejzaże...

- Ted, człek światły, do eksperymentów ludu zabiegania przejrzał, których liczba 380 wyniosła, mniej niż dziesiąta z nich część została wysłuchana i przyjęta oraz elektronicznym poselstwem potwierdzona

- na cyfrowych rysowników rycin ruchomych festiwalu CutOut Fest, Dan, DanRosasem mianowany, do pełni dumą został napełnion, gdyż dzieło z rąk jego: 1.0 Lącz Trejler przed publiką szeroką został zaprezentowany

- Max vel Maxmaps w audiencjach o 1.1, nad Unity 5.2 wdrożenia koordynowaniem i rachowaniem w tym tygodniu zaabsorbowany był

- Andrea i Kasper nad budową armii heroldów się głowią, prawdopodobnie jutro się rzecz zacznie, gdyż
        - posiadacze youtube konta z conajmniej 500-10000 subskrybentami i 250 odsłonami ostatnich obrazów ruchomych
        - prezenterami z witryny Twitch posiadających od 500 do 2500 popleczników
Zgłosić się będą mogli do weryfikacji i rekrutacji, a osobnicy z większymi zasobami wiernych parobków, skontaktować z Kasprem bezpośrednio móc bedą.

- mecenas sztuki, Kasper zaanonsował turniej dla coby bardziej utalentowanych spośród ludu na wizję i projekt okucia dla gry Kerbal Space Program tytułowanej

- Oaktree42, chłop pewnikiem jak dąb w dziedzinach kosmicznych wojaży, doczekał się swego debiutu w KSPTV, jego występy podziwiać możemy w każde Czwartki, o 3 godzinie po słońca najwyższego na niebie wzniesienia według uniwersalnego czasu

- radosna wieść niesie, gdyż Europejska Kosmiczna Agenda, zasugerowała KSP jako narzędzie objawienia pomysłów w ich Turnieju Księżycowym dla zainteresowanych żaków z całego Ziemskiego globu.

- przypomnienie też się znalazło, by oddać swój głos w Unity Awards i konkurach o Złoty Wihajster


Addendum satyryczne:

45
Inne gry / Odp: Elite : Dangerous
« dnia: Wto, 15 Wrz 2015, 21:44:01 »
Sory za odkop. Cała nadzieja w DLC Horizons z eksploracją planet. Na razie był teaser ale jestem ciekaw jak będzie to wyglądało w akcji

I obrazek na rozluźnienie...
Aaaaaaaaallah Ackbaaaaar


Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 14