Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - baalnamib

Strony: 1 ... 11 12 [13] 14
181
Modyfikacje / Odp: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
« dnia: Pią, 04 Kwi 2014, 11:18:57 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Kurczę, próbowałem zainstalować ten mod a tu nic. Gdy włączam Kerbale pojawia mi się kerbin bez chmur :/

A jak instalowałeś? Bo instalacja normalnie jak inne mody.

Poza tym wersja 7-1 to już dedyk na 0.23.5

182
Wyzwania / Odp: Najbrzydszy łazik ever!
« dnia: Czw, 03 Kwi 2014, 23:15:51 »
Może w brzydocie nie wygra... ale....

W odpowiedzi na coraz to większe zapotrzebowanie wyrafinowanych forteli w szturmowaniu wrogich KSC bezprawnie przetrzymujących Święte Kraale, chciałbym zaprezentować o to wielkiego Żelaznego Królika Krojańskiego!



Niestety, chciałbym przeprosić, ale w trakcie budowy jedno uszko trochę klapło

Ach ta dbałość o szczegóły!




Gdy Twój wróg oszołomiony wspaniałością tego Królika przyjmie go w postaci prezentu, pozwalasz żołnierzom, którzy schowali się w jego trzewiach czekając na zmierzch by rozpoczęli akcję!





Przypominam, wojownicy są dodatkowo płatni




Jeśli nie będziesz zadowolony z Królika, to możesz zamówić Wielkiego Żelaznego Sandacza! Który jest w fazie projektowania

183
Modyfikacje / Odp: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
« dnia: Czw, 03 Kwi 2014, 11:23:59 »
Od dłuższego czasu mod przeszedł potężną transformację. Teraz jest wersja 7-1 znacznie różniąca się od tej zaprezentowanej przez Schulze. Dodane zostały chmury wolumetryczne, chodzi płynniej i stabilniej. Mod aktualnie też jest pod nową nazwą:

Environmental Visual Enhancements


Aktualny link do wątku na międzynarodowym:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Dziś zrobiona przeze mnie galeria:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

184
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 03 Kwi 2014, 11:18:34 »
Quicksave'y i ich wczytywanie w trakcie lotu np. samolotem w atmosferze działa perfekcyjnie.

185
Poproś o pomoc / Odp: Loty na inne planety
« dnia: Czw, 03 Kwi 2014, 00:03:51 »
Zanim się zamknie wątek, jeśli chodzi o aerobraking polecam:

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Czyli dwoma słowy: kalkulator aerobrakingu :)

186
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 02 Kwi 2014, 08:33:57 »
Musiałem wczoraj wieczorem wyjść, bo miałem sytuację awaryjną.

Steam jeszcze mi jakieś 8MB ściągał... Jakiś Bugfix?

187

Cytat: Komunikat nr. 1
Zarząd Somtaaw Aerospace Foundation wyraża głębokie zaniepokojenie ostatnimi wydarzeniami związanymi z niedawną katastrofą statku Konsul. Wszyscy członkowie Rady Nadzorczej, Zarządu i pracownicy korporacji składają najszczersze kondolencje rodzinom i przyjaciołom ofiar katastrofy oraz ubolewa nad nieocenionymi stratami w środowisku naturalnym, które są wynikiem tego strasznego wypadku.

SAF jako firma samodzielnie działająca w gałęzi wydobywczej i eksploracyjnej z równym niepokojem przygląda się ostatniej eskalacji działań sabotażowych dokonywanych przez zagorzałych separatystów sprzeciwiającym się rozwojowi kosmicznych technologii. Zwłaszcza gdy oni sami z tych zdobyczy korzystają.

Pomimo, że katastrofa frachtowca będącego dziełem niezłomnej pracy najlepszych umysłów naszej cywilizacji bezpośrednio nie dotyczyła spraw, sprzętu oraz patentów należących do SAF, to kolaps na rynku jaki obecnie jest obserwowany popycha firmę do zdecydowanych działań obniżających straty finansowe jakie mogą w najbliższej przyszłości się pojawić. Dokładne informacje o tych postanowieniach są w bieżącej chwili poufne. W odpowiednim czasie będą przekazane pracownikom i naszym kontrahentom.



---INFORMACJA PRASOWA---
Cytat: Komunikat nr.2
W ostatnim czasie doszło do bezprecedensowego zdarzenia na księżycu naszej macierzystej planety, Minmusie.

W tym samym czasie gdy doszło do katastrofy Konsula, zgodnie z naszym standardowym harmonogramem, załoga stacji wydobywczej w ramach corocznej wymiany personelu bazy udała się ze swojej placówki "Odonata" na pokładzie lekkiego promu "Delerium" na niską orbitę Kerbinu. Po osiągnięciu celu statek zadokował do samolotu kosmicznego "Tristan", na pokładzie którego czekała nowa zmiana.


Delerium z Kerbinem w tle


Zgodnie ze standardowymi procedurami bezpieczeństwa załogi zamieniły się statkami, raportami i niezbędnymi autoryzacjami zgodnie z dyrektywami wewnątrzfirmowymi.
Tristan powrócił na powierzchnię Kerbinu, a statek Delerium z nowymi przeszkolonymi pracownikami dokonał transferu na Minmus.
W tym samym czasie 4 satelity komunikacyjno-badawcze krążące na różnych orbitach wokół księżyca oraz sama stacja zostały przełączone w tryb oczekiwania w celu ich standardowej konserwacji. Konserwacje takie są przeprowadzane zdalnie z Kerbinu.

Po 48 godzinach lotu nowa załoga w składzie (utajnione) dokonała precyzyjnego lądowania nieopodal bazy "Odonata".



Nowy personel szybko odkrył, że baza różni się od tej z raportów swoich poprzedników. Początkowo myślano nad upadkiem kilku mikrometeorytów lub innych małych obiektów, ale pierwsza pobieżna inspekcja terenu wykluczyła taką możliwość. Brak jakichkolwiek śladów po ewentualnym bombardowaniu kosmicznymi śmieciami , których pozycję na bieżąco śledzą wszystkie firmy działające w branży. Uwagę załogi stacji zwrócił wyrwany wraz mocowaniem panel słoneczny typu Gigantor (1), wywrócony do góry kołami łazik badawczy K9 (2). Równocześnie na terenie placówki odkryto obecność elementu niezidentyfikowanego pojazdu kosmicznego oraz zawór KAS (3), który na pierwszy rzut oka wygląda na taki sam jaki używany jest przez firmę. Przy bliższych oględzinach nie znaleziono na obydwu znaleziskach żadnych oznaczeń właściciela, ani producenta (dyrektywa 5668 o identyfikacji używanych urządzeń, XVII Międzynarodowe Sympozjum Eksploracji). Na dystansie około 30 metrów na zachód od bazy znaleziono dwa oddalone od siebie o 4 metry wypalone ślady na powierzchni (4) oraz niewidoczne na ilustracji ślady po stopach podwozia typu LT-2. Wstępnie oszacowano po śladach, że lądujący tam pojazd musiał ważyć około 20 ton! Sprawdzono natychmiast wszystkie dane telemetryczne, radarowe i lidarowe poprzednich misji, żaden statek należący do SAF i innych korporacji o podobnych gabarytach nie zbliżał się do strefy wydzielonej, ani nie lądował. Rodzaj osmolenia i zaszklenia powierzchni wskazuje na użycie silników typu Aerospike. Najbardziej zdumiewającym faktem jest brak wykrycia statku przez urządzenia znajdujące się na satelitach (mimo, że one były w stanie spoczynku radar wysokościowy i inne podsystemy najniższego poziomu są zawsze włączone). Zgodnie z procedurami kamery w pustej bazie są wyłączane, zatem nie istnieje żaden zapis audiowizualny otoczenia bazy z czasu wymiany. Trwa aktualne dochodzenie czemu żadne z wielu urządzeń nie wykryło jakiegokolwiek większego obiektu na orbicie Minmusa, co spowodowałoby awaryjne uruchomienie wszystkich systemów bazy i nadanie odpowiedniego sygnału do siedziby SAF.

Najbardziej wstrząsającym odkryciem po próbie ponownego uruchomienia bazy były początkowo interpretowane jako błędne dane o złożu Kethanu, nad którym położona jest baza. Ale po kilkunastu próbach resetu i kalibracji urządzeń oraz wykorzystaniu 3 różnych satelitów skanujących, co wiązało się najbardziej dokładnymi jak nigdy dotąd pomiarami odkryto brak 32 metrów sześciennych czystego stężonego Kethanu z 350 jakie zostały przed wymianą załóg. Nie odnotowano, żadnego wycieku w promieniu kilku kilometrów od bazy. (w przypadku wycieku takiej skali w pobliskich dolinach i zagłębieniach wytworzyłaby się bardzo rzadka, marginalna atmosfera, która mogłaby się utrzymać przy powierzchni Minmusa około 30 dni).


Wydział Bezpieczeństwa SAF początkowo prowadząc dochodzenie wyjaśniające incydent ustalił:
- lądujący statek w strefie bazy musiał mieć aktywne systemy maskujące lub doskonale pochłaniające fale radarowe poszycie.
- osoby znajdujące się na obcym statku dobrze były poinformowane o harmonogramie resetów łączności i innych systemów związanych z aktualizacjami oprogramowania, kalibracji radarów i lidarów, ponieważ ślady cieplne zostawiane przez silniki statków dużych rozmiarów są "wystarczająco zauważalne" nawet dla słabych detektorów cieplnych. Zatem lądowanie i start dokonano w trakcie gdy odpowiednie urządzenia były wyłączone w celach konserwacji.
- nadal nie wiadomo w jaki sposób ktoś obszedł zabezpieczenia bazy i oszukał systemy bezpieczeństwa.
- dane komputerowe nie wskazują, że obydwa wiertła KE-X130 zostały użyte, ale w obydwu końcówki cechują się kilkukrotnie większym zużyciem niż przewidywano.
- odnaleziony, niezidentyfikowany zawór KAS nosi ślady bardzo intensywnego użytkowania charakteryzującym się o wiele większym niż przewidują normy ciśnieniem przesyłanego Kethanu.
- mechaniczny licznik przebiegu łazika K9 wskazuje większą o 5 km i 32 metry drogę przebytą od pozostawienia jego w bazie. Stan kół i pozostałego wyposażenia pojazdu wskazuje, że ze sprzętem nie obchodzono się zgodnie z regulaminem SAF. (o jego aktualnej pozycji nie mówiąc - przyp.)
- wnętrze habitatu i modułu dowodzenia nie noszą śladów użytkowania, co wskazuje na zdalne przejęcie lub podłączenie się do systemów stacji od zewnątrz

Wniosek: Dokonano nieautoryzowanego użycia sprzętu oraz wrogiego wtargnięcia do strefy wyznaczonej stacji Odonata należącej do własności Somtaaw Aerospace Foundation.

WB SAF sugeruje:
- zmianę procedur bezpieczeństwa ....(utajnione)...
- zmianę procedur konserwacji systemów łączności, badawczych i obserwacyjnych
- zmianę metody wymian załóg, tak aby co najmniej 1-2 członków znajdowało się w placówkach bez przerwy (wykluczając sytuacje wymagające pilnej ewakuacji)
- wzmocnienie ochrony poprzez utrzymywanie ciągle pracującego systemu monitoringu i oświetlenia baz na powierzchni, stacji orbitalnych oraz innych instalacji
- opracowanie, a następnie wdrożenie biernych i aktywnych systemów obronnych ... (utajnione)....
- dokładny audyt i "nieinwazyjną" inspekcję w celu wykrycia ewentualnego sabotażysty, szpiega przemysłowego lub innego czynnika destabilizującego
- dokładniejszą obserwację i analizę postępów śledztwa prowadzonego w sprawie ED Konsul/ Zważywszy na czynniki czasowe, sprawy mogą być ze sobą powiązane
- dokładne śledzenie poczynań separatystycznych organizacji sprzeciwiającym się lotom kosmicznym.

O dalszych postępach prac wyjaśniających sprawę informować będziemy w czasie wyznaczonym przez Radę Nadzorczą SAF.

Oficjalne stanowisko Somtaaw Aerospace Foundation
Rzecznik Prasowy



Edit: Drobne poprawki...

188
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pon, 24 Mar 2014, 10:15:56 »
Właśnie obejrzałem fragment z KSP-TV: Squadcast NASA Pack Reveal spectacular! i zmiany które zauważyłem:



1. Niestety nie widziałem na jakiej zasadzie asteroidy są spawnowane i wykrywane. Jak ten kaszalot najeżdżał kursorem na asteroidę to wyświetlało "Unknown Object" z informacjami o prędkości, bieżącej wysokości względem obiektu w którego jest sferze wpływów oraz uwaga: jest to skwitowane "Last known position"

2. Jak przyjrzycie się navball'owi to przy informacji o DV manewru dodali opcję dzięki której będzie można anulować manewr bez kombinatoryki w mapview.



Do dokowania do asteroidy tu facet używa portu dokującego wyposażonego w coś podobnedo go grappling hook z KAS. Widziałem sam moment przechwycenia asteroidy i dużo to się nie różni od zwykłego dokowania.

Będę dopisywał na bieżąco.

EDYTA:

Nowe zbiorniki i silniki. Z nowych silników jest klaster z 4 silnikami i jeden spory, coś w stylu titana z KW Rocketry.


Najlepszy ficzer. WARP w KSC i Trackin Station.

EDYTA2:
kolejny super ficzer:
Lolbster i jego dyskoteka:

Kolorowe światła. Uwaga: kolor ustawiamy tylko w VAB lub SPH.

189
Inne / Odp: SAF - SOMTAAW Aerospace Fundation
« dnia: Czw, 13 Mar 2014, 12:27:58 »
Kotto Kriedrich Kon Kerbenburg



Najnowszy nabytek w departamencie FRAK. Sterowiec z dwoma balonami nośnymi wyprodukowanymi przez Hooligan Labs spięte z kadłubem na którego pokład może wejść 16 pasażerów + pilot.
Dedykowany jest on do bezpiecznego przewozu badaczy na małe, średnie i duże odległości, największą i zdecydowanie przeważającymi zaletami sterowca są znikome koszty użytkowania, możliwości lądowania w każdych warunkach i potencjał do czego może być użyty. Jednakże niskie koszta i udźwig są okupione niskimi prędkościami jakie ten statek powietrzny osiąga, co niestety przekłada się na ogromne czasy przelotu nawet na stosunkowo małych odległościach.



Dodatkowo w razie awarii kadłub może opaść na grunt lub wodę bezpiecznie na spadochronach. Jednakże ze względów na 100% pewność technologii zaniechano wdrażania systemu odrzucania balonów od statku. (O ile organizacje rzeczników praw kerbali nie zacznie lobbować takiego pomysłu.

Klimatyzowane wnętrza urządzone wg katalogu Hitchhikckera, czyli najnowszy krzyk mody zapewniający odpowiedni komfort podróży i pracy naszych badaczy.

Dane Techniczne:

Masa własna: 27 944 kg.
Maksymalny udźwig: ok. 100 t
Pułap maksymalny: 17 700 m n.p.m.
Prędkość maksymalna: 27,5 m/s (mierzona na 1 km n.p.m.)
Prędkość przelotowa: 10 m/s (mierzona na 1 km n.p.m.)
Napęd: 2x FS1PEE - śmigłowe silniki elektryczne ze zmiennym wektorem ciągu wynoszącym 30 kN, zasilane z baterii FS3 ładowanymi 16 ogniwami RTG. Stabilizowane dwoma IAS.

Galeria:

190
Inne / SAF - SOMTAAW Aerospace Fundation
« dnia: Czw, 13 Mar 2014, 00:33:32 »
SOMTAAW AEROSPACE FOUNDATION*



Będąca jednym z liderów podboju kosmosu, należąca do Kerbińskiej Izby Eksploracji Układu "KIEU" korporacja SAF zazwyczaj zajmuje się wydobyciem Kethanu na Mun i Minmus (w przyszłości na Dunie), ale i także eksploracją planet znajdujących się w układzie Kerbolu, telekomunikacją** oraz posyłaniem Kerbali tam gdzie żaden Kerbal nie postawił swojej zielonej stopy.



Rada nadzorcza i rada zarządu postanowiła publikować w bliżej nieokreślonych przedziałach czasu postępy z eksploracji Kerbinu i kosmosu, badań i pozostałych dziedzin którymi firma się zajmuje.

Na początek zaprezentowany zostanie jeden z pojazdów atmosferycznych należący do Departamentu FRAK (Flota Rekonesansu Atmosferycznego Kerbinu)


Dzięki pojazdom należącym do FRAK, badacze nie mają problemów z dostaniem się do odległych miejsc na naszej planecie jak i na stację Xibalba wraz zaopatrzeniem dostarczanym w kontenerach wyprodukowanych przez KAS (Kerbal Attachment System)


Od lewej: samolot SSTO Omega mk. 2, samolot Dzeta mk. 3, cysterna "Tanker", sterowiec pasażersko-badawczy Kotto Kriedrich Kon Kerbenburg (KKKK)*** i samochód obsługi towarowej Post-V


Uwaga! Prezentacja będzie uzupełniana w miarę wzbogacania się działu marketingu w kolejne materiały fotograficzne. (Pisałem pisałem i padam na pysk, jutro wrzucę coś o sterowcu)




Ciekawostki:
 - Firma miała nazywać się pierwotnie: Kerbińska Unia Rozwoju Wydobycia i Aeronautyki. Po burzy mózgów i rozpatrzeniu wniosków oraz ewentualnych skutków kontrowersji ze skrótem zaniechano wprowadzenie tej nazwy i jednogłośnie przyjęto aktualną markę.

*Nie sugerować się fundacją w nazwie. Korporacja jest nastawiona na profit i nie wspieramy początkujących producentów tanich zamienników taśm. Akwizytorom serdecznie dziękujemy.
** nie, nie, nie i jeszcze raz nie stosujemy sygnałów podprogowych. I ponownie ponawiamy wcześniej ponawiane dementi, że nasza rada nadzorcza nie jest obsadzona przez wysokich mierzących średnio 1,70 m różowych kosmitów o małych głowach w stosunku do tułowiu z jakiejś tam planety "Ziemia". Nonsens!
*** Kerbal który był jednym z projektantów oraz zarejestrował nazwę tego sterowca został dyscyplinarnie zwolniony. Wybór nazwy wbrew zaleceniom rady zarządu uzasadniał posiadaniem przodków z III Kreichu.

191
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 06 Lut 2014, 12:08:04 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Zostaną poprawione łączenia między rakietami i liczenie fizyki dla nich. Niesamowite, jeszcze kilka miesięcy temu było to niemożliwe (nie licząc modów, które  to naprawiły)! Będą teraz solidniejsze i sztywniejsze, ale oczywiście aspekt gibania się w grze w pewnym stopniu pozostanie.


Mniej więcej wdając się w szczegóły poprawka będzie zwłaszcza widoczna w sytuacjach kiedy na launchpadzie (w trakcie odpalania się fizyki) z dziwnych przyczyn odpada mainsail od pomarańczki lub radialny dekupler mimo braku dużych przeciążeń puszcza (nawet z asystą pajęczyny taśm). Finito z takimi absurdami, ale nie z tym, że niektóre konstrukcje będą nadal się zachowywać jak Tacoma Bridge ()

Bardzo dobrze. Widok rakiet falujących jak cellulit teściowej będzie zachowany. Bądź co bądź nadal hasło moar struts będzie jak najbardziej aktualne.


Btw. Zbadać biomy na słońcu jak Północnokoreańscy astronauci :D

192
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 05 Lut 2014, 13:47:44 »
Squad pierwotnie zapowiadał, że MP w KSP to odległe Sci-Fi jednym słowem. Ale przy gotowym i ciągle rozwijanym modzie prędzej jeśli będą chcieli wdrożyć to bardziej go zaimplementują. Druga sprawa, jak rozwiązać problem z serwerami, których utrzymanie też kosztuje, jeśli to ma być zrobione tak na profeskę lub bazować na dedykach opłaconych lub postawionych przez graczy.

Też z ich bełkotu kiedyś można było wyłuskać, że MP bardziej na zasadzie chwalenia się dokonaniami, dołączyć do gry jakiś mechanizm socialnetworkingu. (to akurat gdzieś pojawiła się plota przy kwestii proceduralnych systemów gwiezdnych)

Źródła nie podam, bo nie chce mi się maglować pierdyliardów wyników gugli.

193
Obsługa techniczna / Odp: Mechjeb nic nie robi (v. 0.23)
« dnia: Czw, 30 Sty 2014, 12:26:24 »
Jeśli chodzi o korkociągi:
1. S.A.S.S. - sprawdź, czy nie masz włączonych jakichś pozycji, czy POD kontrolujący w momencie startu jest skierowany w stronę zenitu.
2. Może konstrukcja rakiety nie pozwala na utrzymanie kursu, za słaby SAS, środek ciężkości, symetria.
3. Masz jakieś dodatkowe mody wpływające na aerodynamike, fizyke, właściwości silników?

AutoWarp:
Czy chodzi Ci o Warp Helpera czy opcję przy różnych okienkach jak Maneuver Planner itp?
Do manewrów o wiele lepiej korzystać z Warp Helpera (i tu pilnuj co zaznaczasz: periapsa, apoapsa, manewr, a w polu wpisywania czasu nie używaj "-"). Autowarp, krótko mówiąc: działa kijowo.

Daj znać jakie mody jeszcze masz. Spróbuj samego MJ na czystym KSP także.

194
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Pochwal się pulpitem
« dnia: Śro, 29 Sty 2014, 01:27:09 »
Nie lubię bałaganu. :)


195
Inne / Odp: Dom. Prawdziwy, przyjemny dom.
« dnia: Wto, 28 Sty 2014, 14:11:35 »
Hahahaha the best home evah.

Okiennice i talerz rozłożyły mnie na łopatki :D

Strony: 1 ... 11 12 [13] 14