Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - baalnamib

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14
166
Inne gry / Homeworld - Remastered
« dnia: Czw, 07 Sie 2014, 01:12:08 »
Znalazłem w internetach:

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Co by tu powiedzieć. Klasyka, gry które pochłonęły kawał mojego czasu wracają z pono potężnie odświeżoną szatą graficzną (podrasowane modele, tekstury, efekty), z kompatybilnością z nowym hardware'm i software'm, czyli wielkie: "o k...a!"

Czyli znów będą lecieć łzy przy akompaniamencie Adagio for Strings Samuela Barbera. Spoiler:
Pamiętam jak po wielu zawalonych wieczorach i nie przespanych nocach, w końcu ukończyłem 1'kę, po obejrzeniu outro'a i credits'ów siedziałem chyba godzinę patrząc tępo w main menu zdając sobie sprawę, że innej takiej gry już nie zrobią. Powinni dorzucić jeszcze Cataclysm. Najmroczniejszą część z serii.
2'a świetnie dziedziczy miodność pierwowzoru, szczęka opada, ale niestety nie potrafi tak kopnąć fabularnie człowieka w ryj jak jedynka.

Bonus:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Pride of Hiigara z Guide Stone jako podstawka... Gdyby nie ta cena... Ale na przykład figurką Karan S'Jet bym nie pogardził. :)

Film z porównaniem wielkości statków z 2'ki:

167
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Śro, 06 Sie 2014, 01:21:57 »
Chwaliłem się tym na czacie:



Dojdzie ich, dojdzie....

168
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Poland Can Into Space!
« dnia: Wto, 29 Lip 2014, 18:11:24 »
Od dawna mamy nawet spory wkład w podbój kosmosu. Wiele z tych urządzeń latających poza naszą atmosferą ma na pokładzie aparatury Made in Poland. :) Nawet na ISS. Właściwie stworzenie takiego organu nie jest jakieś specjalnie konieczne, ale właściwie upraszcza sprawę współpracy naszych uczelni, politechnik, tudzież zainteresowanych firm z całym ESA. Godnym pochwalenia jest na przykład sukces z naszym silnikiem Hall'a.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Zacytuje siebie z innego forum:

FROM NOW, SPACE IS:

169
Wiem o tym, ale dla potrzeby lekkiego podkolorowania opisu wtrąciłem. Ale można zasymulować posyłając statki w takie miejsca i odpowiednio ustawić orbitę. Mówię o punktach L3, L4 i L5, bo L1 i L2 w KSP są nie możliwe do zasymulowania, a okres musi być dokładny co do setnych części sekundy, by przypadkiem nasz obiekt nie zechciał wejść w inną sferę wpływów).

170
Mały Update:

Dostarczono właśnie moduł komunikacyjny, który ma wspierać w przyszłości satelity komunikacyjne dalekiego zasięgu planowane na orbitach poza orbitą Mun i punktach libracyjnych. Rozważana jest możliwość użycia go do bezpośredniego kontaktu z przyszłymi koloniami.

Anteny: 1x Reflectron GX-128 o zasięgu 400 mln km. 4x Reflectron KR-14 o zasięgu 60 Mln km, 4x Reflectron KR-7 o zasięgu 90 tys km, 8x CommTech EXP-VR-2T o zasięgu 5 tys km

Aktualne parametry stacji:

Technikalia:
Waga: 159.69 ton (148,64 wcześniej)
Party: 943 (832 wcześniej)
Rozmiary: duże :)
Orbita: 150/150 km, inklinacja: 0 stopni.
Ilość startów do złożenia = 11 (w planach łącznie ok. 14-15)
Elektryka: 154330 jednostek
Monopropelant: 3440
Napęd manewrowy: 72 silniczki RCS

Galerya:





171
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
:o Jak wygląda Twój komputer?!
Modułowa konstrukcja całkiem niezła. Masz tam jakiś moduł dowódczy? Dodałbym jeszcze jakiś moduł z portami dla wahadłowców.
Podziwiam, że chciało Ci się to składać, ja staram się wynosić stację w max 3 misjach.

Skromnie:
I5 3470, po 3,2 Ghz na jajku, max 3,6 (wyłączyłem Turbo, bo boxowe chłodzenie strasznie wyje po półgodzinie jak zegary tykają na 4Ghz)
8 GB DDR3 na 1600 Mhz szynie
GF450 1 GB na DDR5 - (jak będę miał w końcu fundusze to się przesiądę na 760'tke)
Winda 8.1 64 bit.
Kerbale uruchomione na 64 bitach.

Jakieś obserwatorium też tam wsadzę.

@Jack
Na 2,25 km Kerbale zatrzymują mi się na 10 sekund. Potem jedna sekunda w grze trwa około 2 w rzeczywistości. Te ustawienia fizyki robią jednak swoje.

@Kadaf
Dziękuję. Postaram się nie spartolić dalszej pracy. :)

172
Po namowie Kadafa publikuję stację nad którą ślęczałem od wczoraj:

A o to ona:


ODIN - LKOS Science Lab and Habitation
Budowa modułowa, w pełni wolność w aranżacji. Aktualnie stacja składa się 10 modułów:

4x Habitaty mieszkalne wraz modułami jadalnymi. Dobrze wyposażone. Dzięki sieci satelitów komunikacyjnych, opóźnienia na łączach są minimalne, co daje niezakłóconą komunikację z powierzchnią planety niemal w czasie rzeczywistym.


2x Moduły Badawcze z magazynami na przechowywanie próbek, narzędzi, snaków i innych śmieci niezbędnych nieustraszonym kerbalom do pracy. Na ilustracji niżej widać także moduł, który stanowi skrzyżowanie dróg komunikacyjnych wewnątrz stacji. Na Odinie są takie dwa. W każdym bądź razie można ich dodać więcej i sprawić że baza będzie miała kompletnie inny kształt, na jaki tylko wyobraźnia pozwoli.


2x Moduły Energetyczne Transformatorowe. Zawierają po 4 panele Gigantor, 24 pojedyńcze tafle na obudowie  oraz pojedynczy port dokujący, gdy w przyszłości zaszła by potrzeba dodania kolejnych paneli. Na słupach pomiędzy panelami można zauważyć połączone ze sobą eksperymentalne urządzenia do .........########### utajnione ###########......, które w przyszłości  pomogą rozwiązać problemy energetyczne w trakcie misji daleko od Kerbolu, gdy energia z jego promieni jest nie wystarczająca by zasilić nawet mikrofalówkę.


Technikalia:
Waga: 148,64 ton (na razie tyle, bo stacja jest w trakcie rozbudowy). Jeszcze moduł komunikacyjny dalekiego zasięgu i jakiś port na 4 średnie, 2 małe i senior doki.
Party: 832
Rozmiary: duże :)
Orbita: 150/150 km, inklinacja: 0 stopni.
Ilość startów do złożenia = 10 (w planach ok. 14)
Elektryka: 146300 jednostek
Monopropelant: 3120
Napęd manewrowy: 64 silniczki RCS

Galeryja:





Przemeblowanie stacji:


Aktualny stan:







Jak znajdę wenę na te doki i moduł komunikacyjny, wątek zaktualizuję. :)

Mody: Figaro GPSS, Mechzjeb, RemoteTech

173
Gotowe poradniki / Odp: Orbity Stacjonarne
« dnia: Wto, 22 Lip 2014, 12:11:33 »
Sorad,

Czy mógłbyś zrewidować przypadkiem wysokość semistacjonarnej nad Kerbinem, gdyż zgodnie z obliczeniami kolegów z międzynarodowego i wiki znajduje się na wysokości 1585 km (okres orbity wynosi wtedy 3 godziny, a uwzględniając długość doby solarnej orbita jest 3 km wyżej i trwa 25 sekund dłużej). Sprawdzone także w autopsji. :)


Drugi post użytkownika PakledHostage w tym wątku o jego świetnym modzie:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Autopsja:



BTW. Świetna robota!

174
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pią, 11 Kwi 2014, 11:32:53 »
Czytając, nawet pobieżnie można wywnioskować:

- kontrakty (czyli zlecenia misji kosmicznych za które będą jakieś profity, jakaś Kerbalska waluta czy pkt nauki)
- drobne poprawki animacji, lub jakieś nowe
- nowe i mocno poprawione tutoriale (od nowych graczy szło sporo shitstormu, ale zawsze jest Scott Manley) ;]
- poprawa optymalizacji i bugfixy do błędów ktore wyszły na wierzch przy 0.23.5
- Squad nigdy na więcej jak tydzień od update'u nie podaje dokładnego changelog'a (patrz. ficzer z zapisywaniem quicksave'ów, mój post w wątku o 0.23.5)

175
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 10 Kwi 2014, 09:52:37 »
W Squad jak to bywa u nich mała zmiana planów: miast Devnote Tuesdays w tym tygodniu mamy Devnote Wednesday. :) Do tego krótki:

Moja angielszczyzna nie jest jakaś tam uber (bo uczyłem się branżowego angielskiego, spoza IT) ale pobieżnie przetłumaczę:

Felipe (HarvesteR): Przegrupowaliśmy się i wracamy do starego trybu pracy nad grą po zamieszaniu wywołanym ARM packiem. Cieszę się z tego jak on został przyjęty, to było szalone, ale oplacało się. W tym tygodniu będę się zajmował rzeczami, które musiałem odłożyć w ostatnich kilku tygodniach, implementacją kontraktów z Mike'em i Jim'em w 0.24, pomagał Alexowi w poprawie problemów z tracking system (mocno uprościłem, ale domyślam się, że chodzi o dziwactwa wyprawiające same z się z orbitami - przyp. Baal), poprawą dziwnych błędów w ARM. Generalnie upewnianiem się, że maraton prac do patcha 0.24 idzie w dobrym kierunku i jestem zadowolony z postępu przy kontraktach.

Alex (aleXmOra): W ostatnim tygodniu był release ARM Patch'a, więc pilnowałem czy wszystko było w porządku z downloadem update'u i monitorowałem pracę serwerów. Mieliśmy kilka problemów z serwerami, które zajęły mnie przez dłuższą chwilę, ale później wszystko działało już świetnie. Teraz, po rozmowie z Felipe, pracuję nad statystykami dotyczącymi gry na naszej stronie internetowe (znowu, do użytku wewnętrznego).

Mike (Mu): Kompletnie przerobiłem (od początku - przyp. Baal) system kontraktów! Nowa wersja daje więcej wyboru, modowalności i szerszą gamę interesujących kontraktów. Dodatkowo (i tu nie wiem jak to ugryźć?! - Baal) różne firmy produkcyjne mające duży wpływ na to jak te kontrakty będą generowane. (Czyżby kontrakty na zasadzie, że prywaciarz daje nam zlecenie na ustawienie satelity telekomunikacyjnego na geostacjonarnej?? - Baal)

Marco (Samsonart): Poprawa kilku błędów po realease'ie i wieloma sprawami ze wsparciem, tak jak zawsze bywa w pierwszym tygodniu po wyjściu każdego patch'a.

Daniel (danRosas): Doszlifowuję animacje. Tak, dobrze widzicie, doszlifowuję animacje i latam tam i z powrotem prowadząc dialog z naszym dźwiękowcem Edu. Także, niedługo pojawi się render. (Och tak, ile ja widziałem już animacji jak kerbal podnosi kamień itp... - Baal)

Miguel (Maxmaps): Pomagałem organizować wszystko związane z premiera ARM, miałem o wiele więcej na głowie w czasie gry Calisker i Rowsdower byli na dobrze spędzonym wypoczynku. Teraz czas na pracę nad 0.24

Bob (Calisker): Spędziłem trochę czasu poza wydaniem ARM a teraz zajmuję się pewnymi rzeczami po spotkaniach na GDC. Staram się być na bieżąco z 0.24. Również próbuję grać trochę w KSP i mam nadzieję, że zakończę kilka rzeczy w karierze.

Ted (Ted): Pracowałem wraz QA team'em nad tutorialami i teraz wygląda to naprawdę ładnie. Dodatkowo, intensywnie obserwuję raporty o błędach, próbując niektóre rozwiązać. Dziękuję Wam, że zgłaszacie nam błedy, to ogromna pomoc z waszej strony.

Anthony (Rowsdower): (Pierdu pierdu o urlopie i nic ciekawego - baal )

Eduardo (Lalo): Przegląd planów i dat wydań.


Czyżby drugi patch w tym miesiącu??

176
Poproś o pomoc / Odp: Bezpieczna lądowanie dużymi rakietami
« dnia: Śro, 09 Kwi 2014, 17:53:31 »
Nie wiem czy Cie wyrzuciło z czatu czy wyszedłeś, ale zdążyłem na nim napisać:
 
(poprawione literówki)
(17:47:56) baalnamib: Deshrin, na Twoje pytanie jest jedna odpowiedź
(17:48:06) baalnamib: znana wszystkim bez liku
(17:48:11) baalnamib: albowiem powiadam Ci
(17:48:15) baalnamib: moar struts
(17:48:16) baalnamib: :)
(17:48:53) baalnamib: i przetweakuj spadochrony
(17:49:06) baalnamib: by ich kolejne inne sekcje otwierały się na innych wysokościach
(17:49:13) baalnamib: żeby nie szarpało w jednym momencie

177
Aktualności / Re: KSP 0.23.5
« dnia: Śro, 09 Kwi 2014, 00:17:29 »
UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! POZOR!

Zgodnie z wątkiem na międzynarodowym forum wraz z 0.23.5 dodano możliwość zapisywania własnych save'ów i ich odczytywaniu dowoli.

Wystarczy ALT+F5 by zapisać quicksave'a wg własnej nazwy i ALT+F9 by go wybrać z listy...

Czemu SQUAD tego nie anonsował... Ten kto miał to upublicznić zakrztusił się tortillą i zapomniał??

Żródło:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Sprawdzałem, działa.

178
Aktualności / Re: KSP 0.23.5
« dnia: Wto, 08 Kwi 2014, 20:53:33 »
Nie zapominajcie moi drodzy, że światło białe jest rozszczepialne :D

Zakończmy ten offtop :)
Bo inaczej zaraz rozmowa przejdzie na filozoficzne rozważania nad istotą kolorów w pojmowaniu kultury obserwacji żuków gnojarzy. :)


179
Szukam modyfikacji / Odp: Szukam moda na lepsze shadery/grafikę
« dnia: Pon, 07 Kwi 2014, 10:58:47 »
Universe Replacera nie instalować. Projekt nie jest aktualizowany,a Texture Replacer przejął całą schedę po UR, a instalacja nowych tekstur wygląda tak samo. Przy SkyBox'ie trzeba poświęcić chwilę na zmianę nazw plików. (Paczka Raredena dla przykładu)

180
Aktualności / Re: KSP 0.23.5
« dnia: Sob, 05 Kwi 2014, 13:36:08 »
A to stary problem, gdy planuję manewr i bawię się znacznikiem, to ustawiam WARP x5.

Ogólnie problem ten pojawia się gdy różnica między apoapsą a periapsą jest dosyć mała, a sam pojazd jest mało stabilny.

Coś ode mnie o 0.23.5

Plusy:
- optymalizacja; znaczący wzrost fps przy ogromnych instalacjach
- asteroidy; chociaż są ze styropianu i niektórych holowanie jest prawdziwą udręką to możliwości jakie one dają, co można z nimi zrobić rozwijają grę. Sam hak do nich może być uzyty na milion innych sposobów
- nowe 3,75 m części; koniec z ogromnymi i parto-krakeno-gennymi gigaszparagami. Ładne, potężne, z ślicznymi efektami cząsteczkowymi silniki, nie OP jak się okazuje, pomagają bez większych komplikacji wynieść duże ciężary na orbitę. Co ciekawe, od patcha nie używałem mainsaili...
- nowy system łączeń, lepiej się wszystko trzyma, mniej potrzeba strutów by niektóre wynalazki z głębi umysłów się nie rozpadły.  Ale jak pisałem w wątku o 0,24 system ten nie rozwiąże problemów z wooble wooble i kreacjami zachowującymi się jak Tacoma Bridge.
- tweakowalne światła; tego już nie trzeba przedstawiać, nawet światła w kółkach do samolotów też :)
- flagi - możemy je umieszczać na przewidzianych przez twórców częsciach, szkoda, że nie na większości
- manewry, przyciski +/- 1 orbita, obsługa za pomocy rolki
- warp w SC i TS; nareszcie
- LES; czyli gdy Ci kraken nie sprzyja, to możesz dać mu w ryja, ratując przy tym Kerbale ;)
- zapomniałem o jednym z lepszych ficzerów: quicksave w atmosferze. :D

Minusy
- ustawianie kolorków świateł tylko w VAB i SPH
- dziwaczne bugi z cieniami na asteroidach (może wina mojego Baalputera)
- jak coś mi się rzuci w ślipia to dodam.

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14