Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - baalnamib

Strony: 1 [2] 3 4 ... 14
16
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 02 Gru 2015, 22:18:38 »
WCZORAJSZY DEWNOŁT

(ST, nie trzeba stylizować, pisać trzeba jakbyś komuś miał te teksty streścić pomiędzy wód... ekhm sokiem a zagrychą)

- międzynarodowe forum finalnie przeszło na nowy silnik. (przyzwyczaić się będzie szło jakiś czas, pół dewnołta tl:dr ju mad bro? o różnicach między wiBjulletinem a IPeeS, sory ale mnie to tak samo interesuje co jadła Jola Rutowicz na brekfaście ze swoim ponym)
- Felipe, Majk i Daniel oraz pozostali dalej walą z interfejsem użyszkodnika. Dodają, że obsuwa (omówiona w tamtym tygodniu) jest słuszna > mają więcej czasu by wyszlifować produkt.
- Felipe głównie się skupiał (chodzi o pracę, a nie siedzenie na kiblu po zbyt ostrym tako... hue hue hue hue) nad światłomapą w edytorach. Junity Pińć korzysta z innego silnika, mimo, że robota nie skomplikowana, aczkolwiek czasochłonna
- wykryli błędy w cieniowaniu terenu, które są powodowane przez błędy w silniku (kontaktują się z ekipą od Junity by naprawili)
- Felipe z Dżimem po ogarnięciu się z głównymi problemami migracji interfejsa na nowy silnik zajęli się pomniejszymi pierdołami, m.in. potłikowali wyszukiwarkę części (nota bene opisywaną kiedyś tam przeze mnie)
- Ted i Dżoe (ten od indyka) trochę zmieniają ich rutynę, ten drugi z kimś się tam spotyka w sprawie obsuwy (cenzura - info zastrzeżone)
- coś tam kombinują ze spotkaniami "Astronomi Najt in da Łajt Hałs" i Euuropejskimi kontaktami (to jest długofalowa sprawa - dużo więc się z tym nie będą pucować)
- Nataniel procesuje się z błędami owiewek i detekcją wody oraz spadochronami w rzadszych partiach atmosfery (mach efekty)
- Dejw pracuje dalej przy KSPedii
- Dziękują jakiemuś Emilowi za wspaniały list. (gość ponoć niepełnosprawny od dziecka i jest wdzięczny, ze dzięki KSP może po części realizować marzenia o lataniu w kosmos)

Bonus:
Na fali starłarsowego hajpu

17
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Nie, 22 Lis 2015, 23:50:43 »

18
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Nie, 22 Lis 2015, 23:32:20 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nie, bo baal nie czerpie z tego zysku. Czytanie ze zrozumieniem, szach mat!

Ale tam jest "and/or", a nie samo "and" :P


Mnie zastanawia teraz, jak będzie wyglądać to nowe fazowanie.

Tak samo, tylko ma działać niby bardziej intuicyjnie i mniej zabagowane niż było dotychczas. Bo nie powiem, ale od 0.24 czasami przy bardziej skomplikowanych szparagach wnerwiałem się niemiłosiernie szukając sepratronów bo całym suwaku....


Miałem na ekranie komunikat, żebym podążał za białą alpaką...

19
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 19 Lis 2015, 23:32:50 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
baal, powiedz szczerze: ile czasu poświęcasz na "udoskonalanie" Twoich wypowiedzi? :D

Pisze tak w trybie rzeczywistym. Przeważnie potem naprawiam literówki i błędy. (jak teraz lol)

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
baal, złamałeś prawo ;_;
Autor zdjęcia nie pozwolił ci na publikację jego dzieła ;_;

Chodzi o nierozpowszechnianie jego zdjęcia, a nie zrzutu ekranu z jego zdjęciem. I tu jest różnica. ;_;

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
O szlag, a dałem mu punkt reputacji. Czyli jednak osiągnął zysk. Umówmy się Baal, że to była darowizna, ok?

US się nie dowie. :D

20
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 18 Lis 2015, 01:29:33 »
DEWNOŁT
Taki jakiś, bardziej punktualniejszy i lakoniczny. Dziś tekst... lasowanko mózgównicy

- po wydaniu jeden kropka zero kropka pińć zajęli się łączeniem co przez ostatnie pół roku robili oddzielnie w sprawie jeden kropka jeden.
- dalej jest długi elaborat o konfliktach w kodzie gry, plikach po migracji na U5 i problemach przy kompilacji, gdzie zwieńczono pozytywnym akcentem, że wsio powinno działać
(w skrócie: zmiany w kodzie dokonywane były na U4 (wersja KSP 1.0.x) i U5 (KSP 1.1.X) i łączenie ich zaczęło im się krzaczyć, zatem użyli innej metody i pilnowali, co by się dalej nic nie chrzaniło)

- dalej grzebią przy interfejsie, flajt scin i edytory są aktualnie maglowane i sporo roboty z nimi ich czeka, także traking stejszyn został lekko obrobiony, m.in. nie będą wyświetlane niskie orbity na oddalonych planetach, gdy obraz jest skupiony na innej. Przekładało się to na obciążeniu procesora. I jakieś tam fiksy map wiuł. (po kiego wała tam tyle pitolenia i lania wody, poza tym jest to tak to opisane jakby to sam Romfarer pisał... dewnołty piszą rotacyjnie?)

- Majk siedział sobie przy part tuls i narzędziami do KSPedii. Tu jest wzmianka, że w przyszłości pojawi się możliwość dynamicznego ładowania i wyładowania assets z/do gry, później niż 1.1

- zastanawiają się nad dwoma rozwiązaniami z rilisem 1.1: albo pracować nad wszystkimi zaplanowanymi ficzerami, albo obciąć kilka z nich z finalnej wersji by zgrało się wszystko z ich założonym czasem.

- Mają nowego producenta (Maksmaps poszedł sobie): Dżoł zwany De er Turkej (tu pewnie chodzi o indyka, nie otomana)

Oczywiście bonus:

21
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 12 Lis 2015, 21:29:30 »
^^

Stąd de facto "awans" Teda.

Spóźniony Dewnołt

- na początku wzmianka o pracy nad cichym paczu (już wydany - Baal)

- pomiędzy testami, naprawami błędów i kolejnymi testami Nataniel znalazł czas na implementację algorytmu Rungego-Kutty, a dokładnie metody Heuna (tej części matematyki nigdy nie liznąłem, więc o różniczkach wiem tyle co o badaniach ornitologii w Burkina Faso, czyli nic) co niby ma się przełożyć na lepsze obliczanie termodynamiki na niższym poziomie łarp. Coś tam dłubał przy konfigurcjach części inspirowanymi Twikable Ewrifin autorstwa Tołdikusa.

Tu się poczułem odrobinę dumny, bo przypomnę fragment mojego postu z 22 Października
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Byłbym z tym bardziej wstrzemięźliwy, obstawiałbym bardziej:
1.0.5 - I poł. Listopada
1.1 - Okolice Świąt i Nowego Roku.

-mowa jest o tym, że szybko zbliżają się do umownie "założonego" przez nich daty rilisu na Święta, choć niestety może być to termin nieosiągalny, bo sporo roboty przed nimi.
- Dan ślęczy nad Tjer Zero budynkami (stodoły i szopy widzę, fak je!) i jakieś eksperymenty z Hudini i Hudini Endżyn w Junity (Houdini - wszechstronne narzędzie do grafiki trzyde)

- Majk i Dżim trzaskali dalej w interfejsie, czyli naprawę błędów i dodawanie jakichś tam ficzerów, fajnych dla nowych i starych wyjadaczy, m.in. ten drugi nerd dodał wyszukiwarkę w edytorach części, gdzie kluczem do wyszukiwania interesujących nas części będzie tekst.

- dalej tl;dr odnośnie komputerów z jabłkiem i plejaka, oraz zdjęcie pluszowej Sondy Rosetta i lądownika Philae...




BONUS:
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

I Keny Keczułoki Anułoki na katarynce:

22
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pon, 09 Lis 2015, 20:04:38 »
Pamiętaj, że Scott pokazał testówkę, nie finalny build.

23
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pon, 09 Lis 2015, 18:53:17 »


Skot o 1.0.5

24
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 04 Lis 2015, 18:10:12 »
Jak co tydzień, od jakiegoś czasu.... tradycyjnie:

Skrót Dewnołta

- 1.0.5 w fazach testów, co za tym idzie zamiast nowego kontentu łatają uparcie wyszukiwane błędy i glicze
- czołowi programiści są zajęci ww. zagadnieniem, co przełoży się na spowolnienie robót nad 1.1

- Ted w imieniu Składu odebrał Złotego Dżojstika, którą otrzymali w kategorii na najlepszą grę indyjską

- Porkdżet szlifuje tekstury, efekty cząsteczkowe i termiczne oraz błędy wychwytywane przez testerów

- dla eksperymentu (zaznaczam raz jeszcze: dla eksperymentu, czyli niekoniecznie pojawi się w produkcie finalnym) stworzyli od nowa model silnika odrzutowego, całego. Tyle, że jego znaczna część będzie się chowała w częściach (zbiornikach, kadłubach), a częścią widzialną będzie dysza. A wygląda to tak:



- Rowerdjud stworzył mniejsze części do wydobywczej części gry: mniejsze wiertło, radialnie montowany zbiornik

- Arsonajd pracuje nad kompatybilnością zreformowanych kontraktów ze starymi sejwami.
(niekoniecznie to może działać ze zmodowanymi karierami, ba nawet grą, więc nie płaczta)

- dodał on także nowy rodzaj kontaktu, testu jakiejś części, ale bez konieczności przeprowadzania testu, np. dowiezienia jej w jakieś określone miejsce. Wzmianka jest o isteregach dodanych do "pasywnego systemu nagród", do wychwycenia przez bardziej doświadczonych graczy... (nie wiem, nie grałem nigdy w tryb kariery- baal)

- Natankel (wcześniej pisałem Nejtankel - wcześniej nie zwróciłem uwagi na jego właściwie imię: Nataniel, Mea Kulpa) połatał bledy w kodzie, m.in.
     - we flajt logu zmieniono wyświetlanie nazw części, na te tytułowe
     - dikaplery czy inne części stejdżingu mogą być przełączalne... (tu stwierdzam, że jestem stary i mózg działa wolniej.... - baal; czyżby chodzi o to, że możemy je zaznaczyć, by się nie aktywowały podczas odpalania kolejnych faz?)
     - w menu silników będzie informacja o spalaniu na każdą klatkę, poprawiono wyświetlanie informacji na wlotach powietrza
     - poprawiono zachowanie się spadochronów w stosunku do kierunku poruszania się pojazdu
     - zielone chłopczyki i dziewczęta mają te same kukiełkowe zachowanie (ragdoll behejwior)

- Natankell dodatkowo dodał efekt wizualny, wtedy gdy kamera znajduje się pod wodą...



- w 1.0.5 będą naprawione błędy z temperaturami na łarpie

- co do 1.1 to Harwester skończył prace nad sztucznym horyzontem i jego wszystkimi funkcjonalnościami

- Skład dostał od Walw kilka egzemplarzy Stim Konrolerów, bawią się nimi i w międzyczasie  pracują nad profilem jego do działania w KSP.

Bonus:
Instalacja artystyczna w formie wioski, pod tytułem: The Good, The Bad and The Ugly autorstwa Holenderskiej grupy Atelier Van Lieshout wystawiona na festiwalu sztuki  Ruhrtriennale w Nadrenii Północnej-Westfalii, Zachodnie Niemcy

25
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Czw, 29 Paź 2015, 22:30:02 »
Ostatnio po internetach odnośnie daty 21.10.2015 było sporo gadki o Powrocie do przyszłości 2

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

:D

26
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 29 Paź 2015, 22:07:58 »
Łola Boga! Ale poślizg! Czyli Skrót Dewnołta

Przyznam się, zapomniałem - odgrzebałem z GOG Ground Control 2, świetna strategia, a po drugie wracam ostatnio zbyt zmęczony z roboty.

Piotrek, właśnie jak napisałeś posta to redagowałem ten wpis. :D

Jadym:

- na starcie oczywiście zaznaczyli, iż pracują ostro nad 1.0.5 i 1.1
- niby w tym tygodniu maja ruszyć finalne testy
- NejtanKell, który gra pierwsze skrzypce przy 1.0.5 ostatnio głowił się nad modelami wyporu (statki i hydroplany bardziej wykonalne, nie ma tu uściślonego czy w 1.0.5 czy 1.1, ale k...a WOW! - Baal)
- ww. osobnik zoptymalizował flajt integrator > transfer kerbali z pomocą ppm zamiast klikania na właz
- Arsonajd też już jest prawie na mecie nowego systemu kontraktów, m.in. definiowalność  częstotliwości testów części, sytuacji itd. co będzie łatwo dostępne dla wszelakiego modowania (moderzy od owerhałli kariery zwariują)
- ten gość także dodał sztuczny horyzont do EVA - uzależniony od pozycji kamery a nie orientacji w przestrzeni kerbala
- dodano możliwośc opcji automatycznego przerwania transmisji danych naukowych gdy brakuje prądu (dane będą nadal przechowane gdzie były zgromadzone)

TU na co czekałem:

- Porkdżet spędził kilka tygodni na pracy nad nowymi wnętrzami mk1 i kabiną pasażerską mk1 z pomocą Nejtanela, który dodał m.in. nowe efekty silników odrzutowych
- Rowerdjud od...ł ponoc super robotę ficzera do rampy mk3 > możliwość jej regulacji co prawdopodobnie dodadzą do pozostałych luków

- pozmieniali trochę w szejderach w IVA

- dalej o przerobionym modelu termicznym z nową wartością "Core Temp."  (czyt. kor temp  )- m.in. przydatna będzie dla moderów z reaktorami itp. i dodał nowe radiatory

- Harwester modzi przy UI, przebąkiwane są zmiany z portretami kerbali w dolnym prawym rogu, zamiast statycznych 3, można prawdopodobnie rozszerzyć je do ilu się zmieści na szerokości ekranu, a samo ich przewijanie będzie płynne

- dalej modzą przy KSPedii

Edit2: Wrzucam całe obrazki


Hydroplan 1


Hydroplan 2


Nowy system Światowych Pierwszych Razów :D - nie chciało mi się tego opisywać wyżej, ma to działać po prostu lepiej


Wnętrze przedziału pasażerskiego mk1 jest genialne. Kudos!


Tu przykład działania kor temp.


Nowe radiatory



Screeny KSPedii.

Edit.3
Bonus: (widać, że z wiekiem skleroza rośnie)

27
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 22 Paź 2015, 23:32:30 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Wersja 1.1 zbliża się, super!
od środka Listopada do początku Grudnia powinna wyjść.

Byłbym z tym bardziej wstrzemięźliwy, obstawiałbym bardziej:
1.0.5 - I poł. Listopada
1.1 - Okolice Świąt i Nowego Roku.

Przy takich diametralnych zmianach jak zmiana silnika m.in., testy całych buildów gry mogą potrwać całkiem długo to raz, a datę dokładną zna prędzej Miguel lub Ted.
1.0.5 to zwykły patchfix z dodatkami w postaci nowych części i te całe PartTools.

28
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 21 Paź 2015, 21:52:35 »
Skrót Dewnołta na szybko:

*ostatni mam ciężko z czasem

- cieszą się, bo ich "egzekjutiw produsers" Adrian i Ezekiel uczestniczyli w Nocy Astronomii w Białym Domu w Łoszington, stolicy Juesej..

- pacz 1.0.5 niebawem przejdzie finalne testy w KiuA

- Apdejt 1.1 dalej w produkcji i zaczyna nabierać gra kształtów, bo jeszcze 2 tygodnie temu KaeSPe w nowym unity nie było grywalne, tydzień temu można było czymś polatać, wystrzelić a w tym tygodniu sporo rzeczy działa ponownie. - co ich i mnie cieszy

- stejdżing trzaskany przez Romfarera został już zamknięty, działa, naprawiono bagi i dodano jakieś animacje to tego elementu rozgrywki

- Danrosas coś tam teraz dłubie przy animacji ust Kerbali (tu jest kwestia long-term)

Reszta TL:DR

Bonus:


29
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 14 Paź 2015, 18:08:13 »
Dewnołt i jego skrót.

Baal: Ostatnie problemy z ciśnieniem wymuszają ode mnie wcześniejszą porę chodzenia spać. Dlatego tera piszę. -.-

- jak ktoś popełnił przeoczenie, tydzień temu anonsowali plan wydania 1.0.5, który wyjdzie wkrótce: KiuA pracuje na pełnych obrotach indywidualnie nad pojedynczymi aspektami zanim zaczną testować całość.

- Majk żonglował między pracą nad UI i zakańczaniem prac nad Part Tools, co by PorkDżet miał narzędzie do zakończenia swoich wypocin nad nowymi częściami. Są ciekawi co ludzie będą wyprawiać z szejderami po apdejcie

- danRosas wybiera się do El Ej na IndieCade, gdzie KSP dostało nominację, poza przygotowaniami do podróży (pewnie upycha w drugie dno walizki dragi) pracuje nad modelami kerbali w grze (dalekosiężna sprawa)

- Dżim (Romfarer) jest na dobrej drodze do skończenia nad czym się głowił od dłuższego czasu (stejdżing) - ogólnie algorytm wiele lepiej jest zoptymalizowany i uproszczony

- ze względu na problemy techniczne i inne rzeczy odroczyli migrację strony, wiki, bagtrakera na nowe serwery.

- cieszą z ciepłego przyjęcia anonsu o 1.0.5

- Ted walczył nad kompatybilnością z O eS Iks i Linuks'ami, po kawoszeniu doszli istoty problemu i naprawili, by KiuA miało co testować, a ponoć bildów jest masa (wiele rzeczy jest opracowywanych jednocześnie i czekanie z nowym bildem bo ktoś tam nie skończył jeszcze swojego jest bezsensowne)

- Andrea z Kasperem przejrzeli materiały jutuberów i twiczowców, teraz odpowiadają na ich aplikacje do Media Grułp

Wrzucili galerie 4 zdjęć z nowym wystrojem ich biura...
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Bez polotu, nie stać ich na kasetony? I do tego tyle im to zajęło? Serio? K...a?
I jest czarna kanapa! :D




Bonus:

Przyjazd korowodu ślubnego w Czeczenii

30
Inne gry / Odp: Elite : Dangerous
« dnia: Nie, 11 Paź 2015, 01:01:54 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Liaedin (nazwa wymyślona dla Universum gry) - gwiazda typu widmowego F, 1.6 masy naszego słoneczka i o 2 razy większej od niego średnicy, widziana z odległości około 10 AU



Betelgeza - gwiazda której chyba nie trzeba przedstawiać. Promień gwiazdy - 5 AU wg wikipedii... tu niestety 2.5 AU...


A teraz właśnie wybieram się do VY Canis Majoris. Gdzie Frontier zachował skalę. Zostało mi jakieś (teraz jak piszę) 860 lat świetlnych do przeskakania. A po drodze multum systemów do zbadania.


Dotarłem:




Latanie w pobliżu gwiazdy z takimi prędkościami jest dosyć dziwnym uczuciem.



+2 różne ujęcia mgławicy "Koński Łeb"




Strony: 1 [2] 3 4 ... 14