Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - baalnamib

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14
121
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Wto, 03 Mar 2015, 23:57:06 »
Szybki skrót Devnote :P

Phelipe (HarvesteR):

- prace nad owiewkami są bliskie zakończenia i pierdu pierdu o aerodynamicznych usprawnieniach i poprawkach ładowni
- owiewki, także te między członowe, niezależnie od bazy (1,25m, 2,5 i 3m) korzystają z tej samej tekstury, co by nie nie żarło zasobów (będą proceduralne - Baal)

Alex (aLeXmOrA):
- krótkie blah blah o licencjach KerbalEdu

Mike (Mu):
- "orał" efekty wejścia w atmosfere i nagrzewania aerodynamicznego, a jako półprodukt tego przepisał cały system cieplny na bardziej realistyczny, czyli na transferze energii, pojemności cieplnej i wymianie z otoczeniem.(Czyli nagrzewanie i chłodzenie pełnego zbiornika będzie się diametralnie różniło od pustego, dla przykładu napompuj jeden balon powietrzem a drugi napełnij zimną wodą, obydwa potraktuj zapalniczką :P - Baal, It's a science!!)
- w między czasie poprawiał optymalizację i problemy z "big memory leaks" i lakonicznie na temat poprawy wydajności na różnych systemach rdzeniowych (czyżby bardziej konkretna obsluga wielu jaj? - baal)

Marco (Samssonart):
- współpracował z goścmi z Eucl3d (zajmują się drukiem 3d) nad parserem, który pozwoli na pliki .craft (stock only) zamienić przez nich w druk 3d. (wg strony Eucl3d - US shipping only - Baal)
- naprawa bugów w tutorialach z asteroidami i implementacja samouczka dokowania (WTF HAX?)
- coś tam modził przy patcherze, ale nie miał czasu na testy.

Daniel (danRosas):
- pierdu pierdu o animacji (ciecie klatek i przymiarki do pracy nad audio)

Jim (Romfarer):
- wraz z testerami zajmował się poprawkami błędów w raportach inżynieryjnych (głównie niekrytyczne błędy interfejsu i literówki)

Max (Maxmaps):
Tu najważniejsze:
On a not particularly similar topic, we are thrilled to see the release of Unity 5, and look forward to digging into it once we’ve released 1.0, as development on the next update is far too advanced now to throw something as complex as an engine update on top of it.

Czyli  na razie nie wprowadzą tego silnika wraz z 1.0, zbyt zaawansowane prace nad tym update'm by mogli teraz dorzucić aktualizację silnika.

Ted:
nic ciekawego

Kasper (KasperVId):
- kontaktował się z agencjami kosmicznymi co by pozwolili na zamieszczenie ich logo do flag.

Jak coś pominąłem, albo z...em to let mi noł.

122
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pon, 02 Mar 2015, 23:08:08 »
Dawno tu nie robiłem bardachy :D




Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Poszukajcie odpowiedzi ze Słowacji :D











I coś starszego, z czasów gdy internet uniemożliwiał rozmowy telefoniczne. :)

123
Inne gry / Odp: Homeworld - Remastered
« dnia: Sob, 28 Lut 2015, 01:55:12 »
Udało mi się dojechać do końca zreamasterowanej jedynki pomimo niedogodności...

Za dużo alkoholu. :P

124
Inne gry / Odp: Homeworld - Remastered
« dnia: Czw, 26 Lut 2015, 23:32:17 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nie jestem pewien o co ci dokładnie z tym chodziło o nietrzymaniu szyku, ale w jedynce myśliwce i korwety (tzw "kanonierki") były budowane pojedynczo, potem można było łączyć je w grupy.

W jedynce mogłeś kazać jednostkom latać w szykach od delty, linii, X, pazura do ściany i sfery. Nie trzeba było ich grupować pod hotkeyami :P. Zaznaczałeś je i kazałeś im latać w formacji. Statki trzymały się szyku w ruchu i walce, póki nie dochodziło do walki z  taktyką defensywną (wtedy statki łączą się w osłaniające się pary). Tu masz sytuacje gdy 15 interceptorom każesz atakować w formacji X, to one zrywają tę formację i latają gdzie popadnie, gdzie w pierwowzorze nie było miejsca.

Przy formacji sfery, gdy eskadrze myśliwców kazałeś np. osłaniać jakąś fregatę to eskadra otaczała właśnie w sferę ten statek i poruszała się z jej prędkością i otwierała ogień nie zrywając szyku. Tu masz, że eskadra nie obtacza osłanianego celu i podczas walki lata gdzie popadnie.
Jak będę miał czas to nagram różnice w zachowaniu się formacji...

Edyta: Film poglądowy już się uploaduje :) HW1 Classic działa bez zarzutu mi na 8.1 O.o

I proszę:



Przyjrzyj się Diakon jak zachowują się scouty w Classic a jak w Remastered. :) Formacja X z agresywną taktyką. W classic scouty o wiele szybciej rozprawiają się z tymi dronami...

125
Inne gry / Odp: Homeworld - Remastered
« dnia: Czw, 26 Lut 2015, 16:06:05 »
Spoiler: :P


Sry za kompresję. :P
...


Jest kilka bugów. Na filmie Assault Frigates od Taiidan Empire po przechwyceniu zanikają na dobre... W pierwowzorze dołączały do floty.
Korwety i myśliwce nie trzymają się szyków. Ale ogólnie miodność rozgrywki... miażdży...

W kolejnej ION Ray Frigates spokojnie dają się przechwycić.
Przechwycanie jedną z najbardziej "ekonomicznych" strategii.

126
Inne gry / Odp: Homeworld - Remastered
« dnia: Czw, 26 Lut 2015, 00:30:47 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jedynka wygląda genialnie, albo, fenomenalnie nawet. Ślina mi ciekne na myśl o tym, jak wygląda dwójka. Jak ja żałuję, że jestem narazie kompletnie bez kasy  :'(

Dla tych co już mają, mam pytanie: Czy HW1 Remastered można swobodnie obracać i przesuwać kamerę w trzech osiach? Po zagraniu w HW2 fakt, że nie mogę przesuwać kamery bardzo mi przeszkadzał w HW1, utrudniało mi to ocenę sytuacji.

Tak. :)
+ Jeśli dobrze kojarzę to w pierwowzorze nie było możliwości wydawania rozkazów w czasie pauzy... Tu jest.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ja u siebie wyłączyłem Motion blur i Depth of field, ponieważ nienawidzę tych dwóch efektów. ;)

No i na moim potworku wszystko śmiga bez najmniejszego zająknięcia. Ogólnie dobrze zoptymalizowana gra. ;)
Optymalizacja jest wzorowa.

Btw. Coś czuję, że na Workshop będzie wysyp modów. :)
Z takich pobożnych życzeń czekam na overhoul'e: fan-implementację Cataclysm (na pewno ktoś spróbuje się tego podjąć) i Battlestar Galactica :)

127
Inne gry / Odp: Homeworld - Remastered
« dnia: Śro, 25 Lut 2015, 20:40:22 »
Powiem tak...

Nie żałuję że wydałem na to te 27 Oiro...

Przeszedłem ot tak sobie tutoriał, w HW 1 jest ze statkami z HW2 :D

Włączyłem kampanię:
Obejrzałem intro... Mothership Launch... i wyłączyłem grę. Idę zajarać ze dwa fajki z rzędu i się wypłakać...



Chyba czas iść do kardiologa...

Edyta:

Drugie podejście... po kilku fajkach, odwiezieniu brata na impreze i przeprawie pomiędzy tirami na Wisłostradzie








Kharak była piękną planetą... :P


1080p i 60fps cały czas, zobacze później jak będzie bardziej hardcore'owo w kampanii.
Btw. Opcja Dual Shadows daje, że statki rzucają cień na inne statki przy "planetshine" :D

128
Inne gry / Odp: Homeworld - Remastered
« dnia: Wto, 24 Lut 2015, 21:10:31 »
ODKOP!

25 Luty 2015, czyli jutro MATKA KOSMICZNYCH RTSÓW W 3D wraca :)






Muzyka Paula Ruskay'a <3
Artworki Kambeitz'a i Roba Cunnighama <3

Właściwie mnie zastanawia przejście w jedynce na HUD od HW2. Jest świetny i intuicyjny oraz czytelny, ale w przypadku kompletnego powrotu do korzeni bym się nie obraził.

I link do filmu porównawczego zrobionego na 2 misji HW1. (oczy krwawią oglądając jak ten ktoś próbuje w to grać).
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

129
Modyfikacje / Odp: UbioZur Welding Ltd - Mod w którym się zakochasz!
« dnia: Śro, 11 Lut 2015, 16:33:13 »
Słuszny odkop:

Niejacy Alewx i girka2k z międzynarodowego podjęli się update'u UbioZura i udało im wydać wersję 2.2.1 kompatybilną z 0.90.
Edyta: Dziwne, bo Ci goście wydali ten mod wiele wcześniej i na 0.25

Link:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aktualna wersja nie bangla z 0.25 ale jest archiwum.

Mod nie współpracuje z proceduralami i częściami B9 używającymi firespitter.dll

130
Problemy z modyfikacjami / Odp: Kerbal Foundries- Problem
« dnia: Wto, 10 Lut 2015, 20:52:17 »
No nie trzeba.

Też mi chodzi po głowie czy przypadkiem nie masz zdublowane dll'e od  ModuleManager w Gamedata. Zawsze należy zostawiać ten najnowszy.

1. Spróbuj odinstalować mody, właściwie wywalić całe ksp razem z modami.
2. Zainstalować ponownie KSP
3. Wgrywać pojedynczo mody, tzn. za każdym wrzuconym modem sprawdzasz czy gra się odpali.

Polecam też odpalić menadżera zadań i podpatrywać ile KSP żre ramu. Jeśli dobija do 3,2 GB na 32bitach to się skrzaczy.

131
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Start rakiety Falcon 9
« dnia: Wto, 10 Lut 2015, 20:05:10 »
Teraz jak piszę tego posta to w ich strefie czyli Eastern Time (lub Eastern Coast Time) jest 2.04 p.m. Czyli start wg. naszego o północy. :)

132
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Start rakiety Falcon 9
« dnia: Pon, 09 Lut 2015, 19:31:05 »
Zatem nastawiaj budzik dalej:

Z Twittera:
Launch Update
SpaceX, NOAA, NASA, and the Air Force are now targeted to launch the DSCOVR satellite aboard Falcon 9 on Tuesday 2/10 at 6:05pm ET, with a backup launch opportunity on Wednesday 2/11 at 6:03pm ET. Watch the launch live here tomorrow, beginning at 5:45pm ET.

133
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pon, 09 Lut 2015, 19:16:55 »
Na łamach pewnego międzynarodowego forum w polskiej sekcji, w prześmiewczym wątku o stosunkach Polsko-Niemieckich od dłuższego czasu jest potężna beka z popsutych drzwi wejściowych do Uniwersytetu w Mainz:

Wcześniej znalezione przez użytkownika Sanders82


Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Deadeye Reloaded dorzucił:
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

EDIT:
więcej tutaj:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


A tu zakończenie:
TECHNIKER KAMEN!!!
*5 dni temu ;)



Niemcy jednak się czegoś nauczyli od nas (ma ktoś dane ile tam studiuje polaków?):

134
Problemy z modyfikacjami / Odp: Kerbal Foundries- Problem
« dnia: Nie, 08 Lut 2015, 14:51:04 »
Zanim odpowiemy:
1. Podaj specyfikacje kompa
2. jakie masz zainstalowane mody.

135
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 07 Lut 2015, 17:15:49 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
@up
Podobny design ale dla modelu 3D pokazali niedawno na twitterze, wiec stawiam na wariant optymistyczny.

@Diakon
Raport to nowa funkcja ktora pozwoli wstepnie okreslic wstepne wlasciwosci lotne maszyny i przypomni o zasilaniu, dyszach RCS itd.

Znalazłem Tweeta:

Kerbal Space Program @KerbalSpaceP  ·  26 sty
3 months ago, scarf91 correctly predicted the name of our first female Kerbal, Valentina. He also made some mockups: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Reszta obrazków to transwestyci z paczek do Texture Replacer'a

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14