121
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Wto, 03 Mar 2015, 23:57:06 »
Szybki skrót Devnote 
Phelipe (HarvesteR):
- prace nad owiewkami są bliskie zakończenia i pierdu pierdu o aerodynamicznych usprawnieniach i poprawkach ładowni
- owiewki, także te między członowe, niezależnie od bazy (1,25m, 2,5 i 3m) korzystają z tej samej tekstury, co by nie nie żarło zasobów (będą proceduralne - Baal)
Alex (aLeXmOrA):
- krótkie blah blah o licencjach KerbalEdu
Mike (Mu):
- "orał" efekty wejścia w atmosfere i nagrzewania aerodynamicznego, a jako półprodukt tego przepisał cały system cieplny na bardziej realistyczny, czyli na transferze energii, pojemności cieplnej i wymianie z otoczeniem.(Czyli nagrzewanie i chłodzenie pełnego zbiornika będzie się diametralnie różniło od pustego, dla przykładu napompuj jeden balon powietrzem a drugi napełnij zimną wodą, obydwa potraktuj zapalniczką
- Baal, It's a science!!)
- w między czasie poprawiał optymalizację i problemy z "big memory leaks" i lakonicznie na temat poprawy wydajności na różnych systemach rdzeniowych (czyżby bardziej konkretna obsluga wielu jaj? - baal)
Marco (Samssonart):
- współpracował z goścmi z Eucl3d (zajmują się drukiem 3d) nad parserem, który pozwoli na pliki .craft (stock only) zamienić przez nich w druk 3d. (wg strony Eucl3d - US shipping only - Baal)
- naprawa bugów w tutorialach z asteroidami i implementacja samouczka dokowania (WTF HAX?)
- coś tam modził przy patcherze, ale nie miał czasu na testy.
Daniel (danRosas):
- pierdu pierdu o animacji (ciecie klatek i przymiarki do pracy nad audio)
Jim (Romfarer):
- wraz z testerami zajmował się poprawkami błędów w raportach inżynieryjnych (głównie niekrytyczne błędy interfejsu i literówki)
Max (Maxmaps):
Tu najważniejsze:
On a not particularly similar topic, we are thrilled to see the release of Unity 5, and look forward to digging into it once we’ve released 1.0, as development on the next update is far too advanced now to throw something as complex as an engine update on top of it.
Czyli na razie nie wprowadzą tego silnika wraz z 1.0, zbyt zaawansowane prace nad tym update'm by mogli teraz dorzucić aktualizację silnika.
Ted:
nic ciekawego
Kasper (KasperVId):
- kontaktował się z agencjami kosmicznymi co by pozwolili na zamieszczenie ich logo do flag.
Jak coś pominąłem, albo z...em to let mi noł.

Phelipe (HarvesteR):
- prace nad owiewkami są bliskie zakończenia i pierdu pierdu o aerodynamicznych usprawnieniach i poprawkach ładowni
- owiewki, także te między członowe, niezależnie od bazy (1,25m, 2,5 i 3m) korzystają z tej samej tekstury, co by nie nie żarło zasobów (będą proceduralne - Baal)
Alex (aLeXmOrA):
- krótkie blah blah o licencjach KerbalEdu
Mike (Mu):
- "orał" efekty wejścia w atmosfere i nagrzewania aerodynamicznego, a jako półprodukt tego przepisał cały system cieplny na bardziej realistyczny, czyli na transferze energii, pojemności cieplnej i wymianie z otoczeniem.(Czyli nagrzewanie i chłodzenie pełnego zbiornika będzie się diametralnie różniło od pustego, dla przykładu napompuj jeden balon powietrzem a drugi napełnij zimną wodą, obydwa potraktuj zapalniczką

- w między czasie poprawiał optymalizację i problemy z "big memory leaks" i lakonicznie na temat poprawy wydajności na różnych systemach rdzeniowych (czyżby bardziej konkretna obsluga wielu jaj? - baal)
Marco (Samssonart):
- współpracował z goścmi z Eucl3d (zajmują się drukiem 3d) nad parserem, który pozwoli na pliki .craft (stock only) zamienić przez nich w druk 3d. (wg strony Eucl3d - US shipping only - Baal)
- naprawa bugów w tutorialach z asteroidami i implementacja samouczka dokowania (WTF HAX?)
- coś tam modził przy patcherze, ale nie miał czasu na testy.
Daniel (danRosas):
- pierdu pierdu o animacji (ciecie klatek i przymiarki do pracy nad audio)
Jim (Romfarer):
- wraz z testerami zajmował się poprawkami błędów w raportach inżynieryjnych (głównie niekrytyczne błędy interfejsu i literówki)
Max (Maxmaps):
Tu najważniejsze:
On a not particularly similar topic, we are thrilled to see the release of Unity 5, and look forward to digging into it once we’ve released 1.0, as development on the next update is far too advanced now to throw something as complex as an engine update on top of it.
Czyli na razie nie wprowadzą tego silnika wraz z 1.0, zbyt zaawansowane prace nad tym update'm by mogli teraz dorzucić aktualizację silnika.
Ted:
nic ciekawego
Kasper (KasperVId):
- kontaktował się z agencjami kosmicznymi co by pozwolili na zamieszczenie ich logo do flag.
Jak coś pominąłem, albo z...em to let mi noł.