Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - baalnamib

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14
106
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Nagrywanie zaćmienia słońca
« dnia: Pią, 20 Mar 2015, 13:35:20 »
No u mnie niestety tak to wyglada, bo w robocie byłem:

Telefon na obiektywie też ma skazy, a szkiełko spawalnicze też świeże nie było, stąd poświata ponad właściwym obiektem.


107
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Wto, 17 Mar 2015, 23:48:24 »
Skrót dzisiejszego DEVnote'a:

Felipe (HarvesteR):
- przeróbki drzewka technologicznego (aktualnie jest wpisany w kod źródłowy R&D, po update będzie ładowany z plików cfg, więc mocno ułatwi sprawę moderom).
- mieli burzę mózgów by poprzerabiać kolejność odblokowywanych części, więc postanowił stworzyć drzewko gdzie wszystko jest możliwe do odblokowania na początku po tej samej cenie, będą prowadzić statystki co i kiedy było odblokowywane
- przysiadł przy kerbalkach, EVA animacje ładnie wygladają i działają. Popracował nad generatorem ich imion

Alex (aLeXmOrA):
- nic ciekawego (księgował itp.)

Marco (Samssonart):
- pracuje dalej nad samouczkiem transferu na Dunę, bo jak pisze, że wiele rzeczy może pochrzanić go, a prowadzenie gracza za rączkę można zawsze zamienić na obejrzenie filmu instruktażowego, co nie ma sensu.

Daniel (danRosas):
- otrzymał "ścieżkę dialogową" do synchronizacji z ruchem warg w animacji. (chodzi o launch trailery - te śmiszne filmiki z okazji m.in. premiery na Steam czy update'ów, jedynie raz posłużyli się Nassaultem: z miernym skutkiem - przyp. Baal)
- pobocznie robił grafiki i jakieś pierdoły dla Maxmapsa.
- zadowolony, że wszystko nad czym pracował przy kerbalkach działa, czeka tylko na to co powie QA

Jim (Romfarer):
- raport inżynierski jest w QA i gotowy do wdrażania. Większość błędów naprawiona.

Max (Maxmaps):
- łatał w te i wewte organizując publikację 1.0

Ted (Ted):
- siedział z QA nad testami Romfarera raportami inżynierskimi, ideami Arsonide'a dla kontraktów
- zaczęli testować zmiany w aerodynamice i termice Mike'a
- pisze, że pracują nad implementacją formatowanych w DDS teksturach, co może zmniejszyć ilość ładowanych danych o 1/3, jak nie więcej.
- pracował nad wewnętrzną dokumentacją traktującą o 1.0

Kasper (KasperVld):
- coś tam modził z streamerami, youtuberami i gośćmi od KSPTV.
- jełop przypadkowo odinstalował wszystkie programy na swoim kompie i spędził kilka godzin na odzyskiwaniu.


Tradycyjnie:
Cytuj
Jak coś pominąłem, albo z...em to let mi noł.

Btw. Może zmienić w nazwie wątku cyferki na 1.0?

108
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Loty w kosmos poprzez kluby gogo są niemożliwe. Próbujcie innych metod.

Jeśli nie możesz przyjść do kosmosu, to niech kosmos przyjdzie do Ciebie.


wiem, stare jak internet na dyskietkach

109
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Sob, 14 Mar 2015, 23:17:07 »


soon...

110
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Sob, 14 Mar 2015, 21:47:45 »
Zrobiło się grzecznie:








111
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Cywilizacje pozaziemskie?
« dnia: Sob, 14 Mar 2015, 02:02:41 »
Bez wpadania w negatywne, pesymistyczne myśli o naszej przyszłości, polecam tekst Carla Sagana:



Potrzeba nam czasu. Dlatego grając w Homeworld, czasem mam nadzieję, że nasz gatunek spojrzy w górę i spojrzy w niebo, że nasze miejsce jest właśnie tam.
Zgodnie z tym co nawiązałem do książki Alana Alforda, z całą jej interwencjonistyczną teorią, tym nasz gatunek się różni od pozostałych ziemskich organizmów, że jesteśmy jednym z najbardziej doskonałych organicznych maszyn w tym malutkim sektorze kosmosu. (bez wpadania w samouwielnienie i abstrahując od seksualności naszych ciał).

Po części dlaczego seria gier Homeworld mnie pociąga, gdzie jeden impuls popycha nas czas gdzie sztuczne podziały idą w diabły i stajemy się zjednoczeni w podróży.

Wracając do pierwszego postu Araviala, zaczynam rozumieć jedno pojęcie. Ludzie, w przyszłości mogą być tak zwanymi "Progenitors".

112
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Cywilizacje pozaziemskie?
« dnia: Pią, 13 Mar 2015, 00:09:20 »
Ogólnie poszukiwanie pozaziemskich cywilizacji dla mnie jest jak szukanie igły w stogu siana. Nie chodzi nawet o maskowanie się przed nami (vide hipotezy, że jesteśmy w Big Brotherze etc) czy ich nieistnienie. Tylko o to, że szukamy ich jakbyśmy szukali nas samych. Niekoniecznie cywilizacje w innych częściach galaktyki czy wszechświata mogły podążyć w podobnym sposobie komunikacji, bez fal radiowych, bo powiedzmy właściwości magnetyczne ich macierzystej planety na to nie pozwalają, lub używają kompletnie innego spektrum fal, który dla naszych coraz to bardziej superczułych detektorów i odbiorników nadal są poza zasięgiem. My może właśnie szukamy, chcemy kontaktu, ale inni może wzorem Japonii w czasach Sakoku - nie. Albo czekają, aż dorośniemy.

Cała kwestia kontaktu naszego gatunku z innymi kosmitami jest bardzo rozległą tematyką, fakt faktem, że na wiele aspektów trzeba przymrużyć mocno oczy (Starożytni Kosmici na HISTORY), a inne ciekawią i zapraszają do rozmyślań. Jeśli chodzi o mnie to największe wrażenie zrobili Bogowie Nowego Tysiąclecia Alana Alforda. (Chociaż książki nie traktuję jako prawdy objawionej, to pomogła mi de facto zrozumieć proces asymilacji i adaptacji elementów jednej kultury w drugiej).

O trzeciej też właśnie czytałem, ale obalenie, bo tablica Mendelejewa w całej krasie na małej przestrzeni występuje we wszechświecie bardzo często.

A jeśli chodzi o UFO itp. W dużej mierze wina stoi po wybujałej, nakręconej przez masową kulturę wyobraźni i brakiem poznania wszystkich ziemskich fenomenów, no może w 1% coś jest.

113
Dyskusje ogólne / Odp: N
« dnia: Czw, 12 Mar 2015, 19:40:57 »
@up

Wierz mi, przez 2-3 lata kiedyś świadomie wchłaniałem tony teorii spiskowych, science woo. Tyle, że zestawiałem to z własnymi obserwacjami, statystykami i nauką.
Im głębiej wchodziłem w tą papkę, tym bardziej wydawała mi się niedorzeczna.
 M.in. to też czytałem. Nie pamiętam, roczników. ale to bardziej mi śmierdzi inspiracją "Bliskim Spotkaniem Trzeciego Stopnia" niż faktem naukowym.


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Betelgeuse to naprawdę ciekawa rzecz - po wybuchu będzie miała jasność dorównującą Księżycowi. Ile bym dał, by za swojego życia jeszcze zobaczyć jej wybuch. Cóż, może już dawno wybuchła, tylko my o tym nie wiemy jeszcze?

Z podobnych wydarzeń, astronomicznie przed minutką to narodziny Mgławicy Kraba, powstałej z wybuchu supernowej w 1054. Szeroko odnotowana przez Chińskich i Arabskich uczonych. Legendy niosą, że w nocy bez pomocy świec i pochodni można było czytać. Tu jest ciekawie, bo zmiany zachodzące w samej mgławicy są dobrze widoczne, a w okół niej jest wiele rozbieżności na temat masy gwiazdy-przodka i wielu innych rzeczy.

114
Dyskusje ogólne / Odp: N
« dnia: Śro, 11 Mar 2015, 22:37:59 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jeżeli chodzi o tą gwiazdę, Betelgeuse nawet kiedy wybuchnie, zobaczyć to z ziemi można dopiero 427 lat po wybuchu, więc by to zobaczyć jeszcze za życia, musiałaby już dawno wybuchnąć.

Ale i tak patrzysz na nią z 427 letnim opóźnieniem :). Teleskopy też. ;)

115
Dyskusje ogólne / Odp: N
« dnia: Śro, 11 Mar 2015, 20:12:54 »
Bez dywagacji.

Odnośnie Shooktea... Zderzenie Drogi Mlecznej z M31, czyli Galaktyką Andromedy za jakieś 4 mld lat, czyli jeszcze na krótki czas zanim nasze słońce przekształci się z czerwonego olbrzyma w białego karla (za mała masa na supernową ;))

A jeśli chodzi o mnie. To Betelgeuse wraz z Jowiszem są zdecydowanie bliscy. Ta pierwsza bestia o masie 15-20 słońc  i znajdująca się 427 lat świetlnych od nas może albo za naszego życia albo w przeciągu najbliższych 50 tys lat zdrowo pierdyknie.


116
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 11 Mar 2015, 17:55:52 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ciekaw jestem czy twórcy zrobią części takie jak te w modzie KAS. Bo jeśli nie to surowce bez tego moda będą troszke bez sensu.

Rozwiń.

Właściwie i to bez KAS można spokojnie grać. Wystarczy odpowiednio rozmieszczac doki... polecam z miedzynarodowego ogromny AAR od uzytkownika Brotoro:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

W ktoryms z epizodow dokladnoe widac jak tankuje samoloty bez uzycia KAS. ;)

117
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 11 Mar 2015, 01:03:42 »
DBL post, ale w słusznej sprawie

skrót DEVNOTE'a

Felipe (Harvester):
- owiewki i ładownie prawie skończone, czyli teraz wyłapywanie bugów itp.
- pierdu pierdu o tym, że w tym tygodniu zajmie się drzewkiem technologii (z reszty co pisze w akapicie, można wywnioskować, że sporo części dojdzie wraz z 1.0) i tyrada o narzędziach developerskich

Mike (Mu):
- sporo siedział nad termodynamiką i aerodynamiką. Od QA dostał spory dokument z pomysłami mechaniki do implementacji. Sporo z nimi spędził czasu dyskutując i implementując niektóre do gry. Ich ficzery pozwolą na lepszą mechanikę przeciągnięcia (dla mnie stall to przeciągnięcie - Baal) i bardziej realistyczne zachowanie lotek.

Marco (Samssonart):
- nic nowego... prócz tutorialu dokowania pracuje nad tutorialem transferów międzyplanetarnych z użyciem efektu Oberta (przydatne dla nowych - Baal)

Jim (Romfarer):
- w tym tygodniu pracował pisaniem nowego algorytmu testowania przepływu paliwa na statku. (parowanie zbiorników z "consumers" (silniki) i poprawki odnośnie wykresów poziomu paliwa i ich stosunku do przepływu)

(Właściwie to bełkot, albo z moją angielszczyzną jest kompletnie źle, albo jestem pijany, chociaż dwoma małpkami sznapsa jabłkowego zagryzionymi cheetosami trudno się uwalić... - Baal)

Max (Maxmaps):
- mają już "wykrystalizowaną" datę wydania 1.0, stąd dogląda prace nad ficzerami itp.
- pracował z modderami nad nowym KSC tieru 0. (Czyżby przyczepy i szopa wraca do łask? - Baal)

Ted:
- pracował z QA nad surowcami (pochwalił tu RoverDude'a - ten od Karbonite za świetną robotę)
- gadka, że QA testuje usprawnienia w optymalizacji i przeróbki, które Mike wcześniej powprowadzał w związku z przeróbkami termodynamiki.

Rogelio (Roger):
- ogarniał działanie dynamiki i płyny w Maya, by polepszyć efekty w animacji.

Kasper (KasperVId):
- nic ciekawego

Standardowo:
Cytuj
Jak coś pominąłem, albo z...em to let mi noł.

118
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Wto, 10 Mar 2015, 23:49:58 »
No to dalej banda:










119
Dyskusje ogólne / Odp: Prawdziwe misje kosmiczne
« dnia: Pon, 09 Mar 2015, 21:11:43 »
ESA opublikowała film rysunkowy o Rossecie  i Philae.



Właściwie od początku podoba mi się taki sposób przekazu. Bardziej przemawia.

Trzymać kciuki za kolejne dane, gdy 67P będzie jeszcze bliżej słońca.

120
Inne / Odp: Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Śro, 04 Mar 2015, 00:07:00 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



Viper mk2? ;)

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14