Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - avatarnk

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8
91
Inne gry / MaK/Make [tytuł roboczy]
« dnia: Nie, 23 Cze 2013, 15:02:40 »
Akcja MaK toczy się w na dziesiątkach małych asteroidów dryfujących w kosmosie. Miejsce to ma być dla gracza wielkim sandboksowym placem zabaw. Rządzić nim będzie silnik fizyczny, w którym każda duża powierzchnia wygeneruje własną grawitację, przez co słowa takie jak „góra” i „dół” będą jedynie relatywnymi pojęciami, kształtowanymi wyłącznie przez to, gdzie akurat nasza postać się znajdzie. Jednocześnie wszystkie elementy wirtualnego świata mają wpływać na siebie nawzajem, kręcić się wokół własnych orbit i wpadać w studnie grawitacyjne większych obiektów.

Sercem rozgrywki będzie budowanie własnych obiektów. Do tego celu wykorzystamy kilka typów klocków, z których każdy posiadać ma własne cechy fizyczne. Autorzy nie zamierzają ograniczać kreatywności graczy i pozwolą na skonstruowanie prawie wszystkiego, od prostych przedmiotów i środków transportu, aż po olbrzymie pułapki i budynki. Jednocześnie postacie graczy wyposażone zostaną w pistolet wystrzeliwujący elastyczną linki z hakiem. Gadżet ten posłuży do przeciągania przedmiotów na dalekie dystanse. Każda lina będzie jednocześnie dobrym przewodnikiem, więc za jej pomocą możliwe ma być transmitowanie energii i sygnałów. W razie potrzeby urządzenie sprawdzi się też jako broń. Świat gry zamieszkiwać ma masa agresywnych stworzeń, więc istotną rolę odegra wymyślanie sposobów walki z nimi.

MaK umożliwi zarówno samotną zabawę, jak i rozgrywki wieloosobowe. Autorzy szykują obszerny zestaw różnorodnych trybów rywalizacji i kooperacyjnych. Nie zabraknie tradycyjnego deatchmatcha, ale pojawią się również wyzwania wymagające sporych talentów budowniczych. Natomiast tryb solo otrzyma własną kampanię z rozbudowanym wątkiem fabularnym, która jednocześnie będzie w dużym stopniu nieliniowa.
Premiera w październiku :)
Strona produkcji: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Zwiastun:

92
=============================================================================
Wersja pre-alpha 0.5 wyszła: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
=============================================================================
Zmiany
1.Polskie znaki są już wyświetlane w opisie
2.W temacie dodałem obrazek by temat był ładniejszy :)
=============================================================================
Nie była to duża aktualizacja lecz lepiej będzie się grało i czytało opisy :)
Zgłaszajcie błędy i opinie na temat spolszczenia

93
Wersja spolszczenia pre-alpha 0.4: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Główny autor spolszczenia: Avatarnk
Pomoc w spolszczeniu: Rafal3920
===========================================================================
Zmiany:
1.Spolszczenie folderu Areo
2.Spolszczenie folderu Electrical
3.Spolszczenie folderu Wheel
4.Spolszczenie folderu Utility
===========================================================================
To tyle w tej wersji zostały tylko dwa foldery do spolszczenia :)

94
Wersja pre-alpha 0.2 dostępna pod linkiem: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

=============================================================================
Zmiany:
  • Spolszczenie folderu FuelTank
  • Spolszczenie scenariuszy
  • Mniejsza waga pliku

Zapraszam do testowania i łapania błędów itp.

95
Co do pomocy to bardzo chętnie mi się przyda. Jeżeli znalazłeś błąd, czegoś ci brakuje lub znasz lokalizację plików które można przetłumaczyć to piszcie na PW :)

96
Nie pomyślałem bo wysyłałem w nocy i zmęczenie trochę robiło :)

97
Dyskusje o modyfikacjach / Spolszczenie do Kerbal Space Program
« dnia: Sob, 25 Maj 2013, 23:42:19 »
UWAGA!

Wątek sprowadzony do nowego standardu dodawania modów na forum.
Od teraz wszystkie informacje oraz download modu znajduje się Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


98
Gotowe poradniki / Odp: Tworzenie własnych flag
« dnia: Sob, 25 Maj 2013, 19:58:50 »
Oczywiście że można ale GIMP ma więcej możliwości ale jak ktoś ogarnia tylko paint'a to użyje łatwiejszego sposobu ;)

99
Gotowe poradniki / Tworzenie własnych flag
« dnia: Sob, 25 Maj 2013, 15:22:45 »
Witajcie postanowiłem napisać poradnik jak stworzyć własną flagę w KSP. Nie jest to trudne a długość robienia flagi zależy od tego co chcemy na naszej fladze. Będzie nam potrzebny program GIMP lub inny program graficzny.
Krok pierwszy: Odpalamy GIMP'A wybieramy PLIK i NOWY.  Teraz ustalamy rozdzielczość falgi będzie to 256x160 pikseli.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Teraz pozostaje nam zrobić flagę, możemy wkleić obrazek, niech wasza wyobraźnia działa.
Krok drugi: Po zrobieniu naszego dzieła musimy go wyeksportować aby to uczynić klikamy PLIK i WYEKSPORTUJ do formatu png.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Krok trzeci: Aby flaga była w KSP musimy ją wrzucić do folderu gdzie są flagi jest to folder: KSP_WIN potem wchodzimy w folder GameData i squad. Teraz szukamy folderu flags i wklejamy tam naszą flagę .
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Gratuluję teraz pozostaje wybrać nam naszą flagę i wstawić w powierzchnię muna tak to wygląda:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Miłego latania!

100
Inne gry / Odp: Space Engine
« dnia: Pon, 20 Maj 2013, 21:11:53 »
Wyszła wersja 0.97 dodano w niej:
1.Komety
2.Zorze Polarne
3.Lepsze oświetlenie
4.Gazowe giganty są bardziej różnorodne :)
5.Zmieniono wygląd interfejsu
6.Dodano ustalanie dokładnej daty i godziny (przydaje się jeżeli chcemy zobaczyć np. Kometę która przelatuje koło ziemi.
8.Więcej możliwości edycji planet
Wszystko to do pobrania tutaj:Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Polecam też spolszczenie do gry: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Filmik prezentujący wersję 0.97:



101
Dyskusje ogólne / Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Pon, 20 Maj 2013, 20:27:20 »
Miałem piękny sen o pełnej wersji kerbali:
- Kerbale różniły się od siebie (zarostem, fryzurą, płcią, wiekiem)
- Podczas lotu kerbale starzały się
- Miasta na kerbinie
- Zorza polarna
- Możliwość odkrywania planet poprzez teleskop
- Możliwość wydobywania wody itp.
- Kerbale potrzebują tlenu, pożywienia itp.
- Podczas trybu EVA jest wskaźnik tlenu
- Stany psychiczne kerbali (samotność itp.)
- Możliwość wylecenia po za układ kerbali
- Asteroidy
- Komety generowane losowo
- Możliwość chodzenia po stacji kosmicznej
- Wersje językowe
- Kerbale podczas lotu rozmawiają
A potem miałem sen o kampanii:
- Zaczynanie kampanii w roku np. 1961
- Na początku posiadamy mało części ale z biegiem lat kerbale odkrywają nową technologię
- Historia narodu kerbali np. Wyścig kosmiczny ze Związkiem radzieckim kerbali a stanami zjednoczonymi kerbali (Na początku mielibyśmy możliwość wybrania nacji)
- By polecieć kerbalem na np.Mun trzeba przeprowadzić badania łazikiem itp.
- LEPSZA OPTYMALIZACJA
Tak i tutaj kończy się mój sen niestety nie do spełnienia

102
Dyskusje o modyfikacjach / Hotele w kosmosie- Hollow Structures & Hulls
« dnia: Pią, 05 Kwi 2013, 14:53:11 »
Witajcie drodzy użytkownicy forum, dziś chciałbym wam przedstawić bardzo interesujący mod o nazwie "Hollow Structures & Hulls".
Dodaje on do naszej gry moduły mieszkalne które wyglądają bardzo ładnie. Do modułów można dodać drzwi, przejścia itp. Bo "mieszkaniu można chodzić co sprawdza się tylko na planetach ;). Jeżeli pragnąłeś tworzyć bardziej zaawansowane bazy kosmiczne lub stacje które wyglądają jak hotele to mod dla ciebie.
UWAGA: Jeżeli zostawisz kerbala w bazie (na orbicie) i przyspieszysz czas twój kerbal przeniknie przez obiekt i będzie oddalał się od stacji.
Link do moda: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Tutaj macie filmik w którym pokazany jest mod (są tu inne mody):

103
Poproś o pomoc / Odp: Kerbale na steam
« dnia: Czw, 21 Mar 2013, 19:13:02 »
Dzięki można zamknąć :)

104
Poproś o pomoc / Kerbale na steam
« dnia: Czw, 21 Mar 2013, 18:00:46 »
Jeżeli kupię KSP na stronie gry to otrzymam kod na steam? Bo opłaca się bardziej zakupić na stronie KSP niż na steam

105
Inne / Odp: Sputnik 1
« dnia: Sob, 12 Sty 2013, 12:36:14 »
Wiesz pierwsza satelita ZRK nie jest idealna :)

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8