NOWY DEWNOŁT- Siada im serwer od nowych buildów dla Linuxa i OSX, HarvesteR i Ted próbują go naprawić.
- W między czasie Ted i DrTurkey odpowiadają za podział pracy by każdy miał coś do roboty, i usuwanie bugów trwało jak najmniej.
- Romfarer naprawiał bugi ze stage groups.
- Tainwha naprawił bug z niedziałającymi filtrami, które nie widziały części z modów
- Nathankell i Tainwha naprawili shadery które z jakiegoś powodu nie chciały działać pod OpenGL i Linuxem. (widoczne szczególnie z EVE + OpenGL gdzie pod chumrami ziemia była cała czarna z migotającymi "dziurami w tym cieniu" )
- Nathankell i Mu naprawili PQS (cokolwiek to jest) i od teraz pod wodą mamy nową "mgłę tła". (podczas gdy do tej pory była jakby ściana do której było widać ładnie, a za nią już nic)
- Podobna modyfikacja została wprowadzona do shaderów atmosfery " to make it look rather better"
- Claw naprawiał nowe i stare bugi między innymi te z niewłaściwym podświetlaniem części i cieniowaniem w edytorze. Nawprawił bug w którym część po obróceniu gizmem i jej odczepieniu oraz skopiowaniu traciła oryginalne ustawienia gizma. Naprawił również bug, który powodował że quickloadowane statki czasem pojawiały się w losowym położeniu.
- Koła nadal są na liście zmian, naprawili jedynie jakiś bug związany z PhysX.
- sal_vager i Squelch naprawili bug w którym gdy skupiliśmy się na statku z Command Seat w widoku mapy, planety znikały.
- Skupili się na wersji 64-bit, i podniecają się że nie mogą się już doczekać by zobaczyć jak wiele modów uda się innym upchnąć.
- KasperVid i Ted przygotowują dokumentację do premiery
- Badie leży chora (grypa)
Link :
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘTekst :
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.