Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - angorek

Strony: 1 ... 34 35 [36] 37 38
526
Poproś o pomoc / Lądowanie do celu na spadochronie
« dnia: Śro, 21 Maj 2014, 14:37:58 »
Witam
Planuję budowę bazy na Dunie i mam pewien problem. Poszczególne części bazy chcę zrzucać na spadochronach i problem w tym że nie wiem jak trafić w dany punkt. Moduły będą zrzucane z większego statku, po wyhamowaniu na orbicie silniki będą odrzucane i lądować będzie sam moduł, bez jakiegokolwiek napędu. Ktoś bawił się już w coś takiego ? Może jest jakiś mod na sterowane spadochrony ? (komorowe)

Pozdraiwam

527
Statki kosmiczne / Misja Viking czyli Duna i Ike za jednym podejściem
« dnia: Pią, 14 Mar 2014, 11:41:43 »
Witam
Jako że Mun i Minimus został już dokładnie zbadane, a kerbonauci odmówili dalszych lotów, postanowiono wysłać lądownik bezzałogowy gdzieś dalej. Wybór padł na Dunę. W tym celu zmodyfikowano lądownik księżycowy MK1, i powstała konstrukcja  o nazwie Viking.
Lądownik składał się z dwóch członów. Człon główny posiada mały silnik manewrowy o ciągu 30kN, zapas paliwa RCS, oraz odrzucane moduły badawczy i dowodzenia. Moduł dowodzenia Stayputnik jeden służy jako komputer pokładowy, jest wyposażony w baterie i panele słoneczne zapewniające zasilanie aparaturze jak i oświetleniu. Moduł badawczy składa się z Labloarotium Materiałów, dwóch pojemników Mystery GOO oraz dwóch barometrów i termometrów. Ma też spadochron służący do powrotu na Kerbin oraz 2 anteny.

Członem drugim są 3 odrzucane silniki o ciągu 50kN każdy. W oryginale służyły do lądowania na powierzchni Muna i były odrzucane tuż po starcie ale zaadaptowano je jako silnik manewrowe do zmian orbity.
Silnik modułu głównego jest wyłączony do momentu wyjścia z orbity Duny. Jego wylot jest zablokowany decouplerem oraz dokiem, do którego zaczepiony jest silnik międzyplanetarny. Do wyjścia z orbity Kerbinu miał on 3 odrzucane silniki, natomiast do dalszych manewrów zastosowano silnik Skipper który sprawdził się świetnie.
Więc teraz mała fotorelacja :

Najpierw trzeba było urwać się z Kerbina, więc pełen ogień w kierunku Duny :


Parę poprawek i wchodzimy w atmosferę na periapsis 15km, w celu wytracenia prędkości :

Po ustabilizowaniu orbity lądownik odłączył się i zaczął zwalniać :


Spadochrony otwarł na wysokości 20km, i lekko wspomagając się silnikami zaczął wytracać prędkość




I już na powierzchni (na kole podbiegunowym)


Po wykonaniu odpowiednich badań, pełna moc, i zaczął nabierać wysokości


Trochę manewrowania i po niespełna 4 godzinach był już zadokowany do głównego napędu


Lądownik został zatankowany a resztki paliwa posłużyły do wyniesienia na trajektorię przecinającą się z Ike. Po wyczerpaniu paliwa moduł międzyplanetarny został odrzucony, zatoczył koło i roztrzaskał się po powierzchnię Duny, natomiast lądownik kontynuował zmianę orbity.


Niedługo potem już podchodził do lądowania :


I na powierzchni


Paliwa starczyło by wystrzelić go na dużą orbitę Duny i tam oczekiwał na odpowiednie ustawienie planet. Silniki boczne dostarczył jeszcze trochę ciągu i zostały odrzucone razem z dokiem


Dalszą podróż kontynuował już sam moduł główny




Po dotarciu do Kerbina, periapsis zostało ustawione na 15km, a część silnikowa odrzucona




Po wejściu w atmosferę spadochron został otwarty a moduł dowodzenia odstrzelony. Jest to zabezpieczenie, ponieważ moduł badawczy jest dość delikatny i w razie lądowania na lądzie często ulegał uszkodzeniu, odstrzelenie komputera zmniejsza masę i prędkość opadania i cenny ładunek dolatuje w jednym kawałku.





Był to drugi lot tego lądownika. Według mojej oceny konstrukcja jest bardzo udana, i zbiera duże ilości science (610 za tą misję ). NA następny lot będę musiał dodać moduł ASAS ponieważ w tym momencie manewrowanie lądownikiem jest uzależnione od RCS i bez nich jakikolwiek ruch jest niemożliwy.
Wykonany w większości z części stockowych. Użyłem jedynie modu Novapunch 2 czyli zbiornik międzyplanetarny  oraz spadochrony na silnikach dodatkowych lądownika. Oczywiście można użyć też części stockowych i nie będzie zbytniej różnicy ;)

Pozdrawiam  :)

528
Poproś o pomoc / Odp: Start z księżyca w danym kierunku
« dnia: Śro, 19 Lut 2014, 09:41:17 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Najpierw uzyskaj stabilną orbitę, a potem nią manipuluj
No tak tylko że to zużywa duże ilości paliwa, bo jak wystartuję całkowicie w drugą stronę to będzie problem  ;D
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
1. Orbituj w miarę możliwości zgodnie z równikiem, to zawsze ułatwia. W takim wypadku ląduj też w okolicach równika, wtedy łatwo będzie ci wystartować tak, by trafić.
2. W innym wypadku, kiedy inklinacja jest duża, startuj pod kątem zgodnym ze znacznikiem "target".
Dzięki, tak zrobię ! 

529
Poproś o pomoc / Start z księżyca w danym kierunku
« dnia: Pon, 17 Lut 2014, 15:10:13 »
Witam
Ostatnio bawię się w lądowanie na księżycu itp. i używam statków w stylu Apollo. Problem w tym że start lądownika by wrócić do statku orbitalnego niezbyt mi wychodzi. Jak określić kierunek w którym powinienem startować by wejść na orbitę o tej samej inklinacji co statek na orbicie ?
Pozdrawiam

530
Inne gry / Sins of Solar Empire
« dnia: Nie, 19 Sty 2014, 14:10:36 »
Witam
Jak w temacie, Sins of Solar Empire. Gra typu RTS 4X, produkcji Iron Clad Games. Gra dzieje się w dalekiej przyszłości. Mamy do wyboru trzy nacje, Federację kupiecką TEC, Wygnanych (the Advent) oraz Imperium Vasarii. Gra jako takiej fabuły nie ma, a gracz ma do wyboru około setki różnych map, z jednym lub wieloma układami słonecznymi, i dąży do unicestwienia wroga. Gra jest rozbudowana, mamy za zadanie kolonizację planet w celu zdobywania pieniędzy i surowców, możemy prowadzić pakty handlowe i militarne pomiędzy graczami, oraz co najważniejsze toczyć wielkie i bardzo efektowne bitwy kosmiczne. Gra opiera się na można powiedzieć strefach, każda planeta ma swoją strefę ( Gravity well ) i w niej można się poruszać, budować, walczyć itp. natomiast poruszanie się między planetami sprowadza się do lotu do krawędzi strefy i wykonania skoku. (coś jak nadświetlna w star wars ) Gierka bardzo wciągająca, łatwa do opanowania, ale wygrać jest naprawdę ciężko, nawet na poziomie Easy. Polecam samodzielny dodatek Rebellion, który wprowadza do gry wiele nowych okrętów wojennych.
Więcej można zobaczyć tutaj :
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Pozdrawiam

531
Dyskusje ogólne / Odp: [Oficjalny] POWITANIA!
« dnia: Sob, 18 Sty 2014, 13:16:07 »
To i ja się przedstawię.
Witam.
Mam na imię Daniel, lat 17 mieszkam pod Częstochową. Chodzę do 2 klasy technikum na profil Technik Mechanik lotniczy. Moje zainteresowania to modelarstwo redukcyjne, latające i rakietowe. Od tego roku członek Polskiego Towarzystwa Rakietowego do którego zapraszam : rakiety.org.pl oraz forum.rakiety.org.pl. Interesuję się też Zoną i chciałbym tam pojechać w przyszłym roku.
Z muzyki to cisnę Iron Maiden i Sabaton, czasem jakieś Prodigy i tym podobną muzykę.
W kerbala gram od wersji 0.22.  Byłem już na Dunie, Moho i Eve. Gram z dużą ilością modów, i lubię budować wielkie okręty jak w Star Wars czy tym podobnych produkcjach  :D
To tyle o mnie.
Pozdrawiam

532
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pią, 17 Sty 2014, 22:43:02 »
A mi się marzą jakieś asteroidy, meteoryty itp. Teraz kosmos jest pusty a gra "na orbicie" sprowadza się do ustawiania punktów manewrowych i operowania gazem. Nuda ! Przydały by się jakieś metoryty, pas asteroid czy promieniowanie. Skoro gra jest robiona pod symulację przydały by się też poziomy trudności. Łatwy dla początkujących, i trudny gdzie trzeba by uwzględniać np. chłodzenie elektroniki kąt wejścia itp. Świetną sprawą byłaby też " funkcja stacji kosmicznej " pozwalająca wyłączać fizykę stacji kosmicznej, pozwoliło by to budować wspaniałe i wielkie stacje do których da się zadokować, bo co z tego że zbuduję stację paliwową skoro nie mogę niczego zatankować bo gra robi 3 fps..

533
Poproś o pomoc / Odp: Problem z zapisem
« dnia: Czw, 16 Sty 2014, 21:41:31 »
Tak pliki .craft i subassembly nadal działają przynajmniej na częściach stockowych. Aczkolwiek nieraz elementy są poprzestawiane, lub gra wywala, więc nie są w 100% kompatybilne.

534
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 15 Sty 2014, 21:19:02 »
Świetnie... Czyli z tego co można wyczytać na blogu połowa teamu się opiernicza a gra leży i kwiczy. Optymalizacji brak, ciężkie statki bugują i wybuchają poszczególne elementy od tak, mechanika lotu ssie, ilość części nie powala, na planetach po wylądowaniu nie ma co robić przez co gra staje się nudna, grafika nie zachwyca, ale panowie zajmują się kontem na fb i kostiumem kerbala. Świetnie ! tak trzymać..

535
Szukam modyfikacji / Odp: Poszukuje moda
« dnia: Wto, 14 Sty 2014, 18:10:44 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jak chcesz modyfikować większe części od tego są doki :)
Niekoniecznie. Wystarczy wysłać na orbitę pojazd "składak", wyposażyć go w dużą ilość rcs, ASAS, magnes z KAS oraz lazor system. Wystarczy złapać magnesem element, dowieść i ustawić na miejscu. Potem kerbalem za pomocą lazora można element przyspawać. (tak jakby był złożony od początku w hangarze) Można też rozdzielać elementy i wysadzać. (bez szkód dla pozostałych elementów)  ;)

536
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Wszystko pięknie i fajnie,ale:
1. Cała stacja to jeden wielki mod. Mody są dodatkiem a nie podstawą gry.
2. Przesyłanie Kethanu laserem....reallyy? To taka dobra okazja do zrobienia SSTO na kursie stacja-Kerbin.
3. Oj coś czuję że naprawdę sporo to ma części...
Każdy gra jak lubi, mnie te stockowe części zaczęły powoli nudzić  ;) SSTO nie umiem tzn. na orbitę wejdę ale z lądowaniem jest problem, gra koło symulacji lotu nawet nie leżała i jako że cisnę w Flight simulatora od jakiś 8 lat to po prostu nie umiem się przestawić.
Stacja w stanie "surowym" ma około 1000 części, po zespawaniu dodatkiem Ubiozur liczba spada do 94 w tym momencie, z czego z dobre 30 elementów to reflektory i doki. System dokowania jest dopiero w fazie prób, wymyśliłem sobie że zamiast standardowego doku np. Clamp o tron dam teleskopowe wysięgniki z elektromagnesem na końcu. Zaraz wyślę jakiś pojazd i zobaczę jak to się sprawuje.
Blachy fakt są ochydne,  chcę je pomalować Kerbpaintem tylko gdzieś skurczybyk nie chce działać.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ja  liczę ze autor  zbuduje wielkie statki :)   tankowce transportowce
Będą jak najbardziej ! W miarę możliwości gry wielkie, i ciężkie  8)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Fajna stacja, podoba mi się, Chociaż z modami chyba ciutkę przesadziłeś. I brakuje ich listy, która zgodnie z regulaminem jest obowiązkowa. Co to za mod na zieleninę? Ekstra wygląda.
Oj tam oj tam, to właściwie części to 2 mody, plus to zrobiłem sam ;) Listę modów starałem się wkomponować w tekst ale jak regulamin to :
- Lack Luster Labs - full
- Magic Smoke Industries
- KAS
- Ubiozur Welding
- części własne
W planach mam też użycie modów Novapunch, Kethane oraz Kerbpaint. Elementy są spawane na orbicie dodatkiem LAzor. No fakt trochę tego jest ale ważne że daje mi frajdę   8)
Zielenina z Lack Luster Labs, szyby można zasunąć osłonami, i mają też podobno panele słoneczne ale za nic nie umiem ich otworzyć ;) Reszta modułów i radary również z tego modu.

EDIT
Niestety mój system dokowania zawiódł. Ma ktoś jakiś pomysł jak zamocować okręt do stacji poza dokiem ?

537
Stacje kosmiczne / Galactic Enterprises Space Port - czyli rajd po Ketan
« dnia: Pon, 13 Sty 2014, 14:26:18 »
Witam
Wraz z rejsem okrętu Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ rozpoczęła się nowa era podboju kosmosu. W próbkach gleby przywiezionych z Moho naukowcy odkryli nowy, bardzo cenny surowiec - Ketan  :D Odkryto że można z niego wytwarzać ekologiczne i bardzo wydajne paliwa oraz otrzymywać energię elektryczną. Z połączenia firm Nova Punch inc. oraz Lack Luster Labs powstało konsorcjum Galactic Enterprises. Ich pierwszym celem do przejęcia rynku wydobycia Ketanu było zbudowanie bazy orbitalnej.
Miała ona na celu obsługę załóg frachtowców i innych okrętów, które to dostarczałyby surowiec właśnie na tą stację by potem przesłać go za pomocą lasera na Kerbin. Z powodu ograniczeń sprzętowych baza jest dość uboga. Posiada ona 2 duże doki dla frachtowców, 3 doki dla mniejszych okrętów oraz jeden duży dok umieszczony z boku stacji. Stacja została wykonana w placówce 0.22 stoczni UbioZur Weldings, a następnie została przekazana do placówki 0.23 w celu umieszczenia na orbicie.
Stacja na zdjęciach jest już prawie gotowa, brakuje tylko osprzętu dużego doku oraz zbiorników.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Niestety jest zbyt duża żeby ją skadrować więc Jeb Was oprowadzi :
Stacja kontroli ruchu i zarząd stacji :
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Bloki mieszkalne wysokiej klasy :
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Trochę zieleninki :
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Tu będą parkować małe okręty :
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A tu zacumują duże :
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A tu miejsce dla największego :
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Lampy w dokach wymagają poprawek bo są lekko krzywe  8)
Ciąg dalszy mam nadzieję wieczorem.
Pozdrawiam

538
Inne gry / Odp: Starmageddon 2 - polska zręcznościówka
« dnia: Nie, 12 Sty 2014, 17:37:57 »
Fakt, ich gry jak np. Ghost Warrior to porażka ale giera fajna. Nie jest może jakośsuper rozbudowana czy skomplikowana, ot naparzanka, ale to co mnie w niej urzekło to świetna fabuła.

539
Inne gry / Starmageddon 2 - polska zręcznościówka
« dnia: Nie, 12 Sty 2014, 13:29:10 »
Witam
Polecam Wam gierkę Starmageddon 2 : Project Freeedom. Giera jest prosta, sterowanie to myszka i parę klawiszy. Jest to typowa zręcznościówka nie wymagająca żadnych wygórowanych umiejętności pilotażu. Gierka jest produkcji Polskiego studia City Interactive, i została wypuszczona w 2004 roku w cenie... 10 zł :D
Mimo to ma bardzo przyjemną grafikę, ŚWIETNĄ fabułę ( właściwie dla niej wypada tą grę przejść) i dosyć fajną rozgrywkę.
Tutaj intro :

Gra jest już niedostępna w sprzedaży i należy ją pobrać z torrentów. W razie problemów mogę podrzucić obraz płyty bo mam oryginała  8)
Pozdrawiam

540
Statki kosmiczne / Odp: Fregata klasy Nova
« dnia: Sob, 11 Sty 2014, 23:17:56 »
Dzięki  :D :D Z modów to :
- NovaPunch 2
- Magic Smoke Industries
- Aviation Lights
- Kerbal joint reinforcement
oraz parę zmodyfikowanych części stockowych, właściwie to tylko zmiana rozmiaru i\lub zasobów.
Do tego mam też Universe Replacer z packiem tekstur Sido.
Pozdrawiam  ;)

Strony: 1 ... 34 35 [36] 37 38