Czy ty masz pojęcie jak działa aerodynamika w KSP?
Aerodynamika w KSP nie działa, każdy kto leciał samolotem w realu i w grze wie o czym mówię. O ile przy małych prędkościach i dużych skrzydłach jako tako to jeszcze wygląda, ale jak mi samolot w locie obrócił się do tyłu to wymiękłem..
Jedynym wyjściem jest mod który da element który będzie wyglądał jak śmigło a działał jak silnik rakietowy, niestety KSP nie zna takich pojęć jak różnica ciśnień dynamicznych, kąty natarcia, strugi powietrza itp. ma tylko cyferki wg. których wylicza reakcje i robi to póki co dość słabo. Jak dowiesz się jak działa śmigłowiec to zobaczysz że jest to póki co niewykonalne..
Najprostszym przykładem jest przeciągnięcie, zbuduj samolot, pociągnij za drążek (S) tak by samolot z lotu poziomego poszedł pionowo w górę na małej prędkości, efekt ? W grze samolot będzie leciał z dziobem w górę i zacznie powoli opadać lekko przechylając dziób w dół. W rzeczywistości natomiast po kilku sekundach samolot zwalił by się na bok, i wpadł w korkociąg, a następne sekundy decydowałby o tym czy przeżyjesz...