Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - angorek

Strony: 1 ... 33 34 [35] 36 37 38
511
Szukam modyfikacji / Odp: Mod na imiona poszczególnych kerbali
« dnia: Wto, 03 Cze 2014, 18:40:57 »
Crew Manifest daje możliwość edytowania kerbali, tak imion jak i parametrów zachowania i włączanie trybu badass. Nie można jedynie edytować kerbali siedzących w statku który aktualnie jest w użyciu.

512
Mod od Drangira jest świetny ale póki co nie da się go pobrać. W tym momencie latam na Smart ASAS i translatron od mechzjeba. Translatron utrzymuje wysokość (keep vert i w okienku wklepujemy prędkość pionową) a smart ass utrzymuje go w pionie. ( zakładka ADV, surface_north i opcja up) Pojazdem sterujemy za pomocą RCS w trybie dokowania lub klawiszami IJKL, które zmieniłem sobie na numpada dla wygody. Dźwig działa bardzo dobrze ale muszę jeszcze wymyślić jakiś lepszy sposób mocowania ładunku bo pojedyncza lina nie jest zbyt dobrym rozwiązaniem. (co nie znaczy że nie działa)
Pozdrawiam !

513
Dyskusje o modyfikacjach / Curse i mody z Space Port
« dnia: Pon, 02 Cze 2014, 09:04:02 »
Witam
Wiecie może czy da się pobrać w jakiś sposób mody z kerbal spaceport ? Niestety chłopaki zamiast robić nowy update zaczynają cudować i nie wiadomo po co przerzucili się na jakieś badziewne Curse ale bazy danych już nikomu się przenieść nie chciało..
Wiele modów byłoby mi potrzebne do gry ale niestety po kliknięciu w link space port odsyła mnie do wyszukiwarki Curse..
Pozdrawiam

514
Szukam modyfikacji / Skycrane, Vtol itp. -Stabilny zawis -> autopilot
« dnia: Pią, 30 Maj 2014, 21:34:24 »
Witam
Znacie jakiś mod dodający autopilota który utrzymuje statek w zawisie na danej wysokości ale niweluje też loty na bok ? (żyroskop)
O ile utrzymać na wysokości potrafi mechjeb tak z utrzymaniem go w miejscu jest prawdziwa katorga, tym bardziej że buduję pojazd do przenoszenia modułów bazy i całość waży nieraz ponad 20 ton i przy tym ciągu nawet niewielkie odchylenie powoduje utratę kontroli...
Jakieś pomysły ?
Pozdrawiam

515
Obsługa techniczna / Odp: Problem z quicksave..
« dnia: Pią, 30 Maj 2014, 17:58:46 »
Po wczytaniu Quicksave nie nadpisuje on Persistent.sfs, jest on nadpisany dopiero po wykonaniu jakiejś akcji np. wyjściu do Space Center lub po pojawieniu się w prawym górnym rogu autosave. Niestety nie ma już raczej sposobu na przywrócenie poprzedniego stanu, ale jeśli miałeś np. na orbicie stację kosmiczną i elementy dalej masz zapisane w pliku craft (zapis w VAB i SPH ) to możesz je szybko przywrócić na orbitę modem HyperEdit. Niestety odkryć już nie przywrócisz w ten sposób..

516
Obsługa techniczna / Odp: Lądownik wbił się w ziemię.
« dnia: Pią, 30 Maj 2014, 16:00:29 »
Użyłem Hypera, po prostu wygodniejszy :D Dzięki za pomoc !
Pozdrawiam

517
Obsługa techniczna / Lądownik wbił się w ziemię.
« dnia: Czw, 29 Maj 2014, 21:41:44 »
Witam

Mam pewien problem. Po kilku godzinach prób w końcu udało mi się posadzić lądownik na Dunie i no właśnie, na tym zabawa się kończy bo nóżki podwozia weszły w glebę i za nic nie da się go wyciągnąć. Daję pełny gaz, miotam nim za pomocą RCS, próbuję schować podwozie nic.. Wyłączyłem cheatem grawitację i wypaliłem silniki na pełną moc by szarpnąć statkiem ale siedzi dalej jak przyklejony. Jest jakaś możliwość wyciągnięcia go czy muszę lądować jeszcze raz ? Dodam że bug jest niestety dość częsty i zdarzył mi się też na wyrzutni. Dodam że najbliższy kerbal znajduje się 4km od lądownika i może lecieć tylko z buta..
Lądownik stockowy, waga poniżej 10 ton, bezzałogowy, prędkość przyziemienia w granicach 10m/s. Wersja 23.5, mody tylko dodające części + toolbar, mechzjeb, crew manifest oraz Select root. Gra pod Win7 64bit.

518
Poproś o pomoc / Odp: Jak latać?
« dnia: Czw, 29 Maj 2014, 21:36:00 »
Najprościej wejść na orbitę lecąc pionowo do wysokości 10km (około 260m/s na tej wysokości) potem przechylić statek 45 stopni w prawo i poczekać aż apoapsis przekroczy granicę 75km, kilka sekund przed apoapsis  ustawiasz okręt na wskaźnik prograde (przyspieszenia) i palisz dopóki nie pokaże się periapsis i nie przekroczy 75km.
Przyda się to : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
oraz to : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Z modów na początek mogę polecić Kerbal Joint Reinforcement ale wątpię by był Ci on na razie potrzebny. (wzmacnia połączenia eliminując efekt giętkości) Jak zdobędziesz Muna, to możesz się brać za mody, aczkolwiek polecam tylko mody dodające części, autopilot jest czasem przydatny ale psuje zabawę.

519
Aktualności / Odp: Box-art KSP
« dnia: Czw, 29 Maj 2014, 20:56:21 »
Czyli pisało :
Stworzone przez fanów, to może być nasza okładka gdy wydamy wersją pudełkową...
Twoja wersja wyglądała by tak:
Created by fans, it might be our box-art if we`d like to put physcial version..

520
Aktualności / Odp: Box-art KSP
« dnia: Czw, 29 Maj 2014, 19:50:34 »
No to najwidoczniej było edytowane, jak zobaczyłem pierwszy raz pisało :
Created by fans, it might be our box-art when we put our physical edition...
I reszta się zgadza.

521
Aktualności / Box-art KSP
« dnia: Czw, 29 Maj 2014, 19:34:01 »
Witam
Na facebooku pojawił się pierwszy box-art planowanej wersji DVD. Można go zobaczyć pod linkiem :
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Prosiłbym o głosowanie na komentarz Daniel "Angor" Kalota jeśli można   ;)

Pozdrawiam

522
Inne / Odp: Kerbale w 3D
« dnia: Śro, 28 Maj 2014, 23:02:38 »
Sory za odkop ale czego się spodziewałeś po tym 3D ? Jeśli chcesz prawdziwe 3D bez zmiany kolorów i zeza to musisz wybulić koło 5 stów za specjalne okulary i monitor z wysoką częstotliwością odświeżania. Okulary są synchronizowane z pc przez podczerwień i zasłaniają raz jedno raz drugie oko, 60 razy na sekundę, Ty tego nie widzisz ale do każdego oka trafia inny obraz a mózg myśli że dany obiekt jest trójwymiarowy. (działa to tak jak okulary w kinie) Na standardowym monitorze 60-70Hz można uzyskać 30-32.5 fps.

523
Wyzwania / Odp: Kerbalski Helikopter!
« dnia: Śro, 28 Maj 2014, 22:41:53 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Czy ty masz pojęcie jak działa aerodynamika w KSP?
Aerodynamika w KSP nie działa, każdy kto leciał samolotem  w realu i w grze wie o czym mówię. O ile przy małych prędkościach i dużych skrzydłach jako tako to jeszcze wygląda, ale jak mi samolot w locie obrócił się do tyłu to wymiękłem..
Jedynym wyjściem jest mod który da element który będzie wyglądał jak śmigło a działał jak silnik rakietowy, niestety  KSP nie zna takich  pojęć jak różnica ciśnień dynamicznych, kąty natarcia, strugi powietrza itp. ma tylko cyferki wg. których wylicza reakcje i robi to póki co dość słabo. Jak dowiesz się jak działa śmigłowiec to zobaczysz że jest to póki co niewykonalne..
Najprostszym przykładem jest przeciągnięcie, zbuduj samolot, pociągnij za drążek (S) tak by samolot z lotu poziomego poszedł pionowo w górę na małej prędkości, efekt ? W grze samolot będzie leciał z dziobem w górę i zacznie powoli opadać lekko przechylając dziób w dół.  W rzeczywistości natomiast po kilku sekundach samolot zwalił by się na bok, i wpadł w korkociąg, a następne sekundy decydowałby o tym czy przeżyjesz...

524
Poproś o pomoc / Odp: Lądowanie do celu na spadochronie
« dnia: Pon, 26 Maj 2014, 17:24:29 »
No cóż w takim razie pozostaje przerobienie zasobnika transportowego.
 Dzięki za pomysły i dyskusję.  ;)
Pozdrawiam

525
Poproś o pomoc / Odp: Lądowanie do celu na spadochronie
« dnia: Pią, 23 Maj 2014, 21:03:20 »
To może macie jakiś pomysł jak posadzić zasobnik jakieś 4x2,5m z dokładnością około 200m ?
 Ma to być w skrócie pojemnik kształtem przypominający puszkę coli, który po wejściu w atmosferę odrzuca osłony i zostaje okrągła płyta, z jednej strony ma silniki a z drugiej ładunek. Miało to wyglądać tak że po wejściu w atmosferę płyta i osłony  na wysokości jakiś 10km by odpadały rozwalając się o powierzchnię a ładunek leciałby dalej na własnych spadochronach "w pół rozłożonych" i dopiero niżej przed lądowiskiem miały by się one otwierać w pełni.  Najbardziej zależy mi na tym by w miejscu lądowania zostawało jak najmniej śmieci, a dokładność była jak największa..

Strony: 1 ... 33 34 [35] 36 37 38