Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - angorek

Strony: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 38
466
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Kolejność przedmiotów w hangarze
« dnia: Czw, 24 Lip 2014, 10:35:41 »
Ściągnij mod Simple Part Organizer, doda Ci dwa małe przyciski na dole ekranu, i będziesz mógł sortować np. po nazwie czy ciężarze, a także wyłączać i włączać widoczność poszczególnych modów w hangarze co znacząco ułatwia budowę.
Poszukaj go na Curse, działa z 0.24.

467
Obsługa techniczna / Odp: Zmiana typu save'a?
« dnia: Czw, 24 Lip 2014, 09:39:16 »
Sprawdź zanim napiszesz...
Zmiana samego trybu nic Ci nie da poza inną ikonką.
Wchodzimy do persistent.sfs i zmieniamy podane przez ShookTea wartości CARRER na SCIENCE_SANDBOX.
Ale system nadal będzie naliczał fundusze, bo mamy wpisane moduły.
Moduł wygląda tak:
SCENARIO
{
               name = xxx
               bla bla bla.....
}

Musimy znaleźć i usunąć moduły Scenario o nazwie :
- ContractSystem
- Funding
- Reputation

Wtedy pozbywamy się całkowicie kontraktów i mamy czystą karierę jak w 0.23.
Należy tylko pamiętać o tym by usuwać dokładnie cały moduł zwracając uwagę na to że moduł zaczyna się znakiem { i kończy } .
By ułatwić szukanie wciskamy ctrl+f i wstukujemy podane nazwy.

W sumie można by wywalić jedynie moduł Funding i zachować kontrakty jakby Ci się nudziło, ale nie wiem czy nie spowoduje to jakiś błędów, musisz sprawdzić sam  ;)

Pozdrawiam

468
Obsługa techniczna / Odp: Kerbal przeżył skok...z 3000m?
« dnia: Śro, 23 Lip 2014, 15:39:55 »
Bug, ostatnio nawet chwalili się tym na fan page na fejsie.

469
Obsługa techniczna / Odp: Prawdopodobnie Kraken
« dnia: Śro, 23 Lip 2014, 14:05:18 »
Używasz jakiś modów ? Wersja 64 czy 32 bit ? Jaki system ?

470
Obsługa techniczna / Odp: Zauważony Bug.
« dnia: Wto, 22 Lip 2014, 14:01:57 »
Przecież można regulować wielkość w opcjach..

471
Obsługa techniczna / Odp: Stabilność 64bit a właściwie jej brak.
« dnia: Pon, 21 Lip 2014, 17:23:37 »
Ja ściągnąłem mod Mission Controller do 23.5 i powiem szczerze że jest o wiele lepszy od kontraktów, a i gra działa bez problemów.
Trzeba wynosić satelity, naprawiać je itp. a nie tylko testować części...

472
Obsługa techniczna / Odp: Stabilność 64bit a właściwie jej brak.
« dnia: Pon, 21 Lip 2014, 10:04:19 »
Czy Wam też po wyjściu z trybu dokowania ciąg ustawia się automatycznie na 50% ?

473
Obsługa techniczna / Odp: Stabilność 64bit a właściwie jej brak.
« dnia: Pon, 21 Lip 2014, 09:26:30 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A ja miałem podobny problem. Spróbuj zmniejszyć render quality o jeden - dwa stopnie i odpowiedz.
Działa !! Zarówno na 64 i 32 bitach, z 2GB modów ! Dzięki  :D

474
Obsługa techniczna / Odp: Stabilność 64bit a właściwie jej brak.
« dnia: Nie, 20 Lip 2014, 21:46:28 »
Z modów :
KW rocketry
FASA
Enhanced Navball
Simple Prat organizer
Select Root
Toolbar
Modów używam od długiego czasu i nigdy nie sprawiały problemów. Gra wysypuje się nawet bez nich choć trochę rzadziej. Głównie podczas ekranu ładowania, jak już się wystartuje to można latać i latać ale gdy tylko chcę wrócić do KSC czy np. wejść do hangaru to w 90% przypadków wchodzę w pulpit. (nieraz nawet żaden komunikat nie wyskakuje)
Najpierw myślałem że to przez antywirusa (NOD32) bo np. Watch Dogs lubił mi ubić, ale go odinstalowałem a gra dalej stwarza problemy.
Sterowniki grafy aktualizowane miesiąc temu, dźwiękowych i chipsetu chyba nie aktualizowali.
DirectX 11 instalowany bodaj w zeszłym tygodniu.
Wszystkie updatey od Windowsa zainstalowane.
W 0.23 grałem jeszcze wczoraj z folderem GameData podchodzącym pod 3,5GB ( :D ) i gra chodziła o dziwo płynnie i bez problemów.
W tle mam zwykle Google Chrome, ale nawet po wyłączeniu crash.

475
Obsługa techniczna / Odp: Stabilność 64bit a właściwie jej brak.
« dnia: Nie, 20 Lip 2014, 19:42:41 »
Teraz nawet 32 strzela fochy... Pojawił się też jeden błąd, mianowicie wszystkie wskazania prędkość, wysokość itp. zatrzymały się w miejscu a rakieta zaczęła lecieć w linii prostej, mimo że mogłem ją dowolnie obracać.

476
Obsługa techniczna / Stabilność 64bit a właściwie jej brak.
« dnia: Nie, 20 Lip 2014, 18:55:11 »
Witam
Panowie czy Wam też wersja 64 bit się sypie ? Najczęściej wykrzacza się tuż po załadowaniu gdy ma pojawić się menu, a jak już się załaduje to maks minuta, dwie i crash, z tym że nie ma komunikatu z gry a jedynie monit windowsa że program przestał działać.
Wersja 32 bit chodzi jak marzenie.
PC:
- I5 3740K stock
- 8GB ram
- gtx660ti
- Chiftec 650W
- P8z77 Asus
- Win 7 64-bity SP1 wersja angielska

Pozdrawiam !

477
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Nie, 20 Lip 2014, 18:28:20 »
To może ja wytłumaczę ;)
Najpierw ściągamy najnowszą wersję modulemanager.dll . (często dodawane do modów)
Otwieramy notatnik i wklejamy do niego to :
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
@PART[*]:FINAL
{
     @cost *= 1.5
}
W notatniku dajemy zapisz jako, wybieramy zamiast .txt opcję wszystkie pliki a w nazwie wpisujemy np. nazwa.cfg .
Zapisujemy i wklejamy utworzony plik do folderu Gamedata wraz z module manager.
Cena części zostanie pomnożona o 1.5 .
Cena paliwa pozostanie bez zmian tą należy zmienić w folderze Gamedata/Squad/Resources/ResourcesGeneric.cfg .

Pozdrawiam !

478
A więc przetestowałem podstawowe funkcje i oznajmiam co następuje :
- Zintegrowane z kapsułą filtry śmigają, pobierają waste water, CO2 oraz zasób filter, a wypluwają czyste O2 i wodę.
- Ogniwo paliwowe śmiga
- Przetwornice ok
- Problem mam z baterią i poborem mocy ale myślę że uda się to obejść.
- Bez dll się nie obejdzie, muszę się nauczyć C# i dodać do gry okienko (chowane w toolbarze) które będzie pokazywać aktualne zużycie i dostępną moc dla każdego napięcia, bez tego to wszystko nie ma sensu.
-  Muszę jakoś rozkminić jak pozbyć się paska efficency z rozwijanego menu po kliknięciu prawym przyciskiem myszy bo mam ich 8 i żaden nie potrzebny.
- Ładowarka baterii ogarnięta, ale jak już mówiłem, trzeba usunąć paski efficency (wydajności)
- Nad zrzutem zanieczyszczeń pracuję ale raczej nie powinno być z tym problemu.
- Hel i jego dekompresja w zbiornikach rcs póki co tylko w manualu, ale nie wiem czy zamiast się w to bawić po prostu nie wrzucę jakiejś małej części helu do configu rcs tak by biorąc monopropellant brał też hel, a systemy parowania i elektronika będzie w wyobraźni  ;) Zawsze to jeden wskaźnik (zasób) mniej.

Jeśli ktoś ogarnięty w C++ czy  C# przypadkiem trafił na ten post, i miał ochotę pomóc zapraszam na pw ;) ( i bardzo liczę że ktoś taki się trafi  :D )

EDIT : Założyłem temat na forum oficjalnym, plugin w trakcie tworzenia :)

479
Problem w tym że do okienka to potrzebny będzie jakiś plugin .dll a ja nie mam pojęcia w tworzeniu takich rzeczy.
Póki co testuję pierwszą bardzo prostą wersję moda, póki co zmodyfikowałem tylko dwa elementy i patrzę czy działa.

480
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pią, 18 Lip 2014, 20:17:12 »
Wam też się KSP x64 gryzie z Google Chrome ? Zawsze jak gram puszczam sobie muzykę w tle, ale po włączeniu wersji 64 bit nie mogę używać kart (po zminimalizowaniu gry) a przyciski w grze nie działają.

Strony: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 38