Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - angorek

Strony: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 38
451
Poproś o pomoc / Odp: Problem z kołami łazika
« dnia: Pon, 11 Sie 2014, 20:08:07 »
Dodaj klamry startowe do rakiet, i "zrzuć" lądownik z małej wysokości na ziemię, tak by startował nad ziemią i powiedz czy działa. Często silniki "przyklejały" mi się do ziemi i szło wystartować.

452
Szukam modyfikacji / Odp: Moduł obrotowy
« dnia: Pon, 11 Sie 2014, 13:17:30 »
Dzięki, działa !

453
Szukam modyfikacji / Odp: Moduł obrotowy
« dnia: Pon, 11 Sie 2014, 11:23:35 »
No powiedzmy. Niestety we wszystkich modach są to gotowe obrotowe pierścienie, a mi zależy na samym  silniku. Ostatnio oglądałem film Niepamięć i strasznie mi się spodobał statek Oddysey którym mieli lecieć na Tytana. Chciałem go sobie zbudować bo nawet nie jest taki skomplikowany ale niestety posiada właśnie taki obrotowy wihajster na którym zamocowane są 3 ramiona.
W modzie Lack Luster Labs jest coś podobnego ale ma znowu dwa okrągłe ramiona z jakimiś "beczkami" na końcu..

454
Szukam modyfikacji / Moduł obrotowy
« dnia: Pon, 11 Sie 2014, 11:07:38 »
Witam
Poszukuję modu na element w sumie nie wiem jak to nazwać, taki element który mocuje się na statku, on się obraca cały czas i można do niego zamocować ramiona na końcu których np. są kabiny. takie coś  :


Najlepiej jakby to był element bez ramion, ale z ramionami też może być :)
Pozdrawiam

455
Poproś o pomoc / Odp: Zwiększenie przyczepności kół
« dnia: Śro, 06 Sie 2014, 10:36:40 »
Ok, postaram się coś zrobić ;)

[Post scalony: Śro, 06 Sie 2014, 14:12:41]
EDIT : A jednak nie, drag ma znikomy wpływ na przyczepność, nie mam pojęcia jak to zmienić... póki co bawię się tylko momentem obrotowym i na większość górek da radę wjechać pod warunkiem włączonego sas :) Niestety na Dunie staje się on bezużyteczny..

456
Poproś o pomoc / Odp: Zwiększenie przyczepności kół
« dnia: Wto, 05 Sie 2014, 12:53:28 »
:D
Przy pomocy paru osób z forum oficjalnego rozgryzłem to już. Po prostu model tarcia w grze jest baaardzo prymitywny. I jedyne co można zrobić to wejść w plik cfg i zmienić wartości torque czyli momentu obrotowego przykładowy kod :
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
torqueCurve
{
  key = 0 800 0 0
  key = 3 160 0
          key = 20 80 0 0
  key = 130 0 0 0
}
pierwsza liczba to prędkość, druga to moment obrotowy, pozostałe 2 są mi niewiadome, ale wszędzie jest zero :D Czyli słowem wyjaśnienia dla podanego przykładu przy prędkości zero mamy moment na kole 800 jednostek, przy prędkości 3m/s będzie on już wynosił 160 jednostek, przy 20m/s 80 i przy 130m/s spadnie do zera. Oczywiście zmiany momentu są liniowe.
Do podobnych eksperymentów z pomniejszaniem części polecam mechjeba. Na podanym kodzie łazik na prostej rwie jak rakieta, a pod górkę ledwo podjeżdża, a mechjeb ma fajną funkcję gdzie wstukujemy prędkość i on nam ją utrzymuje bo łazik potrafi mieć przyśpieszenie 4-5m/s2 :D

edit: Niestety górki maks 25 stopni, przy większych zachowuje się jak samochód na lodzie.

Pozdrawiam !

[Post scalony: Śro, 06 Sie 2014, 09:28:52]
Przyczepność zwiększa się po zmianie parametrów minimum_Drag i maximum_drag, ja ustawiłem 1.3 i 1.5 ale wszystko zależne od łazika.
Problem uważam za rozwiązany :)

457
Poproś o pomoc / Odp: Zwiększenie przyczepności kół
« dnia: Wto, 05 Sie 2014, 11:49:08 »
A jak ma pomóc przeniesienie środka ciężkości w przyczepności ?Tak czy siak siła nacisku na podłoże jest jednakowa.
Pojazd to w skrócie kratownica 3x, obładowana sprzętem, i po 3 koła na bok, coś jak w rosomaku. Kół używam tych z żółtymi oponami, ale łazik waży ledwo 0.95 tony, i coś mi się nie chce wierzyć że go 6 kół nie uciągnie.

458
Poproś o pomoc / Zwiększenie przyczepności kół
« dnia: Pon, 04 Sie 2014, 21:55:35 »
Witam
Panowie znacie jakiś sposób jak zwiększyć przyczepność kół ? Czy przez modyfikację cfg czy zgranie jakiegoś moda. Zbudowałem sobie łazik w wersji micro na stockowych częściach pomniejszonych 5 krotnie, ale ma za małą przyczepność by podjechać np. pod platformę startową..

Pozdrawiam

459
Obsługa techniczna / Odp: Zmiana typu save'a?
« dnia: Czw, 31 Lip 2014, 17:49:46 »
Zmiana hajsu i science nie psuje gry, nie raz tak robiłem jak mi save się zepsuł :) Trzeba tylko zmieniać Funds i Sci zaraz na początku w specjalnej zakładce Science i Funding :)

460
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Sob, 26 Lip 2014, 19:37:14 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A ja mialem na myśli różnice między popularno- a naukowym pismem.

Co konkretnie przyniesie ustanowienie agencji kosmicznej?
Przede wszystkim studentom łatwiej będzie o fundusze z unii. Póki co już parę satelit czy tam innych urządzeń zbudowali, ale teraz będą mieli lepsze warunki współpracy np. z ESA jak i finansowe.

461
Ściągnij sobie mod, Tweakable Everything, można regulować moc decouplerów, zmniejszać lub zwiększać do 50% lub 150% wartości początkowej, normalnie klikając prawym na element w hangarze.

462
Szukam modyfikacji / Odp: MechJeb 0.23.5
« dnia: Pią, 25 Lip 2014, 20:59:30 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
@UP: Kto powiedział, że monopropelant to paliwo tylko dla RCS? RCS to i tak nic innego jak małe silniczki. Wahadłowce NASA używały tego samego paliwa co RCS do wykańczania orbity i późniejszej deorbitacji.
Tylko że w wahadłowcu nie używa się monopropelantu, czy po polsku jednego materiału pędnego a MMH oraz N2O4 ;) Czyli można powiedzieć że zarówno OMS jaki i RCS działają na Liquid Fuel oraz Oxidizer.

463
Szukam modyfikacji / Odp: MechJeb 0.23.5
« dnia: Czw, 24 Lip 2014, 17:57:12 »
Mnie to nie dziwi bo sam gram na 0.23.5, jedyna różnica to właściwie kontrakty, które w 0.23 są o wiele lepsze z modu mission controller  :) A i więcej modów działa.

464
Obsługa techniczna / Blokujące się części
« dnia: Czw, 24 Lip 2014, 15:41:49 »
Witam
Od jakiegoś czasu mam dość dziwny bug.
Mk1-2 Pod jakby blokuje się w przestrzeni. Nie idzie go ruszyć. Pomaga jedynie Revert to launch, i dopiero po ponownym załadowaniu działa.
Reszta rakiety może się rozpaść, eksplodować itd. a pod zostanie w powietrzu. Zrobiłem nawet eksperyment i wjechałem w niego innym statkiem z prędkością jakiś 2000m/s (sam silnik i probe + cheat z altF12) i skubany nawet nie drgnie :D
Miał ktoś już coś takiego ?
Pozdrawiam

465
Szukam modyfikacji / Odp: MechJeb 0.23.5
« dnia: Czw, 24 Lip 2014, 15:07:07 »
A skąd wiadomo że pirat ?  8)
Pomijając to, jeśli nie umiesz zainstalować mechjeba, tym bardziej nie będziesz umiał go używać..

Strony: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 38