Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - angorek

Strony: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 38
436
Modyfikacje / Odp: Universe Replacer
« dnia: Sob, 16 Sie 2014, 21:08:07 »
W takim razie nie mam pojęcia co może być nie tak. Stock Mod na pewno nie zawadza, KAS też nigdy nie sprawiał mi problemów, może wina leży w procedural fairings ?
Próbowałeś instalować cały mod od nowa ? Używam paczki podlinkowanej przez Ciebie właśnie w tym momencie i wszystko działa bez zarzutu.

EDIT: Ustaw Anti Aliasing na minimum 2x i powinno pomóc - info z oficjalnego forum.

437
Modyfikacje / Odp: Universe Replacer
« dnia: Sob, 16 Sie 2014, 19:34:00 »
Używam tego od ponad roku i nigdy mi się to nie zdarzyło. Używasz jeszcze jakiś modów zmieniających wygląd poza tym ? Jaką paczkę tekstur wgrałeś ? Upewnij się że w folderach z teksturami są pliki texture list. Spróbuj też zmienić ustawienia grafiki w grze.
EDIT : Jeśli używasz modu firespitter upewnij się że jest on aktualny, gdy przed chwilą przez przypadek wgrałem plugin pod wersję 0.23 miałem dokładnie te same objawy.

438
Modyfikacje / Urania Based Star System
« dnia: Sob, 16 Sie 2014, 14:41:11 »
Witam

Przedstawiam kolejny układ słoneczny oparty na paczce planet Urania.
Paczka zawiera mod Star System, Planet Factory, 6 przepięknych planet : Ares, Hestia, Erato, Hecate, Vulcania oraz Rhea wraz z ich księżycami, łącznie  13 obiektów. Dodałem też 2 rodzaje plików cfg, normalnie planety krążą wokół małej niebieskiej gwiazdy Dolas, ale po szybkiej podmianie Cfg układ zostaje przeniesiony na czerwonego olbrzyma Corbo. (kwestia gustu  :D) Cfg dla Dolasa również są dodane, gdybyśmy chcieli powrócić do wersji pierwotnej.  Układ Corbo jest kilkukrotnie większy, ponieważ sama gwiazda jest większa od całego układu Dolasa :)
Dołączam też ScienceDefs z modu Urania dzięki czemu na każdej planecie możemy zbierać science stockowymi częściami.
Panele słoneczne działają bez najmniejszego problemu.

Instalacja :
1. Wypakuj zawartość rar do folderu GameData.
2. Przenieś ScienceDefs.cfg do GameData\Squad\Resources i zamień z oryginalnym.
3. Zainstaluj modAby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
4. Podczas ekranu ładowania zaznacz Urania, Sentar ma być odznaczone.
5. Gotowe.
ew. 6. Jeśli nie podoba Ci się układ wokół niebieskiej gwiazdy i chcesz czerwonego olbrzyma skopiuj zawartość folderu Corbo CFG do folderu GameData\Planet Factory\PluginData\Planet Factory\Urania i zamień.

Gdy gra wyłącza się podczas ładowania wejdź do folderu GameData\Active Texture Management\ textureCache i usuń wszystko wewnątrz. Jeśli gra dalej się wyłącza brakuje Ci ramu, więc jedynym rozwiązaniem jest usunięcie innych modów, lub jeśli ich nie masz dokupienie pamięci.







Dla polepszenia efektów wizualnych :
1. Dodanie chmur, są one wraz z instrukcją w oryginalnym wątku tutaj : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ!
2. Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Dla polepszenia rozgrywki :
1. Warp unlocker Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)


Znane bugi :
- nieraz poświata gwiazd jest widoczna przez planety ale nie jest to (przynajmniej dla mnie) czymś uciążliwym. Póki co nie znam rozwiązania.
- ??

DOWNLOAD : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Zapraszam do komentowania i krytyki.
Pozdrawiam

439
Modyfikacje / Select Root
« dnia: Sob, 16 Sie 2014, 12:41:30 »
Witam

Kolejny mod do użytku w hangarze. Pozwala zmieniać tzw. Root part, czyli element główny, pierwszy jaki dodajemy w hangarze.
Wystarczy wcisnąć lewy Shift i lewy Ctrl i zwyczajnie kliknąć na  część, pojawi się mały komunikat i część będzie już "rootem".

Program omija też "zabezpieczenia" i jedyne części które nie są obsługiwane to te mocowane w symetrii oraz te które można zamocować powierzchniowo i nie posiadają node, czyli np. lampy czy podwozie.

DOWNLOAD : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Oficjalny temat :http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/43208-0-24-Jul18-SelectRoot-Set-a-new-root-part-0-24-new-UI

Pozdrawiam

440
Modyfikacje / TweakScale
« dnia: Sob, 16 Sie 2014, 12:34:19 »
Witam

Tweak Scale jest pluginem pozwalającym zmieniać rozmiar części w hangarze za pomocą paska Scale po kliknięciu prawym przyciskiem myszy.
Dodatkowo zmienia on też ilość zasobów, masę cenę itd..


Pobrać go można stąd : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Oficjalna strona : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)

Działa on z większością części stockowych. Jeśli jakaś część go nie obsługuje (np. z modu) trzeba zmodyfikować jej plik cfg, zajmie nam to chwilę.

Aby skalować część musimy najpierw wprowadzić wartości żeby program wiedział że ma skalować np. od 50 do 150%.
Możemy skorzystać z pliku dostarczonego do gry np. tryb surface :
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
scaleFactors = 0.25, 0.35, 0.5, 0.7, 1.0, 1.4, 2.0
scaleNames = 25%, 35%, 50%, 70%, 100%, 140%, 200%
defaultscale = 1
Czyli załadowana część będzie w rozmiarze oryginalnym (1) następny stopień to 140% (1.4) i 200% (2), proste prawda ?
Oryginalne tryby można przejrzeć w folderze TweakScale i pliku DefaultScales :
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Ja chciałem skalować mod FusTek więc zrobiłem sobie swój cfg, w folderze z modem utworzyłem plik z notatnika z zawartością :
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
SCALETYPE
{
    name = Fustek_TweakScale
    freeScale = false
    scaleFactors = 0.625, 1.25, 2.50, 3.50, 4.5
    scaleNames = Small, Medium, Large, Large 2, Large 3
    defaultScale = 1
}

name = nazwa trybu, może być dowolna przypisuje się ją do części ale o tym potem
freeScale = wyłączamy dowolną skalę i wprowadzamy stopnie
Scale Factors = skala modelu
scale Name = nazwa wyświetlana na pasku
default scale = skala standardowa, czyli gdy klikniemy obiekt w hangarze pojawi się w skali 1 czyli rozmiarze oryginalnym

I tak dla small będzie 0.625  dla medium 1.25 dla Large 2.5 rozmiaru oryginalnego itp..

Teraz wystarczy wejść do cfg danej części i na samym dole ale NAD ostatnią klamrą } dodać wpis :
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
MODULE
{
name = TweakScale
type = Fustek_TweakScale
}
W linijce type wpisujemy nazwę trybu, w tym przypadku FusTek więc mod będzie korzystał z danych zapisanych w pliku powyżej.
Myślę że każdy z podstawową znajomością angielskiego i umiejętnością myślenia to ogarnie :)

Pozdrawiam i zapraszam do korzystania.

441
Modyfikacje / Universe Replacer
« dnia: Pią, 15 Sie 2014, 22:53:51 »
Witam

Osobiście uważam że to najlepszy mod jaki powstał do tej gry. Zajmuje raptem 20MB, ale całkowicie zmienia grę.
Podmienia on tekstury w grze na jakie chcemy, można np. zmienić tekstury planet, zmienić tło (gwiazdy)  czy np. strój kerbali z białego na pomarańczowy.

Oryginał :



MOD:




Wpływ na płynność gry znikomy, na przyjemność z gry kolosalny. Wreszcie kosmos wygląda jak kosmos, czuć tą głębię i wszystko wydaje się bardziej realistyczne.
Umieszczam plugin wraz z niedostępnym już Skybox od NASA :

DOWNLOAD : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Inne paczki można znaleźć tutaj : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Polecam Sido`s Texture pack podmienia on chyba wszystkie planety i księżyce w układzie, na tekstury wysokiej rozdzielczości, naprawdę warto.
Oficjalny temat modu : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mimo że jest on do wersji 0.22, działa bez problemu z 0.24.2.

Pozdrawiam

442
Modyfikacje / Dodatkowe układy słoneczne
« dnia: Pią, 15 Sie 2014, 22:40:26 »
Witam

Umieszczam paczkę do pobrania modyfikującą całkowicie układ kerbalski.
Pośrodku znajduje się czarna dziura którą okrążają 3 gwiazdy, Stockowy Kerbol z układem, Dolas (niebieski) i Corbo (czerwony olbrzym).
Wokół każdej z gwiazd krążą 3 planety, skromnie ale gra bez modów ma tu mały sens, a więcej gra po prostu nie uciągnie.
Nie będę się rozpisywał na temat planet czy gwiazd, bo największą frajdę daje samodzielne ich odkrywanie  :D
Zapraszam do gry, i dzielenia się wrażeniami, komentowania, krytyki itd.
Paczka zawiera mod Planet Factory oraz planety z modu Kerbal Universe 2.

Instalacja :
1. Instalujemy mod ACM Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
2. Wypakowujemy zawartość paczki do folderu GameData
3. Podczas ładowania gry w oknie które się pojawi zaznaczamy Abadoon (Dolas) i Manai (Corbo), opcja Sentar ma być odznaczona.
4. Gramy !







DOWNLOAD : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Fajnie by było gdyby ktoś napisał Science Defs jeśli mod się przyjmie, ja gdzieś nie mam pomysłu na nic śmiesznego..

443
Gotowe poradniki / Dodajemy drugi układ słoneczny !
« dnia: Czw, 14 Sie 2014, 17:37:11 »
Witam !

GOTOWA PACZKA DO POBRANIA :
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Zgodnie z obietnicą wrzucam poradnik jak dodać nowe układy słoneczne do gry :)
A więc co będzie nam potrzebne :
- Planet Factory CE Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Star Systems  Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- ACM ! Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ!
- Jakiś pack z planetami, można zrobić swoje korzystając z tutoriali na YT lub pobrać np. ten : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Dużo ramu
1. Część pierwsza ogarniamy Planet Factory

Zaczynamy od rozpakowania modów (bez planet ! ) do GameData. Następnie wchodzimy do folderu GameData\PlanetFactory\PluginData\PlanetFactory i usuwamy wszystko za wyjątkiem PlanetFactory.CFG. Jeśli chcemy użyć planet dołączonych do modu pomijamy ten proces. Teraz wrzucamy tutaj swoje paczki planet, ja korzystam z Kerbal Universe i wybrałem układ Abaddon i polecam najpierw jego odpalić żebyście załapali co i jak.
W folderze z planetami znajdziemy pliki cfg oraz tekstury planet. Każda planeta musi wokół czegoś krążyć, zwykle jest to słońce (sun).

W układzie Abadoon, mamy gwiazdę Abadoon i kilka planet krążących wokół niej. Sam Abadoon niestety krąży jak zwykła planeta wokół Kerbola nad Eeloo a planety są jakby jego księżycami.
Musimy się go pozbyć, a planety wyrzucić do jednej z dwóch gwiazd z modu starsystem. Do wyboru mamy Dolas i Corbo. ( o tym później)
Więc, najpierw usuwam plik Abadoon.cfg oraz tekstury z tą nazwą.
Następnie trzeba zmienić obiekt wokół którego krążą planety. Otwieramy pliki cfg i szukamy linijki :
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
referenceBody = xxx
Gdzie xxx jest nazwą ciała wokół którego dany obiekt krąży.
Tam gdzie punktem odniesienia jest Abadoon zamieniamy go na Dolas lub Corbo. Jeśli nazwa jest inna to znaczy że otwarliśmy plik cfg księżyca i go zwyczajnie zostawiamy. ( chyba że chcemy z niego zrobić planetę to wtedy zmieniamy)
Następnie wchodzimy do pliku Abadoon.system (notatnik) i usuwamy wpis planetname=Abadoon
2. Star system
Star system to bardzo lekki i prosty mod. Po jego zainstalowaniu Kerbol przestaje być środkiem kerbalskiego kosmosu.
Dodaje on "czarną dziurę" pośrodku, wokół której krąży Kerbol oraz dwie gwiazdy Dolas i Corbo.
Dolas  jest bardzo jasny, mały i niebieski i 10 razy cięższy od Kerbola.
Corbo jest wielki i czerwony, można go porównać do czerwonego olbrzyma.
Do czarnej dziury nie da się dolecieć, właściwie jej tam w ogóle nie ma, jest to niewidoczny obiekt który tylko ma być, poniżej 4.000.000m zaczynają się krakeny i gra najprawdopodobniej się wywali zanim zejdziecie do 2.000,000 m :)


Na tym etapie mamy 3 słońca krążące naokoło czarnej dziury, i dwa układy, stockowy kerbolski, i nowy w moim przypadku na Dolasie.


Planety z układu Abadoon przeniesione do Dolasa :


EDIT: HyperEdit póki co nie działa, po restarcie wszystko wraca do normy, orbity można edytować w plikach cfg

No to chyba byłoby na tyle. Mam nadzieję że zrozumieliście. Jeśli nie pytać !

Póki co z bugów wiem że nie działa prop monitor , i pożera dość dużo ramu ( wada Planet Factory)..
Jeśli gra crashuje na ekranie ładowania, tuż przed wejściem do menu gry, to znaczy że brakuje ramu.

Postaram się jak najszybciej wrzucić gotowy układ do pobrania.

Pozdrawiam !

444
Szukam modyfikacji / Odp: Drugi układ słoneczny
« dnia: Czw, 14 Sie 2014, 14:52:54 »
Będę robił ;) Póki co próbuję dodać nowe planety, bo coś się nie chcą pokazać, ale jak to ogarnę to już się zabieram za robienie screenów :)

[Post scalony: Czw, 14 Sie 2014, 17:37:33]
Pojawiło się co nie co :) Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

445
Szukam modyfikacji / Odp: Drugi układ słoneczny
« dnia: Czw, 14 Sie 2014, 13:50:16 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Chyba narazie nie istnieje taki mod, nawet gdyby istniał to pewnie lagi po poleceniu do takiej drugiej gwiazdy byłby niesamowite. Polecam Planet Factory, w domyślnym configu masz tam też drugą gwiazdę na końcu układu z planetą, więc chociaż tyle.
Dlaczego lagi ?
PE mam, ściągnąłem do niego też mod Kerbal Universe 2, dodał dwie gwiazdy z układami ale krążące wokół Kerbola. (jak planety z księżycami)
Star System znowu byłby świetny.. no właśnie byłby, ale dodaje tylko dwa słońca bez planet. Oryginalny kerbol jest w nim zastąpiony czarną dziurą, a cały układ słoneczny został odtworzony naokoło na wielkich orbitach, Słońca zajmują miejsca planet, a planety miejsca księżyców. Niestety do dodatkowych gwiazd jak wspomniałem jeszcze planet nie ma..

EDIT : DZIAŁA !
Znalazłem na to sposób :) Najpierw ściągamy sobie StarSystem z 2 postu. Po uruchomieniu gry zobaczymy 3 gwiazdy latające w kółko,  wokół Kerbola będą krążyć planety jak dotychczas, natomiast pozostałe dwie gwiazdy będą "puste". Teraz mamy dwie możliwości, albo ściągamy mod dodający planety np. Urania pack, albo tworzymy swoje własne planety (jak ktoś ma do tego cierpliwość :D ), planety standardowo będą krążyć wokół Kerbola. Tu z pomocą przychodzi HyperEdit którym modyfikujemy orbity planet umieszczając je wokół innych gwiazd, można też edytować orbity gwiazd. Jak już wszystko ogarnę postaram się zrobić poradnik.
Lagów brak, wszystko działa płynnie.

446
Szukam modyfikacji / Drugi układ słoneczny
« dnia: Śro, 13 Sie 2014, 21:37:39 »
Witam
Istnieje może mod dodający kolejny układ słoneczny ? Wiem że w rzeczywistości układy oddalone są kilkanaście/set lat świetlnych ale chodzi mi o taki zaraz obok układu Kerbola, na możliwości ksp :) Bawię się teraz w budowę coraz większych fregat, używając coraz więcej modów, i szukam jakiś fajnych wyzwań, a lot do innego układu słonecznego to byłoby coś !

Pozdrawiam !

447
Inne / Inspiracje
« dnia: Śro, 13 Sie 2014, 09:58:36 »
Witam
Często mam taki problem, że chciałbym zbudować jakiś statek ale nie mam pomysłu, i wtedy grzebię w internetach w poszukiwaniu czegoś ciekawego  ;) Myślę że nie tylko ja tak robię, i ostatnio wpadł mi do głowy pomysł (zapożyczony z innego forum) aby stworzyć wątek do którego można by wrzucać ciekawe grafiki i rysunki. Znaleźć coś fajnego co można zbudować w kerbalach jest dość ciężko bo albo wywala zdjęcia własnie z ksp, albo wielkie fregaty z gier czy Star Wars ;)
Mam nadzieję że pomysł się przyjmie  ;)
(w razie czego sorry za zły dział, i proszę o przeniesienie)
Parę screenów ode mnie :


















Pozdrawiam !

448
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: toolbar
« dnia: Wto, 12 Sie 2014, 12:41:08 »
Też by mi się przydał do 0.24, z 0.24.2 nie działa mi parę modów a toolbara do 0.24 nie idzie dostać..

449
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Pliki .OMD czym otworzyć ?
« dnia: Wto, 12 Sie 2014, 11:33:22 »
Ani autocad, ani inventor, ani solidworks tego nie chce :D Tego Prosa/om też sciągnąć nie mogę bo to w ogóle nie jest program tylko jakiś typ plików czy coś w tym stylu..
Co do blueprintu, fajnie by było jakby coś takiego było dostępne, jedyne co jest to zdjęcia, a z nich kadłub odwzorować bardzo ciężko, tym bardziej że chciałem korzystać z drukarki 3D.

450
Dyskusje na dowolne tematy / Pliki .OMD czym otworzyć ?
« dnia: Pon, 11 Sie 2014, 22:08:16 »
Witam
Panowie wiecie może czym otworzyć wspomniane .omd ? Na necie piszą że jest to jakiś Prosa/OM Class Model, ale nie mam pojęcia czym to ruszyć..  Zależy mi na tym by prze konwertować go do dowolnego pliku cad. Chcę wydobyć model okrętu Northwestern z gry Deadliest Catch  w celu budowy modelu plastikowego  ;)
Pozdrawiam

Strony: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 38