Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - angorek

Strony: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 38
376
Witam

Poniższy temat zawiera dużą liczbę modów, przed czytaniem skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.

Przedstawiam moją nową misję firmy :


O nazwie :

New Horzions


1. Założenia ogólne

Misja New Horzions to pierwszy krok do załogowej eksploracji układu Kerbalskiego. Plan zakłada założenie 2 baz na Dunie oraz 1 na jej księżycu Ike. 
Pierwsza o nazwie Mother Earth będzie pierwszą i największą bazą całej operacji. Będzie położona w jednym z kraterów lub kanionów, a jej stała załoga będzie liczyła 12 osób. Będzie składać się z :
- Budynku głównego - w nim załoga będzie mieszkać i prowadzić badania.
- Lotniska - zespół dwóch wyznaczonych stref, lądowiska oraz pasa startowego. Lądowiska będą użytkowane przez 3 statki SSTO kursujące między bazą a statkiem orbitalnym, natomiast pas startowy będzie dla samolotu Salamander Mk.3D (podziękowania dla KubyAseph ), samolot będzie przechowywany w dmuchanym hangarze. Pas startowy będzie wyposażony w system podejścia oparty na NDB.
- anteny nadawczej
- zespołu baterii słonecznych
- ekstraktora Kerbonitu oraz 4 zbiorników
 W celu obsługi technicznej bazy zostanie dostarczony pojazd terenowy oraz cysterna.

Drugą placówką badawczą ma być stacja polarna Ice Queen. Będzie to prosta placówka dla 3 osób, aczkolwiek powstanie dopiero w dalekiej przyszłości ponieważ trzeba przeprowadzić próby transportu lotniczego w atmosferze Duny.

Trzecia baza, na Ike o nazwie Hand of Sorrow, jest dopiero na etapie planowania.

Przez cały okres funkcjonowania bazy będą wykorzystywane 3 typy pojazdów.
1. KSS Silent Force - okręt międzyplanetarny, funkcjonujący jako baza orbitalna. Pozwala na przewiezienie łącznie 26, a w awaryjnej sytuacji 38 osób. Wyposażony w 4 silniki o łącznym ciągu 15600kN. Na orbitę dowiezie 2 pojazdy CTV Mk.5, UCV Mk.2 w liczbie sztuk 1 oraz samolot Salamander.

Producent : ESA w współpracy z Reaction Systems oraz STEADLER Engineering Corps.
Masa : 1344t
Masa własna : 278t
Długość : 55,3 m
Szerokość : 14.5m
Wysokość 15.3m

(kronal nie współpracuje z procedural wings)










2. CTV Mk.5 - Crew Transfer Vehicle - statek do transportu załogi. 2 pilotów + 4 pasażerów. Dok w standardzie 1.25m, silnik Orbital Bertha, nie jest przystosowany do wejścia w atmosferę Kerbinu.

Producent : STEADLER Engineering Corps
Masa : 41 t
Masa własna : 20 t
Długość : 4.2 m
Szerokość : 4.4 m
Wysokość 5.3 m





3 UCV Mk.2 - Unmanned Cargo Vehicle - Bezzałogowy statek cargo. Zespół napędowy ten sam co w CTV, zmieniona część górna, zwiększona ilość MonoProp, solarów mniej, ale większe i wydajniejsze.

Producent : STEADLER Engineering Corps
Masa : 18.5t
Masa własna : 12.5 t
Długość : 2.8 m
Szerokość : 3.0 m
Wysokość 4.8 m




Poza tymi wymienionymi są jeszcze 2 okręty, ale tu nie ma nic szczególnego, w założeniu są to jednorazówki, i nie są jakoś bardzo wymyślne, ot potężny silnik, paliwo i tyle ładunku ile dało się upchać :D

Tutaj drobnica, anteny hangary itd. :


Oraz statek, wiozący "grubszy sprzęt" :


No to tyle na dziś, komentujcie, wszelkie pomysły i krytyka mile widziane, a tym czasem ja udaję się do gry, bo za chwilę mam manewr  8)

Pozdrawiam !

Aaa bym zapomniał lista modów (wypisuję wszystkie jakie używam bo nie mam pojęcia co tak na prawdę użyłem ) :
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

377
Opcja z MonoProp jest tylko dla ogona, kadłub nie wiedzieć czemu nie ma takiej opcji.
A co do Duny, własnie w takich sytuacjach przydaje się hyperedit. Wysłałem dwa samoloty, sprawdziłem jak się zachowują, i na podstawie tego zbudowałem wersję Mk.3  ;) Poniekąd cheat, ale nie polecę na pałę, a obliczyć nie mogę bo się nie da  8)

378
Nie chciało mi się lecieć bo dość długo to trwa ale cyferki wyglądają tak :
Na zwykłym paliwie, 6 silników czerwonych radialnych : 940m/s
Na monopropelancie, zamiast środkowego zbiornika 4 żółte RCS, 6 silników O-10 : 1600m/s
Czyli no prawie dwa razy więcej ! Ale wygląd już nie ten  8)
Statystyki podane dla pełnego zbiornika silnika turbo-wentylatorowego, ale ubytek paliwa jest minimalny.

379
@Up Wiem, ale KSP krzyczy że chce, więc mu dałem i model się załadował ;)

Dopuściłem się małej modyfikacji Salamandra, otóż środkowy element kadłuba dostał wbudowane zbiorniki paliwa i utleniacza, a na ogonie za hamulcami doszło 6 mini silników rakietowych. W tej konfiguracji udało mi się wyciągnąć na niecałe 70km, ale niestety paliwa na zrobienie orbity brakło, co nie znaczy że przeróbka zakończyła się niepowodzeniem. Silniki można użyć jako system JATO by maksymalnie skrócić rozbieg po wylądowaniu gdzieś w terenie. Akurat bardzo się fajnie składa że w ciągu kilku godzin rozpoczynam dużą operację na Dunie, i Salamander na pewno będzie tam dostarczony  8) Jeszcze parę fotek ode mnie :










(Chmury to mod KSPRC )

380
Szukam modyfikacji / Odp: Silniki i zbiorniki
« dnia: Czw, 01 Sty 2015, 19:06:39 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Cytuj
Ale najlepiej jakbyś ściągnął TweakScale, i można sobie w hangarze zwiększyć średnicę zbiorników Stockowych, KW i NP chyba nawet właśnie do wspomnianych 7.5m.

Angorek to nic nie da bo dostaniesz zbiorniki ze stockową konfiguracją. Na RO masz od razu odpowiednią konfigurację a po instalacji PP będziesz potrzebował już tylko jednego zbiornika.
Daje, parametry jak masa, pojemność itd. również się zmieniają.

381
Dzięki za części, w paczce brakuje tylko Engine Pod bodajże small :D
Świetny samolot ! Pierwszy którym latanie w KSP sprawia mi przyjemność ! Musiałem go troszkę stunningować przez wyłączenie steru kierunku i momentu obrotowego osi Yaw, bo póki co nie ogarniam sterowania. (nawyki z FSX.. )
Lekki, zwrotny, i łatwy w pilotażu. Prędkość lądowania niska, trudno przeciągnąć, hamulce świetnie spełniają swoją rolę i nie utrudniają sterowania. Ciąg niemal idealnie pasuje do masy.
Zabieram się na tunning do wersji orbitalnej  8)

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Chyba nie wolno robić paczek

Dlaczego ?

382
Ja bym z chęcią przetestował ale... czy mógłbyś stworzyć folder z potrzebnymi do niego częściami ? Strasznie mi się podoba Twój samolot, a niestety gra już B9 nie przyjmie bo RAMu brak, a nie wiem które elementy są potrzebne.

383
Problemy z modyfikacjami / Odp: ksp ram saver master
« dnia: Czw, 01 Sty 2015, 12:54:54 »
Można dodać -force-opengl i też działa. Jeśli Ci wywala spróbuj zaktualizować sterowniki grafiki.
Jeśli ktoś ma problem że 1/4 ekranu jest czarnym prostokątem, to :
1. Tworzymy skrót na pulpicie, PPM, i wchodzimy w właściwości.
2. W ścieżce dopisujemy -popupwindow -force-opengl
3. Odpalamy grę, wchodzimy w opcje i wyłączamy fullscreen
4. PROFIT ! KSP nadal będzie na cały ekran, ale Windows traktuje to jako "bez krawędziowe okno" (Borderless fullscreen), nie wiem co to zmienia w postrzeganiu gry przez kartę grafiki ale wszelkie problemy graficzne znikają, a gra wygląda normalnie.

384
Szukam modyfikacji / Odp: Silniki i zbiorniki
« dnia: Śro, 31 Gru 2014, 19:53:12 »
Ja sprawdziłem w grze, i u mnie jest 7.5m ;) Oczywiście mowa o TweakScale bo oryginały mają oczywiście maks 5.

385
Szukam modyfikacji / Odp: Silniki i zbiorniki
« dnia: Śro, 31 Gru 2014, 19:20:24 »
Tu są fajne i duże zbiorniki :
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Ale najlepiej jakbyś ściągnął TweakScale, i można sobie w hangarze zwiększyć średnicę zbiorników Stockowych, KW i NP chyba nawet właśnie do wspomnianych 7.5m.

386
Dyskusje ogólne / Odp: Magic Boulder (magiczny głaz) - sekret Ike
« dnia: Pon, 29 Gru 2014, 15:47:42 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

387
Obsługa techniczna / Odp: Zacięcie się KSP 0.90
« dnia: Nie, 28 Gru 2014, 13:08:48 »
Wywal SCANsat, i spróbuj jeszcze raz,  miałem podobny problem i SCANsat okazał się winowajcą.

388
A ja znowu zapytam... Po co Ci tyle tego ?  ??? Ja zwykle jak wydobywam to tylko by zaspokoić potrzeby bazy ...

389
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Po trzech dniach chyba już na to wpadł... Po co piszecie jak nie macie nic nowego do powiedzenia? A wśród 50 modów może być pelno uzytecznej drobnicy jak autopiloty, efekty czy poprawki interfejsu.
Dokładnie, przeczytałem notkę zaraz po Twojej odpowiedzi ;)
A  modów dodających części to mam może z 10, ale głównie to jakieś anteny, kapsuły itp.
Aczkolwiek muszę pochwalić Squad, bo 0.25 przy tej ilości modów z ATM nie chciało wstać, a teraz gram bez ATM i bez OpenGL i gra działa bez najmniejszego problemu !

390
Kethane jest świetny, ale Karbointe dla mnie wygrywa tym że można go wydobywać wszędzie, a od miejsca zależy tylko to jak szybko będziesz go wydobywał. Dzięki temu można zakładać bazy dokładnie tam gdzie chcemy ;)

Strony: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 38