Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - angorek

Strony: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 38
346
Pierwszy prototyp był z bodaj bukowego kolka z modelarskiego, ale niestety po pomalowaniu słoje były strasznie widoczne.  więc zrobiłem z plastiku i zajęło mi to jakieś 15-20 minut  8) Szpachlować nie było sensu, bo żeby to później na równo wyszlifować to kupa roboty..

347
Nie wiem bo jeszcze nie udało mi się wejść na orbitę :D Cały czas walczę by to uruchomić. Próbuję zmusić do działania KSPRC  >:(
Pojawił mi się też bug z decouplerami. Po wstawieniu ich znika ikonka stage, i bucha od nich cały czas biały dym tak jakby się aktywowały w hangarze, a ich siła wynosi kilka miliardów. Przypuszczam że to przez tweakable evertyhing ale to się okaże.

Edit : Na problem saveów pomagają subassemblies. Po prostu wszystko zapisuje tam, i jak najbardziej działa :D Jak rozkminię savey to dam znać.
Edit2: Moje savey zdają się działać, ale np. crafty od FASA już nie..

348
Ja też mam problem z wczytywaniem. Po wczytaniu ładuje się tylko główny (root) element, i brak jakichkolwiek części w pasku. Pomaga tylko wyjście i wejście jeszcze raz.

349
Modyfikacje / Odp: Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja
« dnia: Czw, 26 Lut 2015, 17:44:33 »
Peryapse zgadłeś dobrze, apoapsy sie nie wyznacza, jest automatycznie obliczana na podstawie pozostałych danych.

Co do openGL, jak ktoś ma problem z obrazem (czarne prostokąty itd. ) to wpisujemy : -popupwindow -force-opengl
i wyłączamy fullscreen. Wygląda po staremu, ale działa :D

Ja mam pytanie odnośnie tekstur, skąd skołować chmury ? :D

350
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Antares wynosił tylko 6-7t na LEO, poza tym używał gęstych paliw więc nie był dużą rakietą zarówno w sensie rozmiarów jak i masy.
Jako ciekawostkę można dodać że sama rakieta ma tylko 30cm większą średnicę niż jeden z pięciu silników pierwszego stopnia Saturna V  :D


Dzięki za miłe komentarze !  8)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Malowanie F-35 też robi wrażenie. Jakeś ty to pomalował? szablony i aerograf?
Aerograf jak najbardziej, pędzla używam w sumie tylko do detali. Jedna z firm modelarskich - Tamiya ( czyt. tamija ;) ) robi specjalne taśmy maskujące. Coś jak taśma papierowa tylko że jest trochę grubsza, pokryta czymś błyszczącym co zapobiega wchłanianiu farby no i co najważniejsze, dostępna w różnych szerokościach od bodajże 1mm do 12 z odstępem co 1mm ;) Tu użyłem taśm 2,3 i 4 mm, które naklejałem sobie na kawałek szyby, ciąłem skalpelem na małe odcinki i wyklejałem wzory, kolor po kolorze ;)
Tak to wyglądało : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

351

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Masz zamiar to gdzieś jeszcze zgłaszać? :D

Co masz na myśli ? Jeśli chodzi o konkursy to na pewno będzie ( no o ile przetrwa dojazd ) na zawodach modelarskich w Bytomiu 14-15 Marca w hali sportowej "Na skarpie". W Częstochowie pewnie na modelikarzu pod koniec wakacji, bodaj w Koperniku albo Micku ;)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
ShookTea Antares w skali 1:400 powinien mieć (mniej wiecej) 10cm wysokości i 1cm średnicy. Wszystko się zgadza.
Dokładnie tak, wbrew pozorom jest to jedna z mniejszych rakiet ;)

Jak już w temacie modeli to pochwalę się jeszcze kilkoma innymi, ale już o innej tematyce ;)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Pozdrawiam i zachęcam do sklejania  !

352
Własna twórczość / Odp: Model Antares 500 - Launch Pad 0C - 1:400
« dnia: Śro, 25 Lut 2015, 11:37:48 »
Takich małych rakiet konkretnie raczej nie.. ale co do modeli plastikowych :

modelwork.pl
pwm.org.pl/index.php

A jeśli rakiety latające to : forum.rakiety.org.pl

353
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Śro, 18 Lut 2015, 17:05:27 »
He he he :D Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

354
Własna twórczość / Odp: Model Antares 500 - Launch Pad 0C - 1:400
« dnia: Pon, 16 Lut 2015, 19:52:36 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Sama rakieta, straszna nuda. Ale za to platforma startowa i infrastruktura naziemna wygląda autentycznie ekstra, dobra robota agnorek :)
Dzięki :D

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Fajna sprawa z taka makietka. Ja bym diorame zrobil.
Marzy mi się wykonanie całej platformy startowej z Soyuzem. Ale póki co nie mam do tego cierpliwości :D

355
Własna twórczość / Model Antares 500 - Launch Pad 0C - 1:400
« dnia: Pon, 16 Lut 2015, 13:22:47 »
Witam

Jakiś czas temu było głośno w TV, gdy amerykańska rakieta Antares 130 firmy Orbital Sciences rozwaliła się na wyrzutni chwilę po starcie. (wybuch jeden z dwóch silników NK-33 )
Rakieta mi się spodobała, miałem chwilę wolnego i sobie ją zrobiłem  :D No powiedzmy. Niestety moja tokarka z imadła i wiertarki ma powiedzmy że brak dokładności, więc wyszło coś podobnego do oryginału. No to pomalowałem sobie ją po swojemu, załóżmy że to poprawiona wersja z nowymi silnikami   ;D
Wyrzutnia wzorowana na Launch Pad 0 w Mid-atlantic Regional Spaceport MARS.

Rakieta jest zrobiona z bloczka sklejonych na CA prostokątów z polistyrenu (hips). Podstawka jak i wszystko na niej to również hips, z elementami z kabli i cyny. Trawka to zmielona gąbka dla modelarzy kolejkowych. Wieża jest polutowana z miedzianych drucików.

Z budowy mam tylko jedną fotkę, jeszcze ze starą, drewnianą rakietą.












Pozdrawiam ! :D

356
Witam !

Dawno mnie nie było ale przynajmniej baza już skończona :D Niestety czasu mam mało, i nie ma kiedy grać..
Dobra a więc tak, udało się zrealizować wszystkie założenia konstrukcyjne bazy. 4 Wiertła Kerbonitu działają bez zarzutu, a destylatory zapełniają zbiorniki. Prąd jest dostarczany przez 2 baterie 6 okrągłych paneli które są poruszane w pionie ( 180 stopni ) oraz poziomie (360). Operator koryguje ich ustawienie co godzinę.
Duża 7 metrowa antena działa na dwa sposoby. Umożliwia komunikację z bazą orbitalną KSS Silent Force, oraz działa jako radioteleskop nasłuchując badając okolice Eeloo i Dres.
Załoga ma do dyspozycji dwa pojazdy, cysternę oraz samochód. Cysterna dowozi paliwo dla samolotu oraz statków, natomiast samochodzik służy do transportu kerbonautów między bazą a lądowiskiem.
Aktualnie załoga wynosi 6. Pozostali dolecą gdy tylko zostaną dokończone prace konstrukcyjne. Będą montowane takie systemy jak awaryjny zewnętrzny agregat prądotwórczy, turbiny powietrzne, czy stacja pogodowa.
Samolot zostanie zesłany zaraz po 1 kapsule.
Zdecydowano że statki UCV będą stacjonowały na orbicie, ponieważ burze piaskowe uszkadzają powłokę lakierniczą, oraz elementy zewnętrzne, co może być niebezpieczne podczas wejścia w atmosferę.


















Pozdrawiam !

357
Poproś o pomoc / Odp: Nagle przyspieszająca stacja kosmiczna
« dnia: Śro, 28 Sty 2015, 17:19:55 »
Problem nie w modach a w stacji. Dokładnie w węzłach między elementami, obstawiam że jest zbugowany jakiś dok, albo gra się ścięła, jakieś elementy na siebie naszły i tak się zapisało. Też miałem takie coś 2 tygodnie temu, pomogło przebudowanie okrętu w hangarze i ponowne wysłanie hypereditem. Bugował dok przyczepiony do węzła-node od zbiornika.

358
Poproś o pomoc / Odp: Problem z Obritowaniem
« dnia: Czw, 22 Sty 2015, 18:42:28 »
Kiedyś widziałem prosty poradnik jak wejść na orbitę :
Do 10km lecimy pionowo, tak by na 10km osiągnąć około 300m/s. Potem przechylamy się 45 stopni na wschód, i przyśpieszamy dalej aż apoapsis osiągnie >75km i wyłączamy silniki. 30sekund przed osiągnięciem Apopasis obracamy się w jej kierunku i ogień. Silniki wyłączamy gdy pojawi się Periapsis >75km.
Najprostszy sposób, ja na początku latałem właśnie tak, dopiero potem zacząłem modyfikować trajektorię i teraz przechylam się średnio na 1km. a ciągiem operuję w ten sposób by opuszczając gęstą warstwę atmosfery (niebieskie pole na wskaźniku) mieć jakieś 450-500m/s a dopiero potem daję pełny ciąg i jednak ekonomiczność jest odczuwalna, no ale to już wersja "pro"  :D
 

359
Problemy z modyfikacjami / Odp: Karbonite / scanSat lub kethane
« dnia: Czw, 22 Sty 2015, 18:34:43 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
@up
Instalowalem Kethan i mapy parę tygodni temu, czy wyświetlanie siatki kethanu na big map działa już ok? Był z tym problem, a przy zakrytych chmurami planetach to poważny bug.
Nie testowałem Kethane ze ScanSat, więc niestety nie pomogę Ci. Patrzałem tylko na szybko za pomocą hyperedita czy śmiga to w ogóle, robiłem to zaraz po ściągnięciu nowej wersji, jak KSP jeszcze uruchamiało mi się szybko ;)  Karbointe bardziej przypadł mi do gustu to jego zostawiłem, potem dograłem resztę modów, i razem z ScanSAT i chmurami nie ma problemu z działaniem.

360
Problemy z modyfikacjami / Odp: Karbonite / scanSat lub kethane
« dnia: Czw, 22 Sty 2015, 14:10:36 »
Znalezienie Kethane dla 0.90 zajęło mi w porywach minutę...
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
U mnie śmiga.
Karbonite również nie sprawia problemów. Jeśli zainstalować wszystko zgodnie z instrukcjami na stronie (które wbrew pozorom  nie gryzą) jest ok, i ScanSAT ładnie współpracuje.

Strony: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 38