Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - angorek

Strony: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 38
331
Szukam modyfikacji / Odp: Części do sond, satelit
« dnia: Śro, 18 Mar 2015, 19:03:41 »
DZIĘKI ! O to mi chodziło !
A mówiąc wysięgniki miałem na myśli jakieś belki, pręty itp. Coś jak standardowy dwuteownik, tylko coś ładniejszego ;)
Pozdrawiam !

332
Problemy z modyfikacjami / Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« dnia: Śro, 18 Mar 2015, 14:37:17 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Oczywiście że zabytek i oczywiście że wiem lepiej, bo jestem posiadaczem jednej z najlepszych maszyn na forum. A właściwie dwóch. Z Open GL ostatnio korzystałem na komputerze klasy celeron 333mhz czyli pewnie z 15 lat temu, jak nie więcej.

Pozdrawiam chłodno z gimnazjalnej ławy.

a żeby nie było offtopu: Do KSP z większą ilością modów niż 3-4 trzeba naprawdę potężnej maszyny ze względu na toporność Unity. Silnik ten znam aż za dobrze, bo ostatnio dużo na nim pracuję i wiem co to za gówno. Mówisz też, że na dx bez zmian, ale więcej klatek. To jak w końcu?
Ale maszyna w Twojej głowie chyba troszkę szwankuje.
GTX660Ti, na 1366x768 ciągnie mi KSP na stałych 60fpsach z zainstalowanym Visual Enhancement, RSS, i jeszcze kolejnymi 48 modami..

@Drangir Tak OpenGL gryzie się z ekranem. Tzn 1/4 wyświetlacza jest czarna. Wystarczy dopisać -popupwindow i wyłączyć full screen w  grze. Wszystko śmiga, gra jest normalnie na cały ekran, i działa niezależnie od tego czy jest na wierzchu czy nie. Ja mam zawsze muzę w tle, i teraz przy przełączaniu alt+tab zero ścin, a gra nie "zamarza" po przejściu do Google Chrome.

333
Szukam modyfikacji / Części do sond, satelit
« dnia: Śro, 18 Mar 2015, 10:30:07 »
Witam
Poszukuję modów dodających elementy sond takie jak korpusy, mini RCS, jakies wysiegniki, anteny itd.
Ze znanych mi modow sa dwa : DMagic Orbital Science oraz RemoteTech.
Pozdrawiam!

334
Poproś o pomoc / Odp: Łamiące się połączenia między członami
« dnia: Pon, 16 Mar 2015, 17:50:45 »
Jakie TWR ? Może po prostu łamie się od oporu aerodynamicznego ?
Cytuj
VAB jest taki sam ale można budować ponad dachem, dowolnie oddalać/przybliżać, wynieść całość poza VAB itp.
Po kliknięciu * na numpadzie powiększa się (optycznie) trzy razy.

335
Obsługa techniczna / Odp: Nie moge grać
« dnia: Śro, 11 Mar 2015, 21:21:51 »
Dokup RAM. Sam Windows potrafi wziąć 1.5GB.

336
Szukam modyfikacji / Odp: Mod na spawanie
« dnia: Pon, 09 Mar 2015, 20:14:00 »
Romfarer. Montujesz jeden z elementów (nie pamiętam, Lazor system STACK czy jakoś tak) i w eva masz okienko. Klikasz Weld, pojawia się laser, klikasz na interesujące elementy i są połączone.

337
A polecicie jakąś paczkę silników ? Oczywiście poza KW ;)

338
Panowie Wy też macie tak że możecie skalować elementy dowolnie ? Wolałem szczerze mówiąc jak było po "staremu" np. 0.625, 1.25, 2.5 itd. Było szybciej i o wiele wygodniej..

339
Problemy z modyfikacjami / Odp: RSS + RO + FASA, pomocy
« dnia: Sob, 07 Mar 2015, 21:22:47 »
FASA działa jak najbardziej. Statki musisz zbudować od zera, save nie działa bo RO zmienia wielkość obiektów i po prostu gra głupieje.
Jeśli statek zatapia się w podłogę, wyjdź z hangaru i wejdź jeszcze raz, mam to samo.

340
Humor / Odp: "Loty w kosmos są niewykonalne"
« dnia: Pon, 02 Mar 2015, 13:22:40 »
Moim faworytem jest teoria że na księżycu nigdy nie wylądowali. Albo jeszcze lepiej że po oficjalnym zakończeniu programu Apollo wysłano jeszcze kilka TAJNYCH misji w celu badania znalezionych statków ufo  ;D No bo przecież Saturn V to tam taka pierdoła, małe to to i ciche nikt by się nie skapł :D

341
Dostępne tutaj :
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

A tu wspomniane chmury które ściągam : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nie polecam ich otwierać z linku bo moja przeglądarka wtedy się wysypuje. Udało mi się ściągnąć jedynie przez IE klikając prawym i zapisz jako. Chrome nie wytrzymał :D
Edit: Niestety ani Chrome, ani IE, ani Firefox nie dają rady ściągnąć. Pobieranie jest przerywane przy 59MB z nieznanego mi powodu.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

I tak po odpaleniu gry i wejściu do VAB mam zużycie 2,6gb RAM, w sam raz na dłuższą grę bez crasha. Po zainstalowaniu RVE skacze mi do 3,0gb.

Mój folder Gamedata nie licząc ATM i RVE waży 970mb

Mój folder GameData waży 2.45GB a zużycie ramu jest na poziomie 1.6-2.1GB. ATM nie używam, jedynie -popupwindow -force-opengl .

342
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
4600 ton, nie wiem jeszcze jaką ma nośność na LEO bo mi się KSP wywaliło w czasie lotu :D
Wyłączamy full screen, tworzymy na pulpicie skrót, wchodzimy w właściwości i w ścieżce pliku doklejamy -popupwindow -force-opengl .
Zużycie ramu spada o połowę, gra chodzi płynnie, można zminimalizować podczas ładowania, i bez problemu przełączać alt+tab np. na przeglądarkę z muzyką  8)

Ja tym czasem uruchomiłem KSPRC. Wygląda pięknie, ale.. muszę znaleźć tekstury chmur o wyższej rozdzielczości bo jest pikseloza. Aktualnie ściągam tekstury z NASA, o skromnej rodzielczości 42 000x42 000 :D

343
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Swoją drogą znalazłem ten temat:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Tak więc sam widzisz, nie ma sensu wymyślać kola na nowo zwłaszcza, że ktoś już to zrobił a RO istnieje chyba od końca 2013r.
To temat z czasów gdy zaczynałem grać w ksp, i wgryzać się w jego strukturę :D Teraz już wiem co i jak.

Porzuciłem 0.24 bo większości modów niestety nie da się już pobrać w tej wersji..
Co do RVE.. Chyba go już ogarnąłem. Chmury wolumetryczne gryzą się z jakimś pluginem więc je wyłączyłem. Robi się to przez Alt+E i wyłączamy volumeLayer (czy jakoś tak, badź co bądź po środku po lewej :D ) potem apply, gra się zatnie ale po jakiejś minucie ruszy i klikamy save. Ziemia z orbity za to wygląda cudnie, a chumry podczas startu jakoś bardzo mi do szczęścia nie są potrzebne bo atmosferze będę spędzał mały procent czasu ;)
U mnie pojawiły się też problemy ze spadochronami, i zawieszaniem się niektórych części w VAB (głównie kapsuły i decouplery). Pomogło wywalenie kilku pluginów z Tweakable Everything. (gryzie się z RCSFX)
Teraz w końcu mogę grać :D
Pozostaje tylko problem denerwującego czerwonego ostrzeżenia o spadochronach od Deadly Reentry. Wie ktoś jak się tego pozbyć ?
Wersja beta ma tą funkcję wyłączaną ale u mnie beta nie działa.

Jak realizowany jest zrzut zanieczyszczeń (Waste water czy CO2) w RO ?

Mody które używam :
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.


344
Ja mam jeszcze jedno pytanie. Czy MechJeb i Kerbal Engineer są kompatybilne z RSS ? Nie chodzi mi tu o automatyczne sterowanie a o wyświetlane dane. MechJeb jest super wygodny w hangarze tylko czy pokazywane deltaV będzie prawdziwe ? I czy w ogóle będzie działać bo w końcuu RSS zmienia nazwy planet..

345
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nic dziwnego, że autor się go pozbył - faktycznie spore ma bugi. Ja wywalam, poczekam, aż autor przywróci download - napisał, że zrobi to, jak poprawi większość poważnych bugów i uzna, że mod jest grywalny. Ładny mod, ale jak wspominałem, wolę stabilną grę ponad wygląd.
Dlatego ja od jutra wracam do 0.24.
W kampanię i tak nie gram więc za kontraktami tęsknił nie będę, a rzeczy typu przenoszenie załogi czy nowe efekty.. i tak tego nie używam bo Crew Manifest jest o wiele wygodniejszy, a HotRockets! ładniejsze :D A w 0.24 wszystko przynajmniej działa.
U mnie zapis nie działa nawet po odinstalowaniu RVE, i trzeba sie modlić żeby gra się uruchomiła, bo sobie zwyczajnie staje podczas ładowania. Nie to że się wyłącza, zawiesza czy coś, po prostu staje ładowanie i dziękuję do widzenia..

Strony: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 38